abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:20:42 #51
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86538864
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:04 schreef J.Clarkson het volgende:
Nu maar godverdomme hopen dat ik een PS3 krijg voor mn verjaardag. Alles lijkt er wel op...

Als ik tegen mn vriendin zeg dat ik baal dat ik mn PS3 weggedaan heb, houdt ze dr mond. Eerst niet.

Ze heeft bij de PS3 games gekeken bij Gamemania, doet ze anders nooit als er geen PS3 in huis is of komt.....

Ik heb goede hoop en zo niet, dan ga ik mensen overvallen bij een pin automaat! :(
Humor dat je tof lult over dikke auto's maar iemand moet overvallen om aan die paar rotcenten te komen om een PS3 te kopen... :')

Ik krijg er met de dag meer zin in zeg, tof die nieuwe trailers en screenies :9
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86539096
Ik wil op de Nordschleife racen met sneeuw :o
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_86539720
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:20 schreef jackson het volgende:

[..]

Humor dat je tof lult over dikke auto's maar iemand moet overvallen om aan die paar rotcenten te komen om een PS3 te kopen... :')

Ik krijg er met de dag meer zin in zeg, tof die nieuwe trailers en screenies :9
Heb jij 2 kinderen en toevallig NET een druk kinderfeest achter de rug? Don't think so....... :{
Die shit hakt er hard in kan ik je zeggen....
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_86539935
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Heb jij 2 kinderen en toevallig NET een druk kinderfeest achter de rug? Don't think so....... :{
En daar heeft je vrouw/vriendin geen last van? ;)
OT: damn wat een spel gaat dit worden, moet hem ook hebben maar denk ik toch maar day 1 bij de MM halen oid...
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:49:02 #55
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_86539998
quote:

[..]

_O-

Maar je hebt gelijk, heb geen twee kinderen en net een druk kinderfeest achter de rug. Zou ook wel heel toevallig zijn :X. Maar je geeft dus 10k uit aan een kinderfeest begrijp ik.... Ach, alles voor die kleintjes om een leuke tijd te hebben. Sliepen ze lekker in het Hilton?

oO<
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_86540091
quote:

[..]

- Het spaarloon is vrij :D
- Creditcard (met een beetje cc heb je gewoon 0% rente maar wel een maand uitstel van betaling)
- Gewoon van je eigen spaarrekening halen ;).

Genoeg optie's dus
Get it and Bet it
pi_86540621
Zijn er nog innovatieve functies toegevoegd? Bijvoorbeeld leuke gameplay mods?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86540931

pi_86541269
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef jackson het volgende:

[..]

_O-

Maar je hebt gelijk, heb geen twee kinderen en net een druk kinderfeest achter de rug. Zou ook wel heel toevallig zijn :X. Maar je geeft dus 10k uit aan een kinderfeest begrijp ik.... Ach, alles voor die kleintjes om een leuke tijd te hebben. Sliepen ze lekker in het Hilton?

oO<
*Zucht* 1e verjaardag van je kind pak je groots aan, maargoed....... Het was puur om aan te geven hoe graag ik een PS3 wil nu. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door J.Clarkson op 17-09-2010 16:40:48 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:39:02 #60
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_86541745
Jaaaaa leeeuuk, laten we het met zijn allen over het kopen van een ps3 al dan niet een grote aanschaf vinden haha lijkt me leuk hahahaha
toppieeee nuttiiiig
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_86541784
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:39 schreef woessie het volgende:
Jaaaaa leeeuuk, laten we het met zijn allen over het kopen van een ps3 al dan niet een grote aanschaf vinden haha lijkt me leuk hahahaha
toppieeee nuttiiiig
Er wordt te weinig offtopic geluld, dus och....... :P
pi_86541818
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Zijn er nog innovatieve functies toegevoegd? Bijvoorbeeld leuke gameplay mods?
Stig Challenges. Nuff said.
pi_86542275
quote:
Tease that he is, Yamauchi only showed the prototype car in silky silhouette. It's a black thing, with undulating lines of what looks like carbon fiber. It looks impossible, which I suppose is the point. Cars like these are important to Yamauchi, who views the automotive world with a mix of deep respect and childlike adoration. The X1 Prototype is a ridiculous machine, a speed-freak fantasy. It's absurd and beautiful, even shrouded in shades of gray. And yes, it sent a shiver down my spine.
quote:
Just like a real rally, you'll be hearing the turn distances and grades in your ear as you make your way from point to point, even though the track was randomly generated.
http://uk.ps3.ign.com/articles/112/1121201p1.html
pi_86542422
quote:
De X1, de Reventon, de Caparo T1......... pfff kom op met die interactieve auto encyclopedie!!
pi_86542557

420 dollar. :7
  vrijdag 17 september 2010 @ 18:09:47 #66
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86544682
Pakket met 320 GB-versie van de PS3 gaat ¤350 kosten, volgens een medewerker in een gamewinkel. Om weer even in te komen GT4 op de kop getikt (had alleen GT3, zat bij m'n PS2).
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_86546005
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

420 dollar. :7
Mooi kleurtje! Veel mooier dan die knalblauwe die ik eerst zag. Zou mijn PS3 er graag voor omruilen, 't is maar de buitenkant maar toch... ^O^
pi_86546182
Ik heb de CE zojuist ook maar besteld :)
PSN id: NL_SToRM
pi_86546691
Die schaduwen op het dashboard! Dat was mij eerder nog niet echt opgevallen. ^O^

http://uk.ign.com/videos/(...)reen?objectid=857126
pi_86549744
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:41 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Stig Challenges. Nuff said.
Nice.

Hmf, als de Multiplayer maar goed is :). Realistisch.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86552839
Is 70 eurie een goede prijs of zijn ze ergens goedkoper te bestellen?
pi_86552877
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Is 70 eurie een goede prijs of zijn ze ergens goedkoper te bestellen?
70!? :D Voor de normale versie!?
pi_86553884
Wat is er nou de meerwaarde van de col edition? Echt geld waard?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:15:06 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86554325
Heb gewoon lekker de SE gepre-orderd. Al een hele tijd geleden geen game meer gekocht, en dit is toch best wel een toffe editie. :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:25:27 #75
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86554792
http://www.ausgamers.com/(...)nshots/&tag=TGS-2010

Dit wilde ik jullie niet ontnemen. Allemaal nieuwe screenshots in HD. :D _O_

Wat voorbeelden:

The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')