abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86491751
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:25 schreef mediacurator het volgende:
De waarheid staat aan mijn kant, God bestaat ^O^

En jij bent niet God
Bewijs maar.

(sorry, deze open deur kon ik echt niet laten).
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86491786
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:23 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Je kent de uitdrukking: Over lijken gaan?
Nou hier heb je een perfect voorbeeld...
[..]

Het zou dus best kunnen dat de echte vliegtuigen zijn verdwenen en dat er dummies zijn gebruikt om deze kans aanzienlijk minder te maken.
Pentagon is toch niet eens een foto van?
Er zijn wel degelijk foto's van het Pentagon. Iemand had ooit eens een heel mooi linkje naar een geanalyseerde foto reeks van het Pentagon. Ook daar waren hele vreemde zaken op te zien. Sowieso oogde het allemaal te clean. Ik ga daar nog eens naar op zoek.

Het zou leuk zijn als mensen met Photoshop skills eens wat van die officiële hi-res foto's zou bekijken.
pi_86491923
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er zijn wel degelijk foto's van het Pentagon. Iemand had ooit eens een heel mooi linkje naar een geanalyseerde foto reeks van het Pentagon. Ook daar waren hele vreemde zaken op te zien. Sowieso oogde het allemaal te clean. Ik ga daar nog eens naar op zoek.

Het zou leuk zijn als mensen met Photoshop skills eens wat van die officiële hi-res foto's zou bekijken.
Als je de link geeft. :)

En trouwens die foto die op 15/9 uitgegeven is, is volgens mij niks raars aan te zien ;)
pi_86491948
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:23 schreef Oblivion het volgende:

Pentagon is toch niet eens een foto van?
De meest bekende.
Dit, dus.
pi_86491957
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Bewijs maar.

(sorry, deze open deur kon ik echt niet laten).
Apologie geaccepteerd, maar onnodig

Illustreert namelijk extract wat ik wilde zeggen ^O^
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 11:31:44 #281
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_86491976
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:19 schreef mediacurator het volgende:

[..]

hersenspoeling...

Hoe doe je dat? de methode heet denying the obvious. (Jouw specialiteit Tuin_hek)

Dus duidelijke bewijzen van een complot te ontkennen door te suggereren dat anderen te lijden hebben van paranoïde en ongegronde waanbeelden
Flikker nou eens op met dat op de man spelen gast.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 16 september 2010 @ 11:32:04 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86491992
quote:

[..]

En jij bent niet God
En daar ging elke mogelijkheid tot discussie :')
Er vanuitgaande dat dit serieus is natuurlijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_86492020
quote:

Denk je dat echt?
Daar is al de ellende mee begonnen! Mensen die begonnen te geloven.
quote:
En jij bent niet God
Jij ook niet.
Ik ook niet.
Of misschien wel, misschien zijn we allemaal god.

We dwalen iets te ver af.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86492106
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En daar ging elke mogelijkheid tot discussie :')
Er vanuitgaande dat dit serieus is natuurlijk.
Ik zeg dat er mensen zijn die voor God willen spelen

Omdat ze dat naar de bol is gestegen wil men secularisatie afdwingen middels terreur en daarmee de concurrentie uitschakelen

Op die manier representeren deze satanisten een nep God, door middel van hun vijanden het christendom en de Islam een slechte naam te geven.

Zonder te vermelden dat het hun geïnfiltreerde agenten zijn die dat juist veroorzaken

Maar het spelletje gaat de mist in

Net als de 70's tv quiz 1 vd 3, Kan de echte God nu opstaan?

^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door mediacurator op 16-09-2010 11:40:28 ]
pi_86492115
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De meest bekende.
Wat zegt deze foto jou?
Zegt mij niet zoveel...
pi_86492141
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:30 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Als je de link geeft. :)

En trouwens die foto die op 15/9 uitgegeven is, is volgens mij niks raars aan te zien ;)
Zie paar posts terug waarin ik reageer op Oompaloompa. ;)

Nee, die stofwolk vind je er dus ook niet nep uit zien? Bewerkt? Opgepoetst?

En geloof je het zelf dat de maker nog de tijd nam om even een foto'tje te schieten en dit zou overleven? ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2010 11:38:45 ]
pi_86492153
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:35 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wat zegt deze foto jou?
Zegt mij niet zoveel...
Elk foto of filmpje kan tegenwoordig gemanipuleerd zijn, maar er zijn wel degelijk foto's van Flight 77. Of het nep of echt is laat ik aan de pro's over.
Dit, dus.
pi_86492252
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Elk foto of filmpje kan tegenwoordig gemanipuleerd zijn, maar er zijn wel degelijk foto's van Flight 77. Of het nep of echt is laat ik aan de pro's over.
Wat is jouw visie over de aanslag op Pentagon?
Klopt het verhaal wat ze vrij hebben gegeven?
pi_86492282
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zie dat de rook een andere, deels transparante, layer is. Let op de dichtheid van de rook op sommige plaatsen en kijk naar de dakrand.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2010 11:42:44 ]
pi_86492341
oeps

[ Bericht 29% gewijzigd door mediacurator op 16-09-2010 11:47:52 ]
pi_86492405
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:42 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Die mensen passen alleen denying the obvious toe, vertellen je dat zwart eigenlijk wit is.

Gesteund door de propaganda pers die in handen is van de meest hard core satanisten ter wereld
Dan nog wil ik het graag weten. :)
  donderdag 16 september 2010 @ 11:44:59 #292
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86492444
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:33 schreef mediacurator het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O-

Wat heeft _Led_ er nou weer mee te maken :D? Die post zelden in de 9/11-topics, want hij is namelijk op de achtergrond al jaren bezig met het schrijven van de theorie van de verdwenen stad lessen in perspectief :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86492468
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:39 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat denk ik zeker. Ik denk dat een aantal bewijsstukken te complex zijn om compleet te verzinnen.
De data van de vliegtuigen, zoals vertrektijden, passagierslijst, verdwijning van de radar in de richting van het Pentagon en dan een kwartier later slaat er ineens een vliegtuig in het Pentagon. Passagiers weg, vliegtuig weg, brokstukken gevonden, motor gevonden. Het sluit een conspiracy 100% uit, wat mij betreft.

Als klap op de vuurpijl deze camerabeelden van de kapers, 3 minuten voor zij Flight 77 ingaan. Ik geloof het originele verhaal van A tot Z.
Dit, dus.
pi_86492526
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zie paar posts terug waarin ik reageer op Oompaloompa. ;)

Nee, die stofwolk vind je er dus ook niet nep uit zien? Bewerkt? Opgepoetst?

En geloof je het zelf dat de maker nog de tijd nam om even een foto'tje te schieten en dit zou overleven? ;)
Waarom zou hij er geen foto van nemen?
Hij staat er toch al dichtbij, dan kun je niet in 5 sec waarin dat gebouw neerkomt 200m verder rennen.

En volgens mij is er niks raars aan deze foto, foto is wel met een groothoeklens genomen.
Met een normaal fototoestel kan je deze foto niet nemen omdat de gebouwen er anders nooit oppassen.
pi_86492550
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:39 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Die mensen passen alleen denying the obvious toe, vertellen je dat zwart eigenlijk wit is.

Proberen jou aan het verstand te brengen dat jou hersenen niet naar behoren functioneren

Daarom maar aan te nemen dat alles wat via de propaganda pers wordt verkondigd de absolute waarheid is waar geen twijfels over mogelijk zijn

Hetgeen vol leugens psychologische oorlog en propaganda staat, op die manier probeert men de publieke opinie te ontvoeren ten einde hun doelen te kunnen verwezenlijken

Die doelen zijn de wereld economie te vernietigen, dit op het christendom en de Islam af te schuiven en daarna een grootschalige ontvolking van de aarde door middel van een internationale communistische Stalin regering in het leven te roepen

Dit alles gesteund en afgeschermd door de propaganda pers die in handen is van de meest hard core satanisten ter wereld
pi_86492680
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat denk ik zeker. Ik denk dat een aantal bewijsstukken te complex zijn om compleet te verzinnen.
De data van de vliegtuigen, zoals vertrektijden, passagierslijst, verdwijning van de radar in de richting van het Pentagon en dan een kwartier later slaat er ineens een vliegtuig in het Pentagon. Passagiers weg, vliegtuig weg, brokstukken gevonden, motor gevonden. Het sluit een conspiracy 100% uit, wat mij betreft.

Als klap op de vuurpijl deze camerabeelden van de kapers, 3 minuten voor zij Flight 77 ingaan. Ik geloof het originele verhaal van A tot Z.
Okay.

Ik ga eens googlen op een foto van de motor, die heb ik namelijk nog niet gezien.

En die andere vlucht, wat is daarmee? Waarom zijn daar geen brokstukken gevonden?
pi_86492693
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:47 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Waarom zou hij er geen foto van nemen?
Hij staat er toch al dichtbij, dan kun je niet in 5 sec waarin dat gebouw neerkomt 200m verder rennen.
Heb jij ooit weleens doodsangst ervaren? Je gaat dan echt geen foto maken, kan ik je verzekeren en hem dan 9 jaar lang niet tonen. Je gaat dan de show stelen door te zeggen: "I survived 9/11 and all I got was this picture" ;)

quote:
En volgens mij is er niks raars aan deze foto, foto is wel met een groothoeklens genomen.
Met een normaal fototoestel kan je deze foto niet nemen omdat de gebouwen er anders nooit oppassen.
Ik vind hem veel te clean.

Bestudeer de foto's eens heel goed die ik gisterenavond geplaatst heb.

Hier: 9-11 #23
en hier: 9-11 #23

En probeer eens of je eigenaardigheden kunt constateren.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2010 11:51:52 ]
  donderdag 16 september 2010 @ 11:54:04 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86492769
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:48 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Proberen jou aan het verstand te brengen dat jou hersenen niet naar behoren functioneren

Daarom maar aan te nemen dat alles wat via de propaganda pers wordt verkondigd de absolute waarheid is waar geen twijfels over mogelijk zijn

Hetgeen vol leugens psychologische oorlog en propaganda staat, op die manier probeert men de publieke opinie te ontvoeren ten einde hun doelen te kunnen verwezenlijken

Die doelen zijn de wereld economie te vernietigen, dit op het christendom en de Islam af te schuiven en daarna een grootschalige ontvolking van de aarde door middel van een internationale communistische Stalin regering in het leven te roepen

Dit alles gesteund en afgeschermd door de propaganda pers die in handen is van de meest hard core satanisten ter wereld
Schrijf er een mooi film script van! Wieweet kan je die voor veel geld verkopen :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_86492789
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:48 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik leg mijn visie uit over wat er die dag gebeurd is. Niemand hoeft mijn mening te delen.

quote:
Waar doe ik dat?

quote:
Dat doe ik, ja. Als jij dat niet doet is dat jouw goed recht. Lang leve de Westerse democratische samenleving.

quote:
Oké. Ben ik niet met je eens, maar prima.

quote:
Ik moest lachen.

quote:
Gesteund door de propaganda pers die in handen is van de meest hard core satanisten ter wereld
Maakt dat mij ook een Satanist als ik daarin geloof?
Dit, dus.
pi_86492814
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik zie dat de rook een andere, deels transparante, layer is. Let op de dichtheid van de rook op sommige plaatsen en kijk naar de dakrand.
Niemand? :?

Ik geloof dat ik gek begin te worden. Ik zie blijkbaar dingen die NIEMAND anders ziet. Wie heeft er hier ECHTE professionele Photoshop skills om mij duidelijk te maken dat ik spoken zie!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')