Hmz. Niet heel lang denk ik. Erg jonge kaas is dat toch.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
hoe lang is die kaas nog te eten nadat ie aangebroken is op een snikheet eiland?
Maar ze is halfdoof, ze kan er niets aan doenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef MargrietV het volgende:
Wat is die Kim een verschrikking. Dat walgelijke Nederlands dat ze spreekt! Echt een verschrikking! Wat een domme muts!
ik vind haar wel grappig uit de hoek komenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef MargrietV het volgende:
Wat is die Kim een verschrikking. Dat walgelijke Nederlands dat ze spreekt! Echt een verschrikking! Wat een domme muts!
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef MargrietV het volgende:
Frans wie?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:45 schreef Yankee het volgende:
blijft jammer dat Fransie al foetsie is
Je maakt haar zeker voor het eerst mee? Buiten haar manier van praten is ze heus oke hoor, en niet zo dom als ze overkomt.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef MargrietV het volgende:
Kim is liev.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef MargrietV het volgende:
Kim is juist ontzettend grappig! Ik vind haar echt leukquote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef MargrietV het volgende:
Is toch gewoon bot en nagel? Dat kun je toch niet echt eten?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Uh dat is wel lastig, niet alleen omdat het vies is, maar ook omdat het volgens mij keihard is.
hoop voor ze dat de nagels eruit zijn gehaaldquote:Op donderdag 16 september 2010 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is toch gewoon bot en nagel? Dat kun je toch niet echt eten?
ouderwetse kotspartij ook nog he. Kotspartijen uit oma's tijd. Van voor het digitale tijdperk.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:49 schreef zoem het volgende:
"Een lekkere kotspartij bepaalt wie de proef wint"
Ja dat snap ik ook niet, er zit amper vlees of wat op.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ouderwetse kotspartij ook nog he. Kotspartijen uit oma's tijd. Van voor het digitale tijdperk.
En daarbij, ik ga er wel van uit dat ze je niets te eten geven waar je echt ziek van wordt.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:51 schreef Inx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kijk niet naar nostalgische kotspartijen, noch wil ik kotspartijen van deze tijd zien. Ik snap niet waarom mensen dit vrijwillig doen. (maar ik ben dan ook lichtelijk braakfobisch)
Krioelt het niet?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:52 schreef zoem het volgende:
* zoem neemt nog een hap van zijn lekkere macaroni![]()
Jawel hoor, zat volkeren op de wereld die botten eten.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet nee, maar mán, wat is er een hoop waar je niet ziek van wordt/dood aan gaat, maar waar ik niet aan moet dénken om m'n tanden in te zettenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En daarbij, ik ga er wel van uit dat ze je niets te eten geven waar je echt ziek van wordt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef MargrietV het volgende:
Ik vind van die eetproeven nooit zo erg. Mja, ik kan ook prima bier atten en grote pillen wegslikken, dus ik zou het denk ik wel in grote stukken weg kunnen slikken. Sommigen kauwen zo lang, dan lukt het gewoon niet meer.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel meevallen wat ze tot nu toe moeten eten.
Ik denk dat ze zo een droge mond had, dat ze het gewoon niet kon doorslikken.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef Inx het volgende:
Dat taartje... Wat een muts! Je hebt honger, er is niks te eten, je krijgt een heerlijk taartje, EN DAN SPUUG JE DIE HAP UIT?!?!!?
Ja ik ook!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel meevallen wat ze tot nu toe moeten eten.
Hoezo?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:03 schreef skudkind het volgende:
Een twintigjarige meisje tegen een veertigjarige vent, dat is niet echt eerlijk.
Klopt heb ik ook totaal geen probleem mee, grote pillen of zo doorslikken. Als je kauwt proef je het alleen maar meer, dan ga je kokhalzen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind van die eetproeven nooit zo erg. Mja, ik kan ook prima bier atten en grote pillen wegslikken, dus ik zou het denk ik wel in grote stukken weg kunnen slikken. Sommigen kauwen zo lang, dan lukt het gewoon niet meer.
Grotere en sterkere kaak, mentaal harder, gewoon man enzo.quote:
quote:
...en dat die bokser te dom is om tegelijkertijd na te denken en adem te halen...quote:Op donderdag 16 september 2010 21:09 schreef roelofjan het volgende:
Die dames hebben alleen pech dat antony zo onder de plak bij sergio en iwein zit.
Eerder een oetlul. Wat irritatie is wel fijn in een programma, maar zonder hem is het wel leuker..quote:
Een neger met een Vlaams accent, ik vind het geweldig.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en dat die bokser te dom is om tegelijkertijd na te denken en adem te halen...
Zo spannend is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 16 september 2010 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Sjongejonge, hoe durft mijn vader het, me een beetje bellen tijdens ER.
je hebt toch niet opgenomen?!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Sjongejonge, hoe durft mijn vader het, me een beetje bellen tijdens ER.
Nee, viel ook wel mee. Straks tijdens Oh oh cherso neem ik gewoon niet op.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Nee, viel ook wel mee. Straks tijdens Oh oh cherso neem ik gewoon niet op.
Jawel dus, ik dacht dat er iets boeiends was. Maar het was gewoon: "En, wat heb je vandaag gedaan?"quote:
prachtigquote:Op donderdag 16 september 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Wat een vuile vieze stokert is die Sergio, gadverdamme.
Sergio speelt gewoon het spel. Wat hebben jullie dames tegen hem zeg, hij is juist leuk!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Wat een vuile vieze stokert is die Sergio, gadverdamme.
en jij antwoorde: "tuut tuut tuut"?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jawel dus, ik dacht dat er iets boeiends was. Maar het was gewoon: "En, wat heb je vandaag gedaan?"
Ahem.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:14 schreef Coastertommm het volgende:
Ik hoop dat die Anthony zelf een beslissing kan maken ipv Sergio te volgen.
Juist NIET openlijk, achterbaks.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:14 schreef Stranger het volgende:
Go Sergio!!
Eindelijk iemand die openlijk tactisch speelt
Nee, want ik moest vragen of ik zondag de auto mocht lenen, dus meteen ophangen helpt dan niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en jij antwoorde: "tuut tuut tuut"?
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Inx het volgende:
Wat een achterbakse zak is die Sergio zeg!! Ik hoop zoooooooooo dat die mislukte Johnny Depp zijn eigen plan volgt, maar ik vrees van niet.
Openlijk als in: Voor de camera.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist NIET openlijk, achterbaks.
Heeft zijn coach er bij hem goed ingeramd!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef roelofjan het volgende:
Sugar heeft het weer eens over incasseren.
Ja, lekker stiekem dus. Openlijk tegen Nienke zeggen dat ze een trut is, durft hij niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Openlijk als in: Voor de camera.
wat?!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwam Lange Frans daar nu van die boot af
Sugar is al lang over over zijn top heen hoor. Hij zou gewoon trainen om in shape te blijven.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap niet waarom je als topsporter, wanneer je nog in je carrière zit, hier aan mee gaat doen? De periode die volgt om weer terug te komen op je oude conditie gaat best lang duren vrees ik...
Nee natuurlijk niet in iemands gezicht, dan creeer je compassie. Er wordt elke ER tactisch gespeeld maar dat gebeurt altijd off-camera. Deze mensen durven er gewoon voor de camera voor uit te komen dat ze tactisch spelen, wie niet sterk is moet slim zijn. Dat vind ik tofquote:Op donderdag 16 september 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, lekker stiekem dus. Openlijk tegen Nienke zeggen dat ze een trut is, durft hij niet.
ik wil dat Kim blijftquote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Starlie het volgende:
Wat een klootzak die Sergio dat wordt duidelijk exit Kim
sugar weet te incasseren, ik zou em niet onderschattenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap niet waarom je als topsporter, wanneer je nog in je carrière zit, hier aan mee gaat doen? De periode die volgt om weer terug te komen op je oude conditie gaat best lang duren vrees ik...
Ik vind het onsportief, als hij nou zelf ook een steentje bijdroeg, maar hij zit alleen maar op zijn luie reet. En je zag we vaker complotten die voor de camera werden uitgesproken hoor, maar niet zo heel in het begin in het spel.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet in iemands gezicht, dan creeer je compassie. Er wordt elke ER tactisch gespeeld maar dat gebeurt altijd off-camera. Deze mensen durven er gewoon voor de camera voor uit te komen dat ze tactisch spelen, wie niet sterk is moet slim zijn. Dat vind ik tof
Zou gerust kunnen. Dacht dat ik een paar weken geleden hoorde dat Lange Frans 8 kilo afgevallen was door ER. Lijkt me sterk dat dat van die 4 dagen was:pquote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zou echt wel een giller zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh mijn glazen bol zegt dat Sebastiaan wintquote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef artelligence het volgende:
Iwein wint ER dit seizoen (of heeft het gewonnen moet ik zeggen)
En dat weet je hoe? Of klets je gewoon wat?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef artelligence het volgende:
Iwein wint ER dit seizoen (of heeft het gewonnen moet ik zeggen)
In 2008 nog Europees kampioen en "pas" 29. Dan ben je toch nog niet over de top als bokser lijkt mij?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Sugar is al lang over over zijn top heen hoor. Hij zou gewoon trainen om in shape te blijven.
Hij verliest wel wat spiermassa in een maand zo weinig eten, maar dramatisch zal het niet zijn. Je zal het een beetje kunnen zien, hij zal gewoon veel kracht verliezen.
En John is gestopt he..
Dat was gewoon Eddy.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:23 schreef Lauwierent het volgende:
[..]
Zou gerust kunnen. Dacht dat ik een paar weken geleden hoorde dat Lange Frans 8 kilo afgevallen was door ER. Lijkt me sterk dat dat van die 4 dagen was:p
ja en daarom dus tof, ergeren = leukquote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tof? Rampzalig! Nja, hij leverde wel mooie ergertelevisie op.
Dat ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als artelligene loopt te spoilen mag ie klappen krijgen.
Het is niet te hopen zeg.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef June. het volgende:
[..]
Oh mijn glazen bol zegt dat Sebastiaan wint
wie heeft anders gestemd dan en op wie, heb t effe gemistquote:Op donderdag 16 september 2010 21:29 schreef roelofjan het volgende:
Goed, heeft een van de Belgen toch een ruggegraat, of is het een verzameling slappe zakken.
Jaha, kap daarmee.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef Reddiablo het volgende:
Ah, die verschrikkelijk Kim eruitAnti-peristaltische neigingen bij die stem. Brrrrrr.
hij is toch als jong kind naar belgie gekomen?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:29 schreef MissJ het volgende:
Ik denk dat Sugar het woord "incasseren" als eerste geleerd heeft toen hij vanuit Afrika naar België kwam, je weetz uitkering incasseren enzo
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie heeft anders gestemd dan en op wie, heb t effe gemist
ik heb geen idee, ik zei maar wat hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij is toch als jong kind naar belgie gekomen?
Mocht niet, immuniteit.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben die vrouwen niet met zijn allen op die domme Sergio gestemd.
idd.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:35 schreef Inx het volgende:
Ik vind het knap dat die dames hun emoties nog in bedwang kunnen houden. Ik zou echt gaan schreeuwen, slaan en kan me helemaal vinden in wat Saar zegt!
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou tof zijn als Kim bij Dennis komt.
Zit je al 6 dagen alleen op een eiland komt er opeens een top model je vergezellen .
Op z'n minst. Die bijl of zo. Hak in zijn hoofd.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Als ik daar had gezeten, had ik Sergio al lang een paar klappen gegeven denk ik.
Oh ja immuniteit, even vergeten. Dan Iwein inderdaad, zijn billemaatje.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel met zijn allen op Iwein kunnen stemmen!
Had natuurlijk weinig uitgemaakt, want dan had Sergio weer mogen beslissen wie weg moest.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel met zijn allen op Iwein kunnen stemmen!
Die had ik op z'n bek geslagen, als ik Maxim was... of is dat ook gebeurt?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef DjinN het volgende:
nope Lange Frans zit er niet meer in
Inderdaad, anders had ik niet meer gekeken denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef Beaudelaire het volgende:
De redactie grijpt in, want die ziet het ook ontsporen.
Ik denk dat het ook niet gepland stond, maar doordat de Nederlandse meisjes er anders één voor een uit werden gestemd door de Belgen, hebben ze dit besloten.quote:
Klopt maar het was wel gewoon een tactiek.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:49 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet gepland stond, maar doordat de Nederlandse meisjes er anders één voor een uit werden gestemd door de Belgen, hebben ze dit besloten.
En dan schaken tegen die aap?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:24 schreef .aeon het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom niemand nog een spel oid van hout hebben gemaakt. Een dam/schaak/go-bord heb je toch zo gemaakt? Of dobbelstenen? Zeker Dennis, die verveelt zich de pleuris.
Beetje á la Lost, daar deden ze ook spelletjes.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:26 schreef .aeon het volgende:
Ja misschien
Maar je kan toch tegen jezelf schaken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |