Windows OS? Zoek even naar je hosts.txt. Misschien heeft je vrouw een grapje uitgehaald door er dit in te zetten:quote:
Wat maakt het nou uit welke browser iemand gebruikt? Of is het penisverlengend om Firefox/Safari/ Opera/Chrome/whatever te gebruikenquote:
Ik weet niet of je met problemen, virussen en spyware en dat soort dingen bedoelt, maar dat vind ik in de meeste gevallen toch echt de schuld van de eindgebruiker en niet van de browser.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Dat je weet dat diegene altijd problemen heeft met zijn/haar browser, omdat IE gewoon faalt, is wel penisverlengend ja
ik gebruik standaard FFquote:Op donderdag 9 september 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je weet dat diegene altijd problemen heeft met zijn/haar browser, omdat IE gewoon faalt, is wel penisverlengend ja
Ik Opera. Welke cupmaat geeft mij dat?quote:
b75quote:Op donderdag 9 september 2010 20:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik Opera. Welke cupmaat geeft mij dat?
ik bedoel het feit dat je bepaalde sites niet kan zien enzoquote:Op donderdag 9 september 2010 20:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met problemen, virussen en spyware en dat soort dingen bedoelt, maar dat vind ik in de meeste gevallen toch echt de schuld van de eindgebruiker en niet van de browser.
Ik denk dat JP twee erwtjes op een plankie heeft.quote:
Dat haar vriend op het schilderij er gewoon zijn fantasie heeft neergezet... ja zou heel goed kunnen. Logisch!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat JP twee erwtjes op een plankie heeft.
Dubbel A dus.
Pas beter bij haar postuur van klein pittig ding
Zeker logisch.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat haar vriend op het schilderij er gewoon zijn fantasie heeft neergezet... ja zou heel goed kunnen. Logisch!
Chrome heeft 100/100, e-penis +100quote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Dit dus: http://acid3.acidtests.org/
Nou, volgens mij heeft Bastard een ander computerprobleempje. Aangezien hij het ook heeft over blauwe schermen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
ik bedoel het feit dat je bepaalde sites niet kan zien enzo
Als sites er als een soepzooitje uitzien in de gangbare en meestgebruikte browsers (waar Internet Explorer absoluut toe behoort), dan ligt dat aan een amateuristische frontend webdeveloper.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Dit dus: http://acid3.acidtests.org/
Ik installeerde chrome.. uiteindelijk... tijdens installatie.. bleu screen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Chrome heeft 100/100, e-penis +100
Vanmiddag virus opgeruimdquote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft Bastard een ander computerprobleempje. Aangezien hij het ook heeft over blauwe schermen.
Dat Bastard helderziend isquote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Zeker logisch.
JoepiePoepie, wat is hierop uw commentaar?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat topic had helemaal niks met mij te maken, maar goed. Hij wilde het als feature, dan vind ik dat hij daar zelf mee moet beginnen bij zijn eigen posts.
Als ik nou zeg:
"We hebben binnen dit forum dan ook te maken met verschillende cupmaten, echter is dit niet duidelijk te zien anders dan op het profiel. De cupmaat toevoegen aan posts zou hiervoor een goede oplossing zijn denk ik. Zorgt er ook voor dat je de boel wat beter in kunt schatten denk ik."
Dan moet ik niet verbaasd zijn als iedereen die mij quote F100 B75 bij de quote gaat zetten.
Alhoewel ik natuurlijk liever dit zie:
"We hebben binnen dit forum dan ook te maken met verschillende penisformaten, echter is dit niet duidelijk te zien anders dan op het profiel. Het penisformaat toevoegen aan posts zou hiervoor een goede oplossing zijn denk ik. Zorgt er ook voor dat je de boel wat beter in kunt schatten denk ik."![]()
![]()
Jamaarrrr, dat zijn de nieuwe functies die een site moet kunnen. Soms wil je gewoon niet dat je sites achterwaards compatible zijn, omdat dat sowieso niets toevoegd. Als je nl. dat chrome experiment van Arcade Fire doet, de naam zegt het al, dan moet dat gewoon in chrome. Met safari (die ik eerst aanhing) duurde het een tijdje voor die laadde.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft Bastard een ander computerprobleempje. Aangezien hij het ook heeft over blauwe schermen.
[..]
Als sites er als een soepzooitje uitzien in de gangbare en meestgebruikte browsers (waar Internet Explorer absoluut toe behoort), dan ligt dat aan een amateuristische frontend webdeveloper.
Je maakt een site namelijk niet voor een browser, maar voor de bezoekers.
Jij schreef een keer dat html/css in 2 minuten te leren is. Nou, dat bedoel ik dus, dat is dus echt niet zo. Frontend developing is gewoon een vak waar onder andere browserkennis bij hoort. En browserkennis krijg je alleen maar door ervaring.
Eeeh nee, ik ga inderdaad geen site ontwikkelen die perfect werkt in Internet Explorer 4quote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Jamaarrrr, dat zijn de nieuwe functies die een site moet kunnen. Soms wil je gewoon niet dat je sites achterwaards compatible zijn, omdat dat sowieso niets toevoegd.
Nou, ik 'hang' geen browser aan. Ik gebruik Opera al jaren als standaardbrowser (zelfs al in de tijd dat er nog een reclamebanner aan hing), vanwege de fijne zoomfunctie. Eerst hadden andere browsers namelijk die functie niet (behalve letters vergroten) en ik heb dat echt nodig, omdat ik het anders niet goed kan zien.quote:Als je nl. dat chrome experiment van Arcade Fire doet, de naam zegt het al, dan moet dat gewoon in chrome. Met safari (die ik eerst aanhing) duurde het een tijdje voor die laadde.
Dit gaat mijn pet te boven, begrijp niets van dit soort posts. Kunnen we het please weer over beha's hebben , daar heb ik dan weer de expertise voor in huisquote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh nee, ik ga inderdaad geen site ontwikkelen die perfect werkt in Internet Explorer 4.
[..]
Nou, ik 'hang' geen browser aan. Ik gebruik Opera al jaren als standaardbrowser (zelfs al in de tijd dat er nog een reclamebanner aan hing), vanwege de fijne zoomfunctie. Eerst hadden andere browsers namelijk die functie niet (behalve letters vergroten) en ik heb dat echt nodig, omdat ik het anders niet goed kan zien.
En zo heeft natuurlijk iedereen een reden om zijn/haar favoriete browser te gebruiken.
Net opgestart, normale modus..google werkt nog steeds niet, gisteren nog Malwarebyte's gedraaid heeft 3 dingetjes gevonden.. mag niet baten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 06:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bastard, hoe gaat het met de zieke je computer?
En met backwards compatible bedoel ik dus ook IE8, want die haalt geen score van 100/100 als het gaat om:quote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh nee, ik ga inderdaad geen site ontwikkelen die perfect werkt in Internet Explorer 4.
quote:[..]
Nou, ik 'hang' geen browser aan. Ik gebruik Opera al jaren als standaardbrowser (zelfs al in de tijd dat er nog een reclamebanner aan hing), vanwege de fijne zoomfunctie. Eerst hadden andere browsers namelijk die functie niet (behalve letters vergroten) en ik heb dat echt nodig, omdat ik het anders niet goed kan zien.
En zo heeft natuurlijk iedereen een reden om zijn/haar favoriete browser te gebruiken.
Alleen kijken en niet aankomen he!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:53 schreef Darkwolf het volgende:
Bijna weekend! Yay! Zondag lekker naar Ouwehand Dierenpark in Rhenen!![]()
Hopelijk is het weer niet al te bagger...
Mogguh fruts.. nog wat gefrutst?quote:
Elke dag weer frutselenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mogguh fruts.. nog wat gefrutst?
Je bent dol op poesjes zag ik in je fobo
LOL!quote:
Ik frutsel hier wat in elkaar voor vervelende klanten in de hoop dat ze minder vervelend wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Elke dag weer frutselen![]()
![]()
En cats rule![]()
![]()
en jij?
Hahaha, ja, jij ontkomt er ook niet aan Frutsquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:40 schreef Frutsel het volgende:
@Lavender
Sterkte vandaag op VKZ.. .met de recente berichtgeving over de Wolf van de PVDA, luisterend naar de naam Job, zal het daar wel los gaan, net als in POL...
edit: kut, in NWS ook
Vieze Kut Zooi, dat is hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef Bastard het volgende:
VKZ ... het doet mij sterk denken aan voetbalhooligans die elkaar met stenen willen doodgooien.
Jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha, ja, jij ontkomt er ook niet aan Fruts
"En dat is modquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
JaHelaas, ik wilde al olie op het vuur gooien door te zeggen :"tijd voor een volkertje van rechts"
Nee, we slaan elkaar met zakdoekjes, dus we overleven het wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef Bastard het volgende:
VKZ ... het doet mij sterk denken aan voetbalhooligans die elkaar met stenen willen doodgooien.
ja psiesquote:
Oh ik ken het maar al te goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja psiesdan mag je dat niet
Je mag nix
zowiezo word je op alles "gepakt" wat je zegt![]()
maar soms heb ik gewoon de neiging te provoceren, of ik het nu meen of niet![]()
dan jeukt het weer
Ja.. ik denk dat het een vorm van balans is ofzo. Dat mensen in het dagelijks leven gewoon timide zijn, niks te vertellen maar als ze achter hun pc plaatsnemen zijn ze ineens de ontketende warlord en zeggen ze tegen iedereen wel de waarheid.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:13 schreef _Led_ het volgende:
Vreselijk vind ik dat, mensen die het nodig vinden te provoceren op internet-fora.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:13 schreef _Led_ het volgende:
Vreselijk vind ik dat, mensen die het nodig vinden te provoceren op internet-fora.
Ik denk dat dat soort mensen een enorm minderwaardigheidscomplex heeft.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. ik denk dat het een vorm van balans is ofzo. Dat mensen in het dagelijks leven gewoon timide zijn, niks te vertellen maar als ze achter hun pc plaatsnemen zijn ze ineens de ontketende warlord en zeggen ze tegen iedereen wel de waarheid.
Het is maar een gedachte, maar het helpt wel.. zoiets als een toespraak moeten houden en je inbeelden dat iedereen in de zaal naakt zit.![]()
Wat jij?
Hoest verder dan? Maand niet gezien, zolang was de ban toch niet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort mensen een enorm minderwaardigheidscomplex heeft.
Waar was het stil?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:18 schreef Frutsel het volgende:
Wat een heerlijke vrijdag is het weer
Het was net zes dagen stil
Kneep je jezelf?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef sararaats het volgende:
ik heb een vraag maar weet niet goed waar het te plaatsen
ik was me vannacht bewust dat ik droomde omdat ik me zoveel kneep tot ik wakker werd.
was dat nu lucide dromen?
Ja.. kort gezegd, als je invloed kan uitoefenen op gebeurtenissen in je droom.. dan ben je lucide aan het dromen en kun je leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef sararaats het volgende:
ik heb een vraag maar weet niet goed waar het te plaatsen
ik was me vannacht bewust dat ik droomde omdat ik me zoveel kneep tot ik wakker werd.
was dat nu lucide dromen?
Ik droom wel eens dat ik geile sex heb met jou, maar als ik dan wakker wordt ligt er een andere poesquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kneep je jezelf?
Nou ja, dan was je snel wakker. Denk niet dat dat lucide dromen is, maar ik weet er niet veel van.
Ik heb wel eens een droom gehad waarbij ik merkte dat er inbrekers in ons huis wilden. Uiteindelijk stapte ik zelfs uit bed en maakte een hoop herrie en stennis. Dan riep mijn exvriendin wat ik ging doen... en dan werd ik pas echt wakker, maar schaamde me en dus bleef ik volhouden dat er een inbreker wilde komen. Resultaat daarvan was dat zij bang werdquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. kort gezegd, als je invloed kan uitoefenen op gebeurtenissen in je droom.. dan ben je lucide aan het dromen en kun je leuke dingen doen.
Maar ik val er dan vaak uit.. oh ik droom "dus ik lig in bed" .. ja en dan word ik wakker
En knijp je die kat dan? Dat vind ik zieligquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik droom wel eens dat ik geile sex heb met jou, maar als ik dan wakker wordt ligt er een andere poes![]()
Nee ik knijp mezelf...quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En knijp je die kat dan? Dat vind ik zielig
ik droomde vannacht dat ik geen geile sex hadquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik droom wel eens dat ik geile sex heb met jou, maar als ik dan wakker wordt ligt er een andere poes![]()
blame mequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zien jullie dat? Ik krijg altijd de schuld als het hier over seks gaat, maar ik heb hier al uren niet gepost en de laatste posts die ik hier heb geplaatst, gingen over nerd-dingen.
Dus!
Nou, maar een tekstbrowser kan al die functies ook niet aan, en toch dien je ook met dat soort browsers rekening te houden, omdat die bijvoorbeeld gebruikt worden door slechtzienden/blinden. Allerlei functies toevoegen aan je site is o.k., maar zorg er dan wel voor dat het een toegevoegde waarde heeft en niet dat je hele site daarop draait, zodat je site gewoon bruikbaar blijft in de meestgebruikte browsers en tekstbrowsersquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:08 schreef naatje_1 het volgende:
En met backwards compatible bedoel ik dus ook IE8, want die haalt geen score van 100/100 als het gaat om:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik droomde vannacht dat ik geen geile sex had![]()
![]()
maarja voor alles moet een eerste keer zijn!
egnie, jouw schuldquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zien jullie dat? Ik krijg altijd de schuld als het hier over seks gaat, maar ik heb hier al uren niet gepost en de laatste posts die ik hier heb geplaatst, gingen over nerd-dingen.
Dus!
Mr Bquote:
Ohhh een Marlies, thank youquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, maar een tekstbrowser kan al die functies ook niet aan, en toch dien je ook met dat soort browsers rekening te houden, omdat die bijvoorbeeld gebruikt worden door slechtzienden/blinden. Allerlei functies toevoegen aan je site is o.k., maar zorg er dan wel voor dat het een toegevoegde waarde heeft en niet dat je hele site daarop draait, zodat je site gewoon bruikbaar blijft in de meestgebruikte browsers en tekstbrowsers.
Zo, en nu een beha voor Lavenderr:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
Waitwhut, wots happening in NWS en VKZ en POLL?
Och misschien ooit nog eens.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Mr B![]()
Blauw stond je toch beter hoor babe![]()
Alles goed bij jullie?
One-word: Cohenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
Waitwhut, wots happening in NWS en VKZ en POLL?
Ja die zijn er dol op! Het is ook zo lief (tot aan emogevoel aan toe) om ze te horen praten over hun 'broertje"quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:34 schreef senesta het volgende:
Whehehe ken dat probleem
Wel gezellig druk? Hoe gaan de dames om met hun kleine broertje?
Hoe weet je dat als je het nog nooit bekeken hebt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
Dat programma is facking domIk heb het nog nooit bekeken
Ik vond alleen dat gastje in mijn UI wel leuk staan
Door KSC onder andere, verhalen die ik daar hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je het nog nooit bekeken hebt?
Maar idd, het is té dom, het zijn net primatenIk denk dat de apen op de apenrots nog meer stijl hebben.
En nee, dan heb ik het niet over de stijltang van ene Barbie.
Ze moeten gewoon alle kerels in de politiek vervangen door vrouwen. Haantjes gedrag ook altijd.quote:
Dat zal nooit goed gaan, aangezien vrouwen meer op gevoel reageren en mannen doen het gewoon. Of je moet een mannelijke vrouw nemen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon alle kerels in de politiek vervangen door vrouwen. Haantjes gedrag ook altijd.
Oh please.. je bent toch niet serieus he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon alle kerels in de politiek vervangen door vrouwen. Haantjes gedrag ook altijd.
Ja wij doen het gewoon inderdaad.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal nooit goed gaan, aangezien vrouwen meer op gevoel reageren en mannen doen het gewoon. Of je moet een mannelijke vrouw nemen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je het nog nooit bekeken hebt?
Maar idd, het is té dom, het zijn net primatenIk denk dat de apen op de apenrots nog meer stijl hebben.
En nee, dan heb ik het niet over de stijltang van ene Barbie.
Aub zeg... maar dan wel Marianne Thiemes of Albayrak types... en geen Femke Halsema'squote:Op vrijdag 10 september 2010 14:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vrouwen moeten zich gewoon met het huishouden bezighoudenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:05 schreef Bastard het volgende:
Oh please.. je bent toch niet serieus he?
Ik wil niet sexistisch zijn maar als het op politiek aankomt zijn er een hoop falers onder het vrouwenvolk wat er aan meedoet.. keer op keer zit ikzo journaal te kijken dan.
Je moet trouwens wel een halve vent zijn om daar soieso aan mee te kunnen doen en serieus genomen te worden lijjkt wel.
inderdaad, vrouwen zijn veel meer van de zorgende factor, dus als ze nou gewoon als huishoudster zijn in te huren...quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vrouwen moeten zich gewoon met het huishouden bezighoudenen geen dingen doen waar ze helemaal niet voor gemaakt zijn
.
Goed, ik ga even afwassen
Oke, nou weet ik het zekerquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vrouwen moeten zich gewoon met het huishouden bezighoudenen geen dingen doen waar ze helemaal niet voor gemaakt zijn
.
Want je verwachtte dit soort reacties?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef senesta het volgende:
Ik wilde het eerst in NWS of POL posten maar ik durfde niet
Minimaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Want je verwachtte dit soort reacties?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
Vrouwen in de politiek, eigenlijk vind ik alleen Neelie een topwijf.
Geef mij de supermannelijke stoere mannen als Balkenende en Hirsch-Ballin maar
Of Donner, die kijkt zo streng
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inderdaad, vrouwen zijn veel meer van de zorgende factor, dus als ze nou gewoon als huishoudster zijn in te huren...
En voor het geval dat je vergeten bent waar de stofzuiger staat... in de kast!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
.
Neelie vind ik ook ok.. maar hence het manwijf gehalte.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
Vrouwen in de politiek, eigenlijk vind ik alleen Neelie een topwijf.
Geef mij de supermannelijke stoere mannen als Balkenende en Hirsch-Ballin maar
Of Donner, die kijkt zo streng
Niet alles wat ik post is vanuit PR functie hoor, ik ben ook nog gewoon usertquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dat is niet goed voor de PR natuurlijk
Yeah right!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:32 schreef Bastard het volgende:
Ja wat is dat toch met vrouwen en dingen vergeten waar ze liggen
Ook vaak met zo'n beschuldigend toontje he, als of jíj de spullen die zíj kwijt zijn hebt zoekgemaakt .quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Yeah right!
Het zijn echt altijd de kerels die vragen waar dingen liggen, gek word ik ervan. En ze kijken ook altijd met hun neus of zo. Zoonlief: "Mam, waar ligt mijn *insert willekeurig iets*?!" of manlief: "Simoon, weet jij waar mijn *insert willekeurig iets wat meestal gewoon voor zijn neus ligt* is?
Vooral met de afstandsbediening en dat vragen ze dan aan mij, als ik dat ding ooit in handen krijg
Ja! Altijd he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook vaak met zo'n beschuldigend toontje he, als of jíj de spullen die zíj kwijt zijn hebt zoekgemaakt .
Ho.. de gevoelige snaar daar geloof ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Yeah right!
Het zijn echt altijd de kerels die vragen waar dingen liggen, gek word ik ervan. En ze kijken ook altijd met hun neus of zo. Zoonlief: "Mam, waar ligt mijn *insert willekeurig iets*?!" of manlief: "Simoon, weet jij waar mijn *insert willekeurig iets wat meestal gewoon voor zijn neus ligt* is?
Vooral met de afstandsbediening en dat vragen ze dan aan mij, als ik dat ding ooit in handen krijg
Jullie ruimen onze spullen altijd op jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook vaak met zo'n beschuldigend toontje he, als of jíj de spullen die zíj kwijt zijn hebt zoekgemaakt .
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ho.. de gevoelige snaar daar geloof ik
Bij mij is het andersom.. ik heb vaste plekken voor spullen, daar leg ik het ook terug.. als het daar niet ligt, dan heb ik het daar niet weggehaald, en erger nog, dan weet ik niet waar het kan wezen.
Dan krijg ik eerst te horen "je zal het zelf wel ergens hebben gelegd" met een half uurtje later gevolgd door "oh ja.. ik had dat even nodig hier heb je het weer"
Maar echt erg.. binnen komen, sleutels wegslingeren en 2 minuten later.. zoeken naar sleutels.. why woman, why!!!
ja en dan ben je het kwijt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jullie ruimen onze spullen altijd op ja
Oh dat gebeurd hier ook....maar dan zijn het wel de kerels die ze op de keukentafel hebben laten staan hequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja en dan ben je het kwijt!
Of altijd de verkeerde kan op worden gestuurd.. koffiepads op.. schat waar liggen de koffiepads? Nou die heb ik in de kast gelegd waar ze altijd liggen.. kijken... geen pads...
Nee daar liggen ze niet.. oh.. dan liggen ze nog op de keukentafel.. ja verdikke he!
Oh ik moet altijd wel lachen om die feesten der herkenningquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vrouwen die op mannen zeiken en mannen die op vrouwen zeiken alleen maar om het zeiken, vind ik altijd zo...
Ik vind mannen juist leuk![]()
![]()
![]()
!
Ja het zal er wel bijhoren ofzo inderdaadquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ik moet altijd wel lachen om die feesten der herkenning
roept iets over plassexquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vrouwen die op mannen zeiken en mannen die op vrouwen zeiken alleen maar om het zeiken, vind ik altijd zo...
![]()
![]()
!
Verwachte reactie: Vrouwen die op vrouwen die op mannen zeiken en mannen die op vrouwen zeiken alleen maar om het zeiken, vind ik altijd zo...
De opmerkingen op die leeftijd zijn echt geweldig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja is echte een leuke leeftijd ook
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef senesta het volgende:
[..]
De opmerkingen op die leeftijd zijn echt geweldig.
Mam, waarom koop je steeds twee pakken halfvolle melk, ze hebben ook volle pakken hoor
Samara had bedacht van de week dat ze kassawerk wilde gaan doen later want die kregen wel steeds heel veel geld
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef senesta het volgende:
[..]
De opmerkingen op die leeftijd zijn echt geweldig.
Mam, waarom koop je steeds twee pakken halfvolle melk, ze hebben ook volle pakken hoor
Samara had bedacht van de week dat ze kassawerk wilde gaan doen later want die kregen wel steeds heel veel geld
Zien jullie nou! Niet mijn schuld he!quote:
Haar veel geld wens?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
Grote kans dat haar wens nog uitkomt ook
Ik heb dat met topics... binnen komen en pas twee uur later merken dat het topic vol is en dat dat eigenlijk de reden is dat niemand meer na jou postquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar echt erg.. binnen komen, sleutels wegslingeren en 2 minuten later.. zoeken naar sleutels.. why woman, why!!!
JP is in die tijd van de maand?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zien jullie nou! Niet mijn schuld he!
Wat goed dat ze er om kan lachenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Ja dat soort dingen inderdaad ook
Of overal om vragen .. wat ben je aan het doen? .. waarom doe je dat?
De oudste is ook helemaal dol op verjaardagen en dan vooral die van dr zelf.
Met alles wat ze ziet.. "papa, mag ik dat hebben als ik straks 5 word?"
Zit ik achter de laptop.. papa, mag ik ook zo'n ding met letters.. vind ik leuk.. oh je wilt een laptop hebben? Ja .. dat is leuk.
Ben ik aan het scrhrijven.. hee.. mag ik dat ook hebben voor mn verjaardag, ik wil ook zo'n boekje hebben
Nu is het al dat ik haar onderbreek.. weet je wat .. ik koop het wel voor je verjaardag, moet ze er zelf al om lachen
Ja, we hebben dezelfde humor dus liggen continu om elkaar in een deuk ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat goed dat ze er om kan lachen
Heerlijk meisje volgens mij
Ach, laat me met rust. 'Mannen'... *zucht*quote:
We houden nog steeds van je hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ach, laat me met rust. 'Mannen'... *zucht*
Volgens mij zou ze het nog leuk vinden ookquote:
Goed hoor !quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoest verder dan? Maand niet gezien, zolang was de ban toch niet?Game is af?
Klootzakken, allemaal!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zal jou eens schieten in 3D.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Goed hoor !
Uit het oog, uit het hart he...
Gewoon lekker druk bezig met leuke dingen - schieten in 3d enzo
Ik ook . Salt of the earthquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
![]()
![]()
!
Verwachte reactie: Vrouwen die op vrouwen die op mannen zeiken en mannen die op vrouwen zeiken alleen maar om het zeiken, vind ik altijd zo...
Hmm.... inparkeren ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klootzakken, allemaal!!![]()
Goed voor slechts 1 ding.. als ze dat al zelfs niet weten te verprutsen met hun geklungel!
Je bent écht chagerijnig he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, mannen zijn goed om auto's in te parkeren want vrouwen kunnen dat niet zoals iedereen weet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik heb het over mannen L-E-Z-E-N
Klopt, bij mij had ze de nieuwe auto al na een maand aan de voorkant in elkaar bij het inparkerenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, mannen zijn goed om auto's in te parkeren want vrouwen kunnen dat niet zoals iedereen weet.
Is dat niet een vent?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:
Holy shit, je zult maar de middelste van deze 3 zussen zijn
http://celebslam.celebuzz(...)shian-love-child.php
Inderdaad, dat is niet een vent.quote:
Wat zetten die meiden hun benen raar neer. Met zo'n vreemde draai. Zie je steeds vaker op dit soort foto's.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:
gadverredammequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef _Led_ het volgende:
Ja bah he, wat een puntknieenquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja bah he, wat een puntknieen!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:16 schreef Bastard het volgende:
Gewoon een retegoeie plaat posten... omdat het kan.
Nee, wel in vloeibare vorm, gewoon wc-eend.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:18 schreef Bastard het volgende:
owww die wijn was lekker.. maar heb nu een houten kop, heeft iemand nog zwembad tabletten![]()
quote:...Het product dat, indien gebruikt zoals voorgeschreven, een industrieel bleekwater produceert,...
Het gaat wel weer, een wandeling helpt ook wie had dat gedachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, wel in vloeibare vorm, gewoon wc-eend.
Volgens onderstaand artikel is dat net zoiets:
Medicalfacts.nl - FDA waarschuwt voor gebruik MMS (Miracle Mineral Supplement)
[..]
wat vets eten helpt ook altijd!quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het gaat wel weer, een wandeling helpt ook wie had dat gedacht
Bij ons is het oldtimerdag in het centrum, allemaal oude auto's, kraampjes, live optredens... ik woon in het centrum
Broodje Makreel iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat vets eten helpt ook altijd!
3 eieren met spek en ketchup en tabascoquote:
Dat lust ik ook wel als ik geen kater hebquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
3 eieren met spek en ketchup en tabasco
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lust ik ook wel als ik geen kater heb
Was te druk bezig met mensen en kinderen vermaken in Ouwehand Dierenpark in Rhenen op zondag.quote:Op zondag 12 september 2010 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
Het is hier in het weekend wel rustig zeg
Je had weer een verkleedpartijtje?quote:Op maandag 13 september 2010 08:58 schreef Darkwolf het volgende:
Was te druk bezig met mensen en kinderen vermaken in Ouwehand Dierenpark in Rhenen op zondag.
Yup. Geregeld en opgezet door en met stichting Alertis. Het was zondag "Dag van de Beer".quote:Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Je had weer een verkleedpartijtje?
Was er nog nooit geweest. Het is echt een heel mooi park. Jammer dat ik echter geen tijd heb gehad om eens te kijken wat er allemaal rond liep.quote:
Berenbos!quote:Op maandag 13 september 2010 14:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Yup. Geregeld en opgezet door en met stichting Alertis. Het was zondag "Dag van de Beer".
heb er 3 jaar een winter abo van gehad! was altijd erg leuk!quote:[..]
Was er nog nooit geweest. Het is echt een heel mooi park. Jammer dat ik echter geen tijd heb gehad om eens te kijken wat er allemaal rond liep.
Mede door het slechte weer ook natuurlijk.
Toch maakte het de mensen niet uit want het was echt mega druk de hele dag.
Dus je was verkleed als beer? En al die kinderen tegen hun ouders zeggen:quote:Op maandag 13 september 2010 14:10 schreef Darkwolf het volgende:
Yup. Geregeld en opgezet door en met stichting Alertis. Het was zondag "Dag van de Beer" daar.
de apen mogen tegenwoordig alleen niet meer op je zitten anders worden ze geraakt met de plantenspuit!quote:Op maandag 13 september 2010 14:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus je was verkleed als beer? En al die kinderen tegen hun ouders zeggen:
"Pappa, mamma, later als ik groot ben wil ik ook furry worden!"
En vandaag gaan die kinderen dolenthousiast op internet foto's zoeken van furries om aan hun ouders te laten zien:
[ afbeelding ]
"Kijk pappa, mamma, lief he!"
Ik vind trouwens de Apenheul de leukste dierentuin, omdat veel van die apen gewoon los lopen.
Inkoppertje: "Dat vind jij alleen maar leuk, omdat jouw vader ook uit Takkie-Takkie-land komt, is dus gewoon een vorm van vertrouwdheid en herkenning."
LOL!!!quote:Op maandag 13 september 2010 14:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dus je was verkleed als beer? En al die kinderen tegen hun ouders zeggen:
"Pappa, mamma, later als ik groot ben wil ik ook furry worden!"
En vandaag gaan die kinderen dolenthousiast op internet foto's zoeken van furries om aan hun ouders te laten zien: afbeelding ]
"Kijk pappa, mamma, lief he!"
quote:Ik vind trouwens de Apenheul de leukste dierentuin, omdat veel van die apen gewoon los lopen.
Inkoppertje: "Dat vind jij alleen maar leuk, omdat jouw vader ook uit Takkie-Takkie-land komt, is dus gewoon een vorm van vertrouwdheid en herkenning."
Wat kijk je scheel!quote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef Darkwolf het volgende:
LOL!!!
Nee hoor. Dit is mijn pak:
[ afbeelding ]
Ik weet het. Ligt aan de camera angle.quote:
Nou, dan hoop ik dat je niet te veel paranoide mensen bent tegengekomen!quote:Op maandag 13 september 2010 14:27 schreef Darkwolf het volgende:
Mijn hoofd heeft "follow me" eyes welke de optische illusie scheppen dat ze je altijd aan kijken. In welke richting ik ook kijk.
shoot the fox!quote:Op maandag 13 september 2010 15:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat je niet te veel paranoide mensen bent tegengekomen!
Je zal maar aan achtervolgingswanen lijden en jou tegenkomen in je pluche pak met 'follow me eyes'...
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ey Fruts .. hoe is het weer?
Snap je m? Weer?
Barraquote:
daarom is ze de dochter van de baasquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:30 schreef Frutsel het volgende:
Ik ben nog aan het werk... geen porno hier
wel dochter van de baas, maar das geen porno
die is
zo te zien welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo te zien welOeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
andere job? cohen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom is ze de dochter van de baas
Ik ben lekker mn vakantie dagen aant opmaken... nog 1 maand!daarna andere job
tja..genoeg keuze... deel 1 tot 4quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom is ze de dochter van de baas
Ik ben lekker mn vakantie dagen aant opmaken... nog 1 maand!daarna andere job
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:47 schreef Snakey het volgende:
Soms gaan mods weg met het vooruitzicht het vreselijk druk te krijgen in hun priveleven, en vaak valt die drukte tegen.![]()
Vandaar dat Bastard graag weer zijn modplek terug wilde op BNW en TRU. En die geven we hem graag.
WB Bastard.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:03 schreef senesta het volgende:
Ik ben blij dat hij er weer is, Bastard
bedoelde meer andere baanquote:
Onder het mom van "Ik las het woord porno" kom ik ff langs... maar gewoon melden dat het fijn is dat Bastard er weer isquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:03 schreef senesta het volgende:
Ik ben blij dat hij er weer is, Bastard
Zal eens tijd worden met die verfquote:
Ik ook, zou job cohen ook moeten doen, andere baan zoekenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bedoelde meer andere baan
leuk joh al wat gevonden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden met die verf
[..]
Ik ook, zou job cohen ook moeten doen, andere baan zoeken
Werkte zo lastig met TR's en PM'squote:Op dinsdag 14 september 2010 12:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden met die verf
[..]
Ik ook, zou job cohen ook moeten doen, andere baan zoeken
LOL! Nee ik bedoelde dat ik ook bedoelde een andere job, maar dan een job voor job cohenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
leuk joh al wat gevonden?
iddgoed plan voor job
Ja, daar had Lavenderr het ook al over. Maar volgens mij had hij ook een paar weken vakantie, dus ach, misschien is hij ergens naartoe gereden met z'n motor en daar blijven hangenquote:Op woensdag 15 september 2010 06:45 schreef Bastard het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/241970
Niks meer van gehoord nadat hij een weekend ging motorrijden he?
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Bastard, ik vroeg me af he... Krijg jij nou sinds gisteren ineens weer veel meer pm's en geslijm?
Ik heb ze nog niet van jou, maar dan ben ik wel weer compleetquote:Op woensdag 15 september 2010 09:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Bastard, ik vroeg me af he... Krijg jij nou sinds gisteren ineens weer veel meer pm's en geslijm?
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:57 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ze nog niet van jou, maar dan ben ik wel weer compleet
Die rooiequote:Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik slijm niet
!
Oh, wat is trouwens je adres en je favoriete merk whiskas?
ons ma heeft op ons volkstuintje een boom die in 3en is gespleten... Kosmische energie heeft die boom uit elkaar getrokkenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:48 schreef sararaats het volgende:
ons ma is weer boompjes aan het doorzagen
blaren op mn handen man!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Barra vandaag al gezien? Ik nie
Zeker te druk met Island Fever 4
Ja hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 19:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfft heb je die 50 euro al op je rekening B?
quote:
Jij grapjurkquote:Op donderdag 16 september 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
K*t, nu is mijn favoriete topic ook nog eens op slot!
Die vlgs mij de helft van de tijd niet werktquote:Op donderdag 16 september 2010 12:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
En Bastard heeft mijn enige post daarin verwijderd, dus moet ik daar ook nog eens op het knopje 'volg topic' () drukken als hij klaar is met zijn schoonmaakactie.
Dan moet je een nieuwe browser kopenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:56 schreef Bastard het volgende:
Die vlgs mij de helft van de tijd niet werkt
Nee heb nu de beta versie layout weer, die doet het prima.. volgen zonder tvp.. heerlijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe browser kopen.
nu kan ik ook weer de KPD topics volgen anoniemquote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee heb nu de beta versie layout weer, die doet het prima.. volgen zonder tvp.. heerlijk.
Scheelt weer dat mods in de nieuwe layout the MyAT kunnen zien van usersquote:Op donderdag 16 september 2010 20:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nu kan ik ook weer de KPD topics volgen anoniem
maar je kan het later altijd ontkennenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scheelt weer dat mods in de nieuwe layout the MyAT kunnen zien van users![]()
dus nix anoniem
Kleef niet aan een boomquote:Op woensdag 15 september 2010 06:45 schreef Bastard het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/241970
Niks meer van gehoord nadat hij een weekend ging motorrijden he?
ik ook!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kleef niet aan een boom![]()
Heb vakantie
Een beetje late reactie misschien, maar ik lees dit nu pas, maar wat is hier zo grappig aan:quote:
mevrouw senesta?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
K*t, nu is mijn favoriete topic ook nog eens op slot!
Gelukkigquote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kleef niet aan een boom![]()
Heb vakantie
Hij was alweer open ookquote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een beetje late reactie misschien, maar ik lees dit nu pas, maar wat is hier zo grappig aan:
[..]
mevrouw senesta?
Wie zegt dat ik zin heb in het weekendquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:53 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is niet best, want het is alweer bijna maandag!
* Darkwolf runs for cover...
moest ik denken aan een andere tekenwedstrijd waar mijn vriend aan mee had gedaan. In dit geval moest het een digitale tekening zijn en de hoofdprijs was een computer met monitor en alles erop en eraan. Bij de wedstrijd stond ook al wanneer de prijsuitreiking zou zijn. Dus toen hebben we die dag op de kalender gezet (al voor dat hij uberhaupt aan de tekening begonnen was), omdat we die dag vrij moesten houden, omdat we eigenlijk zeker wisten dat hij de hoofdprijs van de wedstrijd zou gaan winnenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, nog even over het herkennen van Photoshops: Mijn vriend heeft ooit meegedaan aan een tekenwedstrijd. De voorwaarden waren dat de tekening 'handgemaakt' moest zijn. Dat mocht geschilderd, of met potlood of wat dan ook, als het maar niet op de computer gemaakt was. (Het was wel een wedstrijd op internet, dus je hoefde niet je originele kunstwerk op te sturen.)
Hij heeft toen de afbeeldingen van 2 schilderijen gemaild die hij zelf geschilderd heeft, maar hij mocht niet meedoen, want 'het was duidelijk Photoshop, dit kon niet handgeschilderd zijn'.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi allemaal
En dat was de vakantie.
Maandag weer heerlijk aan het werknu al zin in
Ik ben alleen dinsdag vrijquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:42 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Maandag ben ik ook nog vrij
(dinsdag niet meer
)
Ik heb deze daarnet gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 10:16 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Krijgen we nu ook filmpje van jouw ochtenddansje B?
En gewoon niemand die vraagt:quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
En inderdaad... Supermooie tekening gemaakt en een paar weken later werd hij gebeld dat hij de computer had gewonnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
quote:Op zondag 19 september 2010 14:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En gewoon niemand die vraagt:
"Laat die tekening eens zien dan!"
Mooi is ie JP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap gedaan!
Bedanktquote:
quote:
Ja, dat hartje in plaats van die neusquote:
Ja, heerlijk.quote:Op zondag 19 september 2010 15:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, trouwens:
Fijne vakantie gehad, Lavenderr?
Thuisgevoel hequote:Op zondag 19 september 2010 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Maar ook wel weer heel fijn om terug te zijn bij jullie
weekend weg, opa&oma 45 jaar getrouwdquote:Op zondag 19 september 2010 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je ook op vakantie Naatje?
En was het gezellig? Opa en Oma genoten?quote:Op zondag 19 september 2010 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weekend weg, opa&oma 45 jaar getrouwd
Aaaahhhh! Wat lief.quote:Op zondag 19 september 2010 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, heerlijk.
Maar ook wel weer heel fijn om terug te zijn bij jullie
What the what?quote:Op maandag 20 september 2010 07:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!
[ afbeelding ]
Als je naar buiten kijkt hier dan denk je dat het alleen een beetje miezert maar als je naar buiten stapt ben je voor het einde van de straat toch nog behoorlijk nat. Den Helder hequote:Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef Bastard het volgende:
Mogge peeps
Het is weer echt maandag ja.. maar gelukkig regent het nietWel naloop van verkoudheid hier.
Ohhh ja daaaar helemaalquote:Op maandag 20 september 2010 09:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je naar buiten kijkt hier dan denk je dat het alleen een beetje miezert maar als je naar buiten stapt ben je voor het einde van de straat toch nog behoorlijk nat. Den Helder he
Hoofddorpquote:Op maandag 20 september 2010 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohhh ja daaaar helemaal
Hoofddorp hier.
Zo dat ik ook nog een beste reis steeds dan!quote:Op maandag 20 september 2010 09:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoofddorp
Daar heb ik vier jaar lang om de week een vriend opgehaald om samen naar school (astrologie) te gaan. Dan ging ik naar hoofddorp met de trein en reden we verder met de auto naar Amstelveen. Hij werkt vlakbij het station
Ja was ook best afzien soms hoor. Half 11 stoppen met de les en dan weer terug naar Den Helder. En ik was dan vaak nog zo vol van alles wat verteld was dat ik ook niet meteen kon slapen. Maar we de volgende dag weer op tijd op om de kids naar school te brengen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo dat ik ook nog een beste reis steeds dan!
Ja, sommige dagen vragen daar gewoon om he?quote:Op maandag 20 september 2010 09:26 schreef Frutsel het volgende:
Prutsweer is het![]()
en ik heb alzoveel zinNOT
terug naar bed is de beste optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |