De motor van Flight 77.quote:[quote]Op donderdag 16 september 2010 11:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Okay.
Ik ga eens googlen op een foto van de motor, die heb ik namelijk nog niet gezien.
En die andere vlucht, wat is daarmee? Waarom zijn daar geen brokstukken gevonden?
Doet het ook niet, ik ben maar een simpele ziel en wil het graag simpel uitgelegd hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Die mensen passen alleen denying the obvious toe, vertellen je dat zwart eigenlijk wit is.
Proberen jou aan het verstand te brengen dat jou hersenen niet naar behoren functioneren
Dat world domination aan de order is, is wat mij betreft wel duidelijk.quote:Daarom maar aan te nemen dat alles wat via de propaganda pers wordt verkondigd de absolute waarheid is waar geen twijfels over mogelijk zijn
Hetgeen vol leugens psychologische oorlog en propaganda staat, op die manier probeert men de publieke opinie te ontvoeren ten einde hun doelen te kunnen verwezenlijken
Die doelen zijn de wereld economie te vernietigen, dit op het christendom en de Islam af te schuiven en daarna een grootschalige ontvolking van de aarde door middel van een internationale communistische Stalin regering in het leven te roepen
Dit alles gesteund en afgeschermd door de propaganda pers die in handen is van de meest hard core satanisten ter wereld
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:58 schreef Buitendam het volgende:
Laatse post.
[..]
De motor van Flight 77.
Ik zal wat foto's van de andere 2 vliegtuigen straks even posten.
Het is geen kwestie van "mening", er ligt genoeg bewijs hetgeen een kwestie is van "waarnemen".quote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik leg mijn visie uit over wat er die dag gebeurd is. Niemand hoeft mijn mening te delen.
quote:Waar doe ik dat?
[..]
Dat doe ik, ja. Als jij dat niet doet is dat jouw goed recht. Lang leve de Westerse democratische samenleving.
[..]
Oké. Ben ik niet met je eens, maar prima.
[..]
Ik moest lachen.
[..]
Maakt dat mij ook een Satanist als ik daarin geloof?
Nou ja, een mening is hier gewoon nog steeds welkom natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 12:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van "mening", er ligt genoeg bewijs hetgeen een kwestie is van "waarnemen".
Ten tweede zijn subjectieve meningen ongepast in deze omdat deze gebaseerd kunnen zijn op vooroordelen over Islam
Objectiviteit kan alleen toepast worden door de dossiers vol bewijs te erkennen en niet onder de mat te vegen.
[..]
quote:Ten tweede zijn subjectieve meningen ongepast in deze omdat deze gebaseerd kunnen zijn op vooroordelen over Islam
En vanuit die waarneming vorm je een mening. Ik deel jouw visie niet en dus ook niet jouw mening. Arrogant, much?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van "mening", er ligt genoeg bewijs hetgeen een kwestie is van "waarnemen".
Het is wel een mening, want datgene wat jij 'waarneemt' staat bol van de subjectiviteit. Maar als die ongepast zijn dan zou ik maken dat ik weg kwam uit deze topicreeks, want de vooroordelen van jouw kant zijn niet meer te tellen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ten tweede zijn subjectieve meningen ongepast in deze omdat deze gebaseerd kunnen zijn op vooroordelen over Islam
Objectiviteit kan alleen toepast worden door de dossiers vol bewijs te erkennen en niet onder de mat te vegen.
[..]
Maar als het bewijs is weerlegt, leg jij je daar dan ook bij neer?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Maar dat werkt toch ook de andere kant op?quote:Objectiviteit kan alleen toepast worden door de dossiers vol bewijs te erkennen en niet onder de mat te vegen.
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, een mening is hier gewoon nog steeds welkom natuurlijkDe jouwe maar ook die van anderen.
En dit moet je me even uitleggen:
[..]
Het zou je toch sieren als je iets meer de deur openhield in een discussie.. anders word het zo eenrichtingsverkeer van dit is het en een andere mening is niet mogelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
[..]
Offtopic. Terug naar het Pentagon.quote:
Je vind het niet vreemd dat het vliegtuig zo laag heeft kunnen vliegen met zo'n crappy piloot?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Offtopic. Terug naar het Pentagon.
Dat vliegtuig vloog daar waarschijnlijk helemaal niet. De foto's zijn van te voren in elkaar gedraaid. De lantaarnpalen waren helemaal niet omver getikt. Allemaal fake foto's. Zelfde als die foto's met die klinisch neergelegde wrakstukken.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je vind het niet vreemd dat het vliegtuig zo laag heeft kunnen vliegen met zo'n crappy piloot?
Waar zijn die foto's van de niet geknakte lantarenpalen?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vliegtuig vloog daar waarschijnlijk helemaal niet. De foto's zijn van te voren in elkaar gedraaid. De lantaarnpalen waren helemaal niet omver getikt. Allemaal fake foto's. Zelfde als die foto's met die klinisch neergelegde wrakstukken.
Photoshop experts, waar zijn jullie!?
Waarom is er eigenlijk zoveel gefoefeld met fotos van het Pentagon ?quote:... Terug naar het Pentagon.
Hoe kan dat wanneer je een zijde van de discussie niet toestaat?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:41 schreef Bastard het volgende:
En weer open, ik stel voor dat we het discusseren over de discussie zelf wel achterwege laten en hier gewoon over een mogelijk complot van de 9-11 gebeurtenis hebben.
Daar horen overigens gesprekspartners aan deel te nemen die informatie hebben, informatie zoeken en het liefst dan ook nog met een open mening aan tafel zitten.
Kijk dit filmpje en luister aandachtig wat de beste man (taxi chauffeur Lloyd England) te melden heeftquote:Op donderdag 16 september 2010 12:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waar zijn die foto's van de niet geknakte lantarenpalen?
Wil je verder in FB gaan ?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Hoe kan dat wanneer je een zijde van de discussie niet toestaat?
Tegelijkertijd die zijde van subjectiviteit beschuldigen?
Ik kan best ok photoshoppen, maar ik begrijp niet precies wat je wilt weten?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niemand?![]()
Ik geloof dat ik gek begin te worden. Ik zie blijkbaar dingen die NIEMAND anders ziet. Wie heeft er hier ECHTE professionele Photoshop skills om mij duidelijk te maken dat ik spoken zie!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |