+ 1.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vrijdagavond om 23:15...
Kan 't niet gewoon over bier en tieten gaan?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]Correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou dat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
En daarbij, het gaat op fuckin' ELKE zender over de formatie. Fijne muziekjes en slap geouwehoer wil ik horen, godverdomme!
Moet je dat niet gewoon uitvoeren?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik zou wel willen, maar ik drink geen bier en tieten heb ik ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Moet je dat niet gewoon uitvoeren?
Btw. minder dan 100 dagen tot SR10
Was jij vorig jaar ook in Ahoy?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Sersjee het volgende:Sex on fire @ HMH
![]()
Die ene die zo gigantisch vals meeblèrt, dat ben ik
Ja aardig. Heb wel wat beters van over de plas gedronken. Maar goed best wel drinkbaarquote:
Neuh, de Ahoy mag ik graag vermijden. Daar kom ik alleen als het echt niet anders kan, want als je de HMH gewend bent, doet Ahoy zeer aan je oren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Was jij vorig jaar ook in Ahoy?
Nog 2 maanden dan is de verbouwing klaar en dan is er een grote kans dat het stukken beter isquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neuh, de Ahoy mag ik graag vermijden. Daar kom ik alleen als het echt niet anders kan, want als je de HMH gewend bent, doet Ahoy zeer aan je oren.
Laat maar komen. Ben er niet bang voorquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, vrijdag de 13e, dat is iets voor jou Hans
Zometeenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Moet je dat niet gewoon uitvoeren?
Serieus?! Volgens mij klinkt 'ie wel geinigquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe tingtings mag imho direcht de prullenbak in.
Wat langer wachten en dan is de Ziggo Dome klaar. Vind ik een veel interessantere ontwikkeling!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nog 2 maanden dan is de verbouwing klaar en dan is er een grote kans dat het stukken beter is
ik vond thats not my name en shut up and let me go wel leuk, maar dit bevalt me niet :squote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus?! Volgens mij klinkt 'ie wel geinig.
experimenteel iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus?! Volgens mij klinkt 'ie wel geinig.
Denk dat je 'm nog een paar keer moet horen en dan ben je vast en zeker wel verkochtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond thats not my name en shut up and let me go wel leuk, maar dit bevalt me niet :s
ik ga hem niet bewust luisteren, maar misschien pik ik em op als ik em toevallig nog een paar keer hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat je 'm nog een paar keer moet horen en dan ben je vast en zeker wel verkocht
+ naatje, absoluut![]()
volgens mij komen wij qua muzieksmaak totaal niet overeen. ik vind dit juist wel aardigquote:
Die constante herhalingen in de plaat. Echt vreselijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij komen wij qua muzieksmaak totaal niet overeen. ik vind dit juist wel aardig
moet bij de bandnaam alleen steeds denken aan Chase and Status van dat ene nummer....ehm, End Music oid.
kutquiz is ook al geroepen. Fred vond het niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |