...en dat die bokser te dom is om tegelijkertijd na te denken en adem te halen...quote:Op donderdag 16 september 2010 21:09 schreef roelofjan het volgende:
Die dames hebben alleen pech dat antony zo onder de plak bij sergio en iwein zit.
Eerder een oetlul. Wat irritatie is wel fijn in een programma, maar zonder hem is het wel leuker..quote:
Een neger met een Vlaams accent, ik vind het geweldig.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en dat die bokser te dom is om tegelijkertijd na te denken en adem te halen...
Zo spannend is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 16 september 2010 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Sjongejonge, hoe durft mijn vader het, me een beetje bellen tijdens ER.
je hebt toch niet opgenomen?!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Sjongejonge, hoe durft mijn vader het, me een beetje bellen tijdens ER.
Nee, viel ook wel mee. Straks tijdens Oh oh cherso neem ik gewoon niet op.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Nee, viel ook wel mee. Straks tijdens Oh oh cherso neem ik gewoon niet op.
Jawel dus, ik dacht dat er iets boeiends was. Maar het was gewoon: "En, wat heb je vandaag gedaan?"quote:
prachtigquote:Op donderdag 16 september 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Wat een vuile vieze stokert is die Sergio, gadverdamme.
Sergio speelt gewoon het spel. Wat hebben jullie dames tegen hem zeg, hij is juist leuk!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Wat een vuile vieze stokert is die Sergio, gadverdamme.
en jij antwoorde: "tuut tuut tuut"?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jawel dus, ik dacht dat er iets boeiends was. Maar het was gewoon: "En, wat heb je vandaag gedaan?"
Ahem.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:14 schreef Coastertommm het volgende:
Ik hoop dat die Anthony zelf een beslissing kan maken ipv Sergio te volgen.
Juist NIET openlijk, achterbaks.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:14 schreef Stranger het volgende:
Go Sergio!!
Eindelijk iemand die openlijk tactisch speelt
Nee, want ik moest vragen of ik zondag de auto mocht lenen, dus meteen ophangen helpt dan niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en jij antwoorde: "tuut tuut tuut"?
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Inx het volgende:
Wat een achterbakse zak is die Sergio zeg!! Ik hoop zoooooooooo dat die mislukte Johnny Depp zijn eigen plan volgt, maar ik vrees van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |