Ze moeten een DAFje opnemen in de lijst, en dan met die jarretelaandrijving achteruit racen.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Nog even en we moeten achteruit rijden met caravans in Gran Turismo
Wat?! Is dat niet mogelijk?!?!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Ruilen voor Beetle Crazy Cupquote:Op donderdag 23 september 2010 22:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
Wat?! Is dat niet mogelijk?!?!
Pre-order cancellen dan maar...
Zo, dat karten ziet er wel lastig uit. Op een baan zoals cote dazur en citta d'arie (ofzo) lijken me die karts wel heel leukquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:45 schreef delano.888 het volgende:
Wel grappig gedaan, maar stond al meerdere keren in het topic.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nordschleife met VW busjes ofzo? Deden we met Forza 3 met mini's..... Iedereen gelijke auto's, test of skill.
Inzoomen naar het meest linker NGK bord en iets daarboven in het water kijken.
Dan wel met Dafjesquote:Op donderdag 23 september 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Spit het topic eens door in plaats van steeds maar weer hetgeen te posten wat al meerdere malen voorbij is gekomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:45 schreef delano.888 het volgende:
Tis te bidden dattie dan bij mij in de bus ligt.... 38 dagen, men o men, zin an!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Nessie schijnt ook in GT5 te zitten!!!!1111einszweidreioneoneshifteleven11
Maar ff serieus: nog 38 dagen
Boeie dat ze Nessie er in hebben gedouwd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Nessie schijnt ook in GT5 te zitten!!!!1111einszweidreioneoneshifteleven11
Maar ff serieus: nog 38 dagen
Die Loch Ness track is Trial Mountain uit eerdere GT delenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Hoewel de Loch Ness track er zeer uitdagend uit ziet.
Nee. Nog even geduld hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Boeie dat ze Nessie er in hebben gedouwd.
Hoewel de Loch Ness track er zeer uitdagend uit ziet.
Wat mijn vraag is (jaja ik ben een zeikwijf ik weet ,t) of Spa nu echt geconfirmed is?
Is niet represenatief voor het eindresultaat hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef RiKe het volgende:
Gran Turismo Prologue net toch even gehaald, de verleiding was te groot![]()
Mijn weekend is dus vol gepland
Weet ik, maar als fantieke fan van de GT series kan ik er natuurlijk niet 1 overslaan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef woessie het volgende:
[..]
Is niet represenatief voor het eindresultaat he.
Hou dat in gedachten
In ieder geval om alvast autootjes te verzamelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef woessie het volgende:
[..]
Is niet represenatief voor het eindresultaat he.
Hou dat in gedachten
Met Hatchi Roku's, FD's, FC's, Lan Evo's enz lekker driften!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die Loch Ness track is Trial Mountain uit eerdere GT delen
Tip: Download een EU savegame en zet m op je PS3. Kan je meteen met de Ferrari F1 gassen. Aanrader!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:02 schreef RiKe het volgende:
[..]
Weet ik, maar als fantieke fan van de GT series kan ik er natuurlijk niet 1 overslaan!
Prologue ziet er alleen maar blurry uit in vergelijking met GT5!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben ook weer met Prologue bezig. Man, die replays zijn echt zo mooi om te zien. De details van de wagens
Moet je nagaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef WSquater het volgende:
[..]
Prologue ziet er alleen maar blurry uit in vergelijking met GT5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |