wie heeft anders gestemd dan en op wie, heb t effe gemistquote:Op donderdag 16 september 2010 21:29 schreef roelofjan het volgende:
Goed, heeft een van de Belgen toch een ruggegraat, of is het een verzameling slappe zakken.
Jaha, kap daarmee.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef Reddiablo het volgende:
Ah, die verschrikkelijk Kim eruitAnti-peristaltische neigingen bij die stem. Brrrrrr.
hij is toch als jong kind naar belgie gekomen?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:29 schreef MissJ het volgende:
Ik denk dat Sugar het woord "incasseren" als eerste geleerd heeft toen hij vanuit Afrika naar België kwam, je weetz uitkering incasseren enzo
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie heeft anders gestemd dan en op wie, heb t effe gemist
ik heb geen idee, ik zei maar wat hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij is toch als jong kind naar belgie gekomen?
Mocht niet, immuniteit.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben die vrouwen niet met zijn allen op die domme Sergio gestemd.
idd.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:35 schreef Inx het volgende:
Ik vind het knap dat die dames hun emoties nog in bedwang kunnen houden. Ik zou echt gaan schreeuwen, slaan en kan me helemaal vinden in wat Saar zegt!
Als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou tof zijn als Kim bij Dennis komt.
Zit je al 6 dagen alleen op een eiland komt er opeens een top model je vergezellen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |