Ik vind van die eetproeven nooit zo erg. Mja, ik kan ook prima bier atten en grote pillen wegslikken, dus ik zou het denk ik wel in grote stukken weg kunnen slikken. Sommigen kauwen zo lang, dan lukt het gewoon niet meer.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel meevallen wat ze tot nu toe moeten eten.
Ik denk dat ze zo een droge mond had, dat ze het gewoon niet kon doorslikken.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef Inx het volgende:
Dat taartje... Wat een muts! Je hebt honger, er is niks te eten, je krijgt een heerlijk taartje, EN DAN SPUUG JE DIE HAP UIT?!?!!?
Ja ik ook!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel meevallen wat ze tot nu toe moeten eten.
Hoezo?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:03 schreef skudkind het volgende:
Een twintigjarige meisje tegen een veertigjarige vent, dat is niet echt eerlijk.
Klopt heb ik ook totaal geen probleem mee, grote pillen of zo doorslikken. Als je kauwt proef je het alleen maar meer, dan ga je kokhalzen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind van die eetproeven nooit zo erg. Mja, ik kan ook prima bier atten en grote pillen wegslikken, dus ik zou het denk ik wel in grote stukken weg kunnen slikken. Sommigen kauwen zo lang, dan lukt het gewoon niet meer.
Grotere en sterkere kaak, mentaal harder, gewoon man enzo.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |