abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86553303
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
Ook dat zeg ik al niet snel, maak er liever een grapje en goed gebaar overheen. En als het wel gebeurt komt het voor uit beleefdheidsvorm meer niet.
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_86553320
Hoi mensen :W
Ik ben weer thuis :Y

- heb wel iets gegeten dankzij support maar het was niet veel-
pi_86553338
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef Yuki het volgende:
Joe, I'm with you on this one.

Spijt behoed je voor fouten in de toekomst. Been there, done that. En ook al is spijt vervelend, het helpt je wel. Dus niet per se een negatieve emotie.
Oh, maar je moet er ook van leren!! Maar het heeft geen nut om te gaan zitten kniezen van "had ik nu maar.." of "kon ik maar...". Nee, je hebt die keuze toen gemaakt. Die blijkt nu fout te zijn geweest, ok, dan doe je het in het vervolg anders :) maar ga geen spijt lopen hebben en wensen dat je het maar anders had gedaan, want dat KON je op dat moment simpelweg niet :)
Sarcasme. Herken het.
pi_86553351
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je bent bekend met de fenomenen 'bewust' en 'onbewust'? :P
ja haha, en dat geld niet voor "m'n kop in het zand steken". zo lust ik er nog wel één. :W
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:53:58 #180
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553360
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dan moet je stoppen om erover na te denken. Je bent er teveel mee bezig.

:+
nee. Eigenlijk wil ik ook geen relatie, dus het boeit me niet :P ik ben er ook eigenlijk niet mee bezig en als een dude te dichtbij komt duw ik m zelfs weg (niet lichamelijk, geestelijk) :')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553382
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

spuit11 :')
Hey Joe, alles goed? :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86553400
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik mag aannemen dat iedereen die nooit spijt zegt te hebben ook nooit "het spijt me" of "sorry" zegt?
Als je er zo ver denkt, maakt dat het nogal een lege phrase in mijn ogen namelijk.
Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_86553408
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

tijn.. Je moet niet op zoek gaan naar de ware.. Die loop je tegen het lijf ;)
:Y ik was ook al gestopt met zoeken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86553441
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ja haha, en dat geld niet voor "m'n kop in het zand steken". zo lust ik er nog wel één. :W
Je kop in het zand steken is een bewuste actie. Anders is het niet je kop in het zand steken, maar onwetendheid. En onwetendheid is dan weer onbewust.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:55:50 #185
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553446
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

thnx O+ :*
yw :*

Klein persoonlijk voorbeeld: ik had spijt dat we voor/tijdens/na de meet niet duidelijk afgesproken hadden hoe laat en wat we zouden doen op zondag. Dan had jij minder lang moeten wachten :@ en hadden we waarschijnlijk meer tijd gezelligheid gehad :)

En was mijn eerste 1-op-1 indruk beter geweest denk ik :@
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86553452
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey Joe, alles goed? :*
nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben. :6
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:56:26 #187
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553481
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengen :)
Maar betekent dat dan dat je geen spijt hebt?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86553485
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengen :)
vind ik niet.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553486
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

nee. Eigenlijk wil ik ook geen relatie, dus het boeit me niet :P ik ben er ook eigenlijk niet mee bezig en als een dude te dichtbij komt duw ik m zelfs weg (niet lichamelijk, geestelijk) :')
Dit klinkt mij veel te ingewikkeld in de oren 8)7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553492
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
Hoi mensen :W
Ik ben weer thuis :Y

- heb wel iets gegeten dankzij support maar het was niet veel-
Hoi Engeltje :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86553508
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoi Engeltje :W
Hi TB :W
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:57:08 #192
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553511
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben. :6
*aait Joe over het bolletje.. Heb je er spijt van? :P
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553525
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben. :6
Hoezo? Waar gaat het over? Ik kom net binnenzetten..
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:57:29 #194
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86553526
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben. :6
Leer ervan! :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:58:08 #195
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_86553550
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:56 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dit klinkt mij veel te ingewikkeld in de oren 8)7
samenvatting: bindingsangst :7
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_86553558
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

*aait Joe over het bolletje.. Heb je er spijt van? :P
Niet doen Joe gewoon accepteren dat het niet zo'n goeie keuze was en weer verder gaan :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86553560
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh, dat zeg ik heel erg vaak, maar dat is iets anders denk ik. Ik kan het oprecht kut vinden dat ik iets heb gezegd tegen iemand en dat dat verkeerd over is gekomen. Maar ik kan er niks meer aan veranderen, behalve mijn excuses daarvoor aanbieden en de volgende keer ofwel mn bek houden of het subtieler proberen te brengen :)
Nu spreek je jezelf tegen.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_86553564
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je kop in het zand steken is een bewuste actie. Anders is het niet je kop in het zand steken, maar onwetendheid. En onwetendheid is dan weer onbewust.
dat is het dus niet. dat is een persoonlijke eigenschap van mij ben ik achter gekomen op het moment dat oppotten niet meer werkt. Dat gaat geheel automatisch, ik moet er heel bewust voor oppassen dat juist niet te doen.
Net als dat oppotten trouwens, over m'n problemen praten moet ik ook heel bewust doen.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_86553567
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maar betekent dat dan dat je geen spijt hebt?
Tja, dit gaat over 2 verschillende dingen waar geen verschillende woorden voor zijn... Het spijt me dat ik iemand gekwetst hebt, het spijt me niet dat ik de woorden heb uitgesproken, al zou ik het niet nogmaals op die manier aanpakken. Dus ja, ik heb wel spijt van het kwetsen, maar niet van de actie op zich omdat ik niet wist dat het zo zou uitpakken en het me op dat moment het beste leek om te doen.
Sarcasme. Herken het.
pi_86553572
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nee, ik word nijdig van deze discussie en heb spijt dat ik er überhaupt aan begonnen ben. :6
_O-
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')