Tuurlijk wordt er niet gereageerd als je ook niet actief op je profiel bent. Je moet wel een beetje laten weten dat je er bentquote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
datingssites zijn stom.
ik heb me emailbox eens doorgespit.
ik heb me in 2005-2006 aangemeld op relatieplanet en okcupid , profiel volledig ingevuld(al weet ik niet meer met wat, te lang terug)
en nooit wat op gehoord.
het is net zoals in het echte leven, dat als man je eerste bericht moet sturen ofzoiets dergelijks.
het is oneerlijk
ik heb me proberen in te loggen op relatieplanet.nl en okcupid en ze deden het nieteens meer.
te weinig activiteit in de laatste 5 jaar ofzo.
ik heb maar op die 2 nieuwe profielen aangemaakt, en ga nu weer wachten.
doe geen moeite als je niet leuk bent!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
datingssites zijn stom.
ik heb me in 2005-2006 aangemeld op relatieplanet en okcupid , profiel volledig ingevuld(al weet ik niet meer met wat, te lang terug)
en nooit wat op gehoord.
het is net zoals in het echte leven, dat als man je eerste bericht moet sturen ofzoiets dergelijks.
het is oneerlijk
ik heb me proberen in te loggen op relatieplanet.nl en okcupid en ze deden het nieteens meer.
Wachten alleen gaat niets opleveren. Je zult actief bezig moeten zijn. Al is het alleen maar rondkijken om reacties uit te lokken.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
datingssites zijn stom.
en nooit wat op gehoord.
het is oneerlijk
Daar ben je een maand of 2 te laat mee schatquote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef Neelix het volgende:
Zo leer je nog eens wat over jezelf.
Zeg spirit, dat pik ik niet hoor als jij met Sil gaat daten!
Zo lang sta je niet op mijn msn lijst lieverd.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar ben je een maand of 2 te laat mee schat
Ervaringen posten natuurlijk!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zo lang sta je niet op mijn msn lijst lieverd.
Maar als jullie nog steeds met elkaar daten, wat doen jullie hier dan?
De weg is vrij voor jou, my friend.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zo lang sta je niet op mijn msn lijst lieverd.
Maar als jullie nog steeds met elkaar daten, wat doen jullie hier dan?
Waardoor komt het dan wel? Ik kan allemaal rare dingen bedenken maar hoor het liever uit jouw mondquote:Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
De weg is vrij voor jou, my friend.![]()
We daten niet meer met elkaar, maar dat komt niet omdat ze niet leuk is! (Dit moest ik net van haar zeggen)
Volgens mij valt het wel mee met daters in dit topic?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hoewel je dan wel veel tijd vrij hebt om met alle serialdaters in dit topic te sletten
Dunno, de TT doet anders vermoedenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:00 schreef kieskleurig het volgende:
Ik had ook het idee dat Spirit en Silenus een stel vormden![]()
[..]
Volgens mij valt het wel mee met daters in dit topic?
Wanneer neem jij een icoon, ondertitel en signature? Je bent zo kaalquote:Op donderdag 9 september 2010 14:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NeeWil je alsjeblieft weggaan? Dank je.
Ik hoop dat je een grapje maakt anders pak ik mijn pen en ga ik ook omcirkelen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NeeWil je alsjeblieft weggaan? Dank je.
Omcirkelen en minnetjes noteren zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt anders pak ik mijn pen en ga ik ook omcirkelen.
Zo komen we er niet hoor, meid.
Zo onderscheid ik mij van de grote massaquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wanneer neem jij een icoon, ondertitel en signature? Je bent zo kaal.
is misschien niet 5 jaar geweest hoor. geen idee hoelang me profielen al DOOR HUN zijn verwijderd terwijl ik het afwachtte.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
"Weet je wat ik doe! Ik meld me aan op een datingsite en ga vervolgens 5 jaar voor m'n virtuele brievenbus staan te wachten op reactie's!!"
Yup, een garantie op succes!
Hoewel je dan wel veel tijd vrij hebt om met alle serialdaters in dit topic te sletten
Als een grijs muisje in de ballenbak!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo onderscheid ik mij van de grote massa
Dus het gaat ook nog dubbelopquote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omcirkelen en minnetjes noteren zijn 2 verschillende dingen
Haha, nou het is een vrij complex verhaal. Ik kwam op koninginnenacht hier in de stad een superleuke vrouw tegen, gewoon in het wild dus, en dat was vanaf het begin 'iets'. Althans, vanaf de eerste seconde merkte ik dat we een klik hadden. Gezoend, twee dagen later afgesproken in een café.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waardoor komt het dan wel? Ik kan allemaal rare dingen bedenken maar hoor het liever uit jouw mond.
Ohja, wat ik dus was vergeten te zeggen, is dat Spirit82 zelf dus een superleuke (en lekkere) chickiebomba is, die helaas op een gegeven moment wel in slaap viel tijdens de date.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef Spirit82 het volgende:
Sil, ouwehoer, waar is nou het belangrijkste stuk met hoe leuk IK wel niet ben?![]()
En noem je me nou serieus "één van je lopende dateprojecten"??Ik dacht dat wat wij hadden bijzonder was...
![]()
Gelukkig, Spirit is dus geen rare meidquote:Op donderdag 9 september 2010 14:17 schreef Silenus het volgende:
Lang verhaal, wilde het eigenlijk kort houden.
Jawel hoor, maar Sil is minstens even vreemd, dus dat ging prima samenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig, Spirit is dus geen rare meid
jullie zijn allebei ajacied?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar Sil is minstens even vreemd, dus dat ging prima samen
Niks mis met een vrouw die iets heeft met een getrouwde man. Zolang zij single is, doet ze niks verkeerd. Als een man vreemdgaat, zit zijn huwelijk sowieso al fout, das niet haar schuld. Als je dan een opmerking wilt maken, richt het dan op degene die het overspel pleegt??quote:Op donderdag 9 september 2010 14:33 schreef kieskleurig het volgende:
Een vrouw die wat heeft gehad met een getrouwde man![]()
Maar goed, blijkbaar klikt het erg goed tussen jullie, dat is het belangrijksteGebeurt niet vaak dat je zo'n klik hebt met iemand
Precies. Wonen op nog geen 5 minuten fietsen van elkaar, beide hetzelfde gestudeerd, allebei lang, zelfde humor, leeftijdsverschil is net iets minder dan 2 jaar, beide een voorliefde voor schrijven, (sterker nog: ze is schrijfster, dus veel 'zelf in te plannen tijd' om met mij af te spreken) kortom...kan niet beter.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:33 schreef kieskleurig het volgende:
Een vrouw die wat heeft gehad met een getrouwde man![]()
Maar goed, blijkbaar klikt het erg goed tussen jullie, dat is het belangrijksteGebeurt niet vaak dat je zo'n klik hebt met iemand
Als je weet dat iemand getrouwd is en je begint er toch iets mee ben je echt niet onschuldigquote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks mis met een vrouw die iets heeft met een getrouwde man. Zolang zij single is, doet ze niks verkeerd. Als een man vreemdgaat, zit zijn huwelijk sowieso al fout, das niet haar schuld. Als je dan een opmerking wilt maken, richt het dan op degene die het overspel pleegt??
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohja, wat ik dus was vergeten te zeggen, is dat Spirit82 zelf dus een superleuke (en lekkere) chickiebomba is, die helaas op een gegeven moment wel in slaap viel tijdens de date.![]()
En eh, dat van die lopende dateprojecten was natuurlijk een grappie.(*fluitfluit*)
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Wonen op nog geen 5 minuten fietsen van elkaar, beide hetzelfde gestudeerd, allebei lang, zelfde humor, leeftijdsverschil is net iets minder dan 2 jaar, beide een voorliefde voor schrijven, (sterker nog: ze is schrijfster, dus veel 'zelf in te plannen tijd' om met mij af te spreken) kortom...kan niet beter.
Ironisch dus dat ik ik-weet-niet-hoeveel internetdates heb gehad om een superleuke vrouw te vinden terwijl ik de allerleukste dus gewoon in het echt tegenkom, op een feestje op 200 meter hemelsbreed van m'n huis.
Met dat verschil dat zij geen verantwoording heeft naar wie dan ook, (met die andere vrouw heeft ze, los van het morele verhaal, niets te maken), terwijl hij voor het altaar toch plechtig beloofd heeft om haar tot 'in den dood' trouw te zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand getrouwd is en je begint er toch iets mee ben je echt niet onschuldig![]()
Hij zit zeker fout, maar zij net zo goed. Iemand die bezet is, is bezet, ongeacht de huilerige verhalen over een slecht huwelijk.
Als jij zelf vrijgezel bent, heb je geen bindingen, anders dan morele bezwaren. Als je zegt dat hij een lul is dat ie vreemd gaat en niet bewust probeert hem te verleiden of bij zijn vrouw weg te lokken, doe je mijns inziens niets verkeerd. Het is zijn huwelijk, zijn keuze, zijn bedrog.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand getrouwd is en je begint er toch iets mee ben je echt niet onschuldig![]()
Hij zit zeker fout, maar zij net zo goed. Iemand die bezet is, is bezet, ongeacht de huilerige verhalen over een slecht huwelijk.
Het gaat niet om verantwoording, het gaat over normen en waarden.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met dat verschil dat zij geen verantwoording heeft naar wie dan ook, (met die andere vrouw heeft ze, los van het morele verhaal, niets te maken), terwijl hij voor het altaar toch plechtig beloofd heeft om haar tot 'in den dood' trouw te zijn.
Maar ach, ik heb ook wel eens met een getrouwde vrouw gedate. En zelfs gezoend. (;))
En wat zegt dat dan over Sil, zijn vriendin en mij? Dat we onbetrouwbaar zijn? Dat we per definitie zelf vreemd gaan? Dat we moreel verwerpelijke monsters zijn?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het gaat niet om verantwoording, het gaat over normen en waarden.
Als iemand met zulke dingen geen problemen heeft is dat, voor mij persoonlijk in ieder geval, veelzeggend.
Ieder zijn ding en manier van leven, maar ik vind beide partijen in zo'n situatie bepaald niet fris bezig
Daar probeer ik ook achter te komenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef Farouche het volgende:
Meld me ook maar weer eens een keertje.
Ik heb besloten om het daten op een zeer laag pitje te zetten. Hoewel Carlito ( mijn long-term crush) ook daadwerkelijk blijkt te kunnen schrijven, nadat ik al 3 keer niet gereageerd te hebben op zijn intresse mailtjes:
alles goed meid je ziet er leuk uit hoor, zin in kennismaking via msn want kan hier van alles zetten maar is leuker als we elkaar ontdekken he xxxx
En een berichtje van alibaba ( jaja, ik verzin het niet zelf! )
hallo
hoe is het ?
je bent zo mooi en leuk
en je hebt een bijzondere uitstraling
ik vraag me af hoe jij nog vrijgezel kan zijn ?
kieskeurig of de juiste nog niet gevonden ?
het lijkt me leuk om je beter te leren kennen
heb je zin om een keertje te chatten of mailen ? ?
xxx
mijn zelfvertouwen naar een hoogtepunt heeft gestuwd, zie ik het even niet meer zitten. Lekker naar de kroeg en viavia nieuwe mensen ontmoeten lijkt mij momenteel het leukst.
Maar iedereen is met iedereen aan het daten in het topic begrijp ik???
Moreel verwerpelijke monsters gaat wel erg verquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En wat zegt dat dan over Sil, zijn vriendin en mij? Dat we onbetrouwbaar zijn? Dat we per definitie zelf vreemd gaan? Dat we moreel verwerpelijke monsters zijn?
Ik overdrijf graagquote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Moreel verwerpelijke monsters gaat wel erg ver![]()
Maar ik vind het iets zeggen over de manier waarop jullie in het leven staan. Niet een manier waar ik me mee kan of überhaupt mee zou willen identificeren.
Als het voor jullie werkt, nou prima, ik heb er geen last van, maar ik heb er zeker wel mijn eigen mening over.
11???? Nee? jammer zeg!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb een getal onder de 10 in m'n hoofd en de eerste vrouwelijke user die het raadt mag met mij op date!
Ik heb ook met een getrouwde vrouw een relatie gehad. Voelde me er niet prettig bij, en net als mijn eerdere verhaal heb ik over me heen laten lopen en stond ik uiteindelijk met lege handen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar ik vind het iets zeggen over de manier waarop jullie in het leven staan. Niet een manier waar ik me mee kan of überhaupt mee zou willen identificeren.
Als het voor jullie werkt, nou prima, ik heb er geen last van, maar ik heb er zeker wel mijn eigen mening over.
Jij moreel verwerpelijk monster jijquote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb ook met een getrouwde vrouw een relatie gehad. Voelde me er niet prettig bij, en net als mijn eerdere verhaal heb ik over me heen laten lopen en stond ik uiteindelijk met lege handen.
Ha, hebben we toch iets gemeenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij moreel verwerpelijk monster jij
Nee dank je.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ha, hebben we toch iets gemeendaten?
Echt een mening over jullie als persoon heb ik niet, ik ken jullie nietquote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag
Maar ik ben wel benieuwd naar je mening over ons dan. Wat dit over ons zegt en waarom wij dan zo ontzettend verkeerd bezig zijn?
Maar wij gingen dus niet vreemd want wij hadden geen partner op dat moment..quote:Op donderdag 9 september 2010 15:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt een mening over jullie als persoon heb ik niet, ik ken jullie niet![]()
En mijn mening over vreemdgangers is dat ik dus beide partijen fout vind in zo'n situatie. En dat mensen die vreemdgaan met iemand die bezet is, en dat op wat voor manier dan ook goed praten, er totaal andere normen en waarden erop na houden dan ik.
Er wordt vreemd gegaan met jou, dus er is wel degelijk een vreemdgaan situatie.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar wij gingen dus niet vreemd want wij hadden geen partner op dat moment..
Jij had het over vreemdgaan met iemand die bezet is, toen raakte ik in de warquote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Er wordt vreemd gegaan met jou, dus er is wel degelijk een vreemdgaan situatie.
Ok die zin klinkt vreemd
Nee, maar netjes is anders. Vind ik dan. En ik kan er ook over meepraten. Ik heb redelijk lang iets gehad met iemand die al een vriendin had.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Join the club!! Zie, we zijn gewoon heel normale mensen eigenlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 15:10 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, maar netjes is anders. Vind ik dan. En ik kan er ook over meepraten. Ik heb redelijk lang iets gehad met iemand die al een vriendin had.. Ik blijf nu ook ver van bezette mannen vandaan. Ik heb mijn lesje wel geleerd. Jeetje, ik ben ook gewoon een moreel verwerpelijk monster!
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ehm... als iemand die geen partner heeft iets krijgt met iemand die geen partner heeft, wordt er toch nergens vreemdgegaan?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ok die zin klinkt vreemd
"ons"? Ik heb het verhaal begrepen van Sil en zijn chick-met-verleden (mooi verhaal trouwensquote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef Spirit82 het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd naar je mening over ons dan. Wat dit over ons zegt en waarom wij dan zo ontzettend verkeerd bezig zijn?
Lijkt me duidelijk waarom ik de kant van Sil´s vriendin kies, niet? Of moet ik het uitspellen voor je?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
[..]
"ons"? Ik heb het verhaal begrepen van Sil en zijn chick-met-verleden (mooi verhaal trouwens).
En jij, Spirit82, komt toch helemaal in het stuk niet voor? Behalve dat je een drankje met Sil hebt gedaan vroeger.. Dus.. ?
Die les heb ik ook al geleerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:10 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, maar netjes is anders. Vind ik dan. En ik kan er ook over meepraten. Ik heb redelijk lang iets gehad met iemand die al een vriendin had.. Ik blijf nu ook ver van bezette mannen vandaan. Ik heb mijn lesje wel geleerd. Jeetje, ik ben ook gewoon een moreel verwerpelijk monster!
Haha dat gaat een beetje moeilijk hequote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wooww ik let ff niet op en we zijn weer een topic verder
Leuk voor je Sil, maar ik hoop toch niet dat dat betekend dat we je stomme grappen moeten gaan missen in dit topic?
Arnax: je bent zwanger?
In mijn geval was ik er echt van overtuigd dat het uit was.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef Neelix het volgende:
Sjonge, het lijkt wel alsof iedereen hier wel eens met een gebonden iemand heeft gedate.
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk waarom ik de kant van Sil´s vriendin kies, niet? Of moet ik het uitspellen voor je?
Alleen als je er bewust aan meedoetquote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ok die zin klinkt vreemd
Maar dat was ook het uitgangspunt van de hele discussiequote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef Arnax het volgende:
[..]
Alleen als je er bewust aan meedoet
Niet?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en als je nog niet hebt gedate met een gebonden iemand hoor je er niet bij
Paard? Je bedoelt kast?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Pst Kieskleurig, kom eens van dat paard af![]()
Neequote:Op donderdag 9 september 2010 15:59 schreef macondo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
(kan je wel tegen toch?)
Scherp!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar dat is ook geen paard he
Nee, hij zit op een Vespa geloof ik..quote:Op donderdag 9 september 2010 16:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar dat is ook geen paard he
Ik bel je wel als ik weer een relatie hebquote:
Optimist!!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bel je wel als ik weer een relatie heb
Je schrijft 't goed! En de berichten zijn zeker positief!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Daar probeer ik ook achter te komen![]()
In ieder geval date Natalie met Civilian (ik hoop dat ik het goed schrijf) en de berichten tot nu toe zijn positief
Mee eens maar dat heb ik al eerder geconstateerd. Ik zou sowieso geen vrouwen nemen met issues tenzij ze kan aantonen dat het haar niks meer doet.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zonder issues zijn tegenwoordig ook zeldzaam lijkt het wel...quote:Op donderdag 9 september 2010 17:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mee eens maar dat heb ik al eerder geconstateerd. Ik zou sowieso geen vrouwen nemen met issues tenzij ze kan aantonen dat het haar niks meer doet.
Valt mee maar het rotte is dat mensen met grote issues altijd van hun probleem jou probleem gaan maken.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:46 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zonder issues zijn tegenwoordig ook zeldzaam lijkt het wel...
Een vorige keer met nep foto's (Herman van X-Factorquote:Hallo,
Het geeft mij een groot genoegen om u te schrijven, omdat ik wil u als een nieuwe vriend en de communicatie met u, Mijn naam is Maria, Hieronder is mijn e-mail adres: *****@live.com), Als u hebben de wens met mij, kunnen we leren elkaar kennen en zien wat er gebeurt in de toekomst. Ik zal heel blij zijn als je kunt schrijven me via mijn e-mail voor de gemakkelijkste communicatie, en voor mij om u mijn foto. Ik zal wachten om te horen van een leuke dag you.have.
maria
Waarom probeer je te daten als je je huis niet eens uit durft te komen?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
datingssites zijn stom.
ik heb me op 15 augustus 2005 aangemeld op relatieplanet, en 27 augustus 2005aangemeld op okcupid , profiel volledig ingevuld(al weet ik niet meer met wat, te lang terug)
en nooit wat op gehoord.
het is oneerlijk
ik durf me huis wel uit hoor!:Squote:Op donderdag 9 september 2010 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom probeer je te daten als je je huis niet eens uit durft te komen?
daarom doe ik ook geen moeite met berichtjes beginnen te sturen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe geen moeite als je niet leuk bent!
Weet je wel wie je wel bent dan? Dat valt bij andere mensen vaak net wat beter dan wanneer je alleen maar opsomt wie je niet bent.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik durf me huis wel uit hoor!:S
het is alleen soms - erg moeilijk/toch niet nodig - om naar buiten te gaan, als ik nergens heen hoef zoals zovaak.
en ik heb periodes gehad dat ik het echt niet durfde inderdaad.
maar ik ben eergisteren nog naar buiten gegaan
lijkt mij erg cool om iemand met gedeelde interesses te vinden
lijkt me erg cool om volgend jaar als nieuw seizoen uitkomt van curb your enthusiasm dat ook te downloaden/regelen voor iemand anders als die dat leuk vind. dat vind ik geweldig bijvoorbeeld
of dat iemand me komt redden zoals misaki in de anime welcome to the nhk
[..]
daarom doe ik ook geen moeite met berichtjes beginnen te sturen.
kan/durf ik ook niet
ik ben geen player'
en i kben al helemaal geen player die 1000en winks en dat soort spul stuurt, en maar kijkt wie er reageert
Je wilde niet eens naar de supermarkt....of de universiteit. En dat is toch echt wel nodig. Verzin toch niet telkens van die uitvluchten en accepteer dat je een probleem hebt. Werk aan de oplossing. Je blijft het allemaal maar ontlopen.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik durf me huis wel uit hoor!:S
het is alleen soms - erg moeilijk/toch niet nodig - om naar buiten te gaan, als ik nergens heen hoef zoals zovaak.
en ik heb periodes gehad dat ik het echt niet durfde inderdaad.
waar ik last van heb op de universiteit is een studieachterstand van 3,9 jaar ofzoiets dergelijksquote:Op donderdag 9 september 2010 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je wilde niet eens naar de supermarkt....of de universiteit. En dat is toch echt wel nodig. Verzin toch niet telkens van die uitvluchten en accepteer dat je een probleem hebt. Werk aan de oplossing. Je blijft het allemaal maar ontlopen.
Ach, volgens mij sta ik ook op de wachtlijst bij Nathalie78 als 2e of 3e zelfs en dat boeit me eigenlijk niet zo... Ik wil gewoon eens met een IT-er/fokster in het echie kleppenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef Neelix het volgende:
Zijn er nou meer mensen die er moeite mee hebben om tegelijk met meerdere mensen verkennend te daten? Ik heb daar niet zo'n moeite mee, zolang je er nog niet uit bent, maar zij dus blijkbaar wel.
Die studieachterstand is er ook niet voor niets.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar ik last van heb op de universiteit is een studieachterstand van 4,9 jaar ofzoiets dergelijks
dus dat is eng om ineens terug te gaan.
Nee, dat hoort niet moeilijk te zijn.quote:en voor de supermarkt moet je 'ineens' naar buiten, en als ik dan een tijdje niet ben geweest is dat inderdaad moeilijk
En nog geen hulp zoeken...tragisch.quote:en dan moet ik me eerst fatsoeneren en zo. en mis ik vaak toch al openingstijden van supermarkten omdat ik 20 uur per dag op bed lag toen het slecht ging.
Ga je al naar de uni? Je bent nog niet geweest of wel? Dan gaat dit jaar ook verloren en komt een studieguld van tienduizenden euro's dichterbij. Wil je dat nou echt?quote:MAAR DAT IS NIET ALTIJD VAN TOEPASSING, ALLEEN SOMS. ik kan gewoon naar buiten hoor. en kan me er prima overheen zetten. nok nou eens mee met dat ik niets durf. het is alleen moeilijk
Maak je nou niet zo druk om meisjes, je hebt andere dingen waar jij je druk om zou moeten maken.quote:en ik ben 23, en durf bijna niets/moeilijkheden met betrekking tot gewone meisjes.
de betrekkingen die te maken hebben met geld betalen aan meisjes durf ik wel
Ik hoor het al, datingsites zijn helemaal niets voor jou. Het lijkt me beter dat je eerst aan je problemen gaat werken. Als je op straat niet met vrouwen kunt praten, kan het op Internet ook niet. Zoveel verschillen die werelden nou ook weer niet, het blijven dezelfde mensen.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar ik last van heb op de universiteit is een studieachterstand van 4,9 jaar ofzoiets dergelijks
dus dat is eng om ineens terug te gaan.
en voor de supermarkt moet je 'ineens' naar buiten, en als ik dan een tijdje niet ben geweest is dat inderdaad moeilijk
en dan moet ik me eerst fatsoeneren en zo. en mis ik vaak toch al openingstijden van supermarkten omdat ik 20 uur per dag op bed lag toen het slecht ging.
en midden op de dag naar buiten is dan alleen maar enger.
MAAR DAT IS NIET ALTIJD VAN TOEPASSING, ALLEEN SOMS. ik kan gewoon naar buiten hoor. en kan me er prima overheen zetten. nok nou eens mee met dat ik niets durf. het is alleen moeilijk
en ik ben 23, en durf bijna niets/moeilijkheden met betrekking tot gewone meisjes.
de betrekkingen die te maken hebben na geld te hebben betaald aan meisjes durf ik wel
ik weiger gewoon/kan niet me als player gedragen, en zomaar een meid aan te spreken.
profiel hebben op rp waar ik zelf niets zomaar begin dingen te sturen, maar dat ik misschien wel gevonden kan worden, is beter dan niets op rp zetten
Als hij online net zo praat als hier...tja.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik hoor het al, datingsites zijn helemaal niets voor jou. Het lijkt me beter dat je eerst aan je problemen gaat werken. Als je op straat niet met vrouwen kunt praten, kan het op Internet ook niet. Zoveel verschillen die werelden nou ook weer niet, het blijven dezelfde mensen.
Maareh succes ermee.
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ach, volgens mij sta ik ook op de wachtlijst bij Nathalie78 als 2e of 3e zelfs en dat boeit me eigenlijk niet zo... Ik wil gewoon eens met een IT-er/fokster in het echie kleppen![]()
Maar volgens mij gaat het veel te goed tussen Nathalie en Civilian... ga 's ruzie maken en snel een beetje
Alhoewel...Spirit82's fobo is![]()
Het is in ieder geval wel een goede smoes om met iemand niet te hoeven daten.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef Neelix het volgende:
Zijn er nou meer mensen die er moeite mee hebben om tegelijk met meerdere mensen verkennend te daten?
Daar heb je geen smoes voor nodig.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel een goede smoes om met iemand niet te hoeven daten.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je schrijft 't goed! En de berichten zijn zeker positief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |