En anders AdvancedPauper wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Penisbaard gaat dit ongetwijfeld winnen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef 9611Niels het volgende:
Goed idee, ik doe wederom niet mee.
Heb je er dat voor over danquote:Op woensdag 15 september 2010 22:40 schreef Monopoly het volgende:
En als je geband word ? Nog voordat de game begint ?
( Stel nou wedstrijd begint over 5 minuten, en ik post nu in elk topic wat ik zie lemonparty/tubgirl en goatse )
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:44 schreef Annnet het volgende:
Daarnaast: 5915 (gemiddeld 5 per dag)
Dat stond er eerst nog niet, dat gebanden waren uitgesloten van deelneming, of wel?quote:
Klopt, maar of 't er nu wel of niet staat, hij kan zichzelf i.i.g. niet hier in het topic aanmelden.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat stond er eerst nog niet, dat gebanden waren uitgesloten van deelneming, of wel?
Heb ik er later bij gezet, gebande users kunnen natuurlijk niet meedoen hequote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat stond er eerst nog niet, dat gebanden waren uitgesloten van deelneming, of wel?
Ik wel, die prijs die je krijgt als je wint!quote:
Hoe lang zou je daar een ban voor krijgen, mocht je die ooit posten?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wel, die prijs die je krijgt als je wint!Wie wilt Yvonne.rar nou niet winnen?
Ik niet, want het echte bestandje is yvonne.zipquote:Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wel, die prijs die je krijgt als je wint!Wie wilt Yvonne.rar nou niet winnen?
Weet niet, ik heb ze niet. En hoef ze ook niet te zien.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hoe lang zou je daar een ban voor krijgen, mocht je die ooit posten?
Waarom niet, lekkere foto's manquote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb ze niet. En hoef ze ook niet te zien.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef sciter het volgende:
Kunnen we niet een -minder dan 10 posts gemiddeld- klasse maken?
In dat geval doe ik mee
Het lollige was juist een beetje dat de ekte fokkers mee deden, anders kan je ook makkelijk een paar maanden zonder fok. Maar ik zal het wel veranderen naar 7 per dagquote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef sciter het volgende:
Kunnen we niet een -minder dan 10 posts gemiddeld- klasse maken?
In dat geval doe ik mee
Maak er dan 6 van. Kan ik ook meedoen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Het lollige was juist een beetje dat de ekte fokkers mee deden, anders kan je ook makkelijk een paar maanden zonder fok. Maar ik zal het wel veranderen naar 7 per dag
Nouja ik ben het wel met je eens hoor, want die eckte fokkers die moeten echt pijnlijden.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Het lollige was juist een beetje dat de ekte fokkers mee deden, anders kan je ook makkelijk een paar maanden zonder fok. Maar ik zal het wel veranderen naar 7 per dag
Ok, dan meld ik me bij dezen aan.quote:
Ik kan niet controleren hoeveel je post per dagquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan niet controleren hoeveel je post per dag
En ik?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:08 schreef Paul het volgende:
Wie doen er dit keer mee?:
- Paul
- -Datdus-
- Lexis
- Freezepop
- Repeat
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dus nog 3 kwartier voor jullie. Opent 1 van jullie wel het volgende topic
?
quote:
Beunhaas, wat is dit?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:16 schreef Paul het volgende:
- Paul
- -Datdus-
- Lexis
- Freezepop
- Rosbief
- Mr.Houdoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK DOE MEEEEquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:31 schreef Paul het volgende:
- Paul
- -Datdus-
- Lexis
- Freezepop
- Rosbief
- Mr.Houdoe
- Repeat
Dit!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:25 schreef Lexis het volgende:
Oh, dus ik moet over 35 minuten stil zijn?
Ik wist niet dat we dit door gingen zetten, maar oke. Dan maar een keer een nachtje slapen.
Ja hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mag je wel tvp'en enzo? (via de knop dan)
Goh!! Nou nog een kwartier?!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:39 schreef Lexis het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de afscheidsbrief van Paul?
Ik ben ook benieuwd naar die vent die om 23:01 zegt: "Oh kut, ik mocht niet meer posten"
Ik niet hoor, als bewijs zal ik blijven msnen met Annettquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Geniaal als je over 'n uurtje op vakantie gaat._
Of doodgaat, dat zou pas leuk zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Geniaal als je over 'n uurtje op vakantie gaat._
Hahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Of doodgaat, dat zou pas leuk zijn
Niemand gaat dood jongens, wat zijn dit voor rare postingsquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:46 schreef Lexis het volgende:
[..]
Haha
Maar wat nou als het echt kebeurt?
Laten we er niet over nadenkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:46 schreef Lexis het volgende:
[..]
Haha
Maar wat nou als het echt kebeurt?
Iedere zeven secondenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Niemand gaat dood jongens, wat zijn dit voor rare postings
Ja, en dat gebeurde mij dus de vorige keer op weblogquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Blijven jullie trouwens wel ingelogd? Ik ben bang dat ik automatisch een keertje per ongeluk post....
lol dit wilde ik net posten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Niemand gaat dood jongens, wat zijn dit voor rare postings
Weblog kom ik nooit, alleen ik vind uitloggen wel een beetje voor losers dus ik blijf ingelogdquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, en dat gebeurde mij dus de vorige keer op weblog
Waar blijven de prijzen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, en dat gebeurde mij dus de vorige keer op weblog
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dit is mijn laatste post, als afsluiter een puike Dirk-Jan:
[ afbeelding ]
Dat gaat ie zeker doen, of onder een kloonquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:51 schreef Lexis het volgende:
Paul gaat ons verneuken, dat gevoel heb ik.
Na 1 minuut post hij weer, en wij moeten ons bek houden.
Onder het mom: Weer van een paar klootzakjes af...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik niet hoor, als bewijs zal ik blijven msnen met Annett
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat voor een fippquote:
Terecht.quote:Op zondag 19 september 2010 15:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik moest een feyenoorder vernederen.
Zal ik dat dan maar even doen dan?quote:Op zondag 19 september 2010 15:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Terecht.
En niet eens even een foboreactie doen.
Doe dat. Dan ga ik even een foto van mijn sloffen op tinypic zetten.quote:Op zondag 19 september 2010 15:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zal ik dat dan maar even doen dan?
Jouw hoofdquote:Op zondag 19 september 2010 15:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik moest een feyenoorder vernederen.
In opdracht van Paul.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:59 schreef Paul het volgende:
- Paul
- -Datdus-
- Lexis
- Freezepop
- Rosbief
- Mr.Houdoe
- Repeat
- apij4125
- cablegunmaster
Hier hetzelfde na 2 dagen, alleen was de opluchting groot toen ik daarna weer vrij kon posten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
De volgende ochtend plaatste ik al per ongeluk een korte baggerreactieDaarna dacht ik pas: Oeps
Volgende keer doe je dus mee?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:52 schreef deepart het volgende:
Haha ik wilde meedoen maar ben telaat... Jammer hè???? :p
Dat is correctquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:00 schreef FreezePop het volgende:
Fuck it, had geen zin om te wachten met mn V&A topic.
en zo worden het er steeds minderquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:00 schreef FreezePop het volgende:
Fuck it, had geen zin om te wachten met mn V&A topic.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef Paul het volgende:
- Paul
- -Datdus-
- Lexis
- Freezepop
- Rosbief
- Mr.Houdoe
- Repeat
- apij4125
- cablegunmaster
Geen idee, over een tijdjequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Ik wil spelen.
Kutkick!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef cablegunmaster het volgende:
ja fuck this zonder prijzen is dit geen bal aan![]()
And similar to you.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Slechte post!its Relevant to this topic
Ze hebben een leven gevondenquote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Paul het volgende:
Niet normaal die 2 gasten hebben nog steeds niet gepost!
Ik sprak Repeat even geleden, hij post nu op scholieren.com.quote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Paul het volgende:
Niet normaal die 2 gasten hebben nog steeds niet gepost!
Net als AP doet als hij weer een geband is..quote:Op zondag 21 november 2010 23:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik sprak Repeat even geleden, hij post nu op scholieren.com.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Lexis het volgende:
Hallo!
Ik wil bij deze Repeat feliciteren met een zeer verdiende overwinning. Een zoentje en een biertje voor die vent!
[ afbeelding ]
Rest mij de vraag: Paul.., wat heeft ie gewonnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |