Heeft zijn coach er bij hem goed ingeramd!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef roelofjan het volgende:
Sugar heeft het weer eens over incasseren.
Ja, lekker stiekem dus. Openlijk tegen Nienke zeggen dat ze een trut is, durft hij niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Openlijk als in: Voor de camera.
wat?!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwam Lange Frans daar nu van die boot af
Sugar is al lang over over zijn top heen hoor. Hij zou gewoon trainen om in shape te blijven.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap niet waarom je als topsporter, wanneer je nog in je carrière zit, hier aan mee gaat doen? De periode die volgt om weer terug te komen op je oude conditie gaat best lang duren vrees ik...
Nee natuurlijk niet in iemands gezicht, dan creeer je compassie. Er wordt elke ER tactisch gespeeld maar dat gebeurt altijd off-camera. Deze mensen durven er gewoon voor de camera voor uit te komen dat ze tactisch spelen, wie niet sterk is moet slim zijn. Dat vind ik tofquote:Op donderdag 16 september 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, lekker stiekem dus. Openlijk tegen Nienke zeggen dat ze een trut is, durft hij niet.
ik wil dat Kim blijftquote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Starlie het volgende:
Wat een klootzak die Sergio dat wordt duidelijk exit Kim
sugar weet te incasseren, ik zou em niet onderschattenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap niet waarom je als topsporter, wanneer je nog in je carrière zit, hier aan mee gaat doen? De periode die volgt om weer terug te komen op je oude conditie gaat best lang duren vrees ik...
Ik vind het onsportief, als hij nou zelf ook een steentje bijdroeg, maar hij zit alleen maar op zijn luie reet. En je zag we vaker complotten die voor de camera werden uitgesproken hoor, maar niet zo heel in het begin in het spel.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet in iemands gezicht, dan creeer je compassie. Er wordt elke ER tactisch gespeeld maar dat gebeurt altijd off-camera. Deze mensen durven er gewoon voor de camera voor uit te komen dat ze tactisch spelen, wie niet sterk is moet slim zijn. Dat vind ik tof
Zou gerust kunnen. Dacht dat ik een paar weken geleden hoorde dat Lange Frans 8 kilo afgevallen was door ER. Lijkt me sterk dat dat van die 4 dagen was:pquote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zou echt wel een giller zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh mijn glazen bol zegt dat Sebastiaan wintquote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef artelligence het volgende:
Iwein wint ER dit seizoen (of heeft het gewonnen moet ik zeggen)
En dat weet je hoe? Of klets je gewoon wat?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef artelligence het volgende:
Iwein wint ER dit seizoen (of heeft het gewonnen moet ik zeggen)
In 2008 nog Europees kampioen en "pas" 29. Dan ben je toch nog niet over de top als bokser lijkt mij?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Sugar is al lang over over zijn top heen hoor. Hij zou gewoon trainen om in shape te blijven.
Hij verliest wel wat spiermassa in een maand zo weinig eten, maar dramatisch zal het niet zijn. Je zal het een beetje kunnen zien, hij zal gewoon veel kracht verliezen.
En John is gestopt he..
Dat was gewoon Eddy.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:23 schreef Lauwierent het volgende:
[..]
Zou gerust kunnen. Dacht dat ik een paar weken geleden hoorde dat Lange Frans 8 kilo afgevallen was door ER. Lijkt me sterk dat dat van die 4 dagen was:p
ja en daarom dus tof, ergeren = leukquote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tof? Rampzalig! Nja, hij leverde wel mooie ergertelevisie op.
Dat ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als artelligene loopt te spoilen mag ie klappen krijgen.
Het is niet te hopen zeg.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef June. het volgende:
[..]
Oh mijn glazen bol zegt dat Sebastiaan wint
wie heeft anders gestemd dan en op wie, heb t effe gemistquote:Op donderdag 16 september 2010 21:29 schreef roelofjan het volgende:
Goed, heeft een van de Belgen toch een ruggegraat, of is het een verzameling slappe zakken.
Jaha, kap daarmee.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef Reddiablo het volgende:
Ah, die verschrikkelijk Kim eruitAnti-peristaltische neigingen bij die stem. Brrrrrr.
hij is toch als jong kind naar belgie gekomen?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:29 schreef MissJ het volgende:
Ik denk dat Sugar het woord "incasseren" als eerste geleerd heeft toen hij vanuit Afrika naar België kwam, je weetz uitkering incasseren enzo
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie heeft anders gestemd dan en op wie, heb t effe gemist
ik heb geen idee, ik zei maar wat hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij is toch als jong kind naar belgie gekomen?
Mocht niet, immuniteit.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben die vrouwen niet met zijn allen op die domme Sergio gestemd.
idd.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:35 schreef Inx het volgende:
Ik vind het knap dat die dames hun emoties nog in bedwang kunnen houden. Ik zou echt gaan schreeuwen, slaan en kan me helemaal vinden in wat Saar zegt!
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou tof zijn als Kim bij Dennis komt.
Zit je al 6 dagen alleen op een eiland komt er opeens een top model je vergezellen .
Op z'n minst. Die bijl of zo. Hak in zijn hoofd.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Als ik daar had gezeten, had ik Sergio al lang een paar klappen gegeven denk ik.
Oh ja immuniteit, even vergeten. Dan Iwein inderdaad, zijn billemaatje.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel met zijn allen op Iwein kunnen stemmen!
Had natuurlijk weinig uitgemaakt, want dan had Sergio weer mogen beslissen wie weg moest.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel met zijn allen op Iwein kunnen stemmen!
Die had ik op z'n bek geslagen, als ik Maxim was... of is dat ook gebeurt?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef DjinN het volgende:
nope Lange Frans zit er niet meer in
Inderdaad, anders had ik niet meer gekeken denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef Beaudelaire het volgende:
De redactie grijpt in, want die ziet het ook ontsporen.
Ik denk dat het ook niet gepland stond, maar doordat de Nederlandse meisjes er anders één voor een uit werden gestemd door de Belgen, hebben ze dit besloten.quote:
Klopt maar het was wel gewoon een tactiek.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:49 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet gepland stond, maar doordat de Nederlandse meisjes er anders één voor een uit werden gestemd door de Belgen, hebben ze dit besloten.
En dan schaken tegen die aap?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:24 schreef .aeon het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom niemand nog een spel oid van hout hebben gemaakt. Een dam/schaak/go-bord heb je toch zo gemaakt? Of dobbelstenen? Zeker Dennis, die verveelt zich de pleuris.
Beetje á la Lost, daar deden ze ook spelletjes.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:26 schreef .aeon het volgende:
Ja misschien
Maar je kan toch tegen jezelf schaken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |