Waar blijven de prijzen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, en dat gebeurde mij dus de vorige keer op weblog
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dit is mijn laatste post, als afsluiter een puike Dirk-Jan:
[ afbeelding ]
Dat gaat ie zeker doen, of onder een kloonquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:51 schreef Lexis het volgende:
Paul gaat ons verneuken, dat gevoel heb ik.
Na 1 minuut post hij weer, en wij moeten ons bek houden.
Onder het mom: Weer van een paar klootzakjes af...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik niet hoor, als bewijs zal ik blijven msnen met Annett
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat voor een fippquote:
Terecht.quote:Op zondag 19 september 2010 15:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik moest een feyenoorder vernederen.
Zal ik dat dan maar even doen dan?quote:Op zondag 19 september 2010 15:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Terecht.
En niet eens even een foboreactie doen.
Doe dat. Dan ga ik even een foto van mijn sloffen op tinypic zetten.quote:Op zondag 19 september 2010 15:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zal ik dat dan maar even doen dan?
Jouw hoofdquote:Op zondag 19 september 2010 15:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik moest een feyenoorder vernederen.
In opdracht van Paul.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:59 schreef Paul het volgende:
Wie doen er dit keer mee?:
- Paul
- -Datdus-
- Lexis
- Freezepop
- Rosbief
- Mr.Houdoe
- Repeat
- apij4125
- cablegunmaster
Hier hetzelfde na 2 dagen, alleen was de opluchting groot toen ik daarna weer vrij kon posten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
De volgende ochtend plaatste ik al per ongeluk een korte baggerreactieDaarna dacht ik pas: Oeps
Volgende keer doe je dus mee?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:52 schreef deepart het volgende:
Haha ik wilde meedoen maar ben telaat... Jammer hè???? :p
Dat is correctquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:00 schreef FreezePop het volgende:
Fuck it, had geen zin om te wachten met mn V&A topic.
en zo worden het er steeds minderquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:00 schreef FreezePop het volgende:
Fuck it, had geen zin om te wachten met mn V&A topic.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef Paul het volgende:
- Paul
- -Datdus-
- Lexis
- Freezepop
- Rosbief
- Mr.Houdoe
- Repeat
- apij4125
- cablegunmaster
Geen idee, over een tijdjequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Ik wil spelen.
Kutkick!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef cablegunmaster het volgende:
ja fuck this zonder prijzen is dit geen bal aan![]()
And similar to you.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Slechte post!its Relevant to this topic
Ze hebben een leven gevondenquote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Paul het volgende:
Niet normaal die 2 gasten hebben nog steeds niet gepost!
Ik sprak Repeat even geleden, hij post nu op scholieren.com.quote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Paul het volgende:
Niet normaal die 2 gasten hebben nog steeds niet gepost!
Net als AP doet als hij weer een geband is..quote:Op zondag 21 november 2010 23:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik sprak Repeat even geleden, hij post nu op scholieren.com.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Lexis het volgende:
Hallo!
Ik wil bij deze Repeat feliciteren met een zeer verdiende overwinning. Een zoentje en een biertje voor die vent!
[ afbeelding ]
Rest mij de vraag: Paul.., wat heeft ie gewonnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |