Ook dat zeg ik al niet snel, maak er liever een grapje en goed gebaar overheen. En als het wel gebeurt komt het voor uit beleefdheidsvorm meer niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
Oh, maar je moet er ook van leren!! Maar het heeft geen nut om te gaan zitten kniezen van "had ik nu maar.." of "kon ik maar...". Nee, je hebt die keuze toen gemaakt. Die blijkt nu fout te zijn geweest, ok, dan doe je het in het vervolg andersquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef Yuki het volgende:
Joe, I'm with you on this one.
Spijt behoed je voor fouten in de toekomst. Been there, done that. En ook al is spijt vervelend, het helpt je wel. Dus niet per se een negatieve emotie.
ja haha, en dat geld niet voor "m'n kop in het zand steken". zo lust ik er nog wel één.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent bekend met de fenomenen 'bewust' en 'onbewust'?
nee. Eigenlijk wil ik ook geen relatie, dus het boeit me nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen om erover na te denken. Je bent er teveel mee bezig.
Hey Joe, alles goed?quote:
Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijn.. Je moet niet op zoek gaan naar de ware.. Die loop je tegen het lijf
Je kop in het zand steken is een bewuste actie. Anders is het niet je kop in het zand steken, maar onwetendheid. En onwetendheid is dan weer onbewust.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja haha, en dat geld niet voor "m'n kop in het zand steken". zo lust ik er nog wel één.
ywquote:
nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben.quote:
Maar betekent dat dan dat je geen spijt hebt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengen
vind ik niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengen
Dit klinkt mij veel te ingewikkeld in de orenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Eigenlijk wil ik ook geen relatie, dus het boeit me nietik ben er ook eigenlijk niet mee bezig en als een dude te dichtbij komt duw ik m zelfs weg (niet lichamelijk, geestelijk)
Hoi Engeltjequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Hoi mensen![]()
Ik ben weer thuis![]()
- heb wel iets gegeten dankzij support maar het was niet veel-
*aait Joe over het bolletje.. Heb je er spijt van?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben.
Hoezo? Waar gaat het over? Ik kom net binnenzetten..quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben.
Leer ervan!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben.
samenvatting: bindingsangstquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit klinkt mij veel te ingewikkeld in de oren
Niet doen Joe gewoon accepteren dat het niet zo'n goeie keuze was en weer verder gaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*aait Joe over het bolletje.. Heb je er spijt van?
Nu spreek je jezelf tegen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengen
dat is het dus niet. dat is een persoonlijke eigenschap van mij ben ik achter gekomen op het moment dat oppotten niet meer werkt. Dat gaat geheel automatisch, ik moet er heel bewust voor oppassen dat juist niet te doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kop in het zand steken is een bewuste actie. Anders is het niet je kop in het zand steken, maar onwetendheid. En onwetendheid is dan weer onbewust.
Tja, dit gaat over 2 verschillende dingen waar geen verschillende woorden voor zijn... Het spijt me dat ik iemand gekwetst hebt, het spijt me niet dat ik de woorden heb uitgesproken, al zou ik het niet nogmaals op die manier aanpakken. Dus ja, ik heb wel spijt van het kwetsen, maar niet van de actie op zich omdat ik niet wist dat het zo zou uitpakken en het me op dat moment het beste leek om te doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan dat je geen spijt hebt?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |