quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef alors het volgende:
Mustafa Marghadi smst even dat ie bij Mei Li in de trein zit!!!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Sersjee het volgende:
Om het Rob vs. Rudy debat tot een definitief einde te brengen: Rob > Rudy, want Fred.
de Vrijdag 13 waar platen maar 1 week instaan. waarschijnlijk loopt die lijst 2 wekeken en vergeet hij het weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Evertjan het volgende:
heeft Stenders nu ze eigen hitlijstje?
Was dat ook niet bij Yorin FMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
niet zo snel roepen hans. velen van ons lopen achter!quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo snel roepen hans. velen van ons lopen achter!
spoilertaggen mag natuurlijk ookquote:
Doe ik dat de volgende keer wel ffquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
spoilertaggen mag natuurlijk ook
Niet om het een of ander, maar dat is niet zijn probleem. Al die nieuwerwetse fratsen als streams zijn leuk en aardig, maar er gaat niets boven een radio. En Groningen, niet geheel toevallig de woonplaats van Hans.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo snel roepen hans. velen van ons lopen achter!
Daarnaast is er op de stream toch niets te zienquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat is niet zijn probleem. Al die nieuwerwetse fratsen als streams zijn leuk en aardig, maar er gaat niets boven een radio. En Groningen, niet geheel toevallig de woonplaats van Hans.
dat is het ook niet, maar het was als verzoek bedoelt en zo heeft Hans het ook opgevat geloof ik. maar ik kan natuurlijk ook gewoon niet het topic f5-en als seniorenzang er aan komtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat is niet zijn probleem. Al die nieuwerwetse fratsen als streams zijn leuk en aardig, maar er gaat niets boven een radio. En Groningen, niet geheel toevallig de woonplaats van Hans.
auditostream loopt ook achter.....en ik ben helaas niet in de gelegenheid de gewone radio aan te zetten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarnaast is er op de stream toch niets te zien
wil er best rekening mee houden. Biertje smaakt nog steeds goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is het ook niet, maar het was als verzoek bedoelt en zo heeft Hans het ook opgevat geloof ik. maar ik kan natuurlijk ook gewoon niet het topic f5-en als seniorenzang er aan komt
Preciesquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
yup, film is om 00.00u of misschien iets later. duurt wel tot een uur of 2 geloof ik....maar ach, tis zaterdag morgen!
Niveau is op zijn tijd ook wel goed hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef Sersjee het volgende:
Ja, ga godsammelazarus lekker over politiek lullen...
Vrijdagavond om 23:15...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niveau is op zijn tijd ook wel goed hoor
Die flauwekul horen we al te vaak tijdens 3voor12quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niveau is op zijn tijd ook wel goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |