Niet waar. Aston Martin gebruikt Emotional Control Units, geen sleutels. Know your shit.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, audi inderdaad. Maar de climat-control unit en dergelijke zitten grotendeels ook gewoon in je golfje. Omdat audi=lambo=vw ... zeg maar, dat idee. Zelfde als je dikke Aston Martin dezelfde cheap-ass sleutel heeft als de buurman zijn Ford Mondeo
.
quote:The DBS start sequence blends tradition with high technology and a touch of theatre. The ignition ECU (Emotion Control Unit) has evolved into a machined and highly tactile polished sapphire ECU, incorporating a stainless steel inner case. Resembling a fine wristwatch or a piece of contemporary sculptural jewellery, this sapphire ECU epitomises the spirit of the DBS.
To operate the car, the sapphire ECU is inserted into a special docking station in Aston Martin’s signature dashboard-mounted sapphire starter button, and glows red to indicate when the car is ready to start. The engine is fired by pressing the ECU flush with the surface of the starter button. After pressing to stop the engine, the ECU automatically motors out of the dashboard for removal.
Emotionalquote:Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Niet waar. Aston Martin gebruikt Emotional Control Units, geen sleutels. Know your shit.
Ah, sinds kort dan... Bij vorige modellen was dit wel het geval dacht ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Niet waar. Aston Martin gebruikt Emotional Control Units, geen sleutels. Know your shit.
Ik snap die verband nietquote:Op woensdag 15 september 2010 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, audi inderdaad. Maar de climat-control unit en dergelijke zitten grotendeels ook gewoon in je golfje. Omdat audi=lambo=vw ... zeg maar, dat idee. Zelfde als je dikke Aston Martin dezelfde cheap-ass sleutel heeft als de buurman zijn Ford Mondeo
.
[offtopic over VAG enz. enz.]quote:Ik snap die verband niet . Slaat ook nergens op dat mensen een vette auto afkraken omdat het dezelfde 'boordcomputer' heeft als een golf.
Is dat een screenshot?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Niet waar. Aston Martin gebruikt Emotional Control Units, geen sleutels. Know your shit.
Bij een Ford GT krijg je wel een transit bestelwagen sleutel.
[..]
[ afbeelding ]
i love youquote:Op woensdag 15 september 2010 20:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
[offtopic over VAG enz. enz.]
Dus jij vind dat normaal ?
Als ik het geld heb voor een Lamborghini en ik koop een Lamborghini, dan wil ik ook een Lamborghini !! En als ik dan zit in een heerlijke zetel gemaakt door gepassioneerde Italianen, een versnellingspook die maanden van ontwerp + ontwikkeling als gegoten in mijn handpalm past, dan wil ik ook naar hele mooie klokken kijken !!En dus niet het zelfde uiticht als de 3 jaar dat ik met een VW Caddy SDI door het land heen pruttelde !
En ik zal het je sterker vertellen, als ik voor een auto kijk en alles lijkt in orde, dan kan de auto net zo goed alsnog floppen bij mij als ik van die lelijke torx-schroefjes zie in mijn gezichtsveld wanneer ik achter het stuur zou zitten. Toyota Yaris is daar een goed voorbeeld van !
Je haptequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ik ben de laatste die een vette auto afkraakt hoor...quote:Op woensdag 15 september 2010 18:25 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ik snap die verband niet. Slaat ook nergens op dat mensen een vette auto afkraken omdat het dezelfde 'boordcomputer' heeft als een golf.
In grote lijnen heb je gelijk maar er zitten niet dezelfde klokken in als in de Caddyquote:Op woensdag 15 september 2010 20:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
[offtopic over VAG enz. enz.]
Dus jij vind dat normaal ?
Als ik het geld heb voor een Lamborghini en ik koop een Lamborghini, dan wil ik ook een Lamborghini !! En als ik dan zit in een heerlijke zetel gemaakt door gepassioneerde Italianen, een versnellingspook die maanden van ontwerp + ontwikkeling als gegoten in mijn handpalm past, dan wil ik ook naar hele mooie klokken kijken !!En dus niet het zelfde uiticht als de 3 jaar dat ik met een VW Caddy SDI door het land heen pruttelde !
En ik zal het je sterker vertellen, als ik voor een auto kijk en alles lijkt in orde, dan kan de auto net zo goed alsnog floppen bij mij als ik van die lelijke torx-schroefjes zie in mijn gezichtsveld wanneer ik achter het stuur zou zitten. Toyota Yaris is daar een goed voorbeeld van !
quote:1:34
Now, we are onto the in-game weather changes. The game has a dynamic weather system. So weather temp, pressure and humidity changes. Surface changes also change along with the weather!
1:35
The weather conditions are randomized. You will get a real forecast, but it will only be a guideline.
quote:"There are actually lots of things that we couldn't get into Gran Turismo 5. So in that sense, we have begun work on Gran Turismo 6."
+1. Gelukkig heb ik een aardig sociaal leven opgebouwd voordat dit spel uit kwam... En ik kan nog even twee maanden flink sociaal zijn voordat GT komtquote:
quote:New cars, tracks unveiled for GT5
Today 08:38
Gran Turismo brainbox Kazunori Yamauchi has revealed some of the new tracks and cars you'll find in the fifth instalment of the series.
Speaking during a session at the Tokyo Game Show, Kazunori confirmed that the Laguna Seca circuit will return in GT5 - but of course, it's been completely rebuilt for PS3.
Also returning will be Trial Mountain. Plus, you'll be able to drive around Le Mans at night.
New vehicles include the Volkswagen Kubelwagen, which has a drive system like the first beetle, and the amphibious Volkswagen Schwimmwagen.
"You might expect to drive off course into the lake, but that won't make it for the launch of GT5," Kazunori said. There's also the Samba Bus, better known as the VW van hippies like.
Higher-end vehicles in GT5 include the Isuzu 4200R, which was first unveiled at the Tokyo Motor Show back in 1989. Plus there's the Citroen GT.
Gran Turismo 5 is due out in Europe on 3rd November.
Wowquote:Here’s a quick overview of what’s been discussed in the TGS 2010 GT5 breakout session:
•Laguna Seca has been completely rebuilt and will return for GT5. Trial Mountain has also been confirmed.
•“Gran Turismo Anywhere” will allow you to manage B-Spec races, right from your computer. You’ll be able to hold B-Spec races with your friends from anywhere in what are called “Remote Races”.
•GT5 will feature a series of special events such as the Karting Experience, the AMG driving school, The Stig Challenge, Jeff Gordon NASCAR School, Sebastien Loeb Rally Challenge, and Gran Turismo Rally.
•Point-to-point rally stages will be automatically and randomly generated – you’ll have to depend on your co-driver to give you the best instructions about the road ahead.
•Rally mode can be played either on or offline.
•Weather changes include temperature differences, air pressure changes, and humidity, affecting the surface conditions of the track dynamically.
•Weather conditions are randomized. Forecasts for your race will be available but may not be entirely accurate, just like the real world.
•Polyphony Digital has helped Red Bull Racing’s Adrian Newey design the X1 Concept – an “ultimate” racing car, free of any technical regulations.
•Polyphony Digital has worked to improve engine sounds.
•Yamauchi admits that, in certain situations – such as standing race starts in the rain with 15 other cars on the screen kicking up spray in front of you – the game may not be able to hold 60FPS. Otherwise, it will strive to hold 60FPS as often as possible.
•The Volkswagen Kubelwagen, which has a drive system like the first beetle, and the amphibious Volkswagen Schwimmwagen will be in the game.
•Many things didn’t make the cut in Gran Turismo 5, and work on Gran Turismo 6 has already begun
quote:"So, props to Greenwalt and the Forza team," said Yamauchi. "That said," he continued, "I feel that he's passed us the baton. Perhaps he hasn't meant to, but we have taken the genre to new levels and they've stopped evolving the genre. So again, tremendous respect to him, but I'd say the differentiator is they're old school." He conclued, "The emperor's naked, and I don't want to, you know, I don't want to slap him around, but no game competes with us right now."
En ik was al zo onder de indruk van de F1 2010 beelden in nat weer, dit is een whole different ballgame!quote:
Door de kwaliteit van de filmpjes zeker?quote:
SWEET MOTHER OF BLOODY MARYquote:
Uh, nee, dat het er goed uitziet. Leek me duidelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Door de kwaliteit van de filmpjes zeker?
GT5 is slechts vijf jaar in ontwikkeling. Dus, overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef Qunix het volgende:
•Many things didn’t make the cut in Gran Turismo 5, and work on Gran Turismo 6 has already begun
HAHAHAA.... Die komt in 2023 uit
Of niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
GT5 is slechts vijf jaar in ontwikkeling. Dus, overdrijven is ook een vak.
Oh man, ik moet opeens denken aan E3 2009. Toen Turn 10 zo ongeloofelijk aan het opscheppen was. PD is altijd bescheiden geweest en dat siert hen. Net als Kaz. Gewoon rustig de tijd nemen om een game te maken. Kunnen heel wat bedrijven wat van leren.
http://www.vg247.com/2010(...)november-3-in-japan/quote:"Sony’s just mentioned it’s not releasing any assets on GT5 until tomorrow."
Doel je nou op de extra luxe versie (signature edition)?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:38 schreef SToRM81 het volgende:
Ziet er erg goed uit allemaal![]()
Nu moeten ze alleen nog even een Collector's edition voor NL bevestigen en dan plaats ik wel een preorder
https://dynabyte.nl/artik(...)utm_medium=affiliatequote:Op donderdag 16 september 2010 18:55 schreef SToRM81 het volgende:
Nee, ik wil de versie met het Apex boek erbij.
Ach ja, zelfs als het heel even 50 fps is dan is dat nog goedquote:Yamauchi admits that, in certain situations – such as standing race starts in the rain with 15 other cars on the screen kicking up spray in front of you – the game may not be able to hold 60FPS. Otherwise, it will strive to hold 60FPS as often as possible.
Hmm... maar dat is toch een UK import?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
https://dynabyte.nl/artik(...)utm_medium=affiliate
Nog geen 73 euro als je een klantenkaart hebt (desnoods vraag je er een aan, zo gedaan). Is tevens de laagste prijs die je aantreft.
Nee?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Hmm... maar dat is toch een UK import?
Wacht dan op een bundel. Mits je de LE of SE niet wilt hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:29 schreef RiKe het volgende:
Cyberia, je wordt bedankt!
Nu ben ik weer 79,99 armer![]()
O wacht....ik heb nog niet eens een PS3.....CRAP
Gaat mij deels ook om dat boek, rij en tuning tipsquote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht dan op een bundel. Mits je de LE of SE niet wilt hebben.
I see.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Gaat mij deels ook om dat boek, rij en tuning tips![]()
Erg handig voor over een jaartje....wanneer ik een Impreza WRX voor de deur heb staan
Heb hem ook bij Dynabyte in de pre-order staan.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
https://dynabyte.nl/artik(...)utm_medium=affiliate
Nog geen 73 euro als je een klantenkaart hebt (desnoods vraag je er een aan, zo gedaan). Is tevens de laagste prijs die je aantreft.
Maatje van me werkt bij de Dixons, goedkoper krijg ik het sowieso welquote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
I see.Nou ja nog even wachten met het aanschaffen van een PS3 zou ik zeggen. Rond oktober/begin november keren de 10% korting acties weer terug (bij o.a. Bartsmit en Wehkamp).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |