Nee nieuwe album Barkingquote:
Ik heb nogal slechte herinneringen aan de muziek van Underworld, dus helaas, ik kan het niet waarderen. Sorry Bastard, sorry _Led_! Ik krijg nare associaties en dus geen fijne gedachten van die muziekquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:01 schreef Bastard het volgende:
Nee nieuwe album Barkinghet luisteren is als het zweven over wolken in een astraallichaam gevuld met kleine bubbeltjes
Wil je daarover praten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb nogal slechte herinneringen aan de muziek van Underworld, dus helaas, ik kan het niet waarderen. Sorry Bastard, sorry _Led_! Ik krijg nare associaties en dus geen fijne gedachten van die muziek.
Nou nee, liever niet. Maar ik heb het ook niet bij het hele oeuvre van Underworld. Eigenlijk alleen bij Born Slippy. Maar doordat Born Slippy zo'n hit is en ik daar van die niet-fijne beelden bij zie in mijn gedachten, kan en wil ik de rest ook niet meer luisteren.quote:
O ja? Vertelquote:
Nee, muziek is emotie, ook een geur kan een emotie geven, zoete herrineringen aan een zwijmelplaat bijvoorbeeld. En bij jou werd die plaat gedraaid toen er een wat minder leuke situatie zich afspeelde kennelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat denk je Bastard, zal ik ervoor in therapie gaan?
Nou, op zich valt het ook wel mee. Het heeft in elk geval niks te maken met moord, mishandeling, of verkrachting, maar meer een gevalletje van:quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:
En bij jou werd die plaat gedraaid toen er een wat minder leuke situatie zich afspeelde kennelijk.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
O ja? Vertel!
Maar zoals ik al schreef ging het hier over Sint Maarten en snoep toen ik hier kwam posten. Oh, en ik heb dat topic gisteren even een beetje teruggelezen (de nostalgie), en het ging ook nog over games en tieten
.
Ja hallo.. dit schiet niet op natuurlijk he... nu moet ik afstrepen wat het niet was, maar je wil wel zeggen dat het 20x gezien is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, op zich valt het ook wel mee. Het heeft in elk geval niks te maken met moord, mishandeling, of verkrachting, maar meer een gevalletje van:
[ afbeelding ]
En ik heb het niet 1 keer gezien, maar wel een stuk of 20 keer. Elke keer weer als dat nummer werd opgezet, gebeurde dat specifieke gebeuren.
O.k., daar komt ie hequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Bastard het volgende:
1 woord, 3 lettergrepen, eerste lettergreep, klinkt als...
Tja, als in jouw ogen pogo'en net zoiets is als de klompendans doen, dan gingen ze inderdaad pogo'enquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:54 schreef Bastard het volgende:
Respect voor die naar bierstinkende 40+ die de voetjes van de vloer gooien met Born Slippy![]()
![]()
![]()
Gingen ze ook nog ' pogoen ' ?
Ik ben vlgs mij zo een keer een schoen kwijtgeraakt op Born Slippyquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, als in jouw ogen pogo'en net zoiets is als de klompendans doen, dan gingen ze inderdaad pogo'en.
Zijn dat zweefdagen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Frutsel het volgende:
Ik nie.. tis geen maandag of woensdag
Briljant!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn dat zweefdagen?
woensdag is billenavond, dat wel
Ah leuk!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
Good evening ladies and gentlemen, I'm here to entertain you
Blur, die heb ik een keer live gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |