quote:Op maandag 13 september 2010 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Orea, bvkindjes kunnen best lang tussen poepluiers in laten zitten. Dat kunnen best een paar dagen zijn. Geen zorgen.
quote:Op maandag 13 september 2010 12:00 schreef Orea het volgende:
oke, op zich maak ik me ook geen zorgen, tis geen poeperd(en als ze een keer losgaat, dan zit het tot haar nek
ik vrees weer het ergste komende dagen
) alleen ligt ze sinds vannacht wel steeds weer te persen.. Dus als ze zo wakker is maar even in de hurkhouding vouwen (schijnt dat ze dan makkelijker kunnen ontlasten) en mijn LK raadde voor mij tomatensap aan.. dat schijnt laxerend voor haar te kunnen werken (omdat ze dus zo ligt te persen soms
anders zou ik niks doen!)
Het is echt belangrijk om in het begin goed je rust te pakken inderdaad.. Ik weet nog dat wij op donderdagochtend thuiskwamen (Leia is woensdagmiddag geboren) en dat manlief in zijn enthousiasme riep: morgen komt mijn collega! Want hij gaat met vakantie! En dat ik zei: bel maar weer af! Ik wil nog helemaal geen bezoek.. Eerst een beetje wennen en bijkomen van die heftige ervaring!quote:Op maandag 13 september 2010 12:49 schreef Mereltje het volgende:
Wat ik wel heb bedacht voor een eventueel volgende keer is dat ik de eerste twee dagen geen bezoek wil, ook niet van familie.. ik had echt even mijn rust moeten pakken, door de drukte is denk ik de borstvoeding ook niet goed gegaan.
Ik let er een beetje op dat Nathan niet consequent alleen niet links ligt, ook hij draaide al heel vroeg. Hij ligt dus ook wel eens met zn hoofd naar rechts. Als het alleen links zou zijn zou ik hem op zn zij laten slapen.quote:Op maandag 13 september 2010 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh, en wat het hoofdje draaien betreft: ik zou ze moeten wegleggen op de rug en dan haar hoofd om en om links rechts. Maar leyla is vrij sterk en kan dus zelf haar hoofdje naar de andere kant draaien. Hoe doe jullie dat?
Ik zit op 2quote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef Ticootje het volgende:
Zo pakje nummer 3 voor vandaag aan.
geduldig wachten tot kindlief (zowel selene als ravi hadden een voorkeurshouding) groot genoeg is om met speeltjes aan de gang te gaan en dan zo'n vastbindspeeltje aan de pijlers van het bedjequote:Op maandag 13 september 2010 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh, en wat het hoofdje draaien betreft: ik zou ze moeten wegleggen op de rug en dan haar hoofd om en om links rechts. Maar leyla is vrij sterk en kan dus zelf haar hoofdje naar de andere kant draaien. Hoe doe jullie dat?
Hier nog steeds 1quote:Op maandag 13 september 2010 14:52 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik zit op 2
Vanmorgen onze eerste spuitluier, ze zat tot halverwege haar rug onderdus lekker een extra keertje in bad
Emma drinkt nu nog maar 75-80cc per voedingquote:Op maandag 13 september 2010 17:59 schreef Ticootje het volgende:
Ja, jen dronk nooit veel in 1x.
120cc dat vind ik dus echt veel! Maar leyla zal straks ook wel meer drinken, das echt een hongerlap.
voor jou :quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef Ticootje het volgende:
We vinden Leyla toch wel veel spugen, net spuugde ze voor de 3e keer vandaag alles onder..
Wie zou ik daarvoor moeten bellen? De verloskundige of de huisarts?
we hebben twee speklapjesquote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Orea het volgende:
Maar mijn dochter scheelt dus nog maar 600 gram met Floris![]()
Ik ga morgen even officieel wegen op het CB, dan weet ik wat ze exact weegt
Nu pas? Bij ons is dat na ongeveer 6 weken, maar Nathan is vandaag 7 weken (quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:04 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Pff spugen en krampjes moeten verboden worden bij baby's! Word je alleen maar onzeker van!!
Ik heb met Shenaya het consultatiebureau plat gebelt
Ik ga zo na bijna 14 weken maar eens naar de eindafspraak van de vk...
Ik had laatst een pruillipje en een verdwaalde traan... Toen kon je me ook bijna opvegen hoor. Voelde mezelf zwaar tekort schieten omdat ik hem even had laten doorhuilenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:03 schreef Orea het volgende:
Mijn baby huilt met tranen!!!!keizielig!
wat sneu prikjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
mijn kind krijgt morgen zn eerste prikjesbluh vind dr niks aan..maar ja
morgen even informeren voor een idkaart. cb zit naast t gemeentehuis dus das makkelijk
Hm, dat wist ik niet. Ik ga vanmiddag wel met de bus naar de verloskundige (eindgesprek) en dinsdag weer met de bus ID-kaart ophalen. Het gaat op zich goed, ik heb inderdaad nog steeds wel last van mn rug en vannacht lag ik gewoon niet lekker. Ik zal oppassen.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:49 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Pessie, pas wel goed op hoor! Hier ook geen bekkenklachten meer maar wel rugklachten en dit blijkt nog gewoon van de bekken af te komen volgens de fysio. Wandelen sterkt het allemaal wel aan zei ze!
Tico, herkenbaar met een 2e. Bij Shenaya sprong ik de eerste tijd veel op als er een geluid of kik kwam. Nu laat ik Nanique wat makkelijker liggen en al helemaal als ik met Shenaya even bezig ben inderdaad!
Sonnetje, las Pijnacker?! Woont een kennisje van mij ook
Ben niet heel actief hier op dit moment want gaat even niet zo lekker.. Voel me al een ruime week ellendig en vandaag is het helemaal prut! Het zal ergens ook wel stress zijn om het weer moeten gaan werken overmorgen maar goed. Henk is helaas werken en kan niet weg want heb m vanochtend gevraagt of hij naar huis kon komen. Alleen als Shenaya mama zegt heb ik extreme steken door mijn hoofd..
Verder gaat met Nanique alles goed! We zijn alweer 3 maanden verder en het gaat allemaal al iets makkelijker. Ze begint de box leuker te vinden en ik kan haar dus even wegleggen dat is ook wel fijn want het huishouden en Shenaya draaien allemaal gewoon door...
Overmorgen is het dan echt zover en zit mijn verlof erop!
Ga vanavond even proberen luiers te scoren bij de Kruidvat want het is 2+2 gratis van de Huggies
Ik gebruik voor Diego de monodose zoutoplossing (zonder verstuiver dus dit ivm de kracht hier van ) en de aspirator om t schoon te maken en t werkt superquote:Op donderdag 16 september 2010 10:05 schreef Cantare het volgende:
*knip*
Verder heeft ze een snotneusje. Zo zielig, zeker als ze wat onrustig is dan ligt ze enorm te reutelen en te knorren.Ik heb zo'n neuspeertje van de Hema geprobeerd maar dat werkt niet echt goed.
Buiten dat doet ze het zo goedmijn kleine spekkie/knorretje/prinsesje/whatever in me opkomt.
Inderdaadquote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik blijf 2 borsten aanbieden, maar inderdaad ze heeft op dit moment aan 1 echt genoeg. Maar dat kan zo veranderen weet ik.
en als ze wakker drinkt dan gaan haar oogjes op standje trance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |