Eeeh nee, ik ga inderdaad geen site ontwikkelen die perfect werkt in Internet Explorer 4quote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Jamaarrrr, dat zijn de nieuwe functies die een site moet kunnen. Soms wil je gewoon niet dat je sites achterwaards compatible zijn, omdat dat sowieso niets toevoegd.
Nou, ik 'hang' geen browser aan. Ik gebruik Opera al jaren als standaardbrowser (zelfs al in de tijd dat er nog een reclamebanner aan hing), vanwege de fijne zoomfunctie. Eerst hadden andere browsers namelijk die functie niet (behalve letters vergroten) en ik heb dat echt nodig, omdat ik het anders niet goed kan zien.quote:Als je nl. dat chrome experiment van Arcade Fire doet, de naam zegt het al, dan moet dat gewoon in chrome. Met safari (die ik eerst aanhing) duurde het een tijdje voor die laadde.
Dit gaat mijn pet te boven, begrijp niets van dit soort posts. Kunnen we het please weer over beha's hebben , daar heb ik dan weer de expertise voor in huisquote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh nee, ik ga inderdaad geen site ontwikkelen die perfect werkt in Internet Explorer 4.
[..]
Nou, ik 'hang' geen browser aan. Ik gebruik Opera al jaren als standaardbrowser (zelfs al in de tijd dat er nog een reclamebanner aan hing), vanwege de fijne zoomfunctie. Eerst hadden andere browsers namelijk die functie niet (behalve letters vergroten) en ik heb dat echt nodig, omdat ik het anders niet goed kan zien.
En zo heeft natuurlijk iedereen een reden om zijn/haar favoriete browser te gebruiken.
Net opgestart, normale modus..google werkt nog steeds niet, gisteren nog Malwarebyte's gedraaid heeft 3 dingetjes gevonden.. mag niet baten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 06:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bastard, hoe gaat het met de zieke je computer?
En met backwards compatible bedoel ik dus ook IE8, want die haalt geen score van 100/100 als het gaat om:quote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh nee, ik ga inderdaad geen site ontwikkelen die perfect werkt in Internet Explorer 4.
quote:[..]
Nou, ik 'hang' geen browser aan. Ik gebruik Opera al jaren als standaardbrowser (zelfs al in de tijd dat er nog een reclamebanner aan hing), vanwege de fijne zoomfunctie. Eerst hadden andere browsers namelijk die functie niet (behalve letters vergroten) en ik heb dat echt nodig, omdat ik het anders niet goed kan zien.
En zo heeft natuurlijk iedereen een reden om zijn/haar favoriete browser te gebruiken.
Alleen kijken en niet aankomen he!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:53 schreef Darkwolf het volgende:
Bijna weekend! Yay! Zondag lekker naar Ouwehand Dierenpark in Rhenen!![]()
Hopelijk is het weer niet al te bagger...
Mogguh fruts.. nog wat gefrutst?quote:
Elke dag weer frutselenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mogguh fruts.. nog wat gefrutst?
Je bent dol op poesjes zag ik in je fobo
LOL!quote:
Ik frutsel hier wat in elkaar voor vervelende klanten in de hoop dat ze minder vervelend wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Elke dag weer frutselen![]()
![]()
En cats rule![]()
![]()
en jij?
Hahaha, ja, jij ontkomt er ook niet aan Frutsquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:40 schreef Frutsel het volgende:
@Lavender
Sterkte vandaag op VKZ.. .met de recente berichtgeving over de Wolf van de PVDA, luisterend naar de naam Job, zal het daar wel los gaan, net als in POL...
edit: kut, in NWS ook
Vieze Kut Zooi, dat is hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef Bastard het volgende:
VKZ ... het doet mij sterk denken aan voetbalhooligans die elkaar met stenen willen doodgooien.
Jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha, ja, jij ontkomt er ook niet aan Fruts
"En dat is modquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
JaHelaas, ik wilde al olie op het vuur gooien door te zeggen :"tijd voor een volkertje van rechts"
Nee, we slaan elkaar met zakdoekjes, dus we overleven het wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef Bastard het volgende:
VKZ ... het doet mij sterk denken aan voetbalhooligans die elkaar met stenen willen doodgooien.
ja psiesquote:
Oh ik ken het maar al te goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja psiesdan mag je dat niet
Je mag nix
zowiezo word je op alles "gepakt" wat je zegt![]()
maar soms heb ik gewoon de neiging te provoceren, of ik het nu meen of niet![]()
dan jeukt het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |