quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef alors het volgende:
Mustafa Marghadi smst even dat ie bij Mei Li in de trein zit!!!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Sersjee het volgende:
Om het Rob vs. Rudy debat tot een definitief einde te brengen: Rob > Rudy, want Fred.
de Vrijdag 13 waar platen maar 1 week instaan. waarschijnlijk loopt die lijst 2 wekeken en vergeet hij het weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Evertjan het volgende:
heeft Stenders nu ze eigen hitlijstje?
Was dat ook niet bij Yorin FMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
niet zo snel roepen hans. velen van ons lopen achter!quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo snel roepen hans. velen van ons lopen achter!
spoilertaggen mag natuurlijk ookquote:
Doe ik dat de volgende keer wel ffquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
spoilertaggen mag natuurlijk ook
Niet om het een of ander, maar dat is niet zijn probleem. Al die nieuwerwetse fratsen als streams zijn leuk en aardig, maar er gaat niets boven een radio. En Groningen, niet geheel toevallig de woonplaats van Hans.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo snel roepen hans. velen van ons lopen achter!
Daarnaast is er op de stream toch niets te zienquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat is niet zijn probleem. Al die nieuwerwetse fratsen als streams zijn leuk en aardig, maar er gaat niets boven een radio. En Groningen, niet geheel toevallig de woonplaats van Hans.
dat is het ook niet, maar het was als verzoek bedoelt en zo heeft Hans het ook opgevat geloof ik. maar ik kan natuurlijk ook gewoon niet het topic f5-en als seniorenzang er aan komtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat is niet zijn probleem. Al die nieuwerwetse fratsen als streams zijn leuk en aardig, maar er gaat niets boven een radio. En Groningen, niet geheel toevallig de woonplaats van Hans.
auditostream loopt ook achter.....en ik ben helaas niet in de gelegenheid de gewone radio aan te zetten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarnaast is er op de stream toch niets te zien
wil er best rekening mee houden. Biertje smaakt nog steeds goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is het ook niet, maar het was als verzoek bedoelt en zo heeft Hans het ook opgevat geloof ik. maar ik kan natuurlijk ook gewoon niet het topic f5-en als seniorenzang er aan komt
Preciesquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
yup, film is om 00.00u of misschien iets later. duurt wel tot een uur of 2 geloof ik....maar ach, tis zaterdag morgen!
Niveau is op zijn tijd ook wel goed hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef Sersjee het volgende:
Ja, ga godsammelazarus lekker over politiek lullen...
Vrijdagavond om 23:15...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niveau is op zijn tijd ook wel goed hoor
Die flauwekul horen we al te vaak tijdens 3voor12quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niveau is op zijn tijd ook wel goed hoor
+ 1.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vrijdagavond om 23:15...
Kan 't niet gewoon over bier en tieten gaan?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]Correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou dat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
En daarbij, het gaat op fuckin' ELKE zender over de formatie. Fijne muziekjes en slap geouwehoer wil ik horen, godverdomme!
Moet je dat niet gewoon uitvoeren?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik zou wel willen, maar ik drink geen bier en tieten heb ik ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Moet je dat niet gewoon uitvoeren?
Btw. minder dan 100 dagen tot SR10
Was jij vorig jaar ook in Ahoy?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Sersjee het volgende:Sex on fire @ HMH
![]()
Die ene die zo gigantisch vals meeblèrt, dat ben ik
Ja aardig. Heb wel wat beters van over de plas gedronken. Maar goed best wel drinkbaarquote:
Neuh, de Ahoy mag ik graag vermijden. Daar kom ik alleen als het echt niet anders kan, want als je de HMH gewend bent, doet Ahoy zeer aan je oren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Was jij vorig jaar ook in Ahoy?
Nog 2 maanden dan is de verbouwing klaar en dan is er een grote kans dat het stukken beter isquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neuh, de Ahoy mag ik graag vermijden. Daar kom ik alleen als het echt niet anders kan, want als je de HMH gewend bent, doet Ahoy zeer aan je oren.
Laat maar komen. Ben er niet bang voorquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, vrijdag de 13e, dat is iets voor jou Hans
Zometeenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Moet je dat niet gewoon uitvoeren?
Serieus?! Volgens mij klinkt 'ie wel geinigquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe tingtings mag imho direcht de prullenbak in.
Wat langer wachten en dan is de Ziggo Dome klaar. Vind ik een veel interessantere ontwikkeling!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nog 2 maanden dan is de verbouwing klaar en dan is er een grote kans dat het stukken beter is
ik vond thats not my name en shut up and let me go wel leuk, maar dit bevalt me niet :squote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus?! Volgens mij klinkt 'ie wel geinig.
experimenteel iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus?! Volgens mij klinkt 'ie wel geinig.
Denk dat je 'm nog een paar keer moet horen en dan ben je vast en zeker wel verkochtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond thats not my name en shut up and let me go wel leuk, maar dit bevalt me niet :s
ik ga hem niet bewust luisteren, maar misschien pik ik em op als ik em toevallig nog een paar keer hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat je 'm nog een paar keer moet horen en dan ben je vast en zeker wel verkocht
+ naatje, absoluut![]()
volgens mij komen wij qua muzieksmaak totaal niet overeen. ik vind dit juist wel aardigquote:
Die constante herhalingen in de plaat. Echt vreselijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij komen wij qua muzieksmaak totaal niet overeen. ik vind dit juist wel aardig
moet bij de bandnaam alleen steeds denken aan Chase and Status van dat ene nummer....ehm, End Music oid.
kutquiz is ook al geroepen. Fred vond het niksquote:
fout van de regiequote:
begint geloof ik pas over 20 minquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
ik gaat Ned2 kijken. tot later ofzo!
dat dus!quote:
ik verwachte een *TROS* eigenlijkquote:
du hast recht....*zucht*quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
begint geloof ik pas over 20 min.
ben al lang blij dat het op teletekst staat. hoe vaak ik wel niet bij de commercielen heb zitten wachten.....of te laat was!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Baal ik ook wel van want zo wordt het wel erg laat. Naja, nog maar even Stenders checken
Erg herkenbaar, helaas..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben al lang blij dat het op teletekst staat. hoe vaak ik wel niet bij de commercielen heb zitten wachten.....of te laat was!
Binnenkort in Paradiso!quote:
nee, deze is leuk!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef -Hans- het volgende:
Duitse KUD plaat weer. Zelfs Stenders draait 'm. Aaaaaaaaah!
![]()
Dit is toch geen muziek meer... Slinger David McWilliams - Days Of Pearly Spencer wel even aan.quote:
Oja, tof! morgen weer Timur en Ramon. Nice!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
ramon3fm Vanmorgen met Timur een filmpje opgenomen voor de
90's Request.. Timur kreeg er een kleurtje van en ik lang haar.. En lippenstift.. #3fm
is toch niet..
[ afbeelding ]?
ik vind het inderdaad een lekker gekke plaat. kan er niet zo goed de vinger op leggen wat er nou zo goed aan is, maar ik denk dat het gewoon de ultieme foutheid is. een debiele duitse tekst op ee nbaggerbeat. ik hou dr vanquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze mening deel ik, lekker gek, die plaat
Godver. Had nog wel zo m'n best gedaan er geen tijdmelding in te gooien en nog hebben ze me door...quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Domien blijf van de account van Sersjee af.
Joh, met die paar honderd luisteraars op KX maakt dat niet uit. Allemaal nieuw voor de 3FM-kipjes!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef broer het volgende:
Zelfs de dovendisco wordt gerecycled? Schaamteloos!
Dat is wel waar. Dat ze er maar van mogen genieten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:24 schreef Sersjee het volgende:
Joh, met die paar honderd luisteraars op KX maakt dat niet uit. Allemaal nieuw voor de 3FM-kipjes!
Ach, als Eric Slayer kan draaien, kan Rob op dit soort tijdstippen King Crimson er in gooien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:34 schreef broer het volgende:
Wat tof dat Stenders kennelijk de vrijheid heeft om dit te draaien.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef Pino112 het volgende:
Meestal als ik vrijdag 's avonds terugkom van de stad of iets anders, en ik zet 3FM aan, hoorde je Rudy altijd.
Nu niet meer![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Sersjee het volgende:
Om het Rob vs. Rudy debat tot een definitief einde te brengen: Rob > Rudy, want Fred.
Dat is wel waar. Dat de 3FM-kipjes er maar van mogen genieten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef Sersjee het volgende:
Ach, als Eric Slayer kan draaien, kan Rob op dit soort tijdstippen King Crimson er in gooien.
Jup, klote inderdaad. Even extra goed luisteren op de spaarzame momenten dat hij nog wel on-air is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef Pino112 het volgende:
Meestal als ik vrijdag 's avonds terugkom van de stad of iets anders, en ik zet 3FM aan, hoorde je Rudy altijd.
Nu niet meer![]()
![]()
![]()
Fred?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Sersjee het volgende:
Minstens een karwats. M'n ouders hebben nog een soort goedendag in de gang hangen, die mag ik vast ook wel even lenen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Sersjee waarmee zullen we de lijfstraffen voltrekken?
Dat kan toch helemaal niet Timur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mama appelsapje, ik versta sim-only![]()
Vooral dieper graven, dat eigen graf.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vooral dieper graven, dat eigen graf.
je bedoelt niet mij toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:57 schreef Sersjee het volgende:
Is de krantenbezorger er al? Mijn hemel, het is later dan ik dacht, ik duik nog even m'n bed in...
Ik ga geen grappen uitleggen, zelfs als ze heel slecht zijn.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:22 schreef Cee het volgende:
Tot over een paar dagen/weken, ik ga even naar Canada vliegen.
Enjoy, Cee!quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:22 schreef Cee het volgende:
Tot over een paar dagen/weken, ik ga even naar Canada vliegen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:54 schreef Pino112 het volgende:
Caro Emerald-uitmelkweek, kom er maar in Roel
maar dat kan toch helemaal niet Timur!quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:41 schreef Evertjan het volgende:
nee Gerard Ekdoms BBQ box te downloaden at the 538 shop
http://www.radio538.nl/web/show/id=876139/bundleid=453971
Nee hoor Timur is een goede DJquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar dat kan toch helemaal niet Timur!
is hte btw erg sneu dat ik zo alvast boodschappen ga doen om op tijd thuis te zijn voor Timur?
Jazeker, Marc63 (al komt die hier al een flinke tijd niet meer) en Broekie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef mutzenbacher het volgende:
EkstraWeekend bowlinguitzending gemist
Waren er nog Fokkers aanwezig ditmaal?
En ik zit ondertussen een 1,5 uur durende samenvatting van Serious Request 2009 te kijken...quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:34 schreef 3rdRock het volgende:
ben ik weer. straks lekker Timur luisteren
lucky onesquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jazeker, Marc63 (al komt die hier al een flinke tijd niet meer) en Broekie.
goedeMIDDAG!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef -Hans- het volgende:
Net optijd voor Timur en Ramon. YES !
Nog iets speciaals op het programma? Of gewoon op Scheveningen zitten?quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:06 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen Hilversum
Tijd voor ontbijt met de avrooo op Hilversum 3
Lekker romdhangen hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog iets speciaals op het programma? Of gewoon op Scheveningen zitten?
En Bertjequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
en Perlin steekt er nog 1 op. hij is de enige die ik wel eens zie roken....
bertje zie ik nooit. op zijn tijdstip slaap ik meestalquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
En BertjeVroeger deden Giel en Gerard het ook
jahoor met 100 procent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemiddag Alors![]()
u komt de hoeveelheid dames opkrikken?
YES! die heb ik gemist. Oh yeah !quote:
Feenstra Feenstraquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef Evertjan het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=218291
leukquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef Evertjan het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=218291
ik vind dit nummer heel erg ace of base....quote:
HANS!!!quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dit nummer heel erg ace of base....
Haha ja het gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
HANS!!!
In 1 keer mijn naam goed
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
dit refereintje raakt me iedere keer weer keihard. 't komt iets te dichtbij
hihi, dankje.quote:
laat haar contact opnemen met Timur!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
vriendin van me is daar trouwens wel es geweest, paar jaar geleden, en ze heeft toen voor mij een gesigneerd blad van Jean Marie gekregen![]()
Amai nee dies Belgisch die luistert zelf nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat haar contact opnemen met Timur!
ze kan toch via de webstream luisteren omdat ze in Belgie geen fatsoenlijke radiozenders hebben (grapje!)quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai nee dies Belgisch die luistert zelf niet
Ik zou t dr niet aandoen, ze gaan dr onwijs afzeiken om dr accentquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze kan toch via de webstream luisteren omdat ze in Belgie geen fatsoenlijke radiozenders hebben (grapje!)
België heeft stubru, 24/7 3v12 op je radioquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze kan toch via de webstream luisteren omdat ze in Belgie geen fatsoenlijke radiozenders hebben (grapje!)
Ik had het gezien! Ben zo blij als een kind...quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Sersjee, goed nieuws man! http://www.tvgids.nl/programma/9812759/Rail_away/
Geloof je directquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had het gezien! Ben zo blij als een kind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |