abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86414362
Mijn baby huilt met tranen!!!! O+ keizielig!
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:12:33 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86414625
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:03 schreef Orea het volgende:
Mijn baby huilt met tranen!!!! O+ keizielig!
Ik had laatst een pruillipje en een verdwaalde traan... Toen kon je me ook bijna opvegen hoor. Voelde mezelf zwaar tekort schieten omdat ik hem even had laten doorhuilen ;(
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86414901
:D dat pruillipje zit hier standaard in het assortiment (een uur na geboorte al :D) dus die ben ik gewend inmiddels...

Maar die krokodillentranen O+ veeg me maar op!
pi_86418848
ondanks dat floris al vanaf t begin zo'n beetje huilt met tranen is t soms toch wel heel erg zielig.
en dan kan ie er ook zo bij snikken O+
pi_86420488
Nou mevrouwtje gewogen en gemeten... 5240 gram en 56 cm :o (ter vergelijking: 2 weken terug 4470 gram en 52.5 cm :o :o )

O+ O+
pi_86420601
jeetje ze gaat hard :o
morgen mag ik weer :')
pi_86427073
Leyla vindt water likken helemaal leuk O+ . Onder de douche ging ze de druppels op mn arm afsabbelen. O+
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:26:31 #58
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86429063
ID-kaart is besteld. Zo, ik was kapot. Nathan heeft vrij veel gehuild, gelukkig wel een redelijke foto kunnen maken maar hij heeft het hele gemeentehuis bij elkaar gekrijst, en het leuke is, ze willen hem weer zien bij het ophalen van zn ID -O- . Pfffff. Ik ben ook helemaal heengelopen en weer terug omdat lopen nog enigzins te doen was, als ik stil ging staan was hij meteen weer wakker (en huilen). Kortom ik heb gevoed toen ik thuis kwam, daarna in bed gaan liggen met Nathan en hem sabbelend in slaap laten vallen (en ikzelf erbij). Dit had ik niet bedacht toen ik wegging :N .
Maar de ID kaart is besteld en afhalen volgende week zal vast beter gaan. Dan neem ik wel gewoon lekker de bus. Ik voel mn rug wel nu, mn bekken valt echt heel erg mee dus denk dat dat nu toch weer goed is gekomen *O* .
Oh ja, ik had gisteren gebeld wat ik mee moest bij het aanvragen van een ID. Ze vertelde dat mn man een hangeschreven ondertekende brief mee moest geven, nou gedaan, lachte ze me uit "omdat er toch kant en klare formulieren op de website staan". Hallo, ik heb toch niet voor niets gebeld vantevoren? Maar ze heeft het geaccepteerd dus besteld is besteld.

Fotograaf foto laten maken ging vrij makkelijk, ik zat met de scenario's in mn hoofd die hier al beschreven waren, maar deze fotograaf pakte mij gewoon in een witte doek zodat Nathan op mijn schoot kon zitten en er toch een witte achterkant was.
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:08:27 #59
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86435818
Pessie wat een gedoe joh voor een ID!
Tico hoe gaat het?

Ik vond al dat we er zo lekker doorheen fietsten, krampjestechnisch, maar vandaag moesten we er toch echt aan geloven, arm ding. mijn moeder was zo lief om infacol te komen brengenm wat een heerlijk spul!
Een vriendin waarschuwde me wel, als zij het langer dan 2 dagen achtereen gebruikte bij haar dochtertje kreeg ze er juist krampjes van, iets om even te onthouden hier.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86437806
mijn kind krijgt morgen zn eerste prikjes ;( bluh vind dr niks aan..maar ja

morgen even informeren voor een idkaart. cb zit naast t gemeentehuis dus das makkelijk
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:55:20 #61
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86438098
Volgens mij wonen wij in dezelfde gemeente Sonnetje. ID kaart is iig zo geregeld en kost iets van 8 euro. Succes met de prikjes, zooo sielug!

Saffier, het kan zijn dat kindjes verstopping krijgen van de infacol. Hier gelukkig niet, werkte as een speer.
pi_86438844
ja volgens mij ook becky :)
al is t voor jou iets verder dacht ik :)
jij woont toch in t dorp naast t mijne? (pijnacker woon k)
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:46:36 #63
259886 pessie
pi_86441059
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
mijn kind krijgt morgen zn eerste prikjes ;( bluh vind dr niks aan..maar ja

morgen even informeren voor een idkaart. cb zit naast t gemeentehuis dus das makkelijk
wat sneu prikjes -O- .

ID kostte hier 8.90, en volgens mij is dat algemeen NLs jeugdtarief.
Misschien stuur ik manlief volgende week wel met de trein naar zn werk, ga ik met de auto!
pi_86443498
Pessie mooi dat het is gelukt met de ID kaart aanvragen + de pasfoto's. Kun je binnenkort naar Frankrijk, daar woont je moeder toch las ik laatst in je posts. Mijn vader woont ook in Frankrijk en zie ik helaas ook niet vaak (woont tussen Dijon en Lyon). Hij komt in november pas weer langs hier. Mijn moeder woont om de hoek en kwam vandaag alweer met kleertjes aan voor haar gelukkig ook mijn smaak :)

Succes Sonnetje met de prikjes morgen!

Ticootje nog naar de huisarts geweest? gaat het al beter met je Leyla?

Maffemuts, balen dat het zo prut gaat met de borstvoeding :{ heeft de huisarts nog wat kunnen betekenen?

Femke ontdekt haar handjes steeds meer, gaat haar hele hand over haar gezicht, heel schattig om te zien. We hebben ook een popje die ze het liefst helemaal tegen haar aanhoudt.. We zijn hier ook al voor het eerst met de fietskar op pad geweest. Wat betreft de luiers hebben we nog een paar luiers met maatje 1, vond het toch zonde om ze weg te gooien, deze hadden we nog gekregen.
  woensdag 15 september 2010 @ 10:07:34 #65
259886 pessie
pi_86452305
Merel wat eerlijk dat Femke haar handjes zo ontdekt O+ . Nathan heeft een knisperboekje die hij helemaal geweldig vind, die leg ik over hem heen en in zn bewegingen raakt ie em nogal eens aan.
Mijn ouders wonen in Normandie, gelukkig niet zo ver als Lyon maar alsnog niet dichtbij. Mijn ouders reizen wel vaak naar Nederland, maar mn broers wonen in Maastricht, Wageningen en Utrecht en ik heb ook nog een zus in Lelystad dus ze komen lang niet altijd naar Groningen.

Rotnacht. Manlief was gisteravond vergeten neusspray in Nathan's neus te doen, dus hij werd huilend wakker om 3 uur. Dus neusspray erin, en dan maar voeden, wat niet lukte. Om 5 uur kwam hij weer voor voeding, ging weer niet goed, en net ging het weer niet goed. Straks is er inloopspreekuur op het cb, dus denk dat ik Nathan dan maar wakker maak om er heen te gaan.

Oh ja, bij het aanvragen van zn ID wilde ze zn lengte weten 8)7 ik vertelde dat dat elke week verandert en dat dat dan toch niet relevant was, maar het moest wel. Niet dat ik een probleem heb met het feit dat ze zn lengte wilde weten, ik vind het gewoon net zo bizar als de pasfoto (die over een jaar ook echt niet meer lijkt).
pi_86454908
Pessie balen dat het even niet lukt met de borstvoeding, als hij echt honger heeft hapt hij vast weer beter aan. Dat is bij Femke wel altijd zo, groot hap en zuigen maar :D

Hier is mijn baas eindelijk op kraamvisite geweest. Gelukkig moest Femke veel lachen en heeft ze zich voorbeeldig gedragen. Heb een mooi babypakket gekregen van het Kruidvat met allerlei dingetjes (knuffelbeer, bijtring, babypoeder etc.). Volgende week begint mijn wintertraining van tennis weer, heb er echt zin in om weer even wat actiefs te gaan doen :)
pi_86457983
Zo dat hebben we ook weer gehad. De eerste prikjes zitten erin :)
Hij huilde even maar zodra mama m weer vast had was t weer goed. Nou ja een beetje nasnikken natuurlijk.
Hij lachte iig wel naar de verpleegkundige ;) Hij is helemaal goedgekeurd.
Weegt nu 5820 en is 58 cm lang. En zijn hoofd was iets van 39 cm ofzo.
Zn hoofd is mooi rond, geen voorkeurshouding, maar goed wist ik al :) Sterk in zijn nek, ook niets nieuws :P
Oh en wat betreft huilen van mijn kant: heb ik niet gedaan :)
Mijn schoonzus zei dat zij dat wel had. Aangezien ik makkelijk jank om niets had ik dat nu ook verwacht. Niet dus. Ben blijkbaar toch wel nuchter met dit soort dingen. Leuk is t niet, maar ben er dus niet zo emo over.

Mereltje herkenbaar dat zin om weer iets actiefs te doen!
Ik ben ook van plan weer te gaan tennissen in november (dan begint de wintertraining bij ons). Denk dat ik maandag even langs ga met Floris.

Zo en nu ga k m wakker maken :) Hij moet eten, tis alweer een tijdje geleden ;)

Zit ik de groeicurve in te vullen, valt t me op dat ie precies een kilo gegroeid is :)
(vorige maand 4820).

[ Bericht 6% gewijzigd door Sonnetje85 op 15-09-2010 13:21:26 ]
  woensdag 15 september 2010 @ 15:50:43 #68
259886 pessie
pi_86463683
Nahan was 4460 vanmorgen O+ geen lengte gemeten, het was erg druk en ze vonden het niet zo belangrijk om te weten.
Over 2 weken gaan de eerste spuiten in het lijf van mijn zoon :'(

Oh, en hij slaapt. Op zn zij. Dat had hij gisteren bij mij in bed ook 3 uur volgehouden dus vond dat ik dat wel kon proberen in zn eigen bed. En Het Werkt.
pi_86464111
Leyla slaapt vanaf dag 1 op haar eigen plek. En haar bakje kan ik neerzetten waar ik wil, dat maakt geen verschil.
Het gaat prima met Leyla, ze spuugt gewoon wat vaak. Maar ze heeft gewoon plasluiers en is alert als ze wakker is, dus ik maak me er maar niet druk om. Alleen vervelend dat we ons wat vaker moeten verkleden en dat m'n bed elke dag verschoont moet worden.
pi_86476511
Hoeveel spugen is eigenlijk normaal voor een baby?
Anna heeft gisteren een keer volgens mij haar hele voeding weer uitgespuugd, het kwam er in drie grote golven uit. En vandaag heeft ze gelijk na een voeding echt in een boogje gespuugd, ook heel veel, en net na een voeding ook weer drie flinke golven, het lag zelfs op de grond terwijl zij op de bank lag. Is dat nog wel normaal/goed?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86477225
Het lijkt meer dan dat het in werkelijkheid is. Heeft Anna goede plasluiers? Zo ja, dan blijft er blijkbaar toch iets in.
pi_86477432
Welkom alle nieuwe mama's hier. Ik heb 'n tijdje niets van me laten horen, want ik was ontzettend druk. Ik werk op het moment 40+ uur per week en dan nog de kleine en het huishouden erbij maakt dat er niet veel tijd overblijft. Ik probeer telkens mee te lezen, maar als ik dan weer wil reageren moet de kleine eten of komt er net weer iets anders tussen.

Ik las over kindjes die goed gegroeid zijn. Leia en Floris, 2 speklapjes! *O*

En kindjes die prikjes gehad hebben. :*

Tessie, ik zou niet weten wat normaal is. Lisa heeft dat toen ze pas geboren was nooit gedaan, dus ik kan er niet over meepraten. Het is natuurlijk wel zo dat elke baby weleens spuugt. Misschien is het net toeval dat het 2 keer vrij snel achter elkaar gebeurd.

Tico, wat vervelend dat Leyla gisteren zo vaak heeft gespuugd. Ging het vandaag al beter? Arm ukkie.

Wat zijn hier trouwens ineens 'n hoop kleine babies zeg! Het begint wel tijd te worden dat ik met Lisa ga verhuizen naar het grote babies topic. Lisa is gewoon al bijna een grote baby. :D Maar ze is gisteren pas geboren. -O- Mijn god wat gaat het hard.
pi_86477444
floris is iets hangeriger na de prikjes. voordeel van bv, hij hangt al de hele dag bij me. hij heeft ook wat verhoging. voor t slapen gaan nog even meten en wat minder warm instoppen.
pi_86477505
Son, dat had Lisa ook na de prikjes. Meer slapen en een beetje verhoging. Grote kans dat alles morgen weer normaal is. :*
pi_86477761
Son, jen had ook meestal de prikdag last en verder niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')