Saksjon?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Tvp dan maar, aangezien ik in Deventer studeer
Kijk aan, gaat het mooi?quote:
Het gaat primaquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk aan, gaat het mooi?
Degenen die mij wel eens live willen zien dansen, morgen bij die duck-race in het singel-plantsoen (bij het vogel eiland) sta ik op het eppink-podium, rond kwart over 1 en rond kwart over 4
Eensch.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Het gaat prima
Vind Deventer alleen een saaie stad!
En volgende week zondag in de schouwburgquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk aan, gaat het mooi?
Degenen die mij wel eens live willen zien dansen, morgen bij die duck-race in het singel-plantsoen (bij het vogel eiland) sta ik op het eppink-podium, rond kwart over 1 en rond kwart over 4
bij die paaldans avond?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
En volgende week zondag in de schouwburg
Ik denk een brandquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:59 schreef boofer het volgende:
Loop ik vannochtend, richting trein langs de ooievaarstraat, zie ik dat deze helemaal vol staat met brandweer! Zelfs de Hoge Hondstraat hebben ze helemaal afgesloten met linten en bluswagens!!! Ik heb blijkbaar ergens doorheen geslapen... Iemand enig idee wat hier gebeurd is?
Ik kon niet eens ramptoeristje spelen omdat ik de trein moest halen![]()
(vervolgens rijd dat ding weer niet door een defecte trein bij twello)
wtf... 60 woningen ontruimd! Ik woon er niet heel er ver van (diepenveenseweg) en ik heb er echt helemaal niks van gemerkt... terwijl ik aan de straatkant slaap!quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:29 schreef lurf_doctor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eventer__.html?p=2,1
Ik weet niets van paaldansen ...quote:
quote:Lekker bezig!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:40 schreef daftme het volgende:
Nee, vanavond wel Go Ahead, maar daar is weer een ander topic voor.
quote:Ik nu ook..
quote:DOe us eem reageren op m'n Fobo Message.
quote:NeeOp woensdag 27 oktober 2010 00:06 schreef daftme het volgende:
Gaat die spoorlijn nou wel of niet door?
quote:Is dat nu wel heel erg zeker? Je weet het maar nooit met de politiek...
quote:Die spoorlijn zal uiteindelijk wel doorgaan alleen dan niet dwars door Colmschate. Hoewel, wat ik gisteren van de regeringsverklaring heb meegekregen zullen investeringen vooral naar asfalt gaan.Op woensdag 27 oktober 2010 09:07 schreef boofer het volgende:
[..]
Is dat nu wel heel erg zeker? Je weet het maar nooit met de politiek...
Het was trouwens wel een heel erg stom plan. Zomaar een spoorbrug midden over een woonwijk aanleggen! Wie verzint er nou zoiets!![]()
Is er trouwens al weer eens wat nieuws over het nieuwe megalomane stadskantoor? Is dat nou ook al eindelijk eens definitief geschrapt?
Weinig kans dat diegene hier op dit forum zitquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Oke wie was de vrouw die gister de hele tijd zat te lachen tijden de film 'RED' in de Bioscoop?!
Ik moet het weten!, ze was strontvervelend namelijk
Goh je meent hetquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:35 schreef Woussie1987 het volgende:
[..]
Weinig kans dat diegene hier op dit forum zit
Leven in de brouwerij, maar dat gaat hier toch niet werkenquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef Woussie1987 het volgende:
Oke om leven in de brouwerij te schenken.
Hoe smaken de oliebollen op de beestenmarkt? De kraam staat hier wer sinds enige tijd
Ik vind die dingen daar niet te eten!
Ik woon zowat pal tegenover die kraam op de beestenmarkt, die lucht vandie kraam is niet bepaald lekker. Elke dag staat dezelfde vrouw erachter. Nou die moet zich wel sowieso iedere dag douchen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
![]()
Niet te eten idd, maar die kraam op de Flora kan er ook wat van![]()
Zoiezo blijkt elk jaar wel weer dat Nederlanders en Oliebollen bakken geen geslaagde combinatie is
LOL, ga er zelf heen zou ik zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef _MejIk het volgende:
Iemand enig ideee hoe de oliebollen bij de kraam vlakbij de parkeer-plaats twickelostraat smaken??
Moah, wel goed te doen. Voor oliebollenkraam-standaarden danquote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef _MejIk het volgende:
Iemand enig ideee hoe de oliebollen bij de kraam vlakbij de parkeer-plaats twickelostraat smaken??
Ik zie niet wat nou de rode lijn is en wat de groene..?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:52 schreef boofer het volgende:
Blijkbaar is de discussie over de spoorbrug door colmschate nog niet helemaal voorbij...
[ afbeelding ]
De rode was gepland (is ook het kortst) en deventer zet nu zijn geld in op de groene lijn. Reken er maar op dat daar ook wel verzet tegen komt van alle boeren die daar wonen, natuurbeheerders en misschien ook wel Bathmenners
Morgen om 15.00 is het debat in de tweede kamer, aangevraagd door de christenunie (blijkbaar zijn ze ingelicht door de burgermeester)
Waarschijnlijk te klein om een station te krijgen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom eisen ze in Bathmen niet eens gewoon een eigen station langs de lijn Dv - Aml eigenlijk?Dat heb ik nooit begrepen
Alsof je zoiets kunt eisen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom eisen ze in Bathmen niet eens gewoon een eigen station langs de lijn Dv - Aml eigenlijk?Dat heb ik nooit begrepen
hetzelfde als van die kraam in de Kijzerstraatquote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef _MejIk het volgende:
Wow, dacht dat Apeldoorn dat altijd was. Mn vader heeft het daar altijd over.. Werkt bij de gemeente daar.quote:Deventer is verkozen tot groenste stad van Nederland
zie link
Een paar jaar geleden werd Apeldoorn nog uitgeroepen tot smerigste stad van Nederland.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef boofer het volgende:
Deventer is verkozen tot groenste stad van Nederland![]()
zie link
Ik vraag me alleen af waar ze al dat groen hebben gezien?
Buiten de vijfhoek, zijn de rest van de wijken als de rivierenwijk, platvoet, rode dorp, voorstad etc allemaal beton en baksteen...
Zou kunnen, tis groot dorp!quote:Misschien telde Apeldoorn niet mee omdat 't geen stadsrechten heeft?![]()
Waarom zou je perse snoep in huis hebben?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef boofer het volgende:
Sint-Maarten is meer iets voor het westen des lands. In de buurt van Amsterdam is het nu wel verstandig om snoep in huis te hebben. Hier in het oosten doen ze er niet echt aan...
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waarom zou je perse snoep in huis hebben?
Ik geef ze gewoon Fruit.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Even appels, snoeptomaatjes en wortels in huis halen.
Ik vraag het me ook af, want ik loop stage op een basisschool (groep 4) en daar leken ze vrij enthousiast over Sint Maarten. Een deel was ook al langs de deuren gegaan met Halloween. Daar heb ik dan weer he-le-maal niks mee, wanneer is dat over komen waaien?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:41 schreef _MejIk het volgende:
Zelfs bij mn ouders thuis (Waar ze wel sint-maarten vieren) is er maar 1 geweest. Uitstervende traditie of gewoon kutweer?
Smeerzakquote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef beelz het volgende:
Leuke wedstrijd gister, tot volgend jaar maar weer
[ afbeelding ]
Mja alleen vanochtend hoor, het was tegen de middag al weg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:04 schreef _MejIk het volgende:
Potverdorie!
Ik ga dit weekend naar huis-huis in Dronten, hopende dat daar sneeuw zou liggen (had ik gehoord). Gaat het sneeuwen in Deventer??
Flink harde kick.quote:
Het ligt ook aan waar je woont op de rivierenwijk.. Als ik naar buiten kijk zie ik boom -> asfalt -> "park" dus dat valt ook wel weer meequote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hallo Deventer!
Hier nog iemand die een poging wil wagen leven in de brouwerij te brengen..
Groenste stad snap ik ook nog niet helemaal, woon zelf in Rivierenwijk op de boom in onze tuin na is het inderdaad weinig groen hier in de straat...
Wij zijn nog aan het inburgeren moet ik zeggen want weet weinig hier.. Woonden hiervoor in Apeldoorn.
Ik kan me hier zo aan irriteren! Deventer krijgt geld van de overheid om hun probleemwijk/prachtwijk (of hoe ze het ook noemen) op te knappen... En wat doet deventer? Die sloopt de hele wijk en zet er duurdere huizen voor terug! Ja, natuurlijk wordt die wijk nu beter. Helaas moeten de mensen die er woonden ook ergens naar toe. Met andere woorden, het probleem wordt alleen maar verplaatst maar ondertussen is het "bedankt den haag, voor jullie geld!"quote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef daftme het volgende:
Je begrijpt dat je het hier over Rivierenwijk hebt? Die wijk gaat niet voor niks naar de vlakte.
Bij Lobith is de stand nu 15.02, dus dan krijgen wij tzt sowieso een beetje water op de Welle. Maar goed, we hebben het zo ingericht dat de dijk aan de Gelderlandse kant nét iets lager is, dus Twello gaat eerst.quote:
De laatste 1 uur is er weer 1 cm bij gekomen, dus het stijgt nog steeds wel iets. Maar voor as maandag voorspellen ze 16m +NAP bij Lobith, en nou ken ik die modellen niet, maar 15m +NAP daar is ~6.25 +NAP in Deventer nu, dus dan kan het na het weekend wel eens echt gek gaan.quote:
Volgens De Stentor kan vanaf 6.30 het water door golfslag al over het muurtje spoelen, pas vanaf 6.50 komt het er écht overheen. De bigbags die er geplaatst zijn zouden voldoende moeten zijn tot aan een stand van 6.80.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:19 schreef fruityloop het volgende:
Ik snap het niet, de site van de gemeente zegt dat de Wellekade pas bij 6.50+ NAP overstroomt, maar het muurtje is 6.30.En die foto van mij gisteren bij 6.24 +NAP laat toch zien dat het water er bijna tot aan de rand staat. (zeg 6 cm, dus die 6.30 klinkt wel logisch) Met de huidige stand van 6.38+ NAP zou de boel toch nat aan het worden moeten zijn?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:59 schreef mmmkai het volgende:
nee, Hansje steekt daar een stokje vingertje voor
[ afbeelding ]
Het water loopt er nu al overheen. Ik denk trouwens dat bij 6.50 de huizen aan de overkant van de straat nat worden.
Jaa erg kut, maar kan zelf ook niet ontkennen dat ik ook even ben wezen kijken, en dacht, ooh ja best hoog dat water.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef mmmkai het volgende:
ik moest vandaag in de binnenstad zijn...maar tering wat veel volk. Hele brug vol, kade vol ..oooh hoog he, ja echt hoog dat water....
Ik moet nog even gaan kijken, en dan ga ik dat ook denken!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef daftme het volgende:
[..]
Jaa erg kut, maar kan zelf ook niet ontkennen dat ik ook even ben wezen kijken, en dacht, ooh ja best hoog dat water.
Mijn liefquote:Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef daftme het volgende:
[..]
Jaa erg kut, maar kan zelf ook niet ontkennen dat ik ook even ben wezen kijken, en dacht, ooh ja best hoog dat water.
We hebben net de belastingkrant weer gehad, en met dat in het achterhoofd heb ik liever dat ze die 40k subsidie van het DOP gebruiken voor gladheidsbestrijding en bijvoorbeeld de reparatie van het wegdek op de zwolseweg. Schade daar tot nu toe is 1 lekke band van de fiets, en een splintertje glas uit de voorruit van de auto.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:36 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Leuk! Heb er weleens van gehoord volgens mij..
Wie weet gaan we nog een kijkje nemen want tussen die amateurs zitten vaak goede talenten!!
Dan zouden ze de 5 mensen die die 5 paginas verwerken moeten ontslaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:53 schreef fruityloop het volgende:
Ben benieuwd, ik heb me door de site v/d gemeente geworsteld om melding te maken van dat losliggende grit op de van Vlotenlaan en Zwolseweg. Wat een draak van een procedure is dat, 5 pagina's, tig keer op ok drukken etc etc.![]()
Heb me gelijk er nog een keer doorheen geworsteld en gevraagd waarom ze niet gebruik maken van de buitenbeter app voor smartphones, dan kan je als inwoner met een druk op de knop een melding doen, compleet met coordinaten en foto vanaf je mobieltje.
Ik heb al een reactie, en ze zijn het met me eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Dan zouden ze de 5 mensen die die 5 paginas verwerken moeten ontslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |