ik vind dit nummer heel erg ace of base....quote:
HANS!!!quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dit nummer heel erg ace of base....
Haha ja het gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
HANS!!!
In 1 keer mijn naam goed
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
dit refereintje raakt me iedere keer weer keihard. 't komt iets te dichtbij
hihi, dankje.quote:
laat haar contact opnemen met Timur!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
vriendin van me is daar trouwens wel es geweest, paar jaar geleden, en ze heeft toen voor mij een gesigneerd blad van Jean Marie gekregen![]()
Amai nee dies Belgisch die luistert zelf nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat haar contact opnemen met Timur!
ze kan toch via de webstream luisteren omdat ze in Belgie geen fatsoenlijke radiozenders hebben (grapje!)quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai nee dies Belgisch die luistert zelf niet
Ik zou t dr niet aandoen, ze gaan dr onwijs afzeiken om dr accentquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze kan toch via de webstream luisteren omdat ze in Belgie geen fatsoenlijke radiozenders hebben (grapje!)
België heeft stubru, 24/7 3v12 op je radioquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze kan toch via de webstream luisteren omdat ze in Belgie geen fatsoenlijke radiozenders hebben (grapje!)
Ik had het gezien! Ben zo blij als een kind...quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:42 schreef -Hans- het volgende:
Sersjee, goed nieuws man! http://www.tvgids.nl/programma/9812759/Rail_away/
Geloof je directquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had het gezien! Ben zo blij als een kind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |