abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86484792
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hebt iig de moeite genomen! ^O^
Ja die moeite heb ik gedaan omdat ik zekerheid wilde.
Het verhaal van geen vliegtuigen en gefingeerde slachtoffers ging mij veel te ver.
Als je zelf ook even flink gaat googelen zie je dat ze sites hebben die echt door vrienden of familie zijn gemaakt en daar wordt dan ook wel goed gereageerd en komt het niet nepperig over.
pi_86484836
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:46 schreef ToT het volgende:
Okee, voor de BNW'ers onder ons: waarom duikt deze foto NU pas op? ;)

11-9 foto
Ik zie 'm niet, maar gezien de reacties is dat maar beter?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86484864
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:52 schreef Salvad0R het volgende:
Pfff het stinkt in dit soort topics zo naar government agents dat het enige nuttige wat je kan zeggen is:

Laat je niets aanpraten. Denk voor jezelf. Doe zelf onderzoek. Wees kritisch.

De waarheid spreekt voor zich .
Wat is jou waarheid?
pi_86484900
Ook deze foto vind ik typisch (klik voor een grotere afbeelding):

De man op de voorgrond lijkt er wel in gezet. De donkere vrouw rechts lijkt me te relaxed voor de situatie.De hele crowd lijkt me wat te relaxed tov de man op de voorgrond. En er zijn verder wat vreemde niet te plaatsen dingen met die crowd. Het lijkt in mijn ogen ook gewoon weer nep... bijna een filmset.

Ik weet het, het begint afgezaagd te klinken... :')

Iemand die hier ook opmerkelijke dingen aan ziet?
pi_86484912
Het is dezelfde overheid die de theorie in het leven heeft geroepen dat vliegtuigen hologrammen zijn en dat alles fake is, die verantwoordelijk is voor de aanslagen.
pi_86485006
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook deze foto vind ik typisch (klik voor een grotere afbeelding):

[ afbeelding ]

De man op de voorgrond lijkt er wel in gezet. De donkere vrouw rechts lijkt me te relaxed voor de situatie.De hele crowd lijkt me wat te relaxed tov de man op de voorgrond. En er zijn verder wat vreemde niet te plaatsen dingen met die crowd. Het lijkt in mijn ogen ook gewoon weer nep... bijna een filmset.

Ik weet het, het begint afgezaagd te klinken... :')

Iemand die hier ook opmerkelijke dingen aan ziet?
nee, ik zie niets opmerkelijks
pi_86485035
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:01 schreef Salvad0R het volgende:
Het is dezelfde overheid die de theorie in het leven heeft geroepen dat vliegtuigen hologrammen zijn en dat alles fake is, die verantwoordelijk is voor de aanslagen.
Hmmm, jij denkt de overheid...

Okay.
pi_86485071
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:58 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wat is jou waarheid?
Dat 9/11 is aangekondigd door de Neocons in de jaren negentig met het "Project for a New American Century" waarin ze (Wolfowitz Bush etc) stelden dat Amerika een "nieuwe Pearl Harbor" nodig had om globale dominantie te behouden, dat de Bin Laden familie in door de US overheid gecharterde vliegtuigen in de dagen na 9/11 Amerika uit werd gevlogen, dat het aanvalsplan voor Afghanistan al een paar maand klaar lag, dat de Amerikaanse vloot in de dagen voor 9/11 zichzelf tactisch in de Perzische Golf heeft geparkeerd, dat de broer van Osama Bin Laden met George HW Bush tijdens de ochtend van 9/11 aan het ontbijten was in het White House, dat de vliegtuigen waarschijnlijk op afstand bestuurd werden zoals onbemande drones aangezien veel door de Amerikaanse overheid aangewezen kapers levend opdoken, dat er nano-thermite is gevonden in het stof van WTC1 & WTC2 wat duidt op controlled demolition van deze twee torens, dat de manier waarop WTC7 instortte op niets anders duidt dan gecontroleerde sloop, dat NORAD ten tijde van de aanslagen meerdere real-life oefeningen (Vigilant Warrior etc) hield met exact dezelfde scenarios als hetgeen wat daadwerkelijk gebeurde op 9/11 om schuldigen de optie te geven te zeggen dat ze dachten dat het een oefening was, dat het onmogelijk is dat de zwarte dozen van de vliegtuigen niet terug worden gevonden maar het paspoort van 1 van de zogenaamde kapers wel, dat het vreemd is dat bepaalde Israelische bedrijven gewaarschuwd werden van te voren om niet naar werk te gaan, dat stalen gebouwen niet instorten door brand, dat de aarde betrekkelijk rond is, dat het universum fucking groot is, dat vieze overheidslaven hun bek moeten houden, etc etc etc.
pi_86485099
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:07 schreef piepie het volgende:

[..]

Hmm.. dat kan :) Ook niet als je naar de contouren van het hoofd van de man kijkt?

Dan deze... vooral op de onderste is het overduidelijk :)

9-11 #23

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2010 01:16:56 ]
pi_86485131
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat 9/11 is aangekondigd door de Neocons in de jaren negentig met het "Project for a New American Century" waarin ze (Wolfowitz Bush etc) stelden dat Amerika een "nieuwe Pearl Harbor" nodig had om globale dominantie te behouden, dat de Bin Laden familie in door de US overheid gecharterde vliegtuigen in de dagen na 9/11 Amerika uit werd gevlogen, dat het aanvalsplan voor Afghanistan al een paar maand klaar lag, dat de Amerikaanse vloot in de dagen voor 9/11 zichzelf tactisch in de Perzische Golf heeft geparkeerd, dat de broer van Osama Bin Laden met George HW Bush tijdens de ochtend van 9/11 aan het ontbijten was in het White House, dat de vliegtuigen waarschijnlijk op afstand bestuurd werden zoals onbemande drones aangezien veel door de Amerikaanse overheid aangewezen kapers levend opdoken, dat er nano-thermite is gevonden in het stof van WTC1 & WTC2 wat duidt op controlled demolition van deze twee torens, dat de manier waarop WTC7 instortte op niets anders duidt dan gecontroleerde sloop, dat NORAD ten tijde van de aanslagen meerdere real-life oefeningen (Vigilant Warrior etc) hield met exact dezelfde scenarios als hetgeen wat daadwerkelijk gebeurde op 9/11 om schuldigen de optie te geven te zeggen dat ze dachten dat het een oefening was, dat het onmogelijk is dat de zwarte dozen van de vliegtuigen niet terug worden gevonden maar het paspoort van 1 van de zogenaamde kapers wel, dat het vreemd is dat bepaalde Israelische bedrijven gewaarschuwd werden van te voren om niet naar werk te gaan, dat stalen gebouwen niet instorten door brand, dat de aarde betrekkelijk rond is, dat het universum fucking groot is, dat vieze overheidslaven hun bek moeten houden, etc etc etc.
Ja, dat zegt alles wel ja....
pi_86485138
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hmm.. dat kan :)

9-11 #23
Hmm, ik zie dat echt niet.
Misschien ben ik er ook gewoon niet goed in.

Het googelen van de namen van de passagiers was voor mij voldoende en voor mij het bewijs dat die vliegtuigen echt waren, net als de passagiers. Ik werd er treurig van toen ik al die sites zag.
pi_86485182
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hmm.. dat kan :) Ook niet als je naar de contouren van het hoofd van de man kijkt?

9-11 #23
Ik raad je aan om wat websites van de familieleden van de omgekomen WTC werknemers op te zoeken. Interviews, protesten en zo.
pi_86485237
Even helemaal afgezien van de smerige falende tactiek om compleet ridicule stellingen te associeren met mensen die oprecht aan de officiele conspiracy theory twijfelen, een tactiek die overigens door overheidslaven wordt gebruikt, het feit dat er nu officieel meer dan een miljoen (onofficieel stuk of 5 miljoen) Afghaanse & Irakese burgerdoden zijn gevallen, zou al meer dan genoeg aanleiding moeten zijn voor oprechte mensen om zich tegen de overheid-conspiracy-theory uit te spreken, zonder te gaan ijlen over hologrammen ( :r ) en dat de slachtoffers van 9/11 niet bestaan ( :r ) .

Die theorie is immers het fundament waarop de War on Terra is gestoeld.
pi_86485631
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]
dat vieze overheidslaven hun bek moeten houden,
Mwa, dat maak ik zelf wel uit, maar bedankt voor de tip :)
Dit, dus.
pi_86486195
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mwa, dat maak ik zelf wel uit, maar bedankt voor de tip :)
Alleen de vieze he, alleen de vieze.
  donderdag 16 september 2010 @ 06:30:08 #242
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86486389
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:16 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ja, dat zegt alles wel ja....
Tsja
The truth was in here.
  donderdag 16 september 2010 @ 08:08:08 #243
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86486892
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja... klopt maar ook een deel niet:

[ afbeelding ]

Gaan vleugeltjes daar zo makkelijk doorheen? Denk je dat echt? :D
jaren geleden had ik al eens voorgesteld om messen van aluminium te maken. Want kennelijk kun je daar staal mee snijden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 16 september 2010 @ 08:10:59 #244
52357 Lambiekje
pi_86486926
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jahoor :) Dat kan prima.
Gek dat de toren niet met windkracht 4 is omgevallen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 16 september 2010 @ 08:13:09 #245
52357 Lambiekje
pi_86486948
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daar heb je een punt! ;)
nee want in die ene foto met rode vliegtuig zit de vogel zo wat nog in tact. Vliegtuig kapot.
  donderdag 16 september 2010 @ 08:59:46 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86487685
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gek dat de toren niet met windkracht 4 is omgevallen.
En waarom vind je dat gek?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 september 2010 @ 09:00:47 #247
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86487702
Mede internet helden, ik ben bezig met het uitschrijven van de theorie over de verdwenen stad..

Dus ik ben er niet vandoor, maar bezig op de achtergrond.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86488150
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:07 schreef piepie het volgende:

[..]

:') .

Overigens is het niet zo lastig dit soort dingen te stagen, aangezien 95-98% van de 'mensen' op aarde onder hun controle staat.

En om alvast de volgende vragen te beantwoorden:

- Nee, heb ik niet en is niet relevant.
- Je weet het zelf donders goed.
pi_86488296
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:08 schreef Lambiekje het volgende:
jaren geleden had ik al eens voorgesteld om messen van aluminium te maken. Want kennelijk kun je daar staal mee snijden.
Als je het heel fijn vermaalt en mengt met ijzeroxide kun je prima staal snijden met aluminium, inderdaad.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86488375
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:16 schreef Oblivion het volgende:

Maar dat hebben we allemaal niet...we zitten allemaal achter ons schermpje te loeren.
Maar daarom kies ik er voor daar geen uitspraken over te doen, omdat ik weinig vertrouwen in mijn uitspraken heb m.b.t. dit.

De rest ben ik met je eens :)
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kan, maar het kan ook een glitch zijn die kan onstaant tijdens multi-layer video compositing.

Kan ook een man zijn die toevallig een ongeluk heeft gehad waarbij hij de helft van zijn hoofd kwijt is geraakt.
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja, ik heb ook even geklikt op het filmpje, maar na 3 tellen weer afgezet. Dit was echt te slecht. Overigens pleurt Oompaloompa nu zelf van die bagger neer, terwijl ze daar altijd zo'n hekel aan zegt te hebben. Typisch weer. :{
Ik heb uitgelegd wat het was, wat er boeiend aan was, wat er minder goed aan was. Het gebrek aan informatie is wat me normaal gesproken irriteert, je legt me weer woorden in de mond.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')