Ik heb ook met een getrouwde vrouw een relatie gehad. Voelde me er niet prettig bij, en net als mijn eerdere verhaal heb ik over me heen laten lopen en stond ik uiteindelijk met lege handen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Moreel verwerpelijke monsters gaat wel erg ver![]()
Maar ik vind het iets zeggen over de manier waarop jullie in het leven staan. Niet een manier waar ik me mee kan of überhaupt mee zou willen identificeren.
Als het voor jullie werkt, nou prima, ik heb er geen last van, maar ik heb er zeker wel mijn eigen mening over.
Jij moreel verwerpelijk monster jijquote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb ook met een getrouwde vrouw een relatie gehad. Voelde me er niet prettig bij, en net als mijn eerdere verhaal heb ik over me heen laten lopen en stond ik uiteindelijk met lege handen.
Ha, hebben we toch iets gemeenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij moreel verwerpelijk monster jij
Nee dank je.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ha, hebben we toch iets gemeendaten?
Echt een mening over jullie als persoon heb ik niet, ik ken jullie nietquote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag
Maar ik ben wel benieuwd naar je mening over ons dan. Wat dit over ons zegt en waarom wij dan zo ontzettend verkeerd bezig zijn?
Maar wij gingen dus niet vreemd want wij hadden geen partner op dat moment..quote:Op donderdag 9 september 2010 15:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt een mening over jullie als persoon heb ik niet, ik ken jullie niet![]()
En mijn mening over vreemdgangers is dat ik dus beide partijen fout vind in zo'n situatie. En dat mensen die vreemdgaan met iemand die bezet is, en dat op wat voor manier dan ook goed praten, er totaal andere normen en waarden erop na houden dan ik.
Er wordt vreemd gegaan met jou, dus er is wel degelijk een vreemdgaan situatie.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar wij gingen dus niet vreemd want wij hadden geen partner op dat moment..
Jij had het over vreemdgaan met iemand die bezet is, toen raakte ik in de warquote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Er wordt vreemd gegaan met jou, dus er is wel degelijk een vreemdgaan situatie.
Ok die zin klinkt vreemd
Nee, maar netjes is anders. Vind ik dan. En ik kan er ook over meepraten. Ik heb redelijk lang iets gehad met iemand die al een vriendin had.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Join the club!! Zie, we zijn gewoon heel normale mensen eigenlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 15:10 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, maar netjes is anders. Vind ik dan. En ik kan er ook over meepraten. Ik heb redelijk lang iets gehad met iemand die al een vriendin had.. Ik blijf nu ook ver van bezette mannen vandaan. Ik heb mijn lesje wel geleerd. Jeetje, ik ben ook gewoon een moreel verwerpelijk monster!
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ehm... als iemand die geen partner heeft iets krijgt met iemand die geen partner heeft, wordt er toch nergens vreemdgegaan?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ok die zin klinkt vreemd
"ons"? Ik heb het verhaal begrepen van Sil en zijn chick-met-verleden (mooi verhaal trouwensquote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef Spirit82 het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd naar je mening over ons dan. Wat dit over ons zegt en waarom wij dan zo ontzettend verkeerd bezig zijn?
Lijkt me duidelijk waarom ik de kant van Sil´s vriendin kies, niet? Of moet ik het uitspellen voor je?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
[..]
"ons"? Ik heb het verhaal begrepen van Sil en zijn chick-met-verleden (mooi verhaal trouwens).
En jij, Spirit82, komt toch helemaal in het stuk niet voor? Behalve dat je een drankje met Sil hebt gedaan vroeger.. Dus.. ?
Die les heb ik ook al geleerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:10 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, maar netjes is anders. Vind ik dan. En ik kan er ook over meepraten. Ik heb redelijk lang iets gehad met iemand die al een vriendin had.. Ik blijf nu ook ver van bezette mannen vandaan. Ik heb mijn lesje wel geleerd. Jeetje, ik ben ook gewoon een moreel verwerpelijk monster!
Haha dat gaat een beetje moeilijk hequote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wooww ik let ff niet op en we zijn weer een topic verder
Leuk voor je Sil, maar ik hoop toch niet dat dat betekend dat we je stomme grappen moeten gaan missen in dit topic?
Arnax: je bent zwanger?
In mijn geval was ik er echt van overtuigd dat het uit was.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef Neelix het volgende:
Sjonge, het lijkt wel alsof iedereen hier wel eens met een gebonden iemand heeft gedate.
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk waarom ik de kant van Sil´s vriendin kies, niet? Of moet ik het uitspellen voor je?
Alleen als je er bewust aan meedoetquote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ok die zin klinkt vreemd
Maar dat was ook het uitgangspunt van de hele discussiequote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef Arnax het volgende:
[..]
Alleen als je er bewust aan meedoet
Niet?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en als je nog niet hebt gedate met een gebonden iemand hoor je er niet bij
Paard? Je bedoelt kast?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Pst Kieskleurig, kom eens van dat paard af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |