quote:Op maandag 13 september 2010 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Orea, bvkindjes kunnen best lang tussen poepluiers in laten zitten. Dat kunnen best een paar dagen zijn. Geen zorgen.
quote:Op maandag 13 september 2010 12:00 schreef Orea het volgende:
oke, op zich maak ik me ook geen zorgen, tis geen poeperd(en als ze een keer losgaat, dan zit het tot haar nek
ik vrees weer het ergste komende dagen
) alleen ligt ze sinds vannacht wel steeds weer te persen.. Dus als ze zo wakker is maar even in de hurkhouding vouwen (schijnt dat ze dan makkelijker kunnen ontlasten) en mijn LK raadde voor mij tomatensap aan.. dat schijnt laxerend voor haar te kunnen werken (omdat ze dus zo ligt te persen soms
anders zou ik niks doen!)
Het is echt belangrijk om in het begin goed je rust te pakken inderdaad.. Ik weet nog dat wij op donderdagochtend thuiskwamen (Leia is woensdagmiddag geboren) en dat manlief in zijn enthousiasme riep: morgen komt mijn collega! Want hij gaat met vakantie! En dat ik zei: bel maar weer af! Ik wil nog helemaal geen bezoek.. Eerst een beetje wennen en bijkomen van die heftige ervaring!quote:Op maandag 13 september 2010 12:49 schreef Mereltje het volgende:
Wat ik wel heb bedacht voor een eventueel volgende keer is dat ik de eerste twee dagen geen bezoek wil, ook niet van familie.. ik had echt even mijn rust moeten pakken, door de drukte is denk ik de borstvoeding ook niet goed gegaan.
Ik let er een beetje op dat Nathan niet consequent alleen niet links ligt, ook hij draaide al heel vroeg. Hij ligt dus ook wel eens met zn hoofd naar rechts. Als het alleen links zou zijn zou ik hem op zn zij laten slapen.quote:Op maandag 13 september 2010 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh, en wat het hoofdje draaien betreft: ik zou ze moeten wegleggen op de rug en dan haar hoofd om en om links rechts. Maar leyla is vrij sterk en kan dus zelf haar hoofdje naar de andere kant draaien. Hoe doe jullie dat?
Ik zit op 2quote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef Ticootje het volgende:
Zo pakje nummer 3 voor vandaag aan.
geduldig wachten tot kindlief (zowel selene als ravi hadden een voorkeurshouding) groot genoeg is om met speeltjes aan de gang te gaan en dan zo'n vastbindspeeltje aan de pijlers van het bedjequote:Op maandag 13 september 2010 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh, en wat het hoofdje draaien betreft: ik zou ze moeten wegleggen op de rug en dan haar hoofd om en om links rechts. Maar leyla is vrij sterk en kan dus zelf haar hoofdje naar de andere kant draaien. Hoe doe jullie dat?
Hier nog steeds 1quote:Op maandag 13 september 2010 14:52 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik zit op 2
Vanmorgen onze eerste spuitluier, ze zat tot halverwege haar rug onderdus lekker een extra keertje in bad
Emma drinkt nu nog maar 75-80cc per voedingquote:Op maandag 13 september 2010 17:59 schreef Ticootje het volgende:
Ja, jen dronk nooit veel in 1x.
120cc dat vind ik dus echt veel! Maar leyla zal straks ook wel meer drinken, das echt een hongerlap.
voor jou :quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef Ticootje het volgende:
We vinden Leyla toch wel veel spugen, net spuugde ze voor de 3e keer vandaag alles onder..
Wie zou ik daarvoor moeten bellen? De verloskundige of de huisarts?
we hebben twee speklapjesquote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Orea het volgende:
Maar mijn dochter scheelt dus nog maar 600 gram met Floris![]()
Ik ga morgen even officieel wegen op het CB, dan weet ik wat ze exact weegt
Nu pas? Bij ons is dat na ongeveer 6 weken, maar Nathan is vandaag 7 weken (quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:04 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Pff spugen en krampjes moeten verboden worden bij baby's! Word je alleen maar onzeker van!!
Ik heb met Shenaya het consultatiebureau plat gebelt
Ik ga zo na bijna 14 weken maar eens naar de eindafspraak van de vk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |