Kijk dan ook even op:quote:Op woensdag 15 september 2010 23:43 schreef Oblivion het volgende:
Holy fuck die is gewoon 3 uur...dat wordt een lange zit...
compressie?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik had het over een andere auto dan jij, maar ook aan die auto van jou zijn vreemde dingen te zien als je heel goed kijkt. Maar goed... daar ga ik je nu niet mee vervelen. Ik heb weer wat anders voor je om eens naar te kijken:
Kijk naar de hoofden van die voorbijgangers (1:14 in filmpje hieronder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikzelf vind de zogenaamde jumpers verreweg het meest fascinerend aspect van 9/11. Er is een hele mooie docu gemaakt om deze mensen in beeld te brengen, zonder de lugubere impact foto's. Gewoon de gezichten en verhalen achter de jumpers. Hij is in zijn totaliteit op Youtube te vinden.quote:
Never lose your style dear... sneren kunnen we allemaal wel. Niks aan.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
touché, maar ik volg deze thread al sinds bijna het begin en heb nog nooit iets nieuws gezien van de debunker kant. Dat telt ook voor iets neem ik aan
Maar dat hebben we allemaal niet...we zitten allemaal achter ons schermpje te loeren.quote:Meer dat ik niet genoeg kennis heb om daar met enige zekerheid over te kunnen oordelen. Ik moet gewoon bekennen dat ik niet veel weet over de middenoosten politiek & maatschappij en het daarom voor mezelf moeilijk kan beargumenteren waarom het wel of niet logisch zou zijn etc.
True...quote:Daar ga ik wel van uit. Ik denk alleen dat de mate daarvan ernstig overschat wordt. Het i niet zo moeilijk mensen te polariseren. Kijk maar naar ons politieke discours wat ook bijna nooit gaat over waar het over zou moeten gaan.
Nou dat is het probleem, ze hebben iets te weinig framepjes...quote:Ga gerust je gang, ik denk alleen dat dat niet het gebied is waar iets te vinden valt, elk framepje is al op duizenden zolders bekeken. Daarbij teruggrijpend op mijn eerdere uitspraak denk ik dat juist zulk gedrag precies de andere mogelijkheden tegenwerkt.
Ja, dat zou mooi worden.quote:Bijna niemand durft zijn handen te branden aan speculaties, gebasseerd op feiten en logica, over 9-11. Om de hoek zitten namelijk de 9-11 conspiracy theoristen en vanaf daar is het nog maar een hele kleine stap naar de holocaust ontkenners, david ickes etc.
Zou niet zo moeten zijn, maar goed.quote:Uiteindelijk ben je stuck met de Chomskys, Naomi Kleins en Adam Curtissen voor je intellectuele besprekingen van 9-11 omdat weinig mensen er hun handen aan willen branden.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1643316699854377441#quote:Op donderdag 16 september 2010 00:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ikzelf vind de zogenaamde jumpers verreweg het meest fascinerend aspect van 9/11. Er is een hele mooie docu gemaakt om deze mensen in beeld te brengen, zonder de lugubere impact foto's. Gewoon de gezichten en verhalen achter de jumpers. Hij is in zijn totaliteit op Youtube te vinden.
9/11: The Falling Man.
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0810746/
Kan, maar het kan ook een glitch zijn die kan onstaant tijdens multi-layer video compositing.quote:
Zal ik zeker doen, maar niet meer vannacht, heb die andere ook afgezet.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:09 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Kijk dan ook even op:
http://www.911myths.com/
http://www.debunking911.com/
Of de 9/11 debunked serie op youtube
Tja, ik heb ook even geklikt op het filmpje, maar na 3 tellen weer afgezet. Dit was echt te slecht. Overigens pleurt Oompaloompa nu zelf van die bagger neer, terwijl ze daar altijd zo'n hekel aan zegt te hebben. Typisch weer.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, maar niet meer vannacht, heb die andere ook afgezet.
Waar de loose change wel met documenten en gezichten en webpagina's aankwamen, deed de debunker alleen maar een zwart scherm met witte letters opgooien.
Weet eigenlijk niet wat ik daar van moet denken.
Niks meer te zeggen over het 'enorme' puin? Maakt ook niet uit welke auto het is alles is vreemd in jouw ogen. Ik ga niet kijken want je gaat toch weer alles negeren wat niet in je straatje past. Het was weer eens leuk voor een dagje maar de 9/11meningen en argumenten topics van paar jaar terug waren stuk leuker, daar ging met tenminste nog de inhoudelijke discussie aan.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik had het over een andere auto dan jij, maar ook aan die auto van jou zijn vreemde dingen te zien als je heel goed kijkt. Maar goed... daar ga ik je nu niet mee vervelen. Ik heb weer wat anders voor je om eens naar te kijken:
Kijk naar de hoofden van die voorbijgangers (1:14 in filmpje hieronder)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou zeg...quote:Op donderdag 16 september 2010 00:28 schreef mouzzer het volgende:
Het was weer eens leuk voor een dagje maar de 9/11meningen en argumenten topics van paar jaar terug waren stuk leuker, daar ging met tenminste nog de inhoudelijke discussie aan.
Ja, dat heb ik ook gezien.quote:Hier heb je nog eens je vliegende motor, bedenk maar eens hoe ze dat ge-greenscreened hebben.
[ afbeelding ]
Doe nou eens kalm.. -edit- doe nou eens nietquote:Op donderdag 16 september 2010 00:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Niks meer te zeggen over het 'enorme' puin? Maakt ook niet uit welke auto het is alles is vreemd in jouw ogen. Ik ga niet kijken want je gaat toch weer alles negeren wat niet in je straatje past. Het was weer eens leuk voor een dagje maar de 9/11meningen en argumenten topics van paar jaar terug waren stuk leuker, daar ging met tenminste nog de inhoudelijke discussie aan.
Hier heb je nog eens je vliegende motor, bedenk maar eens hoe ze dat ge-greenscreened hebben.
[ afbeelding ]
Jij hebt het gapende gat gezien, maar ik de towers in real...quote:Op donderdag 16 september 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Doe nou eens kalm.. gefrustreerd mannetje.
Ik zie niets wat ook maar een vliegtuigmotor kan zijn en zover weggeslingerd wordt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat snap ik, maar zie jij een vliegtuigwiel een -motor weg worden geslingerd?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij hebt het gapende gat gezien, maar ik de towers in real...
Geloof me, het is echt een paar straten verder op.
De foto klopt met het plaatje.
Nee, maar zie wel iets wat ver weg geschoten wordt.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zie jij een vliegtuigwiel een -motor weg worden geslingerd?
Je hebt iig de moeite genomen!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:32 schreef piepie het volgende:
Ik heb ook even flink zitten googelen of ik memorial sites kon vinden die echt lijken.
Eerst vond ik deze site, waarop alle vluchten staan + de crew en passagiers op die vluchten.
http://www.aerospaceweb.org/remember/ua175.shtml
Daarna ben ik zomaar wat namen gaan googelen (een stuk of 8 schat ik) en vond de meest ontroerende sites, waarop zowel familie als vrienden verhalen hebben achtergelaten. Ook van een van die passagiers hele ritsen met foto's uit zijn verleden.
Niets gefingeerd dus, maar allemaal mensen van vlees en bloed die tragisch zijn omgekomen op die 11e september 2001.
RIP
Mogelijk omdat er onlangs op gronde van de Freedom of Information Act 340 dvd's en een aantal harddisks vrij zijn gegeven door NIST. Welke dat eigenlijk niet wilde.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:46 schreef ToT het volgende:
Okee, voor de BNW'ers onder ons: waarom duikt deze foto NU pas op?
11-9 foto
Lul geen Crap man .quote:Op donderdag 16 september 2010 00:50 schreef ToT het volgende:
Of het is pas onlangs met knappe CGI gegenereerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |