Zo vroeg? Jij liever dan ikquote:Op donderdag 16 september 2010 08:35 schreef Jovatov het volgende:
Ik eet nu een Maxi zak bruine M&M's
Heb geen zin om naar de keuken te lopenquote:
gezellig!!quote:Op donderdag 16 september 2010 08:58 schreef The_Hives het volgende:
afbakbroodjes met rosbief, oude kaas en pindakaas met![]()
vanavond uit eten bij Crazy Piano's
quote:
misschien wel maar dan word je opgemaakt en krijg je parfummetjes enzo en als je weggaat een zakje tampons meequote:Op donderdag 16 september 2010 09:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alleen lees ik net dat het vanavond lady's night iszit ik daar als enige man
ach ze vroegen het niet met de reservering, dus ik mag vast naar binnen
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien wel maar dan word je opgemaakt en krijg je parfummetjes enzo en als je weggaat een zakje tampons mee
lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 12:16 schreef Windigo het volgende:
Zometeen een bolletje met rundvleeskroket en een lik zaanse mosterd, en overgebleven aardappelkroketjes van gisteren
Spaghetti bolognese is zo lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 16:10 schreef Windigo het volgende:
Vanavond spaghetti bolognese met kippenlever en bacon volgens eigen recept
Als je hem ook eens wil maken staat hij op mn blogquote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese is zo lekker![]()
nu krijg ik daar trek in en wij eten macaroni maar niet echt met lekkere saus dus
Zal ik eens gaan zoeken, is dat op fokweblog?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als je hem ook eens wil maken staat hij op mn blog
Maar als je macaroni een flauwe saus heeft kan je dat altijd opleuken op je bord met wat chilliflakes, kaas en verse basilicum? Of beledig je dan de kok des huizes?
Nee het staat in mn onderschrift op mn profielquote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Zal ik eens gaan zoeken, is dat op fokweblog?
hihi, ja ik denk hetze houden hier niet zo echt van een sausje, en ik vind het dus wel lekker een sausje te hebben
niet zon dikke vette saus mar beetje dunnige saus, en lekker geraspte kaas er over, maar dat is nu niet in huis jammer genoeg.
Oh nu zie ik het staan jaquote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee het staat in mn onderschrift op mn profiel![]()
Doe gewoon kruiden die je lekker vind er over dan, of desnoods wat versgemalen zwarte peper. Dat haalt de smaak enorm op.
Laat weten of het nog wat geworden isquote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het staan jaIk ga eens een kijke nemen.
Ja ik ga zo eens kijken wat we nog in huis hebben om de macaroni lekkerder te maken, of wat plakjes kaas kleine stukjes maken en opwarmen tot een lekkere kaassaus
ja met kaas en ham ertussen en bechamelsaus met geraspte kaas bovenop gegrildquote:
Hmm lekker !quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
sterkte GSK! Ik heb 2 zakjes Indomie als ontbijt/lunch gehad, zit goed vol
Jij ook al? Dat had ik vorige week ook, sterktequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
mijn buikgriep zorgt er nu voor dat ik helemaal geen honger heb
Ja sinds dinsdag avond, toen begon het ineens op te zetten samen met een allergische reactie die nu weg is (wat ik overigens even moet gaan eten om te testen of het werkelijk daar van komtquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij ook al? Dat had ik vorige week ook, sterkte![]()
Ik maak vanavond andijviestamp met zelfgedraaide pittige gehaktballetjes
Wat heb je dinsdagavond dan gegeten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja sinds dinsdag avond, toen begon het ineens op te zetten samen met een allergische reactie die nu weg is (wat ik overigens even moet gaan eten om te testen of het werkelijk daar van komtIk zou wel balen want vond het super lekker !)
hmm daar houd ik niet zo van
Waar ik buikgriep van heb gekregen weet ik niet, daar voor at ik boontjes en aardappels.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat heb je dinsdagavond dan gegeten?
Maar heb je dan buikgriep of een voedselvergiftiging? Buikgriep komt van een virusbesmetting en voedselvergifitiging van iets wat je gegeten hebt. Voedselvergiftiging duurt meestal maar 2 dagen maar buikgriep kan veel langer duren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waar ik buikgriep van heb gekregen weet ik niet, daar voor at ik boontjes en aardappels.
uur later kreeg ik last van buikpijn, geen idee waar het van kwam.
Savonds laat at ik wat speculoospasta crunchy, de dag er na op stage, en tijdje later begon heel mijn huid te jeuken.. zoveel last van.. Nu niet meer gegeten en het straks even proberen, komt de jeuk dan terug weet ik dat het daar van komt. (had die nog nooit op namelijk:P )
Ik denk haast buikgriepje, nog niet langs de dokter geweest als het maandag er nog is ga ik naar de dokter. Ik hoef ook niet te spugen of iets. dus geen vergiftiging lijkt me ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maar heb je dan buikgriep of een voedselvergiftiging? Buikgriep komt van een virusbesmetting en voedselvergifitiging van iets wat je gegeten hebt. Voedselvergiftiging duurt meestal maar 2 dagen maar buikgriep kan veel langer duren.
Nee dan zou ik eerder aan een buikgriep denken inderdaad, maar ik denk niet dat dat met eten te maken heeft. Tenzij je een allergie hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik denk haast buikgriepje, nog niet langs de dokter geweest als het maandag er nog is ga ik naar de dokter. Ik hoef ook niet te spugen of iets. dus geen vergiftiging lijkt me ?
de allergie denk ik wel dat het misschien door de speculoospasta crunchy komt.,.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee dan zou ik eerder aan een buikgriep denken inderdaad, maar ik denk niet dat dat met eten te maken heeft. Tenzij je een allergie hebt natuurlijk.
Cakejesquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:47 schreef DarkElf het volgende:
nu ligt er een stokbroodje met tomatensaus, kruiden en mozzarella in de oven.
Voor vanavond heb ik tomaat/pancetta/uiensoep of carpaccio met rucola/zwarte olijven/pijnboompitjes en parmezaanse kaas.
en ga voor vanavond mini cupcakes bakken.
De stamp en gehaktballen zijn verplaatst naar morgen, ik was vergeten dat ik vanavond schildercursus hebquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij ook al? Dat had ik vorige week ook, sterkte![]()
Ik maak vanavond andijviestamp met zelfgedraaide pittige gehaktballetjes
ik heb 1 liter water op staanquote:
Je weet dat honden alleen rauwe, ongekookte botten mogen krijgen? Gare, gekookte botten kunnen gaan splinteren en de bek en slokdarm van de hond beschadigen.quote:[b]Op vrijdag 17 september 2010 20:03 ik heb 1 liter water op staan
2 bouillon tabletten 2 uien 2 ons soepvlees en 1 mergpijpje wat ik natuurlijk morgen aan de hond geefMorgen snij ik er nog 1 prei in en dan nog iets of wat vermicelli. Ik heb er nu al zin in.
Nee dat wist ik niet. Maar ik doe het altijd in zijn etensbakje en dan eet hij wat vlees en het binnenste van de mergpijp op en dan speelt hij er die dag mee en dan gooi ik het meestal na een dag weg.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je weet dat honden alleen rauwe, ongekookte botten mogen krijgen? Gare, gekookte botten kunnen gaan splinteren en de bek en slokdarm van de hond beschadigen.
Daar moet je eens wat ananasblokjes over gooien. Ontzettend lekker!quote:
Ja, dat lijkt me inderdaad een goede combi! Vandaag maar niet, heb al zoveel fruit gehad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar moet je eens wat ananasblokjes over gooien. Ontzettend lekker!
Als het maar met warme melk is of is het wake up, dat is ook brinta dan met koude melk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef The_Hives het volgende:
veel **burp**
morgen voor het erst sinds jaren brinta, ben benieuwd
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:55 schreef MaLo het volgende:
Een babyfruithapje, gemaakt van een geperste sinaasappel, een geprakte banaan en een verkruimelde liga.
Kan er niks aan doen maar ik vind het heerlijk![]()
melk staat opquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:44 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Als het maar met warme melk is of is het wake up, dat is ook brinta dan met koude melk?
Ik vind beide lekker, als ik geen zin heb om melk op te warme of ik haast heb dan wake up brinta..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |