Openlijk als in: Voor de camera.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist NIET openlijk, achterbaks.
Heeft zijn coach er bij hem goed ingeramd!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef roelofjan het volgende:
Sugar heeft het weer eens over incasseren.
Ja, lekker stiekem dus. Openlijk tegen Nienke zeggen dat ze een trut is, durft hij niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Openlijk als in: Voor de camera.
wat?!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwam Lange Frans daar nu van die boot af
Sugar is al lang over over zijn top heen hoor. Hij zou gewoon trainen om in shape te blijven.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap niet waarom je als topsporter, wanneer je nog in je carrière zit, hier aan mee gaat doen? De periode die volgt om weer terug te komen op je oude conditie gaat best lang duren vrees ik...
Nee natuurlijk niet in iemands gezicht, dan creeer je compassie. Er wordt elke ER tactisch gespeeld maar dat gebeurt altijd off-camera. Deze mensen durven er gewoon voor de camera voor uit te komen dat ze tactisch spelen, wie niet sterk is moet slim zijn. Dat vind ik tofquote:Op donderdag 16 september 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, lekker stiekem dus. Openlijk tegen Nienke zeggen dat ze een trut is, durft hij niet.
ik wil dat Kim blijftquote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Starlie het volgende:
Wat een klootzak die Sergio dat wordt duidelijk exit Kim
sugar weet te incasseren, ik zou em niet onderschattenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Coastertommm het volgende:
Ik snap niet waarom je als topsporter, wanneer je nog in je carrière zit, hier aan mee gaat doen? De periode die volgt om weer terug te komen op je oude conditie gaat best lang duren vrees ik...
Ik vind het onsportief, als hij nou zelf ook een steentje bijdroeg, maar hij zit alleen maar op zijn luie reet. En je zag we vaker complotten die voor de camera werden uitgesproken hoor, maar niet zo heel in het begin in het spel.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet in iemands gezicht, dan creeer je compassie. Er wordt elke ER tactisch gespeeld maar dat gebeurt altijd off-camera. Deze mensen durven er gewoon voor de camera voor uit te komen dat ze tactisch spelen, wie niet sterk is moet slim zijn. Dat vind ik tof
Zou gerust kunnen. Dacht dat ik een paar weken geleden hoorde dat Lange Frans 8 kilo afgevallen was door ER. Lijkt me sterk dat dat van die 4 dagen was:pquote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zou echt wel een giller zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |