SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK DOE MEEEEquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:31 schreef Paul het volgende:
Wie doen er dit keer mee?:
- Paul
- -Datdus-
- Lexis
- Freezepop
- Rosbief
- Mr.Houdoe
- Repeat
Dit!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:25 schreef Lexis het volgende:
Oh, dus ik moet over 35 minuten stil zijn?
Ik wist niet dat we dit door gingen zetten, maar oke. Dan maar een keer een nachtje slapen.
Ja hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mag je wel tvp'en enzo? (via de knop dan)
Goh!! Nou nog een kwartier?!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:39 schreef Lexis het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de afscheidsbrief van Paul?
Ik ben ook benieuwd naar die vent die om 23:01 zegt: "Oh kut, ik mocht niet meer posten"
Ik niet hoor, als bewijs zal ik blijven msnen met Annettquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Geniaal als je over 'n uurtje op vakantie gaat._
Of doodgaat, dat zou pas leuk zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Geniaal als je over 'n uurtje op vakantie gaat._
Hahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Of doodgaat, dat zou pas leuk zijn
Niemand gaat dood jongens, wat zijn dit voor rare postingsquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:46 schreef Lexis het volgende:
[..]
Haha
Maar wat nou als het echt kebeurt?
Laten we er niet over nadenkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:46 schreef Lexis het volgende:
[..]
Haha
Maar wat nou als het echt kebeurt?
Iedere zeven secondenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Niemand gaat dood jongens, wat zijn dit voor rare postings
Ja, en dat gebeurde mij dus de vorige keer op weblogquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Blijven jullie trouwens wel ingelogd? Ik ben bang dat ik automatisch een keertje per ongeluk post....
lol dit wilde ik net posten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Niemand gaat dood jongens, wat zijn dit voor rare postings
Weblog kom ik nooit, alleen ik vind uitloggen wel een beetje voor losers dus ik blijf ingelogdquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, en dat gebeurde mij dus de vorige keer op weblog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |