abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86478158
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:25 schreef mouzzer het volgende:
[ afbeelding ]

Maar ik vond meer, hier de originele NBC night news uitzending met beide beelden:
Linker filmpje is vanaf 3:50
Rechter filmpje is vanaf 8:50
Kijk in hetzelfde filmpje dan nu naar 2:11 voor een shot van WTC torens + Empire state building. Kijk vooral naar de horizon, valt het kleurverschil (de paarse band) op? Waar hebben we die eerste gezien? Precies onderin het rechter filmpje! Het lijkt er dus sterk op dat het rechter filmpje een ingezoomde versie is van het shot op 2:11 en dat shor is duidelijk genomen is van het Rockerfeller centre en laat daar nou NBC in zitten (de uitzending van night news begint zelfs op het dak...)

Ik denk als iemand een snapshot neemt van 2:11 en dan in gaat zoemen opde WTC torens je zal zien dat New York zomaar zal verdwijnen. Dus niks fakery maar gewoon erg slechte research van de mensen die het conspirancy filmpje hebben gemaakt en degenen die het filmpje lopen te verdedigen.
Ik vind dit eigenlijk een hele logische verklaring :) Je kunt er ook in doorslaan door echt op elk klein detail te gaan letten, zo kom je steeds weer iets nieuws tegen. Toch zijn een aantal dingen nog steeds vreemd, waaronder dat vliegtuig met een los stuk vleugel (?), en dat ie zo vaag lijkt.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_86478321
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:39 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Het moment van mijn foto is niet in het filmpje te zien dan is net de fade to black. Mijn foto is van vlak voordat hij de toren raakt, hij komt dan onder de rookwolk en dus weer in de zon. Was even zoeken maar heb denk ik het origineel gevonden waarvan mijn foto een close-up is:

[ afbeelding ]
Ik heb even gegoogeld en de bovenkant is wit...

En dit zou er overgebleven zijn bovenop WTC 5:

Nog een keer vanuit andere hoek:

Hmm, die van jou heeft ook dikke kleine motoren, maar als je sommige foto's ziet dan zijn ze langgerekt....?

Kijk hier eens:

http://911index.0catch.com/cheney-2nd-hit.html

Kut kwaliteit foto's zijn het toch ook... :{
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86478483
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat kan net zo goed een leuke fotosoep zijn.. Ik zie niet in dat dit bewijs zou moeten zijn. Achteraf kan iemand met een beetje skills zoiets natuurlijk makkelijk maken.
Het is het origineel... zelfs conspirancy sites erkennen dat want enkele gebruiken deze foto om te bewijzen dat er raketten onder zaten..

Maar blijft lekker dingen negeren of onder het kleed vegen zo kom je wel achter de waarheid ^O^
pi_86478777
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:05 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Het is het origineel... zelfs conspirancy sites erkennen dat want enkele gebruiken deze foto om te bewijzen dat er raketten onder zaten..

Maar blijft lekker dingen negeren of onder het kleed vegen zo kom je wel achter de waarheid ^O^
Ik heb al zoveel dingen gepost de afgelopen uren die stug zijn genegeerd.. dus ga daar nou niet over beginnen. Jij hebt trouwens iets weg van VancouverFan... qua je gedrag. Je begon al vijandig en nu ben je het nog. }:|
pi_86478837
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb al zoveel dingen gepost de afgelopen uren die stug zijn genegeerd..
Ohja? Wat dan?
Dit, dus.
pi_86479140
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En dit zou er overgebleven zijn bovenop WTC 5:

[ afbeelding ]

Nog een keer vanuit andere hoek:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hmm, die van jou heeft ook dikke kleine motoren, maar als je sommige foto's ziet dan zijn ze langgerekt....?

Kijk hier eens:

Het neppe druipt er vanaf, als je het mij vraagt :P

Dit soort foto's vind ik dan weer iets te clean ofzo. Ik weet niet wat het is, maar er is iets mee. Kijk bijvoorbeeld naar de man voor de witte vrachtwagen in het fel blauwe shirt en de man met het donkerblauwe shit. De grens tussen hun shirts en de vrachtwagen... lijkt wel een beetje bij elkaar gesoept ofzo... scherp randje... weet niet precies wat..
:@

Deze ook. Die agent op de voorgrond en dat paaltje er voor. Zo nep als de ziekte. Ik neem toch aan dat jullie het ook zien (klikken voor grote afbeelding)

Die agent hoort daar helemaal niet :o
En zijn auto trouwens ook al niet.... Het lijkt wel of hier met zo'n groen scherm is gewerkt... je weet wel, wat ze in films ook gebruiken enzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 22:34:15 ]
pi_86479967
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb al zoveel dingen gepost de afgelopen uren die stug zijn genegeerd.. dus ga daar nou niet over beginnen. Jij hebt trouwens iets weg van VancouverFan... qua je gedrag. Je begon al vijandig en nu ben je het nog. }:|
Je zei letterlijk dat je er op terug zou komen dus ja dan mag ik daar over beginnen. Ik begon vijandig? Lees mijn originele post nog eens waarin ik duidelijk uitleg waar jullie fout zaten met duidelijke argumenten. Niks vijandigs aan, ik los juist iets op waar jullie al dagen mee bezig waren dus ga niet het slachtoffer uithangen. Maar succes verder met het zoeken naar je waarheid, ik hou het weer voor gezien. (btw je lijkt op Lambiekje qua gedrag ;) )
pi_86480097
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit soort foto's vind ik dan weer iets te clean ofzo. Ik weet niet wat het is, maar er is iets mee. Kijk bijvoorbeeld naar de man voor de witte vrachtwagen in het fel blauwe shirt en de man met het donkerblauwe shit. De grens tussen hun shirts en de vrachtwagen... lijkt wel een beetje bij elkaar gesoept ofzo... scherp randje... weet niet precies wat..
[ afbeelding ]

Deze ook. Die agent op de voorgrond en dat paaltje er voor. Zo nep als de ziekte. Ik neem toch aan dat jullie het ook zien (klikken voor grote afbeelding)

[ afbeelding ]

En zijn auto trouwens ook al niet.... Het lijkt wel of hier met zo'n groen scherm is gewerkt... je weet wel, wat ze in films ook gebruiken enzo.
Ik denk eerder dat je naar zoveel geblurred (is dat een woord? :P ) heb zitten kijken, dat als je dus een hyperfocus en zeer scherp beeld voor je snutter krijgt je denkt dat het niet echt is... ;)
pi_86480132
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Je zei letterlijk dat je er op terug zou komen dus ja dan mag ik daar over beginnen. Ik begon vijandig? Lees mijn originele post nog eens waarin ik duidelijk uitleg waar jullie fout zaten met duidelijke argumenten. Niks vijandigs aan, ik los juist iets op waar jullie al dagen mee bezig waren dus ga niet het slachtoffer uithangen. Maar succes verder met het zoeken naar je waarheid, ik hou het weer voor gezien. (btw je lijkt op Lambiekje qua gedrag ;) )
Bedankt voor de foto van het vliegtuig!
Ik ga gewoon verder met spitten, zijn nog wel een paar dingen die me vreemd zijn...
pi_86480189
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat je naar zoveel geblurred (is dat een woord? :P ) heb zitten kijken, dat als je dus een hyperfocus en zeer scherp beeld voor je snutter krijgt je denkt dat het niet echt is... ;)
Kijk eens goed naar die agent, dat paaltje vlak achter hem en die auto dan.. :)

En die witte auto die is flink gehavend, maar er ligt alleen maar klein puin. :?

En dat witte busje, daar ligt een achterruit uit. _O-

BUSTED! Again.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 22:42:13 ]
pi_86480464
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Okay ik ga met je mee...
Wat als dit gesoept is, met wat voor rede dan?
Wat moet het gesoepte gedeelte verbergen?
pi_86480497
;(
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En die witte auto die is flink gehavend, maar er ligt alleen maar klein puin. :?

BUSTED! Again.
Nou, busted. Waarom eigenlijk?
Dit, dus.
pi_86480586
quote:

[..]

BUSTED! Again.
Tis dat jij ons er op wijst, maar anders zou ik het een gewone foto vinden hoor..nog steeds wel eigenlijk. Oke die met die agent + auto zou bewerkt kunnen zijn... maar dan nog. Zonder agent en auto had ik die foto ook wel geloofwaardig gevonden hoor. Wat zal de reden wezen?
pi_86480599
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:43 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Okay ik ga met je mee...
Wat als dit gesoept is, met wat voor rede dan?
Wat moet het gesoepte gedeelte verbergen?
Een gokje.. dit is helemaal niet op 11 september geschoten :@

Professionals zijn hier mee bezig geweest om te dramatiseren. Zie ook de hompjes vlees, althans ik denk dat het dat moet voorstellen, overal. Puur voor het shock effect.

In het echt zou het misschien allemaal wel niet zo spectaculair zijn geweest als dat je op de beelden hebt kunnen zien. De enorme vuurbal bijvoorbeeld... dat is echt zo'n hollywood effect, hoewel ik niet zeker ben of daar ook mee geklooid is.
pi_86480701
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef grazz het volgende:

[..]

Tis dat jij ons er op wijst, maar anders zou ik het een gewone foto vinden hoor..nog steeds wel eigenlijk. Oke die met die agent + auto zou bewerkt kunnen zijn... maar dan nog. Zonder agent en auto had ik die foto ook wel geloofwaardig gevonden hoor. Wat zal de reden wezen?
Nou... het probleem is dus tegenwoordig dat je bijna geen onderscheid meer kunt maken tussen wat echt is en wat nep is. Dat vind ik linke soep. Zoals je hier weldegelijk kunt zien en ik denk dat een photoshop professional dat kan beamen, is dat er gerommeld is aan de beelden. Men wil je iets anders voorschotelen dan de werkelijkheid... dat is toch vrij verdacht, lijkt me.

Hier kun je heel goed zien hoe simpel het is om een illusie te creëren (aanrader).

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 22:51:48 ]
pi_86480982
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:02 schreef Oblivion het volgende:

[quote][..]

De united 767-200 is niet wit van boven maar ziet er zo uit:

quote:
Hier hebben ze er een 767-200 uit een flightsimulator over gelegd:

quote:
Kijk hier eens:

Uhm op die site vergelijken ze een 737 met het vliegtuig dat de toren raakt maar flight 175 was een 767? Lijkt mij ook lastig om van heel dichtbij scherpe foto's of video stills te maken van een vliegtuig dat met een paar honderd kilometer per uur plotseling in je beeld komt.

Nog eentje gifje. Eerst in de zon, dan schaduw en vlak voor impact weer in de zon.

komt van: http://thewebfairy.com/killtown/2nd-hit.html
pi_86481065
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou... het probleem is dus tegenwoordig dat je bijna geen onderscheid meer kunt maken tussen wat echt is en wat nep is. Dat vind ik linke soep. Zoals je hier weldegelijk kunt zien en ik denk dat een photoshop professional dat kan beamen, is dat er gerommeld is aan de beelden. Men wil je iets anders voorschotelen dan de werkelijkheid... dat is toch vrij verdacht, lijkt me.

Hier kun je heel goed zien hoe simpel het is om een illusie te creëren (aanrader).

Dat filmpje :D wel gaaf, maar dan zou zeker het e.a. fake kunnen zijn van wat we hebben gezien..ALS, ze deze techniek hebben toegepast, want ik kan het verschil met de werkelijkheid gewoon niet zien :{ Maar da's wel erg sick..het kan gewoon niet man :(
pi_86481117
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:57 schreef grazz het volgende:

[..]

Dat filmpje :D wel gaaf, maar dan zou zeker het e.a. fake kunnen zijn van wat we hebben gezien..ALS, ze deze techniek hebben toegepast, want ik kan het verschil met de werkelijkheid gewoon niet zien :{ Maar da's wel erg sick..het kan gewoon niet man :(
Het kan wel. Kijk maar heel goed naar die 2 foto's. Het is heel gemeen en subtiel, maar het is te zien.

Dit soort technieken worden dus echt niet alleen bij films en series ingezet. Het moge duidelijk zijn dat dit een optie is die open staat en nog niet uitgesloten is. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 23:03:14 ]
pi_86481451
quote:

[..]

BUSTED! Again.
Klein puin dat wel van 350 meter hoogte kwam...

Uit dezelfde fotoserie:

En dan is het raar dat er een achterruit kapot is van een busje dat naast het WTC staat? Busted!

De hele serie staat hier: http://www.flickr.com/pho(...)t-72057594105816396/

Onder andere in de comments een reactie van een collega van de man die zogenaamd vreemd op de foto voor een witte vrachtwagen staat... Maar dat zal ook wel weer vreemd zijn...
pi_86481461
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:54 schreef mouzzer het volgende:

[..]

De united 767-200 is niet wit van boven maar ziet er zo uit:

[ afbeelding ]
[..]

Hier hebben ze er een 767-200 uit een flightsimulator over gelegd:

[..]

Uhm op die site vergelijken ze een 737 met het vliegtuig dat de toren raakt maar flight 175 was een 767? Lijkt mij ook lastig om van heel dichtbij scherpe foto's of video stills te maken van een vliegtuig dat met een paar honderd kilometer per uur plotseling in je beeld komt.
Sorry, ik heb het verkeerd gezien... :@
Het gaat daar over de gate en de vlag die erop is gezet.
Foto 1. My bad!

Zat ook zelf te bedenken dat het knap lastig zou zijn een scherpe foto te maken van een projectiel wat met een noodvaart ergens op gaat.
quote:
Nog eentje gifje. Eerst in de zon, dan schaduw en vlak voor impact weer in de zon.
[ afbeelding ]
komt van: http://thewebfairy.com/killtown/2nd-hit.html
Ik zie het! ^O^

Wat ik wel zie is dat jij het hebt over een 767-200 en dat op wikipedia 767-222 staat...
Maar dat is misschien een klein foutje.

Goed, ook weer opgehelderd!
pi_86481676
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een gokje.. dit is helemaal niet op 11 september geschoten :@

Professionals zijn hier mee bezig geweest om te dramatiseren. Zie ook de hompjes vlees, althans ik denk dat het dat moet voorstellen, overal. Puur voor het shock effect.
Het vervelende is dat we geen (godzijdank) voor geschiedenis hebben van een ander soort gelijk geval.
Nee, ook niet dat kleine vliegtuigje in het (?) empire state building...
quote:
In het echt zou het misschien allemaal wel niet zo spectaculair zijn geweest als dat je op de beelden hebt kunnen zien. De enorme vuurbal bijvoorbeeld... dat is echt zo'n hollywood effect, hoewel ik niet zeker ben of daar ook mee geklooid is.
Mjah, zowel jij als ik hebben beiden vele stukken papier naar buiten zien dwarrelen, maar god weet wat er allemaal naar beneden is komen suizen met een rotgang en gewicht.
De mensen die naar beneden zijn gesprongen/gevallen, die vielen eerst niet op.
Let op: HELE MENSEN!

Wie is er wel eens daadwerkelijk in WTC 1 en WTC 2 geweest?
Ikzelf wel als jong meisje en ik kan je zeggen, het zijn zulke immens grote en hoge gebouwen......
Op zo'n klein schermpje zie je het eigenlijk niet echt af...
pi_86481763
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Klein puin dat wel van 350 meter hoogte kwam...

Uit dezelfde fotoserie:
[ afbeelding ]

En dan is het raar dat er een achterruit kapot is van een busje dat naast het WTC staat? Busted!

De hele serie staat hier: http://www.flickr.com/pho(...)t-72057594105816396/

Onder andere in de comments een reactie van een collega van de man die zogenaamd vreemd op de foto voor een witte vrachtwagen staat... Maar dat zal ook wel weer vreemd zijn...
Kijk goed naar de explosie. Zie jij enorme stukken puin wegschieten? Hooguit 2 redelijk grote objecten. En dat busje vind ik raar ja, evenals die auto die daar zo midden op de weg staat terwijl er geen groot puin te ontdekken is. Die hele achterkant ligt in elkaar.

Die fotoserie had ik overigens gisteren al gevonden. Heb je mijn filmpje hierboven al gezien? Kijk die eerst even en dan goed naar de foto's hierboven kijken.
pi_86481833
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk goed naar de explosie. Zie jij enorme stukken puin wegschieten? Hooguit 2 redelijk grote objecten. En dat busje vind ik raar ja, evenals die auto die daar zo midden op de weg staat terwijl er geen groot puin te ontdekken is. Die hele achterkant ligt in elkaar.
Laat ik je dit zeggen, ik zou er niet onder gaan staan...
Jij wel?
quote:
Die fotoserie had ik overigens gisteren al gevonden. Heb je mijn filmpje hierboven al gezien? Kijk die eerst even en dan goed naar de foto's hierboven kijken.
Ga ik nu even doen!
pi_86481933
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:12 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Het vervelende is dat we geen (godzijdank) voor geschiedenis hebben van een ander soort gelijk geval.
Nee, ook niet dat kleine vliegtuigje in het (?) empire state building...
Nee, maar ik ben zo bang dat ik gelijk heb. Dat we echt dmv trucage massaal in de maling zijn genomen.

Deze gemist? Die zou ik toch wel even kijken als ik jou was.

quote:
Mjah, zowel jij als ik hebben beiden vele stukken papier naar buiten zien dwarrelen, maar god weet wat er allemaal naar beneden is komen suizen met een rotgang en gewicht.
De mensen die naar beneden zijn gesprongen/gevallen, die vielen eerst niet op.
Let op: HELE MENSEN!
Ja, dat zou je dan op de filmpjes moeten kunnen constateren, is het niet? De explosies zijn goed te zien, evenals het bereik van de rommel die wegvliegt.

quote:
Wie is er wel eens daadwerkelijk in WTC 1 en WTC 2 geweest?
Ikzelf wel als jong meisje en ik kan je zeggen, het zijn zulke immens grote en hoge gebouwen......
Op zo'n klein schermpje zie je het eigenlijk niet echt af...
Ben in 2002 op Ground Zero geweest en het was een immens gapend gat. Ik kan me wel voorstellen dat die gebouwen imponerend moeten zijn geweest ja.
pi_86482072
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Damn....

Maar nee, dat geloof ik niet, ze zullen best wat hebben gesjoemeld om er meer drama in te krijgen, want dat was absoluut de bedoeling, maar als je een vliegtuig met een volle tank ergens in laat vliegen is het horror effect al daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')