Zo vroeg? Jij liever dan ikquote:Op donderdag 16 september 2010 08:35 schreef Jovatov het volgende:
Ik eet nu een Maxi zak bruine M&M's
Heb geen zin om naar de keuken te lopenquote:
gezellig!!quote:Op donderdag 16 september 2010 08:58 schreef The_Hives het volgende:
afbakbroodjes met rosbief, oude kaas en pindakaas met![]()
vanavond uit eten bij Crazy Piano's
quote:
misschien wel maar dan word je opgemaakt en krijg je parfummetjes enzo en als je weggaat een zakje tampons meequote:Op donderdag 16 september 2010 09:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alleen lees ik net dat het vanavond lady's night iszit ik daar als enige man
ach ze vroegen het niet met de reservering, dus ik mag vast naar binnen
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien wel maar dan word je opgemaakt en krijg je parfummetjes enzo en als je weggaat een zakje tampons mee
lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 12:16 schreef Windigo het volgende:
Zometeen een bolletje met rundvleeskroket en een lik zaanse mosterd, en overgebleven aardappelkroketjes van gisteren
Spaghetti bolognese is zo lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 16:10 schreef Windigo het volgende:
Vanavond spaghetti bolognese met kippenlever en bacon volgens eigen recept
Als je hem ook eens wil maken staat hij op mn blogquote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese is zo lekker![]()
nu krijg ik daar trek in en wij eten macaroni maar niet echt met lekkere saus dus
Zal ik eens gaan zoeken, is dat op fokweblog?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als je hem ook eens wil maken staat hij op mn blog
Maar als je macaroni een flauwe saus heeft kan je dat altijd opleuken op je bord met wat chilliflakes, kaas en verse basilicum? Of beledig je dan de kok des huizes?
Nee het staat in mn onderschrift op mn profielquote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Zal ik eens gaan zoeken, is dat op fokweblog?
hihi, ja ik denk hetze houden hier niet zo echt van een sausje, en ik vind het dus wel lekker een sausje te hebben
niet zon dikke vette saus mar beetje dunnige saus, en lekker geraspte kaas er over, maar dat is nu niet in huis jammer genoeg.
Oh nu zie ik het staan jaquote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee het staat in mn onderschrift op mn profiel![]()
Doe gewoon kruiden die je lekker vind er over dan, of desnoods wat versgemalen zwarte peper. Dat haalt de smaak enorm op.
Laat weten of het nog wat geworden isquote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het staan jaIk ga eens een kijke nemen.
Ja ik ga zo eens kijken wat we nog in huis hebben om de macaroni lekkerder te maken, of wat plakjes kaas kleine stukjes maken en opwarmen tot een lekkere kaassaus
ja met kaas en ham ertussen en bechamelsaus met geraspte kaas bovenop gegrildquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |