roept iets over plassexquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vrouwen die op mannen zeiken en mannen die op vrouwen zeiken alleen maar om het zeiken, vind ik altijd zo...
Ik vind mannen juist leuk![]()
![]()
![]()
!
Verwachte reactie: Vrouwen die op vrouwen die op mannen zeiken en mannen die op vrouwen zeiken alleen maar om het zeiken, vind ik altijd zo...
De opmerkingen op die leeftijd zijn echt geweldig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja is echte een leuke leeftijd ook
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef senesta het volgende:
[..]
De opmerkingen op die leeftijd zijn echt geweldig.
Mam, waarom koop je steeds twee pakken halfvolle melk, ze hebben ook volle pakken hoor
Samara had bedacht van de week dat ze kassawerk wilde gaan doen later want die kregen wel steeds heel veel geld
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef senesta het volgende:
[..]
De opmerkingen op die leeftijd zijn echt geweldig.
Mam, waarom koop je steeds twee pakken halfvolle melk, ze hebben ook volle pakken hoor
Samara had bedacht van de week dat ze kassawerk wilde gaan doen later want die kregen wel steeds heel veel geld
Zien jullie nou! Niet mijn schuld he!quote:
Haar veel geld wens?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
Grote kans dat haar wens nog uitkomt ook
Ik heb dat met topics... binnen komen en pas twee uur later merken dat het topic vol is en dat dat eigenlijk de reden is dat niemand meer na jou postquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar echt erg.. binnen komen, sleutels wegslingeren en 2 minuten later.. zoeken naar sleutels.. why woman, why!!!
JP is in die tijd van de maand?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zien jullie nou! Niet mijn schuld he!
Wat goed dat ze er om kan lachenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Ja dat soort dingen inderdaad ook
Of overal om vragen .. wat ben je aan het doen? .. waarom doe je dat?
De oudste is ook helemaal dol op verjaardagen en dan vooral die van dr zelf.
Met alles wat ze ziet.. "papa, mag ik dat hebben als ik straks 5 word?"
Zit ik achter de laptop.. papa, mag ik ook zo'n ding met letters.. vind ik leuk.. oh je wilt een laptop hebben? Ja .. dat is leuk.
Ben ik aan het scrhrijven.. hee.. mag ik dat ook hebben voor mn verjaardag, ik wil ook zo'n boekje hebben
Nu is het al dat ik haar onderbreek.. weet je wat .. ik koop het wel voor je verjaardag, moet ze er zelf al om lachen
Ja, we hebben dezelfde humor dus liggen continu om elkaar in een deuk ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat goed dat ze er om kan lachen
Heerlijk meisje volgens mij
Ach, laat me met rust. 'Mannen'... *zucht*quote:
We houden nog steeds van je hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ach, laat me met rust. 'Mannen'... *zucht*
Volgens mij zou ze het nog leuk vinden ookquote:
Goed hoor !quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoest verder dan? Maand niet gezien, zolang was de ban toch niet?Game is af?
Klootzakken, allemaal!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zal jou eens schieten in 3D.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Goed hoor !
Uit het oog, uit het hart he...
Gewoon lekker druk bezig met leuke dingen - schieten in 3d enzo
Ik ook . Salt of the earthquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vrouwen die op mannen zeiken en mannen die op vrouwen zeiken alleen maar om het zeiken, vind ik altijd zo...
Ik vind mannen juist leuk![]()
![]()
![]()
!
Verwachte reactie: Vrouwen die op vrouwen die op mannen zeiken en mannen die op vrouwen zeiken alleen maar om het zeiken, vind ik altijd zo...
Hmm.... inparkeren ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klootzakken, allemaal!!![]()
Goed voor slechts 1 ding.. als ze dat al zelfs niet weten te verprutsen met hun geklungel!
Je bent écht chagerijnig he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, mannen zijn goed om auto's in te parkeren want vrouwen kunnen dat niet zoals iedereen weet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik heb het over mannen L-E-Z-E-N
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |