abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91323973
En nu moet het keihard gaan vriezen, kan je schaatsen op de Welle :P
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_91425875
ik moest vandaag in de binnenstad zijn...maar tering wat veel volk. Hele brug vol, kade vol ..oooh hoog he, ja echt hoog dat water.... :{
  zondag 16 januari 2011 @ 20:26:00 #130
330834 EmreFCB
ju wait tafelkleed
pi_91427640
Okeoke
pi_91428971
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef mmmkai het volgende:
ik moest vandaag in de binnenstad zijn...maar tering wat veel volk. Hele brug vol, kade vol ..oooh hoog he, ja echt hoog dat water.... :{
Jaa erg kut, maar kan zelf ook niet ontkennen dat ik ook even ben wezen kijken, en dacht, ooh ja best hoog dat water. :P
pi_91429926
Het is wel een erg sociale happening dat hoge water.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_91445595
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef daftme het volgende:

[..]

Jaa erg kut, maar kan zelf ook niet ontkennen dat ik ook even ben wezen kijken, en dacht, ooh ja best hoog dat water. :P
Ik moet nog even gaan kijken, en dan ga ik dat ook denken!
pi_91450921
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef daftme het volgende:

[..]

Mijn lief *; is 's morgens een kwartier langer onderweg om vanaf de Zandweerd naar Apeldoorn te komen. Wat haar betreft mag die kade wel weer open.

Maar we hebben zaterdag een Irish Coffee in de Tobbe gedronken, best wel grappig als het water totaan je voeten staat. :P Ze hadden alleen nog even die zonwering omhoog moeten halen toen het nog droog was, het is nu wel wat donker binnen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_91591021
Afgelopen zondag was het inderdaad heul druk op de brug...
Wat een beetje water al niet kan doen ;):P
Komt Deventer weer eens op de kaart...

Weet niet wie het vroeg (sorry!) maar er zijn bij de brand bij onze buren gelukkig geen gewonden gevallen.. Alleen veel overleden inboedel!
Altijd blijven lachen... :)
pi_91593267
Ik vroeg dat :). Gelukkig maar, maar materiële schade bij een brand lijkt me ook afschuwelijk. Niet eens vanwege de dure spullen, maar meer vanwege de foto's en andere persoonlijke herinneringen. Alles zal maar weggevaagd worden, bah.
pi_91607548
6 maart is 't weer tijd voor het DOP *O*
Wie doet er mee? :@
pi_91648323
Sosha, ja dat lijkt mij ook het ergste. Onze buren hebben van de 2 bovenverdiepingen niks meer. Kleding, bedden, speelgoed alles weg! Gelukkig zijn er vele lieve mensen geweest die ze heel erg veel hebben gegeven dus ze zitten nu in een tijdelijke woning met spullen!
Wij hadden roetschade, onze inboedel is meegenomen door het schoonmaakbedrijf en word daar hopelijk gereinigd. Door alle roet hebben we 1,5 week niet in ons huis mogen wonen en dat is ook een naar gevoel!
Nu nog een andere voordeur en dan zijn we blij! Zolder is ondetussen alweer helemaal vernieuwd en geschilderd. De voordeur kan vanaf nu nog 3 weken duren PFF!

uuh DOP?! Even google-en.. Ben nog niet ingeburgerd ;)
pi_91648381
Leuk! Heb er weleens van gehoord volgens mij..

Wie weet gaan we nog een kijkje nemen want tussen die amateurs zitten vaak goede talenten!!
pi_91648454
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:36 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Leuk! Heb er weleens van gehoord volgens mij..

Wie weet gaan we nog een kijkje nemen want tussen die amateurs zitten vaak goede talenten!!
We hebben net de belastingkrant weer gehad, en met dat in het achterhoofd heb ik liever dat ze die 40k subsidie van het DOP gebruiken voor gladheidsbestrijding en bijvoorbeeld de reparatie van het wegdek op de zwolseweg. Schade daar tot nu toe is 1 lekke band van de fiets, en een splintertje glas uit de voorruit van de auto. }:|
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_91890322
Voor ieder ding een potje dus gaat m vast niet worden...
pi_93093157
nou nou poeh poeh
pi_93124199
zo zo nou nou
pi_93149374
ja ja t is wat
pi_93149977
Wat is die toren mooi geworden he. :P
pi_93150116
Hij stond mooi in het zonnetje zonet. Heb nog drie touristen er mee op de foto gezet ook.. _O-
pi_93150284
Alleen vind ik de belichting 's avonds niet zo. De 'koepel' of hoe je dat ook noemt heeft een andere kleur belichting dan de toren zelf zeg maar.

Belicht de hele toren dan met dezelfde wit-achtige belichting als dat van de Bergkerk en de Waag.
pi_93188917
Ben benieuwd, ik heb me door de site v/d gemeente geworsteld om melding te maken van dat losliggende grit op de van Vlotenlaan en Zwolseweg. Wat een draak van een procedure is dat, 5 pagina's, tig keer op ok drukken etc etc. :X

Heb me gelijk er nog een keer doorheen geworsteld en gevraagd waarom ze niet gebruik maken van de buitenbeter app voor smartphones, dan kan je als inwoner met een druk op de knop een melding doen, compleet met coordinaten en foto vanaf je mobieltje.
pi_93193550
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:53 schreef fruityloop het volgende:
Ben benieuwd, ik heb me door de site v/d gemeente geworsteld om melding te maken van dat losliggende grit op de van Vlotenlaan en Zwolseweg. Wat een draak van een procedure is dat, 5 pagina's, tig keer op ok drukken etc etc. :X

Heb me gelijk er nog een keer doorheen geworsteld en gevraagd waarom ze niet gebruik maken van de buitenbeter app voor smartphones, dan kan je als inwoner met een druk op de knop een melding doen, compleet met coordinaten en foto vanaf je mobieltje.
Dan zouden ze de 5 mensen die die 5 paginas verwerken moeten ontslaan :')
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_93203450
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Dan zouden ze de 5 mensen die die 5 paginas verwerken moeten ontslaan :')
Ik heb al een reactie, en ze zijn het met me eens. ;) Ze gaan die procedure en het aantal pagina's bekijken, en ze zijn ook al bezig met die apps, maar daarvan zijn er meerdere, en die sluiten niet allemaal makkelijk aan op hun systemen. Voor dat laatste heeft de rijksoverheid het stelsel van basisregistraties in het leven geroepen, en dat hele project loopt nog, dus daar moeten zij als gemeente ook mee in de pas blijven lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')