Zo vroeg? Jij liever dan ikquote:Op donderdag 16 september 2010 08:35 schreef Jovatov het volgende:
Ik eet nu een Maxi zak bruine M&M's
Heb geen zin om naar de keuken te lopenquote:
gezellig!!quote:Op donderdag 16 september 2010 08:58 schreef The_Hives het volgende:
afbakbroodjes met rosbief, oude kaas en pindakaas met![]()
vanavond uit eten bij Crazy Piano's
quote:
misschien wel maar dan word je opgemaakt en krijg je parfummetjes enzo en als je weggaat een zakje tampons meequote:Op donderdag 16 september 2010 09:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alleen lees ik net dat het vanavond lady's night iszit ik daar als enige man
ach ze vroegen het niet met de reservering, dus ik mag vast naar binnen
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien wel maar dan word je opgemaakt en krijg je parfummetjes enzo en als je weggaat een zakje tampons mee
lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 12:16 schreef Windigo het volgende:
Zometeen een bolletje met rundvleeskroket en een lik zaanse mosterd, en overgebleven aardappelkroketjes van gisteren
Spaghetti bolognese is zo lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 16:10 schreef Windigo het volgende:
Vanavond spaghetti bolognese met kippenlever en bacon volgens eigen recept
Als je hem ook eens wil maken staat hij op mn blogquote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese is zo lekker![]()
nu krijg ik daar trek in en wij eten macaroni maar niet echt met lekkere saus dus
Zal ik eens gaan zoeken, is dat op fokweblog?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als je hem ook eens wil maken staat hij op mn blog
Maar als je macaroni een flauwe saus heeft kan je dat altijd opleuken op je bord met wat chilliflakes, kaas en verse basilicum? Of beledig je dan de kok des huizes?
Nee het staat in mn onderschrift op mn profielquote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Zal ik eens gaan zoeken, is dat op fokweblog?
hihi, ja ik denk hetze houden hier niet zo echt van een sausje, en ik vind het dus wel lekker een sausje te hebben
niet zon dikke vette saus mar beetje dunnige saus, en lekker geraspte kaas er over, maar dat is nu niet in huis jammer genoeg.
Oh nu zie ik het staan jaquote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee het staat in mn onderschrift op mn profiel![]()
Doe gewoon kruiden die je lekker vind er over dan, of desnoods wat versgemalen zwarte peper. Dat haalt de smaak enorm op.
Laat weten of het nog wat geworden isquote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het staan jaIk ga eens een kijke nemen.
Ja ik ga zo eens kijken wat we nog in huis hebben om de macaroni lekkerder te maken, of wat plakjes kaas kleine stukjes maken en opwarmen tot een lekkere kaassaus
ja met kaas en ham ertussen en bechamelsaus met geraspte kaas bovenop gegrildquote:
Hmm lekker !quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
sterkte GSK! Ik heb 2 zakjes Indomie als ontbijt/lunch gehad, zit goed vol
Jij ook al? Dat had ik vorige week ook, sterktequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
mijn buikgriep zorgt er nu voor dat ik helemaal geen honger heb
Ja sinds dinsdag avond, toen begon het ineens op te zetten samen met een allergische reactie die nu weg is (wat ik overigens even moet gaan eten om te testen of het werkelijk daar van komtquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij ook al? Dat had ik vorige week ook, sterkte![]()
Ik maak vanavond andijviestamp met zelfgedraaide pittige gehaktballetjes
Wat heb je dinsdagavond dan gegeten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja sinds dinsdag avond, toen begon het ineens op te zetten samen met een allergische reactie die nu weg is (wat ik overigens even moet gaan eten om te testen of het werkelijk daar van komtIk zou wel balen want vond het super lekker !)
hmm daar houd ik niet zo van
Waar ik buikgriep van heb gekregen weet ik niet, daar voor at ik boontjes en aardappels.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat heb je dinsdagavond dan gegeten?
Maar heb je dan buikgriep of een voedselvergiftiging? Buikgriep komt van een virusbesmetting en voedselvergifitiging van iets wat je gegeten hebt. Voedselvergiftiging duurt meestal maar 2 dagen maar buikgriep kan veel langer duren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waar ik buikgriep van heb gekregen weet ik niet, daar voor at ik boontjes en aardappels.
uur later kreeg ik last van buikpijn, geen idee waar het van kwam.
Savonds laat at ik wat speculoospasta crunchy, de dag er na op stage, en tijdje later begon heel mijn huid te jeuken.. zoveel last van.. Nu niet meer gegeten en het straks even proberen, komt de jeuk dan terug weet ik dat het daar van komt. (had die nog nooit op namelijk:P )
Ik denk haast buikgriepje, nog niet langs de dokter geweest als het maandag er nog is ga ik naar de dokter. Ik hoef ook niet te spugen of iets. dus geen vergiftiging lijkt me ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maar heb je dan buikgriep of een voedselvergiftiging? Buikgriep komt van een virusbesmetting en voedselvergifitiging van iets wat je gegeten hebt. Voedselvergiftiging duurt meestal maar 2 dagen maar buikgriep kan veel langer duren.
Nee dan zou ik eerder aan een buikgriep denken inderdaad, maar ik denk niet dat dat met eten te maken heeft. Tenzij je een allergie hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik denk haast buikgriepje, nog niet langs de dokter geweest als het maandag er nog is ga ik naar de dokter. Ik hoef ook niet te spugen of iets. dus geen vergiftiging lijkt me ?
de allergie denk ik wel dat het misschien door de speculoospasta crunchy komt.,.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee dan zou ik eerder aan een buikgriep denken inderdaad, maar ik denk niet dat dat met eten te maken heeft. Tenzij je een allergie hebt natuurlijk.
Cakejesquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:47 schreef DarkElf het volgende:
nu ligt er een stokbroodje met tomatensaus, kruiden en mozzarella in de oven.
Voor vanavond heb ik tomaat/pancetta/uiensoep of carpaccio met rucola/zwarte olijven/pijnboompitjes en parmezaanse kaas.
en ga voor vanavond mini cupcakes bakken.
De stamp en gehaktballen zijn verplaatst naar morgen, ik was vergeten dat ik vanavond schildercursus hebquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij ook al? Dat had ik vorige week ook, sterkte![]()
Ik maak vanavond andijviestamp met zelfgedraaide pittige gehaktballetjes
ik heb 1 liter water op staanquote:
Je weet dat honden alleen rauwe, ongekookte botten mogen krijgen? Gare, gekookte botten kunnen gaan splinteren en de bek en slokdarm van de hond beschadigen.quote:[b]Op vrijdag 17 september 2010 20:03 ik heb 1 liter water op staan
2 bouillon tabletten 2 uien 2 ons soepvlees en 1 mergpijpje wat ik natuurlijk morgen aan de hond geefMorgen snij ik er nog 1 prei in en dan nog iets of wat vermicelli. Ik heb er nu al zin in.
Nee dat wist ik niet. Maar ik doe het altijd in zijn etensbakje en dan eet hij wat vlees en het binnenste van de mergpijp op en dan speelt hij er die dag mee en dan gooi ik het meestal na een dag weg.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je weet dat honden alleen rauwe, ongekookte botten mogen krijgen? Gare, gekookte botten kunnen gaan splinteren en de bek en slokdarm van de hond beschadigen.
Daar moet je eens wat ananasblokjes over gooien. Ontzettend lekker!quote:
Ja, dat lijkt me inderdaad een goede combi! Vandaag maar niet, heb al zoveel fruit gehad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar moet je eens wat ananasblokjes over gooien. Ontzettend lekker!
Als het maar met warme melk is of is het wake up, dat is ook brinta dan met koude melk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef The_Hives het volgende:
veel **burp**
morgen voor het erst sinds jaren brinta, ben benieuwd
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:55 schreef MaLo het volgende:
Een babyfruithapje, gemaakt van een geperste sinaasappel, een geprakte banaan en een verkruimelde liga.
Kan er niks aan doen maar ik vind het heerlijk![]()
melk staat opquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:44 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Als het maar met warme melk is of is het wake up, dat is ook brinta dan met koude melk?
Ik vind beide lekker, als ik geen zin heb om melk op te warme of ik haast heb dan wake up brinta..
ja het was SUPERlekker! hele dunne schijfjes appel, beetje bakken in boter hmmmquote:Op zondag 19 september 2010 16:22 schreef _Loki het volgende:
Ik ga vanavond lekker pannenkoeken eten.
Appel klinkt ook goed, bijna vergeten dat dat ook kon! Dus, pannenkoeken met appel, en waarschijnlijk spek+stroop.
de side salad met de balsamico dressing is lekker hequote:Op zondag 19 september 2010 16:25 schreef MaLo het volgende:
Wij zijn naar de McDonalds geweest. Mijn menu bestond uit een Big Mac, een side salad en een medium cola.
+ appeltjesquote:Op zondag 19 september 2010 17:39 schreef Cici het volgende:
[..]
Het was zoo heerlijk![]()
Met aardappelen en rode kool.
Ik kreeg er thousand island dressing bij, ik mocht kiezen. Maar standaard is het balsamico volgens mij?quote:Op zondag 19 september 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de side salad met de balsamico dressing is lekker he
thousand island is ook heerlijk maar balsamico is standaard bij de side salad ja.quote:Op zondag 19 september 2010 18:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kreeg er thousand island dressing bij, ik mocht kiezen. Maar standaard is het balsamico volgens mij?
Nu alweer trek, McDonalds is ook geen echte maaltijd. Nu een glas versgeperste jus, een gekookt ei, een beschuitje met iets zoets en een boterham met kaas in de maak
.
mmmm lekker simpel zondag etenquote:Op zondag 19 september 2010 22:23 schreef The_Hives het volgende:
avond eten was soep met ballen, stokbrood met kruidenboter, aardappelsalade en 2 broodjes bal met mayo
Thanksquote:Op maandag 20 september 2010 08:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
proost!En welteruste voor straks
ja ik snap het, maar nee, ik snap het nietquote:
Wat snap je niet? Dat ik na het einde van mijn nachtdienst graag een glaasje wijn drink voordat ik naar bed ga? Of wat bedoel je?quote:Op maandag 20 september 2010 08:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja ik snap het, maar nee, ik snap het niet
welterusten!
zelf: pot thee en boterham met kaas en boterham met smeerworst
1 pakje maar?quote:Op maandag 20 september 2010 10:11 schreef Purdey het volgende:
Ik heb alleen een glaasje water op tot nu toe. Zou eigenlijk wel iets moeten gaan eten maar zit nog zó vol van alle hapjes en dingetjes gisteravond![]()
Vanavond eet ik een pakje soep van IndoMie met wat soepgroenten
quote:Op maandag 20 september 2010 10:11 schreef Purdey het volgende:
Ik heb alleen een glaasje water op tot nu toe. Zou eigenlijk wel iets moeten gaan eten maar zit nog zó vol van alle hapjes en dingetjes gisteravond![]()
Vanavond eet ik een pakje soep van IndoMie met wat soepgroenten
waarschijnlijk verteert haar lichaam wat langzamerquote:Op maandag 20 september 2010 10:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nou hoeveel ik ook de avond ervoor eet, de volgende dag heb ik altijd weer trek
of ik ben een vreetzakquote:Op maandag 20 september 2010 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarschijnlijk verteert haar lichaam wat langzamer
* Hives geeft high fivequote:
Ook niet teveel eten...quote:
komt omdat je te lang een lege maag had en dan een prak naar binnen werkt. eerst beginnen met iets van brood ofzo. sterkte, hopelijk ben je gauw weer over je misselijkheid heen. neem een kop theequote:
erbij wordt een lekkere simpele caprese met tomaat en buffelomozzarella en siciliaanse olijfoliequote:Op maandag 20 september 2010 09:03 schreef DarkElf het volgende:
vanavond staat er een gegrilde entrecote op t menu met een dotje zelfgemaakte kruidenboter en erbij een simpele salade.
uien/tomatensoep gegeten in een restaurant.. lekker hoor. toch vind ik alleen uien nog wel lekkerder, met gebakken uienringenquote:Op maandag 20 september 2010 14:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
erbij wordt een lekkere simpele caprese met tomaat en buffelomozzarella en siciliaanse olijfoliede simpele dingen zijn vaak zo lekker.
vooraf nog een klein kopje uien/pancetta/tomaatsoep
gewoon bij de appie.quote:Op maandag 20 september 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
uien/tomatensoep gegeten in een restaurant.. lekker hoor. toch vind ik alleen uien nog wel lekkerder, met gebakken uienringen![]()
waar koop jij je buffelmozzarella?
Ik ben ook een enorme vreetzak, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 20 september 2010 10:54 schreef The_Hives het volgende:
Nou hoeveel ik ook de avond ervoor eet, de volgende dag heb ik altijd weer trek
ik had nog een berg overrijpe tomaten over dus er staat hier een tomaten-uiensoepje met knoflook te pruttelen waar op het laatste moment nog wat basilicum doorheen gaat. Soep wordt pas woensdag gegeten als voorafje met daarna lasagnequote:Op maandag 20 september 2010 14:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vooraf nog een klein kopje uien/pancetta/tomaatsoep
ik zou voor spinazie gaanquote:Op maandag 20 september 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
risotto met geitenkaas, zalm en 'iets groens' (spinazie of rucola ofzo, afhankelijk van wat ze hebben)
quote:Op maandag 20 september 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou voor spinazie gaan
bedankt lieve mensen, ik heb 3 bakjes slappe thee naar binnen gegoten en het gaat alweer beterquote:Op maandag 20 september 2010 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt omdat je te lang een lege maag had en dan een prak naar binnen werkt. eerst beginnen met iets van brood ofzo. sterkte, hopelijk ben je gauw weer over je misselijkheid heen. neem een kop thee
Lekker he, zo af en toe een Hollandse pot!quote:Op maandag 20 september 2010 16:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Wij hadden vanavond aardappels, sperziebonen en een gehaktbal met ui en knof.
nu al avond gegeten?quote:Op maandag 20 september 2010 16:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Wij hadden vanavond aardappels, sperziebonen en een gehaktbal met ui en knof.
quote:
Absoluutquote:Op maandag 20 september 2010 16:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lekker he, zo af en toe een Hollandse pot!
quote:Op maandag 20 september 2010 18:13 schreef Olympiaki het volgende:
Oeh heerlijk, appelflappen!
Moet ik ook weer eens doen
Ja, ze zijn inderdaad best prijzig!quote:Op maandag 20 september 2010 18:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vorige week had ik kersenflappen, ook erg smakelijk
Ik vind de appels alleen vrij prijzig
2euro de kilo voor jona-gold ofzo
Koop ze alleen nog maar in de aanbieding en dan gelijk een hele berg, zelfgemaakte appelmoes vind ik nl ook zo lekker
Je bedoelt dit:quote:Op maandag 20 september 2010 18:57 schreef Olympiaki het volgende:
[..]
Ja, ze zijn inderdaad best prijzig!
Hoe maak je die kersenflappen? Met verse kersen of met vlaaivulling?
Ik wil eigenlijk eens van die kersenflappen maken die ze bij de bakker hebben, die zo half open staan en waar dan slagroom inzitbeetje kromme beschrijving, maar ze zijn heerlijk!
Jij bent studentquote:Op maandag 20 september 2010 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb hier een hele goedkope Cmille zitten, daar zijn de kersen van HAK voor 49ct de pot te kopen
Deze bedoel je? Vond ik erg lekker vorig jaar, maar je vindt nergens tijdens welke periode het exact in de winkel ligt.quote:Op maandag 20 september 2010 21:51 schreef javaansegirl het volgende:
Wanneer komen de smaak herfst thee weer in supermarkten? Kan nergens meer vinden, bij AH, plus en Jumbo. Vind ze zo lekker.
Jaa deze bedoel ik!quote:Op maandag 20 september 2010 21:56 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Deze bedoel je? Vond ik erg lekker vorig jaar, maar je vindt nergens tijdens welke periode het exact in de winkel ligt.
vroeger in de pré-historie, jahquote:
Tagliatelle.quote:Op dinsdag 21 september 2010 05:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb besloten:
Mega brede taglietelle met een kaassaus en spekkies en bloemkool
(bloemkool en taglietelle of hoe dat ook heet, had 'k nog over)
sochtends een superrijpe mango met wat yoghurt, hij moet op. wan hij was 1.- 'ready to eat' dus.
Ik heb ze al 2 weken in huis bij de dirk in Maarssenbroekquote:Op maandag 20 september 2010 22:34 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Jaa deze bedoel ik!![]()
Het moet eigenlijk nu al in supermarkten liggen want morgen begint de herfst!Dus vind wel raar.....
als snack een garnalencocktailquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:49 schreef SeaOfLove het volgende:
net om te snacken een kleine garnalencocktail gemaakt
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:01 schreef numero_uno het volgende:
[..]
als snack een garnalencocktail![]()
decadente baas
Voor kaasfondue is er nooit een excuus nodigquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:35 schreef pen-guin het volgende:
De herfst is begonnen, goed excuus voor een potje kaasfondue.
Lekkerquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:35 schreef pen-guin het volgende:
Ohh lekker, kaasfondue! Dat wil ik binnenkort ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:35 schreef pen-guin het volgende:
hoeveel nachtdiensten moet je nog?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:34 schreef vosss het volgende:
Boterhammen met vissticks, komkommer en sambal.
Ow en een glas wijn
Eentje nogquote:Op woensdag 22 september 2010 09:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoeveel nachtdiensten moet je nog?
zelfgemaakte pizza?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
snack attack: limo met mini nuts en zakje naturel chips.
whaha ja ik ben scheel!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je wilde mijn post quoten?Maar ja, zelfgemaakte Turkse pizza
Super, dank je!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:16 schreef DarkElf het volgende:
tuurlijk
voor de ricottavulling: bakje ricotta, peper en zout, kort geblancheerde en goed uitgelekte (goed knijpen) verse spinazie (ik doe 150 gr, we zijn met 2) erdoorheen snijden, basilicumpesto erdoor naar smaak (basilicum, parmezaanse kaas, olie, p&z, teentje knoflook en geroosterde pijnboompitten), beetje nootmuskaat erdoor raspen, handje parmezaanse kaas en een eitje erdoor mengen..
tomatensaus: uitje snijden en knoflook en samen fruiten in olie , blik gepelde tomaten of blokjes tomaat erbij en laten sudderen tot de olie boven komt drijven en het wat ingedikt is.
Dan laagje tomatensaus, lasagneblad, , laagje spinaziemengel, tomatensaus, lasagneblad, en zo verder tot je ovenschaal vol is. 35 minuten op 180 graden en de laatste 10 minuten de mozzarella erover heen kruimelen.
Hmm, geen zin in.. Later deze week.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je wilde mijn post quoten?Maar ja, zelfgemaakte Turkse pizza
Dat plaatjequote:Op woensdag 22 september 2010 17:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Heerlijk pistolet met ei op.
Een lekker gezond appeltje.
Zo dadelijk spagethi bolognese met balletjes, een heerlijke fruitsalade, en
[ afbeelding ]
Hmmm![]()
en misschien vanavond nog een mini piza'tje
yamyam.
hihi i'm sorryquote:Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat plaatjeNou moet ik ook vanavond
ik vind deze erg lekker.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft iemand nog een goed recept voor een zoete/pittige pompoensoep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |