Ja die moeite heb ik gedaan omdat ik zekerheid wilde.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt iig de moeite genomen!
Ik zie 'm niet, maar gezien de reacties is dat maar beter?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:46 schreef ToT het volgende:
Okee, voor de BNW'ers onder ons: waarom duikt deze foto NU pas op?
11-9 foto
Wat is jou waarheid?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:52 schreef Salvad0R het volgende:
Pfff het stinkt in dit soort topics zo naar government agents dat het enige nuttige wat je kan zeggen is:
Laat je niets aanpraten. Denk voor jezelf. Doe zelf onderzoek. Wees kritisch.
De waarheid spreekt voor zich .
nee, ik zie niets opmerkelijksquote:Op donderdag 16 september 2010 01:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook deze foto vind ik typisch (klik voor een grotere afbeelding):
[ afbeelding ]
De man op de voorgrond lijkt er wel in gezet. De donkere vrouw rechts lijkt me te relaxed voor de situatie.De hele crowd lijkt me wat te relaxed tov de man op de voorgrond. En er zijn verder wat vreemde niet te plaatsen dingen met die crowd. Het lijkt in mijn ogen ook gewoon weer nep... bijna een filmset.
Ik weet het, het begint afgezaagd te klinken...
Iemand die hier ook opmerkelijke dingen aan ziet?
Hmmm, jij denkt de overheid...quote:Op donderdag 16 september 2010 01:01 schreef Salvad0R het volgende:
Het is dezelfde overheid die de theorie in het leven heeft geroepen dat vliegtuigen hologrammen zijn en dat alles fake is, die verantwoordelijk is voor de aanslagen.
Dat 9/11 is aangekondigd door de Neocons in de jaren negentig met het "Project for a New American Century" waarin ze (Wolfowitz Bush etc) stelden dat Amerika een "nieuwe Pearl Harbor" nodig had om globale dominantie te behouden, dat de Bin Laden familie in door de US overheid gecharterde vliegtuigen in de dagen na 9/11 Amerika uit werd gevlogen, dat het aanvalsplan voor Afghanistan al een paar maand klaar lag, dat de Amerikaanse vloot in de dagen voor 9/11 zichzelf tactisch in de Perzische Golf heeft geparkeerd, dat de broer van Osama Bin Laden met George HW Bush tijdens de ochtend van 9/11 aan het ontbijten was in het White House, dat de vliegtuigen waarschijnlijk op afstand bestuurd werden zoals onbemande drones aangezien veel door de Amerikaanse overheid aangewezen kapers levend opdoken, dat er nano-thermite is gevonden in het stof van WTC1 & WTC2 wat duidt op controlled demolition van deze twee torens, dat de manier waarop WTC7 instortte op niets anders duidt dan gecontroleerde sloop, dat NORAD ten tijde van de aanslagen meerdere real-life oefeningen (Vigilant Warrior etc) hield met exact dezelfde scenarios als hetgeen wat daadwerkelijk gebeurde op 9/11 om schuldigen de optie te geven te zeggen dat ze dachten dat het een oefening was, dat het onmogelijk is dat de zwarte dozen van de vliegtuigen niet terug worden gevonden maar het paspoort van 1 van de zogenaamde kapers wel, dat het vreemd is dat bepaalde Israelische bedrijven gewaarschuwd werden van te voren om niet naar werk te gaan, dat stalen gebouwen niet instorten door brand, dat de aarde betrekkelijk rond is, dat het universum fucking groot is, dat vieze overheidslaven hun bek moeten houden, etc etc etc.quote:
Hmm.. dat kanquote:
Ja, dat zegt alles wel ja....quote:Op donderdag 16 september 2010 01:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat 9/11 is aangekondigd door de Neocons in de jaren negentig met het "Project for a New American Century" waarin ze (Wolfowitz Bush etc) stelden dat Amerika een "nieuwe Pearl Harbor" nodig had om globale dominantie te behouden, dat de Bin Laden familie in door de US overheid gecharterde vliegtuigen in de dagen na 9/11 Amerika uit werd gevlogen, dat het aanvalsplan voor Afghanistan al een paar maand klaar lag, dat de Amerikaanse vloot in de dagen voor 9/11 zichzelf tactisch in de Perzische Golf heeft geparkeerd, dat de broer van Osama Bin Laden met George HW Bush tijdens de ochtend van 9/11 aan het ontbijten was in het White House, dat de vliegtuigen waarschijnlijk op afstand bestuurd werden zoals onbemande drones aangezien veel door de Amerikaanse overheid aangewezen kapers levend opdoken, dat er nano-thermite is gevonden in het stof van WTC1 & WTC2 wat duidt op controlled demolition van deze twee torens, dat de manier waarop WTC7 instortte op niets anders duidt dan gecontroleerde sloop, dat NORAD ten tijde van de aanslagen meerdere real-life oefeningen (Vigilant Warrior etc) hield met exact dezelfde scenarios als hetgeen wat daadwerkelijk gebeurde op 9/11 om schuldigen de optie te geven te zeggen dat ze dachten dat het een oefening was, dat het onmogelijk is dat de zwarte dozen van de vliegtuigen niet terug worden gevonden maar het paspoort van 1 van de zogenaamde kapers wel, dat het vreemd is dat bepaalde Israelische bedrijven gewaarschuwd werden van te voren om niet naar werk te gaan, dat stalen gebouwen niet instorten door brand, dat de aarde betrekkelijk rond is, dat het universum fucking groot is, dat vieze overheidslaven hun bek moeten houden, etc etc etc.
Hmm, ik zie dat echt niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hmm.. dat kan
Dan deze... vooral op de onderste is het overduidelijk
9-11 #23
Ik raad je aan om wat websites van de familieleden van de omgekomen WTC werknemers op te zoeken. Interviews, protesten en zo.quote:Op donderdag 16 september 2010 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hmm.. dat kanOok niet als je naar de contouren van het hoofd van de man kijkt?
Dan deze... vooral op de onderste is het overduidelijk
9-11 #23
Mwa, dat maak ik zelf wel uit, maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 16 september 2010 01:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dat vieze overheidslaven hun bek moeten houden,
Alleen de vieze he, alleen de vieze.quote:Op donderdag 16 september 2010 01:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, dat maak ik zelf wel uit, maar bedankt voor de tip
Tsjaquote:Op donderdag 16 september 2010 01:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, dat zegt alles wel ja....
jaren geleden had ik al eens voorgesteld om messen van aluminium te maken. Want kennelijk kun je daar staal mee snijden.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja... klopt maar ook een deel niet:
[ afbeelding ]
Gaan vleugeltjes daar zo makkelijk doorheen? Denk je dat echt?![]()
Gek dat de toren niet met windkracht 4 is omgevallen.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JahoorDat kan prima.
nee want in die ene foto met rode vliegtuig zit de vogel zo wat nog in tact. Vliegtuig kapot.quote:
En waarom vind je dat gek?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gek dat de toren niet met windkracht 4 is omgevallen.
quote:
Als je het heel fijn vermaalt en mengt met ijzeroxide kun je prima staal snijden met aluminium, inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:08 schreef Lambiekje het volgende:
jaren geleden had ik al eens voorgesteld om messen van aluminium te maken. Want kennelijk kun je daar staal mee snijden.
Maar daarom kies ik er voor daar geen uitspraken over te doen, omdat ik weinig vertrouwen in mijn uitspraken heb m.b.t. dit.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:16 schreef Oblivion het volgende:
Maar dat hebben we allemaal niet...we zitten allemaal achter ons schermpje te loeren.
Kan ook een man zijn die toevallig een ongeluk heeft gehad waarbij hij de helft van zijn hoofd kwijt is geraakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kan, maar het kan ook een glitch zijn die kan onstaant tijdens multi-layer video compositing.
Ik heb uitgelegd wat het was, wat er boeiend aan was, wat er minder goed aan was. Het gebrek aan informatie is wat me normaal gesproken irriteert, je legt me weer woorden in de mond.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook even geklikt op het filmpje, maar na 3 tellen weer afgezet. Dit was echt te slecht. Overigens pleurt Oompaloompa nu zelf van die bagger neer, terwijl ze daar altijd zo'n hekel aan zegt te hebben. Typisch weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |