abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86477894
ja daarom maak me er geen zorgen om :)
ben benieuwd hoe t morgen is
pi_86481015
Morgen wil je waarschijnlijk dat ie net zoveel sliep als vandaag ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86481170
waarschijnlijk :)
nou ja hij wilde vandaag niet in zn bed, dus tja
normaalslaapt hij overdag daar,maar vandaag op mama :)
pi_86481443
Leyla slaapt ook het beste op haar bedje, maar af en toe moet ze perse bij mij liggen. Nou prima hoor, daar is ze een klein babietje voor. Ik vind het al super wennen dat ze liever gewoon rustig in een bedje ligt en dat ik dus tijd heb om te strijken of te stofzuigen.
As we speak ligt ze strak tegen me aan. Net gespuugd en omgekleed, en weer gedronken dus ligt ze half omhoog op m'n kussen.
pi_86481930
haha, k vind ook dat dat gewoon moet kunnen hoor :)
tis ook wel gezellig, s avonds tv hangen met floris op schoot of op t voedingskussen op de bank :)

kan me bij jou voorstellen dat t wennen is ja. wereld vsn verschil jen en leyla wat betreft slapen :)
pi_86482214
Ja de wereld op z'n kop. Ik kon ook niet snappen dat mensen een kleine baby helemaal alleen op een bedje konden leggen. Ik vond dat altijd zielig. Maar Leyla begint echt te piepen als ze niet fijn ligt.

Ik merk ook dat ik met Leyla heel anders ben als met Jen. Zo wilde ik jen niet afgeven en ben ik met leyla veel makkelijker daarin. Maar ook het pruttelen, leyla mag best even pruttelen als ze heeft gegeten en is verschoont. Ze hoeft niet te huilen ofzo, maar mopperen mag best zonder dat ik haar meteen weer oppak. Ook ben ik makkelijker dat ze soms even moet wachten. Dan huilt ze maar even, maar leyla moet zich nu eenmaal ook aan ons aanpassen. (dat klinkt een stuk harder dan ik bedoel)
pi_86482360
Op verzoek van Sonnetje een update van mijn kant. Ik ben helemaal niet bij hier in het topic, dus excuus hiervoor.

Het gaat hier heel goed! Ons meisje groeit goed en ze is heel lief en lacht lekker vaak. Ze is dol op spelen en op Nijntje. Ze heeft een grote voorkeur voor Nijntje in een rood met wit gestippeld pakje aan. Vraag ons niet waarom, maar daarmee maken we haar altijd blij. Verder is ze ook dol op een muziekknuffeltje dat er als een bloemetje uitziet. Ze is gewoon zoooo lief, grappig en mooi. Ze is nu 11 weken en weegt ongeveer 5100 gram en is 57 cm (ze begon met 3075 gram en 47 cm). Ik moet bekennen dat ik toch wel een roze wolk bewandel eigenlijk. Ik had wel gedacht dat ik verliefd zou zijn, maar die vlinders had ik nooit zo heftig verwacht.

De nacht doorslapen lukt nog net niet helemaal, maar we zijn op de goede weg. In week acht lukte het voor het eerst en sindsdien komt er iedere week wel een dagje bij. We zitten nu op ongeveer 4 nachten doorslapen per week. Als ik soms heel erg moe ben van een onderbroken nacht, dan hoef ik gelukkig maar naar haar te kijken om mijn chagrijnige bui weg te laten waaien.

De eerste prikjes heeft ze ook al gehad. Ze werd heel boos op de wijkverpleegkundige, maar dat duurde eigenlijk maar heel kort, voor we de deur uitliepen was ze al weer stil. Ze heeft daarna nergens last van gehad gelukkig. Verder moeten we 5 oktober naar het ziekenhuis in verband met een echo voor haar heupjes, wegens de stuitligging. Best spannend, hopelijk is alles goed!

En vanaf 16 oktober gaan we babymassage volgen. Daar heb ik echt heel veel zin in!

Ik zie er enorm tegen op om weer te gaan werken. Eigenlijk zou ik graag 3 dagen werken in plaats van vier, maar helaas is dat niet mogelijk in mijn functie. Ik ga haar echt zo ontzettend missen :'( ! Gelukkig heb ik nog tot 25 oktober om ongegeneerd van haar te genieten. O+

Nu ga ik naar bed, en dan kom ik morgen zelf even bijlezen! :* Truste allemaal! :W
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_86482383
ik snap wel wat je bedoeld.
2e kindje draait ook veel meer mee in t ritme vsn het gezin denk ik.
en je hebt jen ook nog die je aandacht moet geven.
pi_86482524
Ja Son dat bedoel ik er ook mee. Dat als ik net bezig ben met jen en leyla begintte piepen, dat ik dat toch eerst even afmaak met jen waar ik mee bezig ben en niet meteen opspring voor leyla.
Expres niet, omdat ik dan een signaal naar jen zou afgeven dat zij minder belangrijk is.
pi_86482609
Oh en noppies valt klein hè? Ze heeft nu een maat 62 aan. En dat past!
pi_86482817
djenneke wat fijn dat t zo goed gaat met jullie! zat vandaag nog aan jullie te denken toevallig :)

noppies valt klein ja. floris heeft zo'n jumpsuit maat 68 aan. is nog wel te groot, maar echt geen 68.
hij zit nog aan de kleine kant van 62 en heeft nog wat dingen 56.
zijn eerste broekje had ie vandaag aan, maat 56
pi_86489205
Het kind had gisteren om 21:45 gedronken en maakte me pas om 3:45 weer wakker. Ik schrok er gewoon van :o Ze had verder ook niet meer gedronken dan normaal (dat weet ik omdat ik momenteel kolf)... nouja, als ze honger heeft/had gehad dan merk ik het wel. :)

Verder heeft ze een snotneusje. Zo zielig, zeker als ze wat onrustig is dan ligt ze enorm te reutelen en te knorren. :{ Ik heb zo'n neuspeertje van de Hema geprobeerd maar dat werkt niet echt goed.

Buiten dat doet ze het zo goed O+ mijn kleine spekkie/knorretje/prinsesje/whatever in me opkomt. O+
pi_86489364
Cantare, je kunt zoutoplossing halen voor het snotneusje.
pi_86496519
Pessie, pas wel goed op hoor! Hier ook geen bekkenklachten meer maar wel rugklachten en dit blijkt nog gewoon van de bekken af te komen volgens de fysio. Wandelen sterkt het allemaal wel aan zei ze!

Tico, herkenbaar met een 2e. Bij Shenaya sprong ik de eerste tijd veel op als er een geluid of kik kwam. Nu laat ik Nanique wat makkelijker liggen en al helemaal als ik met Shenaya even bezig ben inderdaad!

Sonnetje, las Pijnacker?! Woont een kennisje van mij ook :)

Ben niet heel actief hier op dit moment want gaat even niet zo lekker.. Voel me al een ruime week ellendig en vandaag is het helemaal prut! Het zal ergens ook wel stress zijn om het weer moeten gaan werken overmorgen maar goed. Henk is helaas werken en kan niet weg want heb m vanochtend gevraagt of hij naar huis kon komen. Alleen als Shenaya mama zegt heb ik extreme steken door mijn hoofd..

Verder gaat met Nanique alles goed! We zijn alweer 3 maanden verder en het gaat allemaal al iets makkelijker. Ze begint de box leuker te vinden en ik kan haar dus even wegleggen dat is ook wel fijn want het huishouden en Shenaya draaien allemaal gewoon door...
Overmorgen is het dan echt zover en zit mijn verlof erop!
Ga vanavond even proberen luiers te scoren bij de Kruidvat want het is 2+2 gratis van de Huggies :)
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 16 september 2010 @ 13:58:17 #90
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86496835
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:49 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Pessie, pas wel goed op hoor! Hier ook geen bekkenklachten meer maar wel rugklachten en dit blijkt nog gewoon van de bekken af te komen volgens de fysio. Wandelen sterkt het allemaal wel aan zei ze!

Tico, herkenbaar met een 2e. Bij Shenaya sprong ik de eerste tijd veel op als er een geluid of kik kwam. Nu laat ik Nanique wat makkelijker liggen en al helemaal als ik met Shenaya even bezig ben inderdaad!

Sonnetje, las Pijnacker?! Woont een kennisje van mij ook :)

Ben niet heel actief hier op dit moment want gaat even niet zo lekker.. Voel me al een ruime week ellendig en vandaag is het helemaal prut! Het zal ergens ook wel stress zijn om het weer moeten gaan werken overmorgen maar goed. Henk is helaas werken en kan niet weg want heb m vanochtend gevraagt of hij naar huis kon komen. Alleen als Shenaya mama zegt heb ik extreme steken door mijn hoofd..

Verder gaat met Nanique alles goed! We zijn alweer 3 maanden verder en het gaat allemaal al iets makkelijker. Ze begint de box leuker te vinden en ik kan haar dus even wegleggen dat is ook wel fijn want het huishouden en Shenaya draaien allemaal gewoon door...
Overmorgen is het dan echt zover en zit mijn verlof erop!
Ga vanavond even proberen luiers te scoren bij de Kruidvat want het is 2+2 gratis van de Huggies :)
Hm, dat wist ik niet. Ik ga vanmiddag wel met de bus naar de verloskundige (eindgesprek) en dinsdag weer met de bus ID-kaart ophalen. Het gaat op zich goed, ik heb inderdaad nog steeds wel last van mn rug en vannacht lag ik gewoon niet lekker. Ik zal oppassen.
Balen dat je verlof erop zit zaterdag! 32 uur werken! Zie je het wel zitten?

En Nathan slaapt in mijn familiewieg in zijn eigen kamer *O* *O* *O* zometeen maar even een foto maken! 's nachts wil ik hem gewoon bij ons houden maar overdag in zn eigen kamer vind ik zelf wel fijn. 's Nachts bij mij is ook wel praktisch voor manlief merk ik. Ik hoor allemaal mensen die de baby binnen een maand naar de eigen kamer verhuisden en manlief er 's nachts uit lieten gaan om het kindje te halen. Vind het wel zo praktisch (en gezellig) bij ons naast het bed.

Vannacht was trouwens 22.45-4.15-8.30! *O*
pi_86497037
ik heb floris s nachts ook nog naast me inderdaad en overdag in zn kamer.
vind t wel best, zolang hij nog past en ik .of goed slaap...scheelt me naar zolder lopen s nachts.
vind t ook onzin r s nachts eruit te laten gaan. hij moet werken, ik niet.

vannacht was t 3uur, ben k niet
meer gewend :')
pi_86499949
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:05 schreef Cantare het volgende:
*knip*

Verder heeft ze een snotneusje. Zo zielig, zeker als ze wat onrustig is dan ligt ze enorm te reutelen en te knorren. :{ Ik heb zo'n neuspeertje van de Hema geprobeerd maar dat werkt niet echt goed.

Buiten dat doet ze het zo goed O+ mijn kleine spekkie/knorretje/prinsesje/whatever in me opkomt. O+
Ik gebruik voor Diego de monodose zoutoplossing (zonder verstuiver dus dit ivm de kracht hier van ) en de aspirator om t schoon te maken en t werkt super :) ( http://www.otrivinbaby.nl/ )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86500881
Ik heb een slaapkop en een vechtend tegen de slaap kind (lekker tegenstrijdig :D)
Vanmorgen heeft ze gedronken om half 9 en besloot nog even lekker te gaan pitten in ons bed! Dus ik heb heerlijk de hele boven verdieping + zolder kunnen schoonmaken, stofzuigen en haar kast helemaal opnieuw kunnen indelen etc.. en toen kwam ze pas weer om half 12!

Alleen nu ligt ze steeds te vechten tegen de slaap in de box.. dan slaapt ze weer even.. dan krampje en weer wakker en weer half vechtend... maar as we speak is het rustig.. hopelijk pakt ze nog even wat slaap..

Leia slaapt nog steeds in de wieg naast mijn kant van het bed! Maar tis een grote wieg dus ze past er voorlopig nog wel in! De ene nacht slaapt ze daar keurig, de andere nacht pleur ik in slaap terwijl ze op me ligt om een boertje te laten en dan word ik vlak voor de volgende voeding wakker :') eigen schuld!

Ze komt nog steeds om de 3 uur, al laat ze er regelmatig een half uurtje langer tussen zitten inmiddels (en dan lig ik dus een half uur wakker omdat ik haar verwachte :D ) tis nu meestal van 10 tot half 2/2, en dan komt ze ergens tussen 5 en 6.. en meestal slapen we daarna samen nog lekker een paar uur in het grote bed, als papa naar zijn werk is O+ prima zo! Ze slaapt na de voeding direct weer in (of tijdens de voeding gewoon door :D) en is in 10 minuten/15 minuten klaar! Dus dat gaat perfect!

En dat lachen O+ gisteren was ze aan het miepen en ik zat haar gewoon uit te lachen, nou ze ging spontaan meedoen :D *; echt dat gevoel wat je dan van binnen krijgt... pffff puur geluk!! :'(
pi_86501721
Leyla is niet de enige snelle drinker zie ik... Die tnkt zichzelf echt af binnen 10 minuten. Dan probeer ik haar echt wakker te maken voor borst 2, maar vaak hoeft ze die niet.

Oh en ze moet voordat ze gaat drinken altijd even gek doen, ze moet eerst grommen en dan pas happen. :')
pi_86502575
Ik krijg haar echt niet aan 2 borsten per voeding, heel soms 1,5e borst in de avond maar das echt een uitzondering!

En dan dat lekkere klokken O+ oogjes dicht, handjes op haar wang en zuig, slik, zuig slik O+ kan ik blij van worden... 8)7
pi_86502678
Ik blijf 2 borsten aanbieden, maar inderdaad ze heeft op dit moment aan 1 echt genoeg. Maar dat kan zo veranderen weet ik.

en als ze wakker drinkt dan gaan haar oogjes op standje trance.
  donderdag 16 september 2010 @ 17:08:17 #97
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86504205
Willem lacht met geluid :D O+

/egopost
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86504332
Wat een mooie lach, Flugel! Ik vind het altijd zo mooi als je in de mondhoekjes nog een stukje wang ziet, zoals bij Willem, dat maakt 'm zo lekker breed en ontwapenend. O+
pi_86505287
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik blijf 2 borsten aanbieden, maar inderdaad ze heeft op dit moment aan 1 echt genoeg. Maar dat kan zo veranderen weet ik.

en als ze wakker drinkt dan gaan haar oogjes op standje trance.
Inderdaad :D O+ echt starend! Heerlijk O+
Ik blijf het inderdaad wel aanbieden, maar meestal is ze na 1 borst wel redelijk in coma en kan ik aanbieden tot ik een ons weeg :P soms werkt het overigens wel om het na een kwartiertje nog eens de andere borst te proberen...

Willem O+
pi_86505329
Oh echt wij zijn al de vakantie voor volgend jaar aan het uitzoeken.. Het duurt nog vrij lang (juni) maar kan nu al niet wachten op spekkige babybillen in het zand! O+ :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')