abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86510846

48 dagen te gaan.
  donderdag 16 september 2010 @ 20:25:57 #2
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_86511007
sunday cup! ftw :p
PSN: diTani
pi_86511008
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Heb hem ook bij Dynabyte in de pre-order staan (de collector's edition dus).

Vergeet niet deze code in te vullen: sw5000

Dan gaat de 10% korting van de klantenkaart er sowieso af of je er nu eentje al hebt of niet. :) En 71.99 is dan wel een prima prijs! :)
Nog even uit het vorige topic als wat mensen ook nog twijfelen over hun pre-order. ;)

Die filmpjes van vandaag zijn wel episch trouwens hoor, damn! _O_
Jack does it in real time...
pi_86511499
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:25 schreef RedemptioN het volgende:
sunday cup! ftw :p
Echt heh... Je moet wat om je armzalige euro's te verdienen in het begin :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86512061

:9~
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_86512836
Bovenstaande gifs komen uit de nieuwe trailer:

http://www.redbull.com/cs(...)d&utm_medium=twitter

:9~ :9~ :9~
pi_86513054
_O_ _O_ _O_

Man man dit is zo niet leuk meer. Gaat nergens over. _O-
pi_86513548
Hoe zit het met de multiplayer?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86514101
De community manager van Turn 10 laat zich weer kennen hoor. Alsof ie al niet vaak genoeg is uitgekotst.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=407501&page=11

Chespace is de naam. En dan durft die knuppel daar nog zijn gezicht te laten nu blijkt hoe zwaar inferieur hun zogenaamde ''definitive racing game'' is. Pijn-lijk. :D
pi_86516767
Ik stel een TT verandering voor door dat laatste filmpje...
Gran Turismo 5 #5: Geen game maar een kunstwerk!

WOW, m'n mond viel letterlijk open bij sommige stukjes! :o
  donderdag 16 september 2010 @ 22:38:57 #12
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_86517649
TVP.

En fucking hell, die laatste trailer. :P :P :P
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_86519498
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

OMG. :D
pi_86523038
Die regen :o :9~
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_86524322
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef Cyberia18 het volgende:
_O_ _O_ _O_

Man man dit is zo niet leuk meer. Gaat nergens over. _O-
Welke RBR zat er onder dat laken?

EDIT: Is dat die X1 dan of zo :/ Ik dacht ze komen met de RBR auto van dit jaar aanzetten of zo. Dit is een soort van Caparo T1

[ Bericht 3% gewijzigd door Waffle op 17-09-2010 02:30:30 ]
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_86524382
Kleine kans dat iemand het weet maar..wat ik me toch afvraag.
Met Forza3 schakel ik altijd met het gebruik van de koppeling..en 'gewoon' manual schakelen vind ik inmiddels niks meer aan. Er is naar mijn idee echter maar één controller layout waarbij dit ergonomisch in te delen is (volgens mij layout 6 met up/down schakelen inverted). Dan heb je R2=gas, L2=rem, R1=terugschakelen, L1=opschakelen, en A (de onderste van de 4 buttons) is de koppeling.

Ik wil dus mijn xbox+forza3 enz verkopen en een ps3+gt5 kopen..maar als manual schakelen + clutch niet mogelijk is met deze (of andere ergonomische) instellingen zou ik wel balen.. ):O
It's okay to be white
pi_86524422
Ik denk dat clutch sowieso wel mogelijk is, maar ik zou niet vergeten dat de triggers van de PS3 niet gelijk zijn aan die van de X360. Die van de PS3 zijn namelijk niet echt fijn om te gebruiken.
  vrijdag 17 september 2010 @ 08:30:10 #18
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86525687
En het lijkt erop dat het snelheidsgevoel gewoon aanwezig is (eindelijk) :)
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:41:55 #19
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86527079
Nou, deze knaap heeft alvast 10GB vrij gemaakt op zijn PS3.... Volledig installeren en rammen met die handel. Die trailer is echt naar dik _O_
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86527620
Nu maar godverdomme hopen dat ik een PS3 krijg voor mn verjaardag. Alles lijkt er wel op...

Als ik tegen mn vriendin zeg dat ik baal dat ik mn PS3 weggedaan heb, houdt ze dr mond. Eerst niet.

Ze heeft bij de PS3 games gekeken bij Gamemania, doet ze anders nooit als er geen PS3 in huis is of komt.....

Ik heb goede hoop en zo niet, dan ga ik mensen overvallen bij een pin automaat! :(
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:05:39 #21
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_86527647
Die regen! :9~
Ik vraag me toch af wat uiteindelijk de totale ontwikkelingskosten zijn van GT5. Ik heb zo vermoeden dat er flink wat schijfjes verkocht moeten worden om break-even te draaien. :@
pi_86527650
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 02:25 schreef Chokeme het volgende:
Kleine kans dat iemand het weet maar..wat ik me toch afvraag.
Met Forza3 schakel ik altijd met het gebruik van de koppeling..en 'gewoon' manual schakelen vind ik inmiddels niks meer aan. Er is naar mijn idee echter maar één controller layout waarbij dit ergonomisch in te delen is (volgens mij layout 6 met up/down schakelen inverted). Dan heb je R2=gas, L2=rem, R1=terugschakelen, L1=opschakelen, en A (de onderste van de 4 buttons) is de koppeling.

Ik wil dus mijn xbox+forza3 enz verkopen en een ps3+gt5 kopen..maar als manual schakelen + clutch niet mogelijk is met deze (of andere ergonomische) instellingen zou ik wel balen.. ):O
Clutch kan wel, maar dan moet je een 3rd party controller nemen. Een x360 joypad zou ideaal zijn, ivm de bewegingsruimte van de triggers.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_86527825
Weather trailer in HD bitches!

pi_86528555
Voor diegenen die de triggers van de DS3 niet lekker vinden is er een alternatief. Je kan nl. zgn. Real Triggers kopen en op L2/R2 klikken. Speelt een stuk lekkerder.

pi_86529334
5 pagina's nieuwe informatie en screenshots:

http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d14589.html

pi_86529495
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef DennisDeBengel het volgende:
5 pagina's nieuwe informatie en screenshots:

http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d14589.html

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
STIG CHALLENGES!!!! :D :D

Godverdomme! Nu MOET ik een PS3 hebben!!!!!

Hopelijk halen ze die feature er niet meer uit, nu Ben Collins niet meer als de Stig werkzaam is...... :{
pi_86529602
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:12 schreef J.Clarkson het volgende:

OMG!!!!! :o :o :o :o :o :o :o
pi_86530544
Toch maar eens kijken of ik op de releasedag nog vrij kan krijgen :D
Get it and Bet it
pi_86531448
Ik heb eens naar de Dynabyte gemaild om te vragen om de Collector's Edition die hun aanbieden wel een echte NL versie is en dit kreeg ik als antwoord:

quote:
In reactie op uw vraag of wij Nederlandse producten verkopen, bevestig ik dat alle producten in ons assortiment door de fabrikanten zijn aangemerkt voor verkoop door de Nederlandse detailhandel. Onze producten worden niet ingekocht door middel van (veelal door internetwinkels gebruikte) grijze- en/of parallelimport.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik ga m daar dan ook maar bestellen denk ik :)
PSN id: NL_SToRM
pi_86532654
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:12 schreef J.Clarkson het volgende:

Wow vette trailer!!
pi_86533318
Nu met al deze filmpjes kan ik echt niet meer wachten. Ik wil veel zien, maar eigenlijk ook helemaal niks. Maar dat weer, echt prachtig!
pi_86533615
pi_86533708
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_86534044
Painting zit er ook in.

pi_86534124

:D

PD are GODS.
  vrijdag 17 september 2010 @ 13:22:23 #36
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86534128
Holy Guacamole!

Ik stop ff met het volgen van dit topic!!!
Dat kan ik niet!
Ik wil dat niet!
Wel!
Niet!

AAAARGH
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86534339
It's getting better and better.

quote:
The other big new feature was an extended look at GT5's Dynamic Weather System. After previously announcing that GT5 will offer the ability to race during nighttime conditions, today we got to see what sort of hazardous weather you'll be able to pair that with to create some truly challenging race scenarios. Rain and snowfall are a couple of the weather types you'll be able to race in, and in true Polyphony style, these conditions affect not only the driver's visibility but also the physics of a car on the road. In fact, the driving lines left by cars in a heavy snowfall to create grooves in the ground that you'll also have to contend with. Yamauchi admitted that these types of conditions are definitely far the expert driver, but hopes the allure offers more novice players an enticing challenge to work up to. All we know is, with one of the newly announced cars from today, you'll now be able to race a Volkswagen Bus through a snowstorm in the dark of night. That's pretty crazy.
http://tgs.gamespot.com/s(...)ing-on-your-computer
pi_86534425
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

PD are GODS.
Hijd rijdt over de debris van zn voorganger en spinned. Zie het nu pas! :D _O-
pi_86534634
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Painting zit er ook in.
Een beetje zoals de livery editor bij Forza 3? Dat vond ik altijd wel een leuke optie bij dat spel.
En hopelijk komt er ook een online market om auto's te kopen en verkopen.
  vrijdag 17 september 2010 @ 13:36:33 #40
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86534748
toch een kwartier volgehouden
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86534888
Een overzicht van wat er op de TGS is aangekondigd:
http://www.ausgamers.com/features/read/2958616
pi_86535045
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:36 schreef woessie het volgende:
toch een kwartier volgehouden
:D Ik zit te F5-en alsof mn leven er vanaf hangt......
pi_86535136
http://www.gamersyde.com/(...)uality-17190_en.html
http://www.gamersyde.com/(...)untain-17198_en.html

Hier krijg je toch een stramme plasser van?

[ Bericht 26% gewijzigd door Cyberia18 op 17-09-2010 13:56:54 ]
  vrijdag 17 september 2010 @ 13:47:25 #44
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86535161
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:44 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

:D Ik zit te F5-en alsof mn leven er vanaf hangt......
Ik heb heel mijn leven nog nooit zoveel zin gehad in een game. Het slaat echt nergens meer op. Hoe meer info zoals de physics, hoe meer zweet er in mn onderbroek loopt
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86535470
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:47 schreef woessie het volgende:

[..]

Ik heb heel mijn leven nog nooit zoveel zin gehad in een game. Het slaat echt nergens meer op. Hoe meer info zoals de physics, hoe meer zweet er in mn onderbroek loopt
Nou, bij mij is het geen zweet hoor...... :X
pi_86535578

Zo zit ik wel steeds achter de monitor.
pi_86535619
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Zo zit ik wel steeds achter de monitor.
:D Same here..... Moet nu toch echt ergens goedkoop een Ps3 vandaan halen......
pi_86535725
Ik schat dat er wel een Value Pack uit komt voor 299...
  vrijdag 17 september 2010 @ 14:40:43 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86537186
WTF, dit wordt zo vet :D _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_86537614
Woah SE gepreorderd :7
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:20:42 #51
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86538864
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:04 schreef J.Clarkson het volgende:
Nu maar godverdomme hopen dat ik een PS3 krijg voor mn verjaardag. Alles lijkt er wel op...

Als ik tegen mn vriendin zeg dat ik baal dat ik mn PS3 weggedaan heb, houdt ze dr mond. Eerst niet.

Ze heeft bij de PS3 games gekeken bij Gamemania, doet ze anders nooit als er geen PS3 in huis is of komt.....

Ik heb goede hoop en zo niet, dan ga ik mensen overvallen bij een pin automaat! :(
Humor dat je tof lult over dikke auto's maar iemand moet overvallen om aan die paar rotcenten te komen om een PS3 te kopen... :')

Ik krijg er met de dag meer zin in zeg, tof die nieuwe trailers en screenies :9
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86539096
Ik wil op de Nordschleife racen met sneeuw :o
pi_86539720
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:20 schreef jackson het volgende:

[..]

Humor dat je tof lult over dikke auto's maar iemand moet overvallen om aan die paar rotcenten te komen om een PS3 te kopen... :')

Ik krijg er met de dag meer zin in zeg, tof die nieuwe trailers en screenies :9
Heb jij 2 kinderen en toevallig NET een druk kinderfeest achter de rug? Don't think so....... :{
Die shit hakt er hard in kan ik je zeggen....
pi_86539935
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Heb jij 2 kinderen en toevallig NET een druk kinderfeest achter de rug? Don't think so....... :{
En daar heeft je vrouw/vriendin geen last van? ;)
OT: damn wat een spel gaat dit worden, moet hem ook hebben maar denk ik toch maar day 1 bij de MM halen oid...
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:49:02 #55
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86539998
quote:

[..]

_O-

Maar je hebt gelijk, heb geen twee kinderen en net een druk kinderfeest achter de rug. Zou ook wel heel toevallig zijn :X. Maar je geeft dus 10k uit aan een kinderfeest begrijp ik.... Ach, alles voor die kleintjes om een leuke tijd te hebben. Sliepen ze lekker in het Hilton?

oO<
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86540091
quote:

[..]

- Het spaarloon is vrij :D
- Creditcard (met een beetje cc heb je gewoon 0% rente maar wel een maand uitstel van betaling)
- Gewoon van je eigen spaarrekening halen ;).

Genoeg optie's dus
Get it and Bet it
pi_86540621
Zijn er nog innovatieve functies toegevoegd? Bijvoorbeeld leuke gameplay mods?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86540931

pi_86541269
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef jackson het volgende:

[..]

_O-

Maar je hebt gelijk, heb geen twee kinderen en net een druk kinderfeest achter de rug. Zou ook wel heel toevallig zijn :X. Maar je geeft dus 10k uit aan een kinderfeest begrijp ik.... Ach, alles voor die kleintjes om een leuke tijd te hebben. Sliepen ze lekker in het Hilton?

oO<
*Zucht* 1e verjaardag van je kind pak je groots aan, maargoed....... Het was puur om aan te geven hoe graag ik een PS3 wil nu. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door J.Clarkson op 17-09-2010 16:40:48 ]
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:39:02 #60
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86541745
Jaaaaa leeeuuk, laten we het met zijn allen over het kopen van een ps3 al dan niet een grote aanschaf vinden haha lijkt me leuk hahahaha
toppieeee nuttiiiig
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86541784
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:39 schreef woessie het volgende:
Jaaaaa leeeuuk, laten we het met zijn allen over het kopen van een ps3 al dan niet een grote aanschaf vinden haha lijkt me leuk hahahaha
toppieeee nuttiiiig
Er wordt te weinig offtopic geluld, dus och....... :P
pi_86541818
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Zijn er nog innovatieve functies toegevoegd? Bijvoorbeeld leuke gameplay mods?
Stig Challenges. Nuff said.
pi_86542275
quote:
Tease that he is, Yamauchi only showed the prototype car in silky silhouette. It's a black thing, with undulating lines of what looks like carbon fiber. It looks impossible, which I suppose is the point. Cars like these are important to Yamauchi, who views the automotive world with a mix of deep respect and childlike adoration. The X1 Prototype is a ridiculous machine, a speed-freak fantasy. It's absurd and beautiful, even shrouded in shades of gray. And yes, it sent a shiver down my spine.
quote:
Just like a real rally, you'll be hearing the turn distances and grades in your ear as you make your way from point to point, even though the track was randomly generated.
http://uk.ps3.ign.com/articles/112/1121201p1.html
pi_86542422
quote:
De X1, de Reventon, de Caparo T1......... pfff kom op met die interactieve auto encyclopedie!!
pi_86542557

420 dollar. :7
  vrijdag 17 september 2010 @ 18:09:47 #66
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86544682
Pakket met 320 GB-versie van de PS3 gaat ¤350 kosten, volgens een medewerker in een gamewinkel. Om weer even in te komen GT4 op de kop getikt (had alleen GT3, zat bij m'n PS2).
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_86546005
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

420 dollar. :7
Mooi kleurtje! Veel mooier dan die knalblauwe die ik eerst zag. Zou mijn PS3 er graag voor omruilen, 't is maar de buitenkant maar toch... ^O^
pi_86546182
Ik heb de CE zojuist ook maar besteld :)
pi_86546691
Die schaduwen op het dashboard! Dat was mij eerder nog niet echt opgevallen. ^O^

http://uk.ign.com/videos/(...)reen?objectid=857126
pi_86549744
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:41 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Stig Challenges. Nuff said.
Nice.

Hmf, als de Multiplayer maar goed is :). Realistisch.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86552839
Is 70 eurie een goede prijs of zijn ze ergens goedkoper te bestellen?
pi_86552877
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Is 70 eurie een goede prijs of zijn ze ergens goedkoper te bestellen?
70!? :D Voor de normale versie!?
pi_86553884
Wat is er nou de meerwaarde van de col edition? Echt geld waard?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:15:06 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86554325
Heb gewoon lekker de SE gepre-orderd. Al een hele tijd geleden geen game meer gekocht, en dit is toch best wel een toffe editie. :)
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:25:27 #75
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86554792
http://www.ausgamers.com/(...)nshots/&tag=TGS-2010

Dit wilde ik jullie niet ontnemen. Allemaal nieuwe screenshots in HD. :D _O_

Wat voorbeelden:

pi_86563794
quote:
Signature Edition
Deze Signature Edition is verpakt in een prachtige metalen doos die is gehuld in het Obsidian Black van de Mercedes-Benz SLS AMG. Naast de game, het blad Apex en de ChromeLine-auto’s krijgt u:

* Een exclusief 1:43-schaalmodel van een speciale Gran Turismo-uitvoering van de Mercedes-Benz SLS AMG
* Een lederen Gran Turismo-portemonnee en een metalen Gran Turismo-sleutelhanger
* Een Signature Edition-boek met de prachtige auto's en locaties uit Gran Turismo 5
* Een Gran Turismo 5-USB-stick met een filmpje over de samenwerking tussen Mercedes-Benz en Polyphony die leidde tot het gamedebuut van de SLS AMG
* Zes extra stealth-uitvoeringen voor in de game, waaronder de McLaren F1 en de Mercedes-Benz SLS AMG en een dynamisch thema
* Als u 18 jaar of ouder bent en in een van de deelnemende landen woont, kunt u bovendien meedoen aan een spectaculaire wedstrijd. De hoofdprijs is een Mercedes-Benz SLS AMG, uw eigen supercar met vleugeldeuren en een 6.3-liter motor!
* De voorwaarden verschijnen binnenkort op www.eu.gran-turismo.com.
En dan moet 180 euro koste? :{ Wat een afzetterij!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86563812
en WTF PS3 only? Wat is dat voor gedoe? Serieus opkankeren met die consoles.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86564247
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:35 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

En dan moet 180 euro koste? :{ Wat een afzetterij!
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Ga ergens anders trollen.
pi_86564386
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

70!? :D Voor de normale versie!?
Jupz, duur of goedkoop?

~:)
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:19:52 #80
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86564480
quote:
:? Dude, ben je pas vandaag geboren?
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:20:42 #81
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86564503
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:15 schreef Dagobert-Duck het volgende:

[..]

Jupz, duur of goedkoop?

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/gran+turismo+5_PS3.html
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:28:36 #82
260227 Splobber
PSN: MacKroket
pi_86564679
quote:
Jij hebt onder een steen geleefd
pi_86565329
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:15 schreef Dagobert-Duck het volgende:

[..]

Jupz, duur of goedkoop?

Te duur :').
Ik heb 'm voor 48 euro besteld via mediaoffer.
Gewoon paar reclamefilmpjes bekijken en vragen beantwoorden en je hebt zo 5 euro extra korting. ^O^
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_86566051
Nee. Maar het mag wel eens a no go for PS3 zijn. Elke turismo is zover verschenen op de PS3. PC is en blijft altijd de beste markt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86566103
Alsof Sony ineens games gaat maken voor Microsoft?

Ik weet niet of je het weet maar sinds het begin van gaming zijn er altijd exclusieve games geweest voor Nintendo/Sony/Microsoft. En hopelijk blijft dat ook zo
pi_86566112
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 11:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee. Maar het mag wel eens a no go for PS3 zijn. Elke turismo is zover verschenen op de PS3. PC is en blijft altijd de beste markt.
rot gewoon op... zoals je zelf al zegt turismo is altijd verschenen op de PS(niet PS3) dus blijft het een PS only game.
Zelfde verhaal met forza is ook alleen maar op xbox uitgekomen dus blijft ook een xbox only game
Every war is different, every war is the same.
  zaterdag 18 september 2010 @ 11:50:25 #87
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86566172
quote:
Nog ff en je wil Mario op je pc. :')
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:04:48 #88
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86566497
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 18:09 schreef n8n het volgende:
Pakket met 320 GB-versie van de PS3 gaat ¤350 kosten, volgens een medewerker in een gamewinkel. Om weer even in te komen GT4 op de kop getikt (had alleen GT3, zat bij m'n PS2).
Ik kom er nu achter dat wat HD ruimte geen kwaad kan :'). Heb zelf volgens mij de 40GB en dan is het flink huilen als je nieuwe GT installatie ineens 10GB in gebruik gaat nemen. Wel is het zo dat die HD's in de PS3 zelf erg makkelijk te vervangen zijn. Slaat ook nergens op dat een versie met meer ruimte meer kost, want die HD's zijn "gratis" tegenwoordig. Marketing technisch... blabla, ik weet et :)

[ Bericht 0% gewijzigd door jackson op 18-09-2010 12:11:36 ]
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86566521
Kutconsoles :r

Oké Oké, ik stop wel met ranten :@. Moest het even kwijt :@.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:09:53 #90
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86566626
quote:
Dat ik voor het laatst checkte was PC helemaal de beste markt niet meer... Misschien wel in aantallen maar de relatieve cijfers spreken meer voor de console. Zeker wanneer het de nog niet fatsoenlijk gekraakte PS3 betreft (er is een hack ik weet et maar dan krijg je toch kat en muis met updates). Je knalt geen kopieën in je PS3 dus dan heb je meteen al een puike markt te pakken lijkt me zo.
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Kutconsoles :r

Oké Oké, ik stop wel met ranten :@. Moest het even kwijt :@.
Ahh, ok. Case closed :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86567163
quote:
En wat voor PC denk jij nodig te hebben om GT5 op dit detail niveau vloeiend te kunnen spelen?
Succes met het kopen van de pc van minstens 10.000,-
Kortom, GT5 op de PS3 is een koopje! ;)
pi_86567651
quote:
Ja gek hé. PD is sinds hun eerste titel al een studio van Sony, helder licht.
  zaterdag 18 september 2010 @ 13:29:41 #93
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86568710
Een troll is niet voor niets een troll. Best zielig om tekeer te willen gaan in een topic om reacties uit te lokken. Leven? Nee.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86569518
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 13:29 schreef woessie het volgende:
Een troll is niet voor niets een troll. Best zielig om tekeer te willen gaan in een topic om reacties uit te lokken. Leven? Nee.
PS3? Ook niet. _O-
pi_86569802
quote:
Er zit 60 miljoen van Sony in het project. Nogal wiedes dat het dan niet op pc komt toch.
pi_86571004
quote:
At a showing of Gran Turismo 5's latest features at the Tokyo Game Show, Polyphony Digital's Kazunori Yamauchi revealed the new special events section of the game, which are slightly different races created for Gran Turismo. There are six special events: Cart racing, an AMG driving school challenge, the TopGear logoed Stigh challenge, a Jeff Gordon NASCAR school, a Sebastien Loeb taught dirt track, and a rally mode.

Yamauchi demoed the special rally mode live for the session. We saw that the stage was automatically generated before his race, and Yamauchi added that this happens every time the mode is selected, and that no two races will be the same. This event features delayed starts and a navigator that calls out corners and routes, just like real rally racing. He pointed out that players will race through multiple stages and will be ranked on cumulative times, and that this mode can be played both online and off.

Check de banden.
pi_86571229

zaterdag 18 september 2010 @ 15:34:59 #98
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_86571684
Zag ik daar in die laatste trailer nou ook al een Mustang Mach 1?? :P :P :P
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:48:07 #99
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_86573436
Hoe zit het nou met de garantie op de PS3. Als ik tijdens het spelen van GT5 keihard klaarkom en zo een kortsluiting veroorzaak, krijg ik dan een nieuwe?
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:58:01 #100
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86573708
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:48 schreef Wii-Style het volgende:
Hoe zit het nou met de garantie op de PS3. Als ik tijdens het spelen van GT5 keihard klaarkom en zo een kortsluiting veroorzaak, krijg ik dan een nieuwe?
Dan wordt je geadviseerd een Wii te nemen :D
pi_86574293
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef SonicVolcano het volgende:

[ afbeelding ]

Hier zie je dat het vooral de belichting is die GT5 grafisch mooier doet lijken dan Forza 3, daarin zijn de interieurs van de auto's namelijk minstens net zo gedetailleerd als hier.
pi_86575318
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Hier zie je dat het vooral de belichting is die GT5 grafisch mooier doet lijken dan Forza 3, daarin zijn de interieurs van de auto's namelijk minstens net zo gedetailleerd als hier.
Ja gelukkig bestaat het spel alleen uit interieur shots...
Waarom geef je niet gewoon toe dat GT5 even simpelweg gezegd Forza het nakijken geeft?
Ik heb Forza3, en elke keer dat ik GT5 zie denk ik WOW wat een verschil (en nee ik speel het ook niet op een simpele flut tv, 32" Full HD Samsung LED tv)
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:53:23 #103
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86575420
quote:

[..]

Ik speel momenteel opnieuw GT5 Prologue en de interieurs in die demo zijn al mooier dan die ik in Forza3 zie.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:56:42 #104
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86575553
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:50 schreef RiKe het volgende:

[..]

Ja gelukkig bestaat het spel alleen uit interieur shots...
Waarom geef je niet gewoon toe dat GT5 even simpelweg gezegd Forza het nakijken geeft?
Ik heb Forza3, en elke keer dat ik GT5 zie denk ik WOW wat een verschil (en nee ik speel het ook niet op een simpele flut tv, 32" Full HD Samsung LED tv)
Klein beetje offtopic.... Hoe bevalt je LED tv?
Beter dan LCD / Plasma?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86575894
quote:

[..]

My ass.

De interieurs van Forza 3 mogen niet eens in de schaduw staan in die van GT5. Ontegenzeggelijk van aanzienlijk minder detail. Ze ogen behoorlijk ''plastisch''. Daarbij kon je het interieur nooit in zijn geheel zien dankzij de hele beperkte bewegingsvrijheid. Waarom zouden ze die keuze nou hebben gemaakt.

Het oog voor detail in de interiors in GT5 is untouchable.
pi_86575898
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef jackson het volgende:

[..]

Klein beetje offtopic.... Hoe bevalt je LED tv?
Beter dan LCD / Plasma?
De LED tv bevalt me ge-wel-dig.
De kleuren zijn echt super!
Once you go LED, you won't go back! ;)
Een LCD/Plasma valt in mijn ogen in het niets vergeleken met dit, totaal geen spijt van gehad dat ik over ben gegaan van 32" Samsung LCD naar de Samsung LED :)
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:26:02 #107
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86576472
quote:

[..]

Misschien dat deze je wél kan overtuigen.
pi_86576833
Het lijkt wel bijna PGR4 <3
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:04:14 #109
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86577654
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:06 schreef RiKe het volgende:

[..]

De LED tv bevalt me ge-wel-dig.
De kleuren zijn echt super!
Once you go LED, you won't go back! ;)
Een LCD/Plasma valt in mijn ogen in het niets vergeleken met dit, totaal geen spijt van gehad dat ik over ben gegaan van 32" Samsung LCD naar de Samsung LED :)
Een plasma gehad? Ik heb er nu een, het zwart is er echt zwart omdat je geen backlight hebt en de kleuren zijn fenomenaal hoor.
Volgens mij zit er helemaal niet zoveel verschil in de huidige tv's
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86577961
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Misschien dat deze je wél kan overtuigen.
Niets komt inderdaad dichtbij, zoveel detail.
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:15:28 #111
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86578098
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Niets komt inderdaad dichtbij, zoveel detail.
De volgende stap is dat als jij de airco in zo'n wagen aanzet, er koude lucht uit je PlayStation komt.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86578326
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Duvel het volgende:

[..]

De volgende stap is dat als jij de airco in zo'n wagen aanzet, er koude lucht uit je PlayStation komt.
pi_86583368
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ambx systeem iets voor je?
  zaterdag 18 september 2010 @ 22:11:02 #114
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86584371
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ambx systeem iets voor je?
Haha, nou nee. :P
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 18 september 2010 @ 22:22:39 #115
167856 Toempf
Internetheld
pi_86584749
Ik heb ook de Collector's Edtion maar alvast besteld 8-) Ook al raak ik waarschijnlijk na een dag al gefrustreerd omdat het zo verrot moeilijk is, deze game moet ik hebben :9
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  zaterdag 18 september 2010 @ 23:01:34 #116
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86586062
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:22 schreef Toempf het volgende:
Ik heb ook de Collector's Edtion maar alvast besteld 8-) Ook al raak ik waarschijnlijk na een dag al gefrustreerd omdat het zo verrot moeilijk is, deze game moet ik hebben :9
Is dat die dure sleutelhanger?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86587016
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

My ass.

De interieurs van Forza 3 mogen niet eens in de schaduw staan in die van GT5. Ontegenzeggelijk van aanzienlijk minder detail. Ze ogen behoorlijk ''plastisch''. Daarbij kon je het interieur nooit in zijn geheel zien dankzij de hele beperkte bewegingsvrijheid. Waarom zouden ze die keuze nou hebben gemaakt.

Het oog voor detail in de interiors in GT5 is untouchable.
Als ik deze(GT5):

tegenover deze zet (Forza3):

zie ik niet zoveel verschil, jij wel?

Ik zou zelfs bijna beweren dat er in die van Forza 3 meer detail te vinden is...

Probeer het is objectief te bekijken en je kan er bijna niet omheen dat op grafisch gebied GT5 het vooral van de belichting moet hebben om boven het niveau van Forza 3 uit te kunnen stijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nuchterheid op 18-09-2010 23:44:57 ]
  zaterdag 18 september 2010 @ 23:42:27 #118
150363 Wii-Style
pi_86587142
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:37 schreef Nuchterheid het volgende:
Je kan het niet vergelijken omdat de Forza screen te klein is.

quote:
Ik zou zelfs bijna beweren dat er in die van Forza 3 meer detail te vinden is.
Hoe wil je nou meer detail vinden als de screen een veel lagere resolutie heeft (en dus daardoor minder te zien is)?? _O-

pi_86587452
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:42 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Je kan het niet vergelijken omdat de Forza screen te klein is.
[..]

Hoe wil je nou meer detail vinden als de screen een veel lagere resolutie heeft (en dus daardoor minder te zien is)?? _O-

Na 10 jaar ontwikkeling is dit alles waar die Jappen mee komen? _O-

Sorry hoor, maar ik ben eigenlijk niet zo onder de indruk. Ik denk dat als je Turn 10 zoveel tijd geeft ze ook met een spel komen van dit niveau en waarschijnlijk nog hoger...
  zaterdag 18 september 2010 @ 23:55:38 #120
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86587512
Is dit het anti GT5 trolltopic? Nee.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86587543
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:55 schreef Duvel het volgende:
Is dit het anti GT5 trolltopic? Nee.
Dus als ik hier een kritische mening geef ben ik aan het trollen? :')
pi_86587606
quote:

Probeer het is objectief te bekijken en je kan er bijna niet omheen dat op grafisch gebied GT5 het vooral van de belichting moet hebben om boven het niveau van Forza 3 uit te kunnen stijgen.
:') :') :')

Om bijna van te janken dit.
pi_86587794

Ja, dit wordt alleen mogelijk gemaakt door de lichttechniek. ^O^
pi_86587919
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, dit wordt alleen mogelijk gemaakt door de lichttechniek. ^O^
Vind jij dat er echt zo bijzonder uitzien? :D
pi_86587945

'nuff said.
pi_86588050
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:10 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]

'nuff said.
Wat zegt dit dan?
pi_86588115
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:14 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Wat zegt dit dan?
Als je het verschil nu nog niet kan zien (of wilt zien) heeft het ook geen zin om je te proberen te overtuigen.
Voor de rest is het zonneklaar.
  zondag 19 september 2010 @ 00:18:00 #128
150363 Wii-Style
pi_86588163
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:14 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Wat zegt dit dan?
Dat off-screen beelden er veel mooier uitzien dan direct-feed plaatjes. :P
pi_86588170
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:09 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Vind jij dat er echt zo bijzonder uitzien? :D
In bewegend beeld dan maar.

Als je nu nog niet erkent dat dit Forza 3 de vloer aanveegt is er echt een steekje los. _O-

Btw GT5 is inmiddels vijf jaar in ontwikkeling. Jij met je 10 jaar :')
pi_86588499
pi_86588676
Maar even serieus. Waarom steeds maar weer die vergelijking met een racer die in alle opzichten zwaar inferieur is?

:D _O-
pi_86588787
Mag dat GIF-je alsjeblieft zo snel mogelijk onder een link ? Zelfs met glasvezel hier is het beeld hier aan het stuiteren :{

En even over Forza vs GT5:

IK heb Forza 1 tot 3 nog nooit gespeeld, maar alleen aan de screenshots weet ik voldoende: Gelukkig niet zeg !! Dit ziet er toch nep uit ? De auto's lijken haast in een studio in een green-screen area te staan, zo nep ziet het er uit ! Blijkbaar hebben ze bij dat ontwikkelingsteam gedacht, om het er zo echt mogelijk uit te laten zien, door real-life textures te gebruiken voor de omgeving, maar het ziet er niet uit zeg ! :r

Nu doen ze dat ook wel bij PD / GT5, maar het contrast in de textures in Forza 3 is echt schreeuwend irritant (aanwezig).

Edit: Ik bedenk mij net iets ! Een uurtje geleden ofzo heb ik wat filmpjes en previews gelezen over Driver: San Fransisco en dat spel ziet er ook wel leuk uit ! Maar mensen met een verslaving aan snelheid en alles wat met autoracen te maken heeft, krijgen het nog lastig !

In volgorde van persoonlijke favoriete titels, komen er gewoon binnen 4 maanden 4 toptitels op de PS3 !

1: Gran Turismo 5
2: Codemasters Formula 1 2010
3 : Need For Speed Hot Pursuit 2
4 : Driver : San Fransisco

Ze zier er alle 4 stuk voor stuk goed uit en alle 4 blinken ze wel ergens in uit. Formule 1 spel is eindelijk weer eens een echte F1 game die vele potten gaat breken, Need For Speed die met Hot Pursuit 2 terug naar z'n roots gaat en Driver die een nieuw fenomeen heeft bedacht/gelanceerd met de Shift (teleporteer) feauture !

Het word een donkere en nachtbrakende winter :O :s)

[ Bericht 49% gewijzigd door Meike26 op 19-09-2010 01:03:07 ]
  zondag 19 september 2010 @ 01:26:41 #133
150363 Wii-Style
pi_86590034
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik daar een beetje motion blur @ hoge snelheden? :9~

quote:
Op zondag 19 september 2010 00:40 schreef Meike26 het volgende:
Mag dat GIF-je alsjeblieft zo snel mogelijk onder een link ? Zelfs met glasvezel hier is het beeld hier aan het stuiteren :{
Dat heeft te maken met een langzame computer lijkt mij. :P
pi_86590343
Ik snap sowieso niet waarom je in een Ps3 topic het gaat hebben over een xbox360 game. Blijf dan lekker Forza3 spelen en blijf uit dit topic. Of koop gewoon een PS3 als je jaloers bent :')
pi_86592582
Wat een gezeik over graphics, terwijl het spel nog niet eens uit is.

Forza heb ik nog nooit gespeeld maar ik vind het er best goed uitzien op die plaatjes.
  zondag 19 september 2010 @ 08:38:31 #136
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86592584
quote:
Op zondag 19 september 2010 01:37 schreef Griebus het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je in een Ps3 topic het gaat hebben over een xbox360 game. Blijf dan lekker Forza3 spelen en blijf uit dit topic. Of koop gewoon een PS3 als je jaloers bent :')
Ja, dat.

Niet dat je geen kritiek mag hebben op GT5, dat zal er vast zijn en vast ook terecht. :)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 19 september 2010 @ 10:20:07 #137
167856 Toempf
Internetheld
pi_86593509
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:01 schreef Duvel het volgende:

[..]

Is dat die dure sleutelhanger?
Nee, dat is de Signature Edition, die kost zo'n 180 euro. De versie die ik heb kost 79 euro en de standaard game zo'n 65 eu.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  zondag 19 september 2010 @ 10:35:17 #138
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86593732
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:20 schreef Toempf het volgende:

[..]

Nee, dat is de Signature Edition, die kost zo'n 180 euro. De versie die ik heb kost 79 euro en de standaard game zo'n 65 eu.
Oh ja, dan heb ik dezelfde als jij in bestelling staan. :)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 19 september 2010 @ 11:03:48 #139
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86594244
Het grootste verschil zit 'm toch in de ontwikkelaars. Turn 10 heeft op de E3 van 2009 enorm lopen opscheppen. God, die vent met die baard, wat een irritante gast was dat zeg. Terwijl PD nooit zoiets zou doen. Gewoon heel bescheiden in hun aanpak. Ook gewoon rustig de tijd nemen.

Forza 3 is afgeraffeld, en is eerder Forza 2.1.
pi_86599815
Nu nog forza vergelijken met GT5 :') :') :') :') :') :') :') voor iedereen die dat nog doet.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
  zondag 19 september 2010 @ 14:39:08 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86600721
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:13 schreef matthisl het volgende:
Nu nog forza vergelijken met GT5 :') :') :') :') :') :') :') voor iedereen die dat nog doet.
Tsja, dat krijg je als je uitspraken doet als 'dit is het beste racespel ooit gemaakt'
pi_86601062
forza is fokking oud man
pi_86601224
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:40 schreef Meike26 het volgende:
Hier een ADSL verbinding maar wel gewoon snel geladen hoor.
  zondag 19 september 2010 @ 14:58:34 #144
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86601311
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:50 schreef matthisl het volgende:
forza is fokking oud man
Maar haalt toch wel het maximale uit de 360? Ik bedoel dat er niet echt verbetering mogelijk is voor die serie op de huidige console.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86601490
quote:

[..]

Als ik deze(GT5):

[ afbeelding ]

tegenover deze zet (Forza3):

[ afbeelding ]

Ik zou zelfs bijna beweren dat er in die van Forza 3 meer detail te vinden is...

Je zet een render tegenover een ingame screenshot.

Laten we de boel eens omdraaien shall we?

FORZA

You do the math.
  zondag 19 september 2010 @ 17:21:55 #146
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86606011
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:03 schreef J.Clarkson het volgende:
[ afbeelding ]

Naaldjes staan aardig aan de rechterkant van de schaalverdeling :D.
Dik trouwens die schaduw van die klokken op het dashboard, was al eerder gezegd maar ziet er prima uit.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86607396
Dan Greenawalt, producer van Forza 3:

quote:
“We’ve got the best physics. We’ve got the best graphics. We’ve got the most cars. We’ve got the most tracks. We’ve got an online community that is unparalleled not just in racing but in gaming in general. Nobody does things with user-generated content the way we do.”

“I’ll stand behind this and say there is no racing game that’ll look better on any console.”

“We can rollover cars. No other racing game is going to rollover 400 cars I can guarantee you that. There’s a reason that we do that. We’ve got great relationships with manufacturers.”
Ik wil meneer nu eens aan het woord horen.
pi_86607463
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan Greenawalt, producer van Forza 3:
[..]

Ik wil meneer nu eens aan het woord horen.
:')
pi_86609255
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:21 schreef jackson het volgende:

[..]

Naaldjes staan aardig aan de rechterkant van de schaalverdeling :D.
Dik trouwens die schaduw van die klokken op het dashboard, was al eerder gezegd maar ziet er prima uit.
Dit spel is pure win. klaar. :D

PS3 gehaald, dan de autobanden maar een maandje uitstellen. :P
pi_86612466
Is dit een forza afzeik topic geworden, want dat is echt kankertriest. Beide games zijn sterk op verschillende punten en Forza 1, 2 en 3 zijn tussen GT4 en 5 uitgekomen. Daarnaast is Forza 3 alweer een jaar oud als GT5 uitkomt dus loop niet zo te haten op andere games.

Geniet gewoon van GT5 en houd je bek dicht over Forza 3.
pi_86621558
Op de voorwaarde als jij niet meer het k-woord gebruikt. Dat is pas triest.
pi_86622715
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
k-woord?

edit; o je bedoelt kanker :'). Kankerdom ook van mij.
  maandag 20 september 2010 @ 01:09:48 #154
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_86624096
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:18 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Dit spel is pure win. klaar. :D

^O^

Zal zeker de moeite waard zijn. ;) dit spel wordt pure win.
Syndroom van Kraepelin
pi_86625476
Nog een keer omdat 'ie zo mooi is.

O+ O+
pi_86625625
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat doe ik wel als jullie ophouden met kankeren op forza... :*
pi_86627713
quote:
Op maandag 20 september 2010 06:24 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Dat doe ik wel als jullie ophouden met kankeren op forza... :*
Ik k* niet op Forza, ik heb er heel veel plezier mee gehad. :) Maar je kan, zelfs als Forza fan niet ontkennen dat GT5 er gewoon veel mooier uitziet. Dat is gewoon een feit.

Het is gewoon jammer dat mensen de confrontatie zoeken door Forza te verdedigen op punten waar het gewoonweg niet mogelijk is. Het is een fantastisch cool spel, ik vind Fujimi Kaido 1 van de vetste tracks ooit, ik heb alle auto's van initial D gemaakt, auto's geveild, bloedstollende online races gehad en je kan tunen tot je 90 bent, maar het is grafisch niet op hetzelfde niveau als GT5.

Het spel Forza 3 zelf is gewoon fantastisch, maar het spreekt meer racefans aan dan auto liefhebbers. En voor de laatstgenoemde groep is GT5 gewoon de betere optie. Puur omdat je op zoveel manieren je passie voor auto's kan delen, hele communities in het spel verwerkt zitten enz.

Beide games zijn voor (in mijn ogen) verschillende groepen. Dat de 1 nou mooier is dan de ander so be it.
Geniet van je favoriet, have a coke, a smile and shut the fuck up! ;)

That's it.

[ Bericht 12% gewijzigd door J.Clarkson op 20-09-2010 09:52:17 ]
  maandag 20 september 2010 @ 10:44:04 #158
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86629027
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:18 schreef J.Clarkson het volgende:
Eindelijk zinnige praat :P
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86630003
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:44 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ik k* niet op Forza, ik heb er heel veel plezier mee gehad. :) Maar je kan, zelfs als Forza fan niet ontkennen dat GT5 er gewoon veel mooier uitziet. Dat is gewoon een feit.

Het is gewoon jammer dat mensen de confrontatie zoeken door Forza te verdedigen op punten waar het gewoonweg niet mogelijk is.

En dan dit.
quote:
En voor de laatstgenoemde groep is GT5 gewoon de betere optie. Puur omdat je op zoveel manieren je passie voor auto's kan delen, hele communities in het spel verwerkt zitten enz.
Je doet nu precies hetzelfde :')

Het community aspect is zo verschrikkelijk goed uitgewerkt in Forza, daar draait het spel om. Auctionhouse en Storefront zijn hier een goed voorbeeld van...
pi_86630826
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:23 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

En dan dit.
[..]

Je doet nu precies hetzelfde :')

Het community aspect is zo verschrikkelijk goed uitgewerkt in Forza, daar draait het spel om. Auctionhouse en Storefront zijn hier een goed voorbeeld van...
Het is gewoon voor autoliefhebbers leuk om over een 65 jaar oude volkswagen en zijn rij eigenschappen te hebben, dat zie ik de mensen die liever Forza spelen, niet doen.

Dat probeer ik te zeggen. GT5 is voor mensen die van auto's houden, alle soorten auto's.

Forza publiek gaat het meer om het racen en customizen van je eigen bak.

Dat snap ik. Ondanks dat het beide racegames zijn, ligt de basis van beide spellen op een totaal andere plaats.

Snappie?
  maandag 20 september 2010 @ 11:51:25 #161
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86630935
Ik ken Forza niet, ik rij GT5P tot nu toe met de gewone controller. Welk stuur zou ik moeten nemen als ik wat verbetering wil zien, en hoe gaat dat dan met gas geven en remmen?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 20 september 2010 @ 11:53:32 #162
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86631006
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:48 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Het is gewoon voor autoliefhebbers leuk om over een 65 jaar oude volkswagen en zijn rij eigenschappen te hebben, dat zie ik de mensen die liever Forza spelen, niet doen.

Dat probeer ik te zeggen. GT5 is voor mensen die van auto's houden, alle soorten auto's.

Forza publiek gaat het meer om het racen en customizen van je eigen bak.

Dat snap ik. Ondanks dat het beide racegames zijn, ligt de basis van beide spellen op een totaal andere plaats.

Snappie?
65 jaar oud? Toen hadden ze volgens mij alleen nog de beetle maar die was er 10 jaar eerder ook als concept van Hitler (of je wil oorlogsvehicels ook meerrekenen). Rij-eigenschappen heeft ie niet echt hoor :P. Ik vind ze wel prachtig, en dan vooral de Roadster met de grote deurdorpels. Die 2 uitlaten aan de achterkant met dat karakteristieke geluid; priceless.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  maandag 20 september 2010 @ 11:56:02 #163
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86631096
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:51 schreef Duvel het volgende:
Ik ken Forza niet, ik rij GT5P tot nu toe met de gewone controller. Welk stuur zou ik moeten nemen als ik wat verbetering wil zien, en hoe gaat dat dan met gas geven en remmen?
Als je wat verbetering wil zien dan kan je eigenlijk niet anders dan de Logitec Driving Pro te kopen. En dus niet de wireless-versie die heeft geen force feedback.

Als je ook wil schakelen met een H-shifter moet je een paar treden omhoog in de ladder. Een 2ehands G25 is dan het goedkoopst, de G27 is nieuw, en Fanatec heeft ook stuurtjes met koppeling en H-shifter maar diie zijn wéér wat duurder.

Dus: Niet duur en toch genieten?
Logitec Driving Force Pro.

En een stuurtje kan je bést 2ehands kopen. Veel mensen kopen er een en doen er daarna niks meer mee.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86631384
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:56 schreef woessie het volgende:

[..]

Als je wat verbetering wil zien dan kan je eigenlijk niet anders dan de Logitec Driving Pro te kopen. En dus niet de wireless-versie die heeft geen force feedback.

Als je ook wil schakelen met een H-shifter moet je een paar treden omhoog in de ladder. Een 2ehands G25 is dan het goedkoopst, de G27 is nieuw, en Fanatec heeft ook stuurtjes met koppeling en H-shifter maar diie zijn wéér wat duurder.

En een stuurtje kan je bést 2ehands kopen. Veel mensen kopen er een en doen er daarna niks meer mee.
Mijn DFP heb ik vorige maand verkocht!!!! :(
Moet nu een mooie G25/ G27 zien te vinden ergens........ Fuckzooi.

Thanks for reminding me..... :{
pi_86631556
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:53 schreef woessie het volgende:

[..]

65 jaar oud? Toen hadden ze volgens mij alleen nog de beetle maar die was er 10 jaar eerder ook als concept van Hitler (of je wil oorlogsvehicels ook meerrekenen). Rij-eigenschappen heeft ie niet echt hoor :P. Ik vind ze wel prachtig, en dan vooral de Roadster met de grote deurdorpels. Die 2 uitlaten aan de achterkant met dat karakteristieke geluid; priceless.
Kubelwagen. ;)
  maandag 20 september 2010 @ 12:16:00 #166
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86631760
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Kubelwagen. ;)
uhu, oorlogsjeepje toch ;)

Maar verder... oh oh oh wat dom van je dat je jouw stuur hebt verkocht :|
Je had dan wel geen ps3 meer maar ehh... ergens moest je weten dat je GT5 moest spelen toch?
Ach ja, 2ehands verkoop is zo gebeurd, 2ehands aankoop hoeft je niks extra te kosten.

Maar haal wel gewoon een G25 natuurlijk hè? Als racegek? Het rijdt fantastisch! Nu een anderhalve maand die G25 en sinds 2 weken de wheel stand pro. Ik wil niet meer anders. Racen met een controller is echt bout eigenlijk.
Forza staat dus stil :(
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86631855
quote:
Op maandag 20 september 2010 03:56 schreef DrDentz het volgende:
Nog een keer omdat 'ie zo mooi is.

O+ O+
Boy o boy. Ik krijg er maar geen genoeg van!
  maandag 20 september 2010 @ 12:25:03 #168
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86632005
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:56 schreef woessie het volgende:

[..]

OK, dan heb je het stuur, en hoe gaat gas dan? Ik ben opgehouden met controllers bij een joystick in 1990 of zo, vandaar de misschien wat domme vragen. :)
Volgens mij zitten de pedalen er standaard bij. :P
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86632099
pi_86632139
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:25 schreef Duvel het volgende:

[..]

OK, dan heb je het stuur, en hoe gaat gas dan? Ik ben opgehouden met controllers bij een joystick in 1990 of zo, vandaar de misschien wat domme vragen. :)
Yup pedalen zitten er idd bij. :) Ik vind het met de controller ook fijn rijden hoor. Linkerpookje voor gas/ rem en de rechter voor sturen. :)
  maandag 20 september 2010 @ 12:29:06 #171
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86632146
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:25 schreef Duvel het volgende:

[..]

dit is toevallig hoe mijn opstelling is (maar niet bij mij thuis)

Bij een stuur heb je standaard pedalen meegeleverd. Meestal 2 pedalen. Alleen gas en rem. Bij deze G25 heb je ook een koppeling.
De pedalen zijn altijd drukgevoelig. een beetje induwen is dus een beetje gas of een beetje rem.

Koop alleen geen goedkope prut zoals Trust. Dat is alleen maar irritant
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  maandag 20 september 2010 @ 12:31:23 #172
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86632200
Leuke opstelling. En een Driving Force GT? 129 euro volgens de Logitech site, en da's dan met sequentieel schakelen.

Trust is verboden bij ons in huis.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86632223
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:29 schreef woessie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dit is toevallig hoe mijn opstelling is (maar niet bij mij thuis)

Bij een stuur heb je standaard pedalen meegeleverd. Meestal 2 pedalen. Alleen gas en rem. Bij deze G25 heb je ook een koppeling.
De pedalen zijn altijd drukgevoelig. een beetje induwen is dus een beetje gas of een beetje rem.

Koop alleen geen goedkope prut zoals Trust. Dat is alleen maar irritant
Bij Trust zeg ik altijd: Zet er "Don't" voor.

Rommel is het, pure shit. Ben je aan het racen, kan zomaar halverwege een bocht je stuur loslaten. *PLOP!*
pi_86632264
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:31 schreef Duvel het volgende:
Leuke opstelling. En een Driving Force GT? 129 euro volgens de Logitech site, en da's dan met sequentieel schakelen.
Je kan ook beginnen met een 2e hands driving force pro. Geen sequenciele bak, maar voor 50 euro heb je er een.

Kan je leuk mee kijken of stuurtjes je liggen. De DFP heeft ook een 900 graden draai, net als de G25/ G27. :)
  maandag 20 september 2010 @ 12:35:55 #175
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86632324
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:29 schreef woessie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
DIK ja. Wat kost dat nu, uitgaande van gewoon nieuwe spullen? Dus een G27 stuurtje op die gekke stand zeg maar.... Dit ziet er gewoon ideaal uit, knetters! Lekker vanaf je bank rammen met GT5 en dat toffe stuurtje.

Andere vraag: Is zo'n opstelling ergens te testen nog?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 20 september 2010 @ 12:42:34 #176
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86632518
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:35 schreef jackson het volgende:

[..]

DIK ja. Wat kost dat nu, uitgaande van gewoon nieuwe spullen? Dus een G27 stuurtje op die gekke stand zeg maar.... Dit ziet er gewoon ideaal uit, knetters! Lekker vanaf je bank rammen met GT5 en dat toffe stuurtje.

Andere vraag: Is zo'n opstelling ergens te testen nog?
Die stand is inclusief verzending van wheelstandpro.com 125 euro
Een G27 is nieuw te krijgen tegen de 300 euro maar ik zie weinig voordeel ten opzichte van een G25 die je voor de helft 2ehands kan kopen.

Tja, uitproberen... geen idee. Woon je in de buurt van Breda? ;)
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86632586
Zal ik mijn opstelling ook even posten.

Dit is dan mijn stuur (fanatec Porsche 911 Turbo S) en stoel (Playseat A1GP).

40inch HDMI . Heb alleen GT5 nog niet maar ik zit er voor klaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door trance_fan op 20-09-2010 12:54:29 ]
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_86633168
Wat een monster zeg die GT by Citroën Racing Car. :D

http://www.gtplanet.net/9(...)ts-at-18-megapixels/

[ Bericht 21% gewijzigd door Cyberia18 op 20-09-2010 13:24:32 ]
  maandag 20 september 2010 @ 13:29:40 #179
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86634022
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:44 schreef trance_fan het volgende:

Is ook heel leuk :Y
Ik heb mijn tv alleen in mijn woonkamer staan en zo'n stand is opvouwbaar. Is wat makkelijker en staat beter bij mij. Zit je niet te ver van de tv?
Ik zit thuis op 1,5 meter voor een 50 inch. Je zou het welhaast belachelijk kunnen vinden maar je zit er midden in :P

En waarom heb je geen clubsport pedalen?
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  maandag 20 september 2010 @ 13:35:14 #180
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_86634218
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:29 schreef woessie het volgende:

[..]
Ik zit thuis op 1,5 meter voor een 50 inch. Je zou het welhaast belachelijk kunnen vinden maar je zit er midden in :P
Herkenbaar. :@
pi_86634262
quote:

[..]

Ik heb mijn tv alleen in mijn woonkamer staan en zo'n stand is opvouwbaar. Is wat makkelijker en staat beter bij mij. Zit je niet te ver van de tv?

ik zit hier op een arm lengte van een 32".... :D
pi_86634352
37'' hier, 2 meter vanaf.

Panasonic O+
pi_86634756
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
37'' hier, 2 meter vanaf.

Panasonic O+
LG *; :@
pi_86634851
quote:

[..]

Moet nog andere pedalen halen. Nu staat hij een beetje naar achteren maar zodra ik ga racen gaat mijn tv naar voren en de stoel dichterbij.
pi_86635633
en zoiets?

http://www.wehkamp.nl/gam(...)wiel-thunder-v5-ps3-(hama)/C13_J09_J46_163731/?PRmin=5&PRmax=220&F=5,17,19,18,20,22&PI=3&SM=4
Built for Speed
pi_86635999
kan je beter gewoon nog 40 euro meer uitgeven voor een 2de hands G25. (weet niet hoeveel ze 2de hands zijn.)
pi_86637072
Zoiezo erg duur bij Wehkamp. Dualshock 3 controller kost daar ook 72 euro... :')
pi_86637743
Ik hoop dat er trouwens nog mooie aanbiedingen komen voor de Logitech stuurtjes. Zo'n stuur + zo'n ding om het op te doen is toch aardig duur.
  maandag 20 september 2010 @ 15:49:31 #190
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86638981
Vind toch de kleuren van de flora wat overgesatureerd bij GT5, kleur van het gras en bladeren doet me een beetje aan Mario Kart denken
  maandag 20 september 2010 @ 16:32:04 #191
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86640561
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:42 schreef woessie het volgende:

[..]

Die stand is inclusief verzending van wheelstandpro.com 125 euro
Een G27 is nieuw te krijgen tegen de 300 euro maar ik zie weinig voordeel ten opzichte van een G25 die je voor de helft 2ehands kan kopen.

Tja, uitproberen... geen idee. Woon je in de buurt van Breda? ;)
Hmmkee... Qua prijs dus nog redelijk te doen :). Dank voor de info.

Ik woon overal dichtbij want ik heb een lease-auto ;)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86640928
Zullen we met FOK een Volkswagen hippiebusjes race doen :7

maandag 20 september 2010 @ 17:03:36 #193
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86642043
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef DrDentz het volgende:

Vind 't echt vet dat deze erin zit. :D

Cool plan dus ;)
  maandag 20 september 2010 @ 17:46:40 #194
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86643667
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:32 schreef jackson het volgende:

[..]

Hmmkee... Qua prijs dus nog redelijk te doen :). Dank voor de info.

Ik woon overal dichtbij want ik heb een lease-auto ;)
Als je het echt overweegt en het hangt van een demo af, dan ben je welkom om wat races te racen. Maakt me niet zoveel uit eigenlijk, altijd bereid om een liefhebber te helpen beslissen.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  maandag 20 september 2010 @ 17:47:48 #195
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86643707
quote:

of met de Ford T. Ik herinner me nog dat ie niet eens de heuvel op kon tijdens een 'race' :D
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86644860
quote:

Zouden die busjes ook kantelen als je een bocht veeels te hard neemt? :D
pi_86645418
Wat ik ook zo mooi vind is dat je duidelijk ziet dat de wagens niet stil op de weg liggen, maar echt over oneffenheden in het wegdek rijden. Dat maakt het zoveel realistischer. Bij andere games zie je vaak dat wagens strak op de weg liggen, maar circuits zijn nooit helemaal vlak. Iedereen die F1 live lijkt weet dat ook. Tof dat dat ook in de game terug te vinden is.
pi_86645537
Weet iemand het verschil tussen een driving force (EX?), DF GT en DF pro?

De prijzen varieren nogal, voor de DF EX is stukken goedkoper.
Built for Speed
pi_86646223
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:03 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Vind 't echt vet dat deze erin zit. :D

Cool plan dus ;)
of in deze wagens:

Die kerel in het filmpje met die busjes valt zowat in slaap, bij 2:00 hangt zijn kop al helemaal naar beneden.
  maandag 20 september 2010 @ 20:21:54 #200
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86650211
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Weet iemand het verschil tussen een driving force (EX?), DF GT en DF pro?

De prijzen varieren nogal, voor de DF EX is stukken goedkoper.
Ik ken de types even niet uit mijn hoofd, maar hoe dan ook, koop NIET de wireless versie. Die heeft geen force feedback en de draaicircel is lager. Vooral het gemis van force feedback is een no go!

ff snel een review gelezen en beide hebben ffb

http://www.review-it.nl/i(...)ech-driving-force-ex

zelfde site, maar dan de pro

http://www.review-it.nl/i(...)ch-driving-force-pro

Maar als je GT5 to the max wil spelen, geef dan gewoon 150 uit voor een goede 2ehandse G25. Als je hem verkoopt hoef je hoogstens 10 euro bij te leggen

[ Bericht 10% gewijzigd door woessie op 20-09-2010 20:31:44 ]
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  maandag 20 september 2010 @ 20:32:17 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86650724
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:56 schreef DrDentz het volgende:

[..]

of in deze wagens:

[ afbeelding ]

Die kerel in het filmpje met die busjes valt zowat in slaap, bij 2:00 hangt zijn kop al helemaal naar beneden.
Met een helm op in zo'n wagen. :D _O_

Geen soldatenhelm, hoor :D
  maandag 20 september 2010 @ 21:18:30 #202
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86653039
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:46 schreef woessie het volgende:

[..]

Als je het echt overweegt en het hangt van een demo af, dan ben je welkom om wat races te racen. Maakt me niet zoveel uit eigenlijk, altijd bereid om een liefhebber te helpen beslissen.
Dank voor de mogelijkheid... Vermoed dat het niet nodig is maar ik waardeer dat je me wilt helpen :).
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 20 september 2010 @ 22:23:32 #203
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86656482
Erg vet :D

De SLS AMG is zo'n vette wagen _O_
pi_86656924
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:23 schreef SonicVolcano het volgende:

Vet is die zeker maar daar ga je toch niet mee driften man :').
  maandag 20 september 2010 @ 22:34:27 #205
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86657115
Tis maar een demo he. Nogal beperkt qua autokeuze :P
pi_86657837
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:23 schreef SonicVolcano het volgende:

Ziet er nogal houterig uit :{

Nee, van realistische physics moet deze game het niet hebben. Ziet er wel mooi uit, lekkere rook-effecten ook :)
pi_86660118
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:49 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ziet er nogal houterig uit :{

Nee, van realistische physics moet deze game het niet hebben. Ziet er wel mooi uit, lekkere rook-effecten ook :)
Check de filmpje van een paar posts terug waar de auto een brokstuk van een andere auto raakt en zo spint.
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:08:08 #208
150363 Wii-Style
pi_86660599
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:21 schreef woessie het volgende:
Maar als je GT5 to the max wil spelen, geef dan gewoon 150 uit voor een goede 2ehandse G25. Als je hem verkoopt hoef je hoogstens 10 euro bij te leggen
GT5 to the max? Bij Polyphony gebruiken ze gewoon de Driving Force GT. De Pro is hetzelfde als de GT, maar dan een oudere generatie.

Als je een stuur nodig hebt, koop je de Driving Force GT, tenzij je de G25 goedkoop kan vinden.
pi_86660711
pi_86660738
hendig sjieke slip
pi_86661724
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_86662746
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:53 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Check de filmpje van een paar posts terug waar de auto een brokstuk van een andere auto raakt en zo spint.

Deze bedoel je. De auto raakt geen brokstuk van een ander. Je ziet eerst de auto voor tegen de muur aankomen. Als je goed kijkt zie je de auto daarvoor naar links gaan. Een paar momenten later zie je heel even een auto links rijden. Dit betekent dat in het filmpje/gifje halverwege de view van de ene naar de andere auto wordt gezet. Ook kun je die zien aan de verlichting boven de baan.
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:16:20 #215
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86663791
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:08 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

GT5 to the max? Bij Polyphony gebruiken ze gewoon de Driving Force GT. De Pro is hetzelfde als de GT, maar dan een oudere generatie.

Als je een stuur nodig hebt, koop je de Driving Force GT, tenzij je de G25 goedkoop kan vinden.
Tja, ieder zijn ding en er is niks mis met de GT, ik vind het schakelen en koppelen echter echt wat toevoegen bij de G25 :)
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86671434
Dat driften ziet er wel erg goed uit! :)
pi_86677220
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:44 schreef trance_fan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat kost zo'n geintje nou? Ik bedoel een prima stuurtje, pedaaltjes een stoeltje en de stallage? Ziet er wel heul dik uit en ben nu wel benieuwd of dit een beetje te betalen is :)
pi_86677868
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:05 schreef matthisl het volgende:

[..]

En wat kost zo'n geintje nou? Ik bedoel een prima stuurtje, pedaaltjes een stoeltje en de stallage? Ziet er wel heul dik uit en ben nu wel benieuwd of dit een beetje te betalen is :)
De tv heb ik gewonnen met een prijsvraag zo een 4 jaar terug.
Het stuurtje kost tussen de 250 en 399 euro. De versie die ik heb gekocht staat niet meer in de webshop. Geloof dat het 320 euro was.
En de playseat kost 380 euro. Dan moet je nog een paar accessoires aanschaffen zoals een Gearshift Holder. Een kit om je stuur vast te maken. Nog eens 75 euro. Dus bij elkaar is het een redelijke forse prijs.
Voor prijzen en info www.fanatec.de en www.playseat.nl
pi_86678528
Zoveel zou ik er dus niet voor over hebben.
pi_86680006
Ik heb gewoon mijn eigen houten stuur houder gemaakt en daar zet ik dan een bureau stoel achter :D Alleen hij is wel voor het 360 stuur :')
pi_86683486
TVP

GT4 Was tof, GT5 moet dus nog toffer zijn
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:03:47 #222
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_86683850
quote:

I,m in. :7
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:09:28 #223
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_86684066
Waarom zie ik alleen maar filmpjes met 8 auto,s op de baan?
Het zouden er toch 16 worden?
Zowel on als offline?
Of ligt dat aan de demo?
pi_86684322
Ligt aan de instellingen inderdaad.
pi_86684781
Weet iemand of het bij de splitscreen ook mogelijk is om cpu's toe te voegen?
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:06:16 #226
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_86686377
Mooi, want ik wil gewoon een vol veld van 16 man op de grid.
pi_86686542
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:37 schreef WSquater het volgende:
Zoveel zou ik er dus niet voor over hebben.
dan weet je dus ook niet hoe lekker dat rijdt.
Every war is different, every war is the same.
pi_86697236
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:06 schreef Bolleke_666 het volgende:
Mooi, want ik wil gewoon een vol veld van 16 man op de grid.
Hier nog een (oude) video ter bewijs:

pi_86700700
Toch raar dat je in de huidige filmpjes altijd alleen maar 8 auto's ziet,wat inderdaad wel (erg) laag is
Built for Speed
  woensdag 22 september 2010 @ 08:56:16 #230
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86700874
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Toch raar dat je in de huidige filmpjes altijd alleen maar 8 auto's ziet,wat inderdaad wel (erg) laag is
Och, in prologue zitten er ook netjes 16.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86700986
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Agh met 8 auto's kan je prima races rijden hoor :')
pi_86703883
of gewoon zoiets:

gewoon op de bank zitten http://www.fanatec.de/web(...)ba57f9df1e9deaf42b48
pi_86715690

Say hello to X1. :9~
pi_86720781
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:56 schreef Salatrel het volgende:
of gewoon zoiets:

[ afbeelding ]

gewoon op de bank zitten http://www.fanatec.de/web(...)ba57f9df1e9deaf42b48
Op dit moment niet leverbaar, maar eind september krijgen ze er weer een aantal binnen :)
  woensdag 22 september 2010 @ 19:44:20 #235
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86723336
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Hello X1

:)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86723599
quote:
[ afbeelding ]

Wat is dat voor iets engs, de eindbaas van GT5?
  woensdag 22 september 2010 @ 19:51:49 #237
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86723617
Nee, dat is Raquel. Say hi Raquel.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 22 september 2010 @ 19:52:19 #238
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86723634
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Lucky bastard.
Grappig dit... maar die gast koppelt toch verder niet of wel?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 22 september 2010 @ 19:56:55 #239
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86723822
volgens mij nog niet in dit topic
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86724130
quote:
[ afbeelding ]

Graag!

Hi!

_O_
pi_86727388
quote:
[ afbeelding ]

hello to X1. :P
  woensdag 22 september 2010 @ 21:18:46 #242
150363 Wii-Style
pi_86727679
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 02:19 schreef trance_fan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze bedoel je. De auto raakt geen brokstuk van een ander. Je ziet eerst de auto voor tegen de muur aankomen. Als je goed kijkt zie je de auto daarvoor naar links gaan. Een paar momenten later zie je heel even een auto links rijden. Dit betekent dat in het filmpje/gifje halverwege de view van de ene naar de andere auto wordt gezet. Ook kun je die zien aan de verlichting boven de baan.
Ik zie nu toch echt wat motion blur. _O_ Zoals ik al dacht voegt een beetje blur bij hoge snelheden heel veel toe.
pi_86728471
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Ik zie nu toch echt wat motion blur. _O_ Zoals ik al dacht voegt een beetje blur bij hoge snelheden heel veel toe.
Ik snap die heisa om motion blur sowieso niet. Beweeg je hand maar eens heel snel heen en weer. Het is gewoon heel natuurlijk mits het niet met overkill wordt gebruikt zoals bij NFS.
  woensdag 22 september 2010 @ 21:37:25 #244
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86728708
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Ik snap die heisa om motion blur sowieso niet. Beweeg je hand maar eens heel snel heen en weer. Het is gewoon heel natuurlijk mits het niet met overkill wordt gebruikt zoals bij NFS.
Als een racespel snel genoeg gaat creëren je ogen zelf die blur, zoals je al zegt. Als je zonder focus (bijv. toeschouwer) kijkt ziet in-game motion-blur er dusver altijd lelijk uit.
pi_86730516
Zijn de trophies al bekend? Er zit vast een trophy bij dat je in alle 1000 wagens moet hebben gereden. Ben je een paar maandjes zoet.
pi_86732825
Als je geen leven hebt...inderdaad... als je gewoon op school zit of je werkt 40 uur per week...dan denk ik dat die paar maanden kunnen uitlopen tot ruim een jaar :D
pi_86738333
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Er zit vast een trophy bij dat je in alle 1000 wagens moet hebben gereden. Ben je een paar maandjes zoet.
dat zijn heel wat sunday cupjes om dat allemaal te betalen :D _O-
  donderdag 23 september 2010 @ 08:56:11 #248
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_86738715
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:01 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Agh met 8 auto's kan je prima races rijden hoor :')
Hell no, beter met 16 man de eerste hairpin op Laguna Seca in gaan. :P
pi_86739018
Dat wordt rammen :P *O*
pi_86739275
Er gingen een tijd geleden toch geruchten dat GT5 meerdere platinums zou krijgen? :P
pi_86739402
Nog maar 6 weken *O*
pi_86742239
Een heleboel screenshots van 18 megapixels per stuk:

OMGZZZZ LOOK AT THE ZOOM LEVELZZZ
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_86743985
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef Braddie het volgende:
:N Ik hoop jou NOOIT tegen te komen online...... Als je wil rammen, go play fucking Burnout ! ;)

Korreltje zout inbegrepen bij deze post. :P

Dat is juist het vette aan games als deze, ze nodigen je uit om te rijden als een coureur, niet als gamer.

Bij Forza 3 was dit ook vaak zo als je een goede game had gevonden. Gewoon met zn allen keihard op de 1e bocht afgaan en dan allemaal vol in de ankers om er zonder kleerscheuren aan de andere kant weer uit te komen. :) Niks geen rammen, das voor mietjes. :)

Dan maar 2 posities afstaan en wachten op die ene rem/ stuurfout van je tegenstander en er gebruik van maken. DAT zijn de adrenaline momenten!
pi_86744127
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

:N Ik hoop jou NOOIT tegen te komen online...... Als je wil rammen, go play fucking Burnout ! ;)

Korreltje zout inbegrepen bij deze post. :P

Dat is juist het vette aan games als deze, ze nodigen je uit om te rijden als een coureur, niet als gamer.

Bij Forza 3 was dit ook vaak zo als je een goede game had gevonden. Gewoon met zn allen keihard op de 1e bocht afgaan en dan allemaal vol in de ankers om er zonder kleerscheuren aan de andere kant weer uit te komen. :) Niks geen rammen, das voor mietjes. :)
Ik stel meerdere FOK! meetings voor online voor serieuze potjes rubber slijten (Nordschleife bijv? ;) )
Ik kijk er nu al naar uit! :D
pi_86744138
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:06 schreef delano.888 het volgende:
Een heleboel screenshots van 18 megapixels per stuk:

[ afbeelding ]

OMGZZZZ LOOK AT THE ZOOM LEVELZZZ
FUCK!!! Toen ik ging zoomen zag ik die HUD pas in de voorruit! :D
pi_86744166
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:04 schreef RiKe het volgende:

[..]

Ik stel meerdere FOK! meetings voor online voor serieuze potjes rubber slijten (Nordschleife bijv? ;) )
Ik kijk er nu al naar uit! :D
Nordschleife met VW busjes ofzo? Deden we met Forza 3 met mini's..... Iedereen gelijke auto's, test of skill. :)

Inzoomen naar het meest linker NGK bord en iets daarboven in het water kijken. :D

[ Bericht 23% gewijzigd door J.Clarkson op 23-09-2010 12:35:50 ]
pi_86745474
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Nordschleife met VW busjes ofzo? Deden we met Forza 3 met mini's..... Iedereen gelijke auto's, test of skill. :)
Man dan val ik in slaap!
Gelijke auto's OKE, maar VW busjes op de ring... :Z
Doe dan Scirocco's of Corolla AE86's ;)
  donderdag 23 september 2010 @ 12:46:58 #258
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86745550
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Inzoomen naar het meest linker NGK bord en iets daarboven in het water kijken. :D
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86745679
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:44 schreef RiKe het volgende:

[..]

Man dan val ik in slaap!
Gelijke auto's OKE, maar VW busjes op de ring... :Z
Doe dan Scirocco's of Corolla AE86's ;)
Hatchi Roku! _O_ Wel de S. Shinego versie. ;)
pi_86745744
Je kunt trouwens met 32 tegelijk karten. :D
  donderdag 23 september 2010 @ 13:01:48 #261
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86746049
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Je kunt trouwens met 32 tegelijk karten. :D
Daar ben ik wel benieuwd naar... Lijkt me niet meteen het tofste maar wellicht blijkt het toch wel een groot fun-gehalte te hebben :)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86746130
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:01 schreef jackson het volgende:

[..]

Daar ben ik wel benieuwd naar... Lijkt me niet meteen het tofste maar wellicht blijkt het toch wel een groot fun-gehalte te hebben :)
zou tof zijn als dat 4 persoon splitscreen zou kunnen... soort mario kart met realistische graphics :P
pi_86747452
omg omg omg ik wil deze game hebben. Ik zeg: Met zn allen met een volkswagenbusje op motorland
pi_86748942
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
omg omg omg ik wil deze game hebben. Ik zeg: Met zn allen met een volkswagenbusje op motorland
Ah kom op....niet nog iemand die het busje wil....
Ja het is grappig.....
Maar ik zie m'n kleinkinderen nog eerder dan de 100km/h in dat ding :')
pi_86751508
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef Braddie het volgende:
Ik ram niemand van de weg behalve Braddie. :9
pi_86754947
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef RiKe het volgende:

[..]

Ah kom op....niet nog iemand die het busje wil....
Ja het is grappig.....
Maar ik zie m'n kleinkinderen nog eerder dan de 100km/h in dat ding :')
Dat is het hem juist, het is de meest saaie online race die je ooit zal hebben. :D Die moet je sowieso 1x in je leven gedaan hebben! ;)

Geloof me, je kan de grootste lol hebben op deze manier. Denk eens aan heel laat inremmen, snel door de bocht te gaan en snel eruit te knallen. Zo'n ding gaat alle kanten op! :D
  donderdag 23 september 2010 @ 17:04:02 #267
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86755264
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef J.Clarkson het volgende:
Geloof me, je kan de grootste lol hebben op deze manier. Denk eens aan heel laat inremmen, snel door de bocht te gaan en snel eruit te knallen. Zo'n ding gaat alle kanten op! :D
Dat gaat lachen worden die steilstrecke op met zo'n gare bus. Plakbandje op de controller en even poepen en koffiezetten. Nehh, op de Ring mag je best met iets meer vermogen en een beter onderstel op pad.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86756644
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat gaat lachen worden die steilstrecke op met zo'n gare bus. Plakbandje op de controller en even poepen en koffiezetten. Nehh, op de Ring mag je best met iets meer vermogen en een beter onderstel op pad.
Het hoeft ook niet de Ring te zijn. Denk eerder Top Gear Test Track en dan 5 laps ofzo. :D
  donderdag 23 september 2010 @ 20:19:47 #269
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_86763221
Met de busjes op Spa misschien?
pi_86763327
Ik heb echt zin in GT5, maar die wordt voor mij helaas even uitgesteld
  donderdag 23 september 2010 @ 21:26:00 #271
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_86766637
want?
pi_86766815
Yamaha Tyros 4 heeft voor mij meer intresse weten te wekken.
pi_86767288
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef Bolleke_666 het volgende:
Met de busjes op Spa misschien?
En dan met zijn allen nauwelijks voldoende vermogen hebben om Eau Rouge door te komen met die hellingsgraad. :D

Count me in. :P
  donderdag 23 september 2010 @ 21:55:52 #274
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_86768388
Kunnen we elkaar de Eau Rouge op duwen. :D
pi_86768728
Nog even en we moeten achteruit rijden met caravans in Gran Turismo
  donderdag 23 september 2010 @ 22:02:37 #276
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86768783
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Ze moeten een DAFje opnemen in de lijst, en dan met die jarretelaandrijving achteruit racen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86770049
quote:
Wat?! Is dat niet mogelijk?!?!

Pre-order cancellen dan maar...
pi_86770188
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:27 schreef WSquater het volgende:

[..]

Wat?! Is dat niet mogelijk?!?!

Pre-order cancellen dan maar...
Ruilen voor Beetle Crazy Cup

Die hadden ook veel toffere busjes

pi_86772274
quote:
Zo, dat karten ziet er wel lastig uit. Op een baan zoals cote dazur en citta d'arie (ofzo) lijken me die karts wel heel leuk :)
pi_86777647
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_86778626
quote:
quote:

[..]

Wel grappig gedaan, maar stond al meerdere keren in het topic. :)

Verder worden die karts wel heeel onbestuurbaar boven 70 per uur in dat filmpje, wel gek, want dat soort karts kunnen op zich heus wel harder. :)
Jack does it in real time...
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:58:28 #283
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_86783627
quote:
Dan wel met Dafjes :+
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:59:48 #284
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86783685
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Dan wel met Dafjes :+
Dat stond ook al in het topic! :D
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86784888
quote:
Spit het topic eens door in plaats van steeds maar weer hetgeen te posten wat al meerdere malen voorbij is gekomen.
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:39:01 #286
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86785041
Nessie schijnt ook in GT5 te zitten!!!!1111einszweidreioneoneshifteleven11

Maar ff serieus: nog 38 dagen *O*
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:04:13 #287
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86785988
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef SonicVolcano het volgende:

Tis te bidden dattie dan bij mij in de bus ligt.... 38 dagen, men o men, zin an!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86786527
Ik hoop dat ik m op tijd binnen heb, want vriendinlief heeft m besteld bij de duivel der webshops..... WEHKAMPPPPP......
pi_86794365
Gran Turismo Prologue net toch even gehaald, de verleiding was te groot :@
Mijn weekend is dus vol gepland :Y
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:43:49 #290
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_86794583
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef SonicVolcano het volgende:

Boeie dat ze Nessie er in hebben gedouwd.
Hoewel de Loch Ness track er zeer uitdagend uit ziet.
Wat mijn vraag is (jaja ik ben een zeikwijf ik weet ,t) of Spa nu echt geconfirmed is?
pi_86794684
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]
Die Loch Ness track is Trial Mountain uit eerdere GT delen :)
pi_86797006
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Boeie dat ze Nessie er in hebben gedouwd.
Wat mijn vraag is (jaja ik ben een zeikwijf ik weet ,t) of Spa nu echt geconfirmed is?
Nee. Nog even geduld hebben.
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:13:32 #293
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86798261
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef RiKe het volgende:
Gran Turismo Prologue net toch even gehaald, de verleiding was te groot :@
Mijn weekend is dus vol gepland :Y
Is niet represenatief voor het eindresultaat he ;).
Hou dat in gedachten :P
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86800208
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef woessie het volgende:

[..]

Weet ik, maar als fantieke fan van de GT series kan ik er natuurlijk niet 1 overslaan!
pi_86800905
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef woessie het volgende:

[..]

In ieder geval om alvast autootjes te verzamelen :)
pi_86801523
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef RiKe het volgende:

[..]

Die Loch Ness track is Trial Mountain uit eerdere GT delen :)
Met Hatchi Roku's, FD's, FC's, Lan Evo's enz lekker driften! *O*
pi_86801555
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:02 schreef RiKe het volgende:

[..]

Weet ik, maar als fantieke fan van de GT series kan ik er natuurlijk niet 1 overslaan!
Tip: Download een EU savegame en zet m op je PS3. Kan je meteen met de Ferrari F1 gassen. Aanrader! 8-)
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:22:34 #298
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86806522
Ben ook weer met Prologue bezig. Man, die replays zijn echt zo mooi om te zien. De details van de wagens _O_
pi_86807053
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben ook weer met Prologue bezig. Man, die replays zijn echt zo mooi om te zien. De details van de wagens _O_
Prologue ziet er alleen maar blurry uit in vergelijking met GT5! :9
  vrijdag 24 september 2010 @ 22:29:29 #300
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86809889
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef WSquater het volgende:

[..]

Prologue ziet er alleen maar blurry uit in vergelijking met GT5! :9
Moet je nagaan ;) :P
pi_86812823
Waarom heeft iedereen het over die VW busjes en Kubelwagens ? Dat het een grote portie lol en vermaak gaat opleveren...snap ik ook nog wel... ik heb mij in den beginnen van Gran Turismo nog scheurbuik van het lachn gekregen met de Mazda Demio in GT1. Setje velgen eronder en dan zo'n Mazda Demio Race rijden... was gewoon al lollig om de replay terug te kijken.

Waar ik nu eerder naar uitkijk, is om met m'n favoriete zakjapannertje (Suzuki Capu) in het rood of geel (contrasterende kleur) over Trail Mountain of Suzuka te rijden in de sneeuw :D Dat moet ook gave beelden opleveren in de replay en photomode :D

Edit: ***K.T*** pagina 7 alweer... iemand die voor mij het volgende deeltje wil openen ? Ben er nu echt te lui voor :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')