k-woord?quote:Op zondag 19 september 2010 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Op de voorwaarde als jij niet meer het k-woord gebruikt. Dat is pas triest.
quote:Op zondag 19 september 2010 19:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dit spel is pure win. klaar.
PS3 gehaald, dan de autobanden maar een maandje uitstellen.
Dat doe ik wel als jullie ophouden met kankeren op forza...quote:Op zondag 19 september 2010 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Op de voorwaarde als jij niet meer het k-woord gebruikt. Dat is pas triest.
Ik k* niet op Forza, ik heb er heel veel plezier mee gehad.quote:Op maandag 20 september 2010 06:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat doe ik wel als jullie ophouden met kankeren op forza...
Eindelijk zinnige praatquote:Op zondag 19 september 2010 19:18 schreef J.Clarkson het volgende:
PS3 gehaald, dan de autobanden maar een maandje uitstellen.
En dan dit.quote:Op maandag 20 september 2010 09:44 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik k* niet op Forza, ik heb er heel veel plezier mee gehad.Maar je kan, zelfs als Forza fan niet ontkennen dat GT5 er gewoon veel mooier uitziet. Dat is gewoon een feit.
Het is gewoon jammer dat mensen de confrontatie zoeken door Forza te verdedigen op punten waar het gewoonweg niet mogelijk is.
Je doet nu precies hetzelfdequote:En voor de laatstgenoemde groep is GT5 gewoon de betere optie. Puur omdat je op zoveel manieren je passie voor auto's kan delen, hele communities in het spel verwerkt zitten enz.
Het is gewoon voor autoliefhebbers leuk om over een 65 jaar oude volkswagen en zijn rij eigenschappen te hebben, dat zie ik de mensen die liever Forza spelen, niet doen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En dan dit.
[..]
Je doet nu precies hetzelfde
Het community aspect is zo verschrikkelijk goed uitgewerkt in Forza, daar draait het spel om. Auctionhouse en Storefront zijn hier een goed voorbeeld van...
65 jaar oud? Toen hadden ze volgens mij alleen nog de beetle maar die was er 10 jaar eerder ook als concept van Hitler (of je wil oorlogsvehicels ook meerrekenen). Rij-eigenschappen heeft ie niet echt hoorquote:Op maandag 20 september 2010 11:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is gewoon voor autoliefhebbers leuk om over een 65 jaar oude volkswagen en zijn rij eigenschappen te hebben, dat zie ik de mensen die liever Forza spelen, niet doen.
Dat probeer ik te zeggen. GT5 is voor mensen die van auto's houden, alle soorten auto's.
Forza publiek gaat het meer om het racen en customizen van je eigen bak.
Dat snap ik. Ondanks dat het beide racegames zijn, ligt de basis van beide spellen op een totaal andere plaats.
Snappie?
Als je wat verbetering wil zien dan kan je eigenlijk niet anders dan de Logitec Driving Pro te kopen. En dus niet de wireless-versie die heeft geen force feedback.quote:Op maandag 20 september 2010 11:51 schreef Duvel het volgende:
Ik ken Forza niet, ik rij GT5P tot nu toe met de gewone controller. Welk stuur zou ik moeten nemen als ik wat verbetering wil zien, en hoe gaat dat dan met gas geven en remmen?
Mijn DFP heb ik vorige maand verkocht!!!!quote:Op maandag 20 september 2010 11:56 schreef woessie het volgende:
[..]
Als je wat verbetering wil zien dan kan je eigenlijk niet anders dan de Logitec Driving Pro te kopen. En dus niet de wireless-versie die heeft geen force feedback.
Als je ook wil schakelen met een H-shifter moet je een paar treden omhoog in de ladder. Een 2ehands G25 is dan het goedkoopst, de G27 is nieuw, en Fanatec heeft ook stuurtjes met koppeling en H-shifter maar diie zijn wéér wat duurder.
Dus: Niet duur en toch genieten?
Logitec Driving Force Pro.
En een stuurtje kan je bést 2ehands kopen. Veel mensen kopen er een en doen er daarna niks meer mee.
Kubelwagen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:53 schreef woessie het volgende:
[..]
65 jaar oud? Toen hadden ze volgens mij alleen nog de beetle maar die was er 10 jaar eerder ook als concept van Hitler (of je wil oorlogsvehicels ook meerrekenen). Rij-eigenschappen heeft ie niet echt hoor. Ik vind ze wel prachtig, en dan vooral de Roadster met de grote deurdorpels. Die 2 uitlaten aan de achterkant met dat karakteristieke geluid; priceless.
uhu, oorlogsjeepje tochquote:
Boy o boy. Ik krijg er maar geen genoeg van!quote:
OK, dan heb je het stuur, en hoe gaat gas dan? Ik ben opgehouden met controllers bij een joystick in 1990 of zo, vandaar de misschien wat domme vragen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:56 schreef woessie het volgende:
[..]
Als je wat verbetering wil zien dan kan je eigenlijk niet anders dan de Logitec Driving Pro te kopen. En dus niet de wireless-versie die heeft geen force feedback.
Als je ook wil schakelen met een H-shifter moet je een paar treden omhoog in de ladder. Een 2ehands G25 is dan het goedkoopst, de G27 is nieuw, en Fanatec heeft ook stuurtjes met koppeling en H-shifter maar diie zijn wéér wat duurder.
Dus: Niet duur en toch genieten?
Logitec Driving Force Pro.
En een stuurtje kan je bést 2ehands kopen. Veel mensen kopen er een en doen er daarna niks meer mee.
Yup pedalen zitten er idd bij.quote:Op maandag 20 september 2010 12:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, dan heb je het stuur, en hoe gaat gas dan? Ik ben opgehouden met controllers bij een joystick in 1990 of zo, vandaar de misschien wat domme vragen.
Volgens mij zitten de pedalen er standaard bij.
quote:Op maandag 20 september 2010 12:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, dan heb je het stuur, en hoe gaat gas dan? Ik ben opgehouden met controllers bij een joystick in 1990 of zo, vandaar de misschien wat domme vragen.
Volgens mij zitten de pedalen er standaard bij.
Bij Trust zeg ik altijd: Zet er "Don't" voor.quote:Op maandag 20 september 2010 12:29 schreef woessie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is toevallig hoe mijn opstelling is (maar niet bij mij thuis)
Bij een stuur heb je standaard pedalen meegeleverd. Meestal 2 pedalen. Alleen gas en rem. Bij deze G25 heb je ook een koppeling.
De pedalen zijn altijd drukgevoelig. een beetje induwen is dus een beetje gas of een beetje rem.
Koop alleen geen goedkope prut zoals Trust. Dat is alleen maar irritant
Je kan ook beginnen met een 2e hands driving force pro. Geen sequenciele bak, maar voor 50 euro heb je er een.quote:Op maandag 20 september 2010 12:31 schreef Duvel het volgende:
Leuke opstelling. En een Driving Force GT? 129 euro volgens de Logitech site, en da's dan met sequentieel schakelen.
DIK ja. Wat kost dat nu, uitgaande van gewoon nieuwe spullen? Dus een G27 stuurtje op die gekke stand zeg maar.... Dit ziet er gewoon ideaal uit, knetters! Lekker vanaf je bank rammen met GT5 en dat toffe stuurtje.quote:
Die stand is inclusief verzending van wheelstandpro.com 125 euroquote:Op maandag 20 september 2010 12:35 schreef jackson het volgende:
[..]
DIK ja. Wat kost dat nu, uitgaande van gewoon nieuwe spullen? Dus een G27 stuurtje op die gekke stand zeg maar.... Dit ziet er gewoon ideaal uit, knetters! Lekker vanaf je bank rammen met GT5 en dat toffe stuurtje.
Andere vraag: Is zo'n opstelling ergens te testen nog?
Is ook heel leukquote:Op maandag 20 september 2010 12:44 schreef trance_fan het volgende:
Zal ik mijn opstelling ook even posten.
Dit is dan mijn stuur (fanatec Porsche 911 Turbo S) en stoel (Playseat A1GP).
40inch HDMI . Heb alleen GT5 nog niet maar ik zit er voor klaar.
Herkenbaar.quote:Op maandag 20 september 2010 13:29 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik zit thuis op 1,5 meter voor een 50 inch. Je zou het welhaast belachelijk kunnen vinden maar je zit er midden in
ik zit hier op een arm lengte van een 32"....quote:Op maandag 20 september 2010 13:29 schreef woessie het volgende:
[..]
Is ook heel leuk
Ik heb mijn tv alleen in mijn woonkamer staan en zo'n stand is opvouwbaar. Is wat makkelijker en staat beter bij mij. Zit je niet te ver van de tv?
Ik zit thuis op 1,5 meter voor een 50 inch. Je zou het welhaast belachelijk kunnen vinden maar je zit er midden in
En waarom heb je geen clubsport pedalen?
LGquote:Op maandag 20 september 2010 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
37'' hier, 2 meter vanaf.
Panasonic
Moet nog andere pedalen halen. Nu staat hij een beetje naar achteren maar zodra ik ga racen gaat mijn tv naar voren en de stoel dichterbij.quote:Op maandag 20 september 2010 13:29 schreef woessie het volgende:
[..]
Is ook heel leuk
Ik heb mijn tv alleen in mijn woonkamer staan en zo'n stand is opvouwbaar. Is wat makkelijker en staat beter bij mij. Zit je niet te ver van de tv?
En waarom heb je geen clubsport pedalen?
Hmmkee... Qua prijs dus nog redelijk te doenquote:Op maandag 20 september 2010 12:42 schreef woessie het volgende:
[..]
Die stand is inclusief verzending van wheelstandpro.com 125 euro
Een G27 is nieuw te krijgen tegen de 300 euro maar ik zie weinig voordeel ten opzichte van een G25 die je voor de helft 2ehands kan kopen.
Tja, uitproberen... geen idee. Woon je in de buurt van Breda?
Vind 't echt vet dat deze erin zit.quote:Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef DrDentz het volgende:
Zullen we met FOK een Volkswagen hippiebusjes race doen![]()
Als je het echt overweegt en het hangt van een demo af, dan ben je welkom om wat races te racen. Maakt me niet zoveel uit eigenlijk, altijd bereid om een liefhebber te helpen beslissen.quote:Op maandag 20 september 2010 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmkee... Qua prijs dus nog redelijk te doen. Dank voor de info.
Ik woon overal dichtbij want ik heb een lease-auto
of met de Ford T. Ik herinner me nog dat ie niet eens de heuvel op kon tijdens een 'race'quote:Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef DrDentz het volgende:
Zouden die busjes ook kantelen als je een bocht veeels te hard neemt?quote:Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef DrDentz het volgende:
of in deze wagens:quote:Op maandag 20 september 2010 17:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vind 't echt vet dat deze erin zit.![]()
Cool plan dus
Ik ken de types even niet uit mijn hoofd, maar hoe dan ook, koop NIET de wireless versie. Die heeft geen force feedback en de draaicircel is lager. Vooral het gemis van force feedback is een no go!quote:Op maandag 20 september 2010 18:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Weet iemand het verschil tussen een driving force (EX?), DF GT en DF pro?
De prijzen varieren nogal, voor de DF EX is stukken goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |