En anders AdvancedPauper wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Penisbaard gaat dit ongetwijfeld winnen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef 9611Niels het volgende:
Goed idee, ik doe wederom niet mee.
Heb je er dat voor over danquote:Op woensdag 15 september 2010 22:40 schreef Monopoly het volgende:
En als je geband word ? Nog voordat de game begint ?
( Stel nou wedstrijd begint over 5 minuten, en ik post nu in elk topic wat ik zie lemonparty/tubgirl en goatse )
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:44 schreef Annnet het volgende:
Daarnaast: 5915 (gemiddeld 5 per dag)
Dat stond er eerst nog niet, dat gebanden waren uitgesloten van deelneming, of wel?quote:
Klopt, maar of 't er nu wel of niet staat, hij kan zichzelf i.i.g. niet hier in het topic aanmelden.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat stond er eerst nog niet, dat gebanden waren uitgesloten van deelneming, of wel?
Heb ik er later bij gezet, gebande users kunnen natuurlijk niet meedoen hequote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat stond er eerst nog niet, dat gebanden waren uitgesloten van deelneming, of wel?
Ik wel, die prijs die je krijgt als je wint!quote:
Hoe lang zou je daar een ban voor krijgen, mocht je die ooit posten?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wel, die prijs die je krijgt als je wint!Wie wilt Yvonne.rar nou niet winnen?
Ik niet, want het echte bestandje is yvonne.zipquote:Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wel, die prijs die je krijgt als je wint!Wie wilt Yvonne.rar nou niet winnen?
Weet niet, ik heb ze niet. En hoef ze ook niet te zien.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hoe lang zou je daar een ban voor krijgen, mocht je die ooit posten?
Waarom niet, lekkere foto's manquote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb ze niet. En hoef ze ook niet te zien.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef sciter het volgende:
Kunnen we niet een -minder dan 10 posts gemiddeld- klasse maken?
In dat geval doe ik mee
Het lollige was juist een beetje dat de ekte fokkers mee deden, anders kan je ook makkelijk een paar maanden zonder fok. Maar ik zal het wel veranderen naar 7 per dagquote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef sciter het volgende:
Kunnen we niet een -minder dan 10 posts gemiddeld- klasse maken?
In dat geval doe ik mee
Maak er dan 6 van. Kan ik ook meedoen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Het lollige was juist een beetje dat de ekte fokkers mee deden, anders kan je ook makkelijk een paar maanden zonder fok. Maar ik zal het wel veranderen naar 7 per dag
Nouja ik ben het wel met je eens hoor, want die eckte fokkers die moeten echt pijnlijden.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Het lollige was juist een beetje dat de ekte fokkers mee deden, anders kan je ook makkelijk een paar maanden zonder fok. Maar ik zal het wel veranderen naar 7 per dag
Ok, dan meld ik me bij dezen aan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |