Die stand is inclusief verzending van wheelstandpro.com 125 euroquote:Op maandag 20 september 2010 12:35 schreef jackson het volgende:
[..]
DIK ja. Wat kost dat nu, uitgaande van gewoon nieuwe spullen? Dus een G27 stuurtje op die gekke stand zeg maar.... Dit ziet er gewoon ideaal uit, knetters! Lekker vanaf je bank rammen met GT5 en dat toffe stuurtje.
Andere vraag: Is zo'n opstelling ergens te testen nog?
Is ook heel leukquote:Op maandag 20 september 2010 12:44 schreef trance_fan het volgende:
Zal ik mijn opstelling ook even posten.
Dit is dan mijn stuur (fanatec Porsche 911 Turbo S) en stoel (Playseat A1GP).
40inch HDMI . Heb alleen GT5 nog niet maar ik zit er voor klaar.
Herkenbaar.quote:Op maandag 20 september 2010 13:29 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik zit thuis op 1,5 meter voor een 50 inch. Je zou het welhaast belachelijk kunnen vinden maar je zit er midden in
ik zit hier op een arm lengte van een 32"....quote:Op maandag 20 september 2010 13:29 schreef woessie het volgende:
[..]
Is ook heel leuk
Ik heb mijn tv alleen in mijn woonkamer staan en zo'n stand is opvouwbaar. Is wat makkelijker en staat beter bij mij. Zit je niet te ver van de tv?
Ik zit thuis op 1,5 meter voor een 50 inch. Je zou het welhaast belachelijk kunnen vinden maar je zit er midden in
En waarom heb je geen clubsport pedalen?
LGquote:Op maandag 20 september 2010 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
37'' hier, 2 meter vanaf.
Panasonic
Moet nog andere pedalen halen. Nu staat hij een beetje naar achteren maar zodra ik ga racen gaat mijn tv naar voren en de stoel dichterbij.quote:Op maandag 20 september 2010 13:29 schreef woessie het volgende:
[..]
Is ook heel leuk
Ik heb mijn tv alleen in mijn woonkamer staan en zo'n stand is opvouwbaar. Is wat makkelijker en staat beter bij mij. Zit je niet te ver van de tv?
En waarom heb je geen clubsport pedalen?
Hmmkee... Qua prijs dus nog redelijk te doenquote:Op maandag 20 september 2010 12:42 schreef woessie het volgende:
[..]
Die stand is inclusief verzending van wheelstandpro.com 125 euro
Een G27 is nieuw te krijgen tegen de 300 euro maar ik zie weinig voordeel ten opzichte van een G25 die je voor de helft 2ehands kan kopen.
Tja, uitproberen... geen idee. Woon je in de buurt van Breda?
Vind 't echt vet dat deze erin zit.quote:Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef DrDentz het volgende:
Zullen we met FOK een Volkswagen hippiebusjes race doen![]()
Als je het echt overweegt en het hangt van een demo af, dan ben je welkom om wat races te racen. Maakt me niet zoveel uit eigenlijk, altijd bereid om een liefhebber te helpen beslissen.quote:Op maandag 20 september 2010 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmkee... Qua prijs dus nog redelijk te doen. Dank voor de info.
Ik woon overal dichtbij want ik heb een lease-auto
of met de Ford T. Ik herinner me nog dat ie niet eens de heuvel op kon tijdens een 'race'quote:Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef DrDentz het volgende:
Zouden die busjes ook kantelen als je een bocht veeels te hard neemt?quote:Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef DrDentz het volgende:
of in deze wagens:quote:Op maandag 20 september 2010 17:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vind 't echt vet dat deze erin zit.![]()
Cool plan dus
Ik ken de types even niet uit mijn hoofd, maar hoe dan ook, koop NIET de wireless versie. Die heeft geen force feedback en de draaicircel is lager. Vooral het gemis van force feedback is een no go!quote:Op maandag 20 september 2010 18:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Weet iemand het verschil tussen een driving force (EX?), DF GT en DF pro?
De prijzen varieren nogal, voor de DF EX is stukken goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |