abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86377302
Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 59

De kleine babietjes :

10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
mei 2010: 'Bob', (pleeg)zoon van appelfan
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 18-09-2010 12:25:01 ]
pi_86377320
Heb ik weer, ik sloot hem natuuuuuurlijk :')

quote:
Op maandag 13 september 2010 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Orea, bvkindjes kunnen best lang tussen poepluiers in laten zitten. Dat kunnen best een paar dagen zijn. Geen zorgen.
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:00 schreef Orea het volgende:
oke, op zich maak ik me ook geen zorgen, tis geen poeperd :P (en als ze een keer losgaat, dan zit het tot haar nek :') ik vrees weer het ergste komende dagen :D) alleen ligt ze sinds vannacht wel steeds weer te persen.. Dus als ze zo wakker is maar even in de hurkhouding vouwen (schijnt dat ze dan makkelijker kunnen ontlasten) en mijn LK raadde voor mij tomatensap aan.. dat schijnt laxerend voor haar te kunnen werken (omdat ze dus zo ligt te persen soms ;) anders zou ik niks doen!)
pi_86377371
Oh en Leia ligt dus nog te slapen :o laatste voeding was om half 9 :o *unicum*
Van de week had ze een voeding gehad om 11 uur en kwam om 4.15! :o daarna paste ze zich gewoon weer aan naar normaal hoor :P om de 3 uur dus :P
pi_86378166
zo te zien hebben jullie baby's die echt het gemak zelve zijn...of is dat ook weer teveel van het goede?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 13 september 2010 @ 12:38:18 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86378318
Hier is dat eigenlijk wel het geval rubje, we mogen absoluut niet klagen met Willem. Als hij nou ook de nachtvoeding nog over zou slaan hadden we het ideale kind wat ons betreft... Natuurlijk heeft hij 's avonds wel z'n momenten, maar eigenlijk niets wat een welgemikte vinger in z'n mond niet oplost. Hoop wel dat ie z'n duim snel vind, dan kan ie zelf voortaan aan de zuigbehoefte voldoen.

Overigens neemt het allemaal niet weg dat je je hele leven helemaal opnieuw in moet gaan delen en plooien rondom zo'n kleintje. Echt makkelijk zal het nooit meer worden, maar daar waren we vooraf wel op ingesteld dus dat scheelt al een hoop...

Als ik heel erg eerlijk ben vind ik overigens wel dat er nog niet veel aan is met zo'n baby, nu hij begint te lachen wordt het wel leuker omdat er wat interactie ontstaat, maar het eten/slapen/poepen ritueel is weinig spannend eigenlijk :@ ... /ontaarde moeder
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86378451
Leyla staat niet in de op.

Ik heb ook een saai kind. Alleen maar slapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86378644
Hier ook geen poeperd :P soms 1 keer per dag andere keren weer om de dag. Heb ook nog geen spuitpoep gezien :D spugen doet ze eigenlijk ook niet :P

De laatste dagen is ze wel weer om half 4/4 uur wakker s'nachts. Flugeltje herken het wel hoor van de baby de eerste weken. Gelukkig wordt het huilen steeds minder hier. Er ontstaat nu wel meer interactie waardoor het steeds leuker wordt, al voel ik me soms wel debiel met mijn babytaaltje richting haar :+

Wat ik wel heb bedacht voor een eventueel volgende keer is dat ik de eerste twee dagen geen bezoek wil, ook niet van familie.. ik had echt even mijn rust moeten pakken, door de drukte is denk ik de borstvoeding ook niet goed gegaan.
pi_86378655
Ze staat erbij!

En inderdaad, op zich hebben we helemaal niet te klagen met onze kleine ondeugd! Het gaat allemaal heel vanzelf. Maar ik knijp dan ook wel in mijn handen met mijn mopje! Als je soms hoort dat baby's wel een paar uur per dag kunnen huilen, die van mij haalt niet eens een half uur per dag :o
pi_86378726
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:49 schreef Mereltje het volgende:

Wat ik wel heb bedacht voor een eventueel volgende keer is dat ik de eerste twee dagen geen bezoek wil, ook niet van familie.. ik had echt even mijn rust moeten pakken, door de drukte is denk ik de borstvoeding ook niet goed gegaan.
Het is echt belangrijk om in het begin goed je rust te pakken inderdaad.. Ik weet nog dat wij op donderdagochtend thuiskwamen (Leia is woensdagmiddag geboren) en dat manlief in zijn enthousiasme riep: morgen komt mijn collega! Want hij gaat met vakantie! En dat ik zei: bel maar weer af! Ik wil nog helemaal geen bezoek.. Eerst een beetje wennen en bijkomen van die heftige ervaring!

Scheelt dat ik eind juli ben bevallen en dat schoonzus en mijn kant van de familie met vakantie waren... en pas na het eerste weekend thuiskwamen! Dus alleen een heel goede vriendin en mijn schoonouders zijn langs geweest die eerste dagen :)

Oh mevrouw kwam net voor voeding, en ligt nu gewoon weer verder te snurken naast me op de bank :D die is aan het inhalen! Na 2 spooknachten...
pi_86378761
Had Floria zich hier ook niet gemeld met Joop?
pi_86378769
Oh met de krampjes huilde leyla wel heel zielig en veel. Maar nu zijn de krampjes veel minder en heb ik gewoon m'n meisje weer terug.
( leyla lijkt te reageren op de hoeveelheid melk die ik drink. Ik drink normaal zo'n liter per dag, nu 2 dagen geen glazen melk en geen flakes in de ochtend en m'n meisje is rustig. Ik kan wel gewoon een bakje vla eten, dus ik denk niet meteen aan KMA, maar ze is nog maar een klein humpie, de hoeveelheid zal bij haar misschien krampjes geven)
pi_86378853
Oh, en wat het hoofdje draaien betreft: ik zou ze moeten wegleggen op de rug en dan haar hoofd om en om links rechts. Maar leyla is vrij sterk en kan dus zelf haar hoofdje naar de andere kant draaien. Hoe doe jullie dat?
  maandag 13 september 2010 @ 12:57:45 #13
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86378895
Rubje, ik roep regelmatig dat Nathan de makkelijkste baby is die ik ken. Maar ook ik zit er soms wel eens doorheen als ik 3 nachten slecht geslapen heb. De laatste nachten gaan echt super de super de super goed! (even extra super-en). Slaapt van 22.30/23.00 tot 4 a 5 uur!!!! Om daarna pas tussen 7 en 8 wakker te worden!

Ik vind Nathan vanaf het begin al helemaal tof. Maar hij was vanaf het begin al heel helder en kon echt naar ons staren, alsof hij ons wilde laten weten dat hij het allemaal wel wist en dat hij wist wie we waren, en dat hij blij met ons was.

Lies, ik weet niet goed hoe het zit met rijstebloem en flesbaby's, maar is het niet zo dat in voeding voor hongerige baby's ook rijstebloem verwerkt zit? Wat zei het cb?

Ah, Nathan wakker.
pi_86378916
Leia ligt amper nog op haar rug.. Meestal op haar zij en ook regelmatig op haar buik.. en draait dan zelf regelmatig haar hoofd! En terugdraaien? Werkt dat?
  maandag 13 september 2010 @ 12:59:51 #15
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86378968
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh, en wat het hoofdje draaien betreft: ik zou ze moeten wegleggen op de rug en dan haar hoofd om en om links rechts. Maar leyla is vrij sterk en kan dus zelf haar hoofdje naar de andere kant draaien. Hoe doe jullie dat?
Ik let er een beetje op dat Nathan niet consequent alleen niet links ligt, ook hij draaide al heel vroeg. Hij ligt dus ook wel eens met zn hoofd naar rechts. Als het alleen links zou zijn zou ik hem op zn zij laten slapen.
pi_86378979
Nee terugdraaien werkt niet, ze draait gewoon naar haar favo kant. Nou leg ik haar iets meer op haar zij, dan lukt het haar niet.
  maandag 13 september 2010 @ 13:19:16 #17
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86379466
@mereltje, ik had nog zo met mezelf afgesproken dat ik 'normaal' tegen m'n kind zou gaan praten... Maar betrap mezelf er al regelmatig op dat ik in een kinderbrabbeltaaltje aan de gang ga. :')

Willem draait zelf z'n hoofd goed, geen echte voorkeurshouding wat dat betreft. Linkerkant, rechterkant, gewoon op z'n achterhoofd... Alles komt voorbij. Is wel zo makkelijk eigenlijk.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86379522
Dat slaapt en dat slaapt maar :z

Over saai gesproken! (zal vannacht wel weer wat minder saai zijn :P dan gaan we vast weer keten!)
pi_86380922
Het woord poepen en poepies laat mijn kind bijna schateren, begint dat nu al? :D
pi_86381112
O+ Leia O+
stop maar weer met die foto's hoor... ik rammel de pan uit!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86381466
:D

Ah, nu snap ik ook waarom: luier VOL! Mama wilde poepies en ze kreeg ze... Snap ook ineens waarom haar luiers maat 2 niet meer lekker zitten (gaan tot 6 kilo)
pi_86381660
hier n kindje dat sinds 3 dagen alleen maar wil clusteren, plakken en vooral niet een centimeter bij papa of mama vandaan wil zijn.. kortom vermoeiend eigenlijk.
Morgen weer trug naar de HA, spruw is nog steeds niet weg.
Nu de bestelling van GV nog maar eens gezet, was iets fout gegaan tijdens het proces, kreeg netjes een mail, mja duurt nu wel weer een dag langer :')
Verder doet Diego (mag nog in t lijstje 14 8 2010 ) t best behoorlijk eigenlijk. we hangen nu op maatje 44/50 hij weegt ongv 3100 gram met ups en downs tot 3000 en 3150 maar redelijk stabiel nu. hopen dat het zo blijft *O*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86381952
Hij staat erbij! Fijn dat het de goeie kant op gaat bij jullie!
pi_86382118
Zo pakje nummer 3 voor vandaag aan.
  maandag 13 september 2010 @ 14:51:03 #25
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86382276
Ylana leggen we van het begin af aan op haar zij in d'r wiegje. Als ze bij ons ligt wil ze het liefst op haar buikje liggen O+ En als je haar op d'r rug legt en je gaat even later kijken ligt ze op d'r zij 8)7 :o
Ze is ontzettend sterk in haar nek, maar ik heb natuurlijk alleen vergelijk met Tobias en die was prematuur dus overal 'later' mee. Buikspieren heeft ze ook al :X
Ze is vandaag al 4 weken :o
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')