Haha, nou het is een vrij complex verhaal. Ik kwam op koninginnenacht hier in de stad een superleuke vrouw tegen, gewoon in het wild dus, en dat was vanaf het begin 'iets'. Althans, vanaf de eerste seconde merkte ik dat we een klik hadden. Gezoend, twee dagen later afgesproken in een café.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waardoor komt het dan wel? Ik kan allemaal rare dingen bedenken maar hoor het liever uit jouw mond.
Ohja, wat ik dus was vergeten te zeggen, is dat Spirit82 zelf dus een superleuke (en lekkere) chickiebomba is, die helaas op een gegeven moment wel in slaap viel tijdens de date.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef Spirit82 het volgende:
Sil, ouwehoer, waar is nou het belangrijkste stuk met hoe leuk IK wel niet ben?![]()
En noem je me nou serieus "één van je lopende dateprojecten"??Ik dacht dat wat wij hadden bijzonder was...
![]()
Gelukkig, Spirit is dus geen rare meidquote:Op donderdag 9 september 2010 14:17 schreef Silenus het volgende:
Lang verhaal, wilde het eigenlijk kort houden.
Jawel hoor, maar Sil is minstens even vreemd, dus dat ging prima samenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig, Spirit is dus geen rare meid
jullie zijn allebei ajacied?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar Sil is minstens even vreemd, dus dat ging prima samen
Niks mis met een vrouw die iets heeft met een getrouwde man. Zolang zij single is, doet ze niks verkeerd. Als een man vreemdgaat, zit zijn huwelijk sowieso al fout, das niet haar schuld. Als je dan een opmerking wilt maken, richt het dan op degene die het overspel pleegt??quote:Op donderdag 9 september 2010 14:33 schreef kieskleurig het volgende:
Een vrouw die wat heeft gehad met een getrouwde man![]()
Maar goed, blijkbaar klikt het erg goed tussen jullie, dat is het belangrijksteGebeurt niet vaak dat je zo'n klik hebt met iemand
Precies. Wonen op nog geen 5 minuten fietsen van elkaar, beide hetzelfde gestudeerd, allebei lang, zelfde humor, leeftijdsverschil is net iets minder dan 2 jaar, beide een voorliefde voor schrijven, (sterker nog: ze is schrijfster, dus veel 'zelf in te plannen tijd' om met mij af te spreken) kortom...kan niet beter.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:33 schreef kieskleurig het volgende:
Een vrouw die wat heeft gehad met een getrouwde man![]()
Maar goed, blijkbaar klikt het erg goed tussen jullie, dat is het belangrijksteGebeurt niet vaak dat je zo'n klik hebt met iemand
Als je weet dat iemand getrouwd is en je begint er toch iets mee ben je echt niet onschuldigquote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks mis met een vrouw die iets heeft met een getrouwde man. Zolang zij single is, doet ze niks verkeerd. Als een man vreemdgaat, zit zijn huwelijk sowieso al fout, das niet haar schuld. Als je dan een opmerking wilt maken, richt het dan op degene die het overspel pleegt??
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohja, wat ik dus was vergeten te zeggen, is dat Spirit82 zelf dus een superleuke (en lekkere) chickiebomba is, die helaas op een gegeven moment wel in slaap viel tijdens de date.![]()
En eh, dat van die lopende dateprojecten was natuurlijk een grappie.(*fluitfluit*)
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Wonen op nog geen 5 minuten fietsen van elkaar, beide hetzelfde gestudeerd, allebei lang, zelfde humor, leeftijdsverschil is net iets minder dan 2 jaar, beide een voorliefde voor schrijven, (sterker nog: ze is schrijfster, dus veel 'zelf in te plannen tijd' om met mij af te spreken) kortom...kan niet beter.
Ironisch dus dat ik ik-weet-niet-hoeveel internetdates heb gehad om een superleuke vrouw te vinden terwijl ik de allerleukste dus gewoon in het echt tegenkom, op een feestje op 200 meter hemelsbreed van m'n huis.
Met dat verschil dat zij geen verantwoording heeft naar wie dan ook, (met die andere vrouw heeft ze, los van het morele verhaal, niets te maken), terwijl hij voor het altaar toch plechtig beloofd heeft om haar tot 'in den dood' trouw te zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand getrouwd is en je begint er toch iets mee ben je echt niet onschuldig![]()
Hij zit zeker fout, maar zij net zo goed. Iemand die bezet is, is bezet, ongeacht de huilerige verhalen over een slecht huwelijk.
Als jij zelf vrijgezel bent, heb je geen bindingen, anders dan morele bezwaren. Als je zegt dat hij een lul is dat ie vreemd gaat en niet bewust probeert hem te verleiden of bij zijn vrouw weg te lokken, doe je mijns inziens niets verkeerd. Het is zijn huwelijk, zijn keuze, zijn bedrog.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand getrouwd is en je begint er toch iets mee ben je echt niet onschuldig![]()
Hij zit zeker fout, maar zij net zo goed. Iemand die bezet is, is bezet, ongeacht de huilerige verhalen over een slecht huwelijk.
Het gaat niet om verantwoording, het gaat over normen en waarden.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met dat verschil dat zij geen verantwoording heeft naar wie dan ook, (met die andere vrouw heeft ze, los van het morele verhaal, niets te maken), terwijl hij voor het altaar toch plechtig beloofd heeft om haar tot 'in den dood' trouw te zijn.
Maar ach, ik heb ook wel eens met een getrouwde vrouw gedate. En zelfs gezoend. (;))
En wat zegt dat dan over Sil, zijn vriendin en mij? Dat we onbetrouwbaar zijn? Dat we per definitie zelf vreemd gaan? Dat we moreel verwerpelijke monsters zijn?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het gaat niet om verantwoording, het gaat over normen en waarden.
Als iemand met zulke dingen geen problemen heeft is dat, voor mij persoonlijk in ieder geval, veelzeggend.
Ieder zijn ding en manier van leven, maar ik vind beide partijen in zo'n situatie bepaald niet fris bezig
Daar probeer ik ook achter te komenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef Farouche het volgende:
Meld me ook maar weer eens een keertje.
Ik heb besloten om het daten op een zeer laag pitje te zetten. Hoewel Carlito ( mijn long-term crush) ook daadwerkelijk blijkt te kunnen schrijven, nadat ik al 3 keer niet gereageerd te hebben op zijn intresse mailtjes:
alles goed meid je ziet er leuk uit hoor, zin in kennismaking via msn want kan hier van alles zetten maar is leuker als we elkaar ontdekken he xxxx
En een berichtje van alibaba ( jaja, ik verzin het niet zelf! )
hallo
hoe is het ?
je bent zo mooi en leuk
en je hebt een bijzondere uitstraling
ik vraag me af hoe jij nog vrijgezel kan zijn ?
kieskeurig of de juiste nog niet gevonden ?
het lijkt me leuk om je beter te leren kennen
heb je zin om een keertje te chatten of mailen ? ?
xxx
mijn zelfvertouwen naar een hoogtepunt heeft gestuwd, zie ik het even niet meer zitten. Lekker naar de kroeg en viavia nieuwe mensen ontmoeten lijkt mij momenteel het leukst.
Maar iedereen is met iedereen aan het daten in het topic begrijp ik???
Moreel verwerpelijke monsters gaat wel erg verquote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En wat zegt dat dan over Sil, zijn vriendin en mij? Dat we onbetrouwbaar zijn? Dat we per definitie zelf vreemd gaan? Dat we moreel verwerpelijke monsters zijn?
Ik overdrijf graagquote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Moreel verwerpelijke monsters gaat wel erg ver![]()
Maar ik vind het iets zeggen over de manier waarop jullie in het leven staan. Niet een manier waar ik me mee kan of überhaupt mee zou willen identificeren.
Als het voor jullie werkt, nou prima, ik heb er geen last van, maar ik heb er zeker wel mijn eigen mening over.
11???? Nee? jammer zeg!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb een getal onder de 10 in m'n hoofd en de eerste vrouwelijke user die het raadt mag met mij op date!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |