Op verzoek van Sonnetje een update van mijn kant. Ik ben helemaal niet bij hier in het topic, dus excuus hiervoor.
Het gaat hier heel goed! Ons meisje groeit goed en ze is heel lief en lacht lekker vaak. Ze is dol op spelen en op Nijntje. Ze heeft een grote voorkeur voor Nijntje in een rood met wit gestippeld pakje aan. Vraag ons niet waarom, maar daarmee maken we haar altijd blij. Verder is ze ook dol op een muziekknuffeltje dat er als een bloemetje uitziet. Ze is gewoon zoooo lief, grappig en mooi. Ze is nu 11 weken en weegt ongeveer 5100 gram en is 57 cm (ze begon met 3075 gram en 47 cm). Ik moet bekennen dat ik toch wel een roze wolk bewandel eigenlijk. Ik had wel gedacht dat ik verliefd zou zijn, maar die vlinders had ik nooit zo heftig verwacht.
De nacht doorslapen lukt nog net niet helemaal, maar we zijn op de goede weg. In week acht lukte het voor het eerst en sindsdien komt er iedere week wel een dagje bij. We zitten nu op ongeveer 4 nachten doorslapen per week. Als ik soms heel erg moe ben van een onderbroken nacht, dan hoef ik gelukkig maar naar haar te kijken om mijn chagrijnige bui weg te laten waaien.
De eerste prikjes heeft ze ook al gehad. Ze werd heel boos op de wijkverpleegkundige, maar dat duurde eigenlijk maar heel kort, voor we de deur uitliepen was ze al weer stil. Ze heeft daarna nergens last van gehad gelukkig. Verder moeten we 5 oktober naar het ziekenhuis in verband met een echo voor haar heupjes, wegens de stuitligging. Best spannend, hopelijk is alles goed!
En vanaf 16 oktober gaan we babymassage volgen. Daar heb ik echt heel veel zin in!
Ik zie er enorm tegen op om weer te gaan werken. Eigenlijk zou ik graag 3 dagen werken in plaats van vier, maar helaas is dat niet mogelijk in mijn functie. Ik ga haar echt zo ontzettend missen

! Gelukkig heb ik nog tot 25 oktober om ongegeneerd van haar te genieten.
Nu ga ik naar bed, en dan kom ik morgen zelf even bijlezen!

Truste allemaal!