abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2010 @ 14:17:27 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86241203
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waardoor komt het dan wel? Ik kan allemaal rare dingen bedenken maar hoor het liever uit jouw mond ;).
Haha, nou het is een vrij complex verhaal. Ik kwam op koninginnenacht hier in de stad een superleuke vrouw tegen, gewoon in het wild dus, en dat was vanaf het begin 'iets'. Althans, vanaf de eerste seconde merkte ik dat we een klik hadden. Gezoend, twee dagen later afgesproken in een café.
Daar vertelde ze me dat ze een jaar geleden (het jaar 2009) een 'relatie' in het geheim heeft gehad met een getrouwde man van 37. Hij was de eerste man op wie ze echt verliefd werd, maar hij besloot in december om voor zijn huwelijk te vechten en hij zou pas na een half jaar contact opnemen om haar te vertellen of het was 'gelukt'. Zij heel veel liefdesverdriet, na een maand of 4 was ze er weer een beetje overheen, kwam mij tegen.

Kortom, ik wist dat hij nog een keer zou bellen, maar dacht: 'dat komt wel goed'. Net toen we 3 weken aan het daten waren, supergezellig, gebeurde het...Die gast belde. "Ik verlaat m'n vrouw, het werkt niet, ik kies voor jou". Zij helemaal overstuur, had een jaar met hem gehad en nog geen maand met mij, ze vond dat ze hem toch een kans moest geven. Hij had zijn vrouw en kind immers verlaten voor haar, ze hadden een jaar wat gehad, mij kende ze nog niet goed, etc.

Nou, ik was daar aardig kapot van (voor het eerst sinds m'n 12e gewoon zitten janken, van liefdesverdriet nog wel :'( ) maar probeerde haar uit m'n hoofd te zetten (wat nauwelijks ging) en verder te gaan. Zij was namelijk de eerste op wie ik écht verliefd was. Ik ging dus maar 'verder met m'n leven', tot ik een maand later een smsje van haar kreeg. Hoe het met me ging, etc. Na een paar smsjes over en weer vroeg ik hoe het met haar was, en ze zei dat het totaal niet werkte met die man. Gezeik over zijn echtscheiding, het was niet meer zo gezellig als eerst, ik zat nog in haar hoofd, etc.

Natuurlijk wilde ik niet meteen weer op haar stoep staan, dus uiteindelijk duurde dat smsjes sturen naar elkaar wel een maand (waarbij ik soms 4 dagen wachtte voor ik iets terugstuurde) en in de tussentijd ging ik weer daten. Ik wilde niet weer 'gekwetst' worden en ik vond ook dat als zij me terugwilde zij maar de eerste stap moest zetten. Toen heb ik (eind juli ofzo was het) ook met Spirit gedate, wat een hele leuke date was.

Zelfs een tweede date afgesproken, maar toen kwamen onze smsjes in een stroomversnelling, ze vroeg of we elkaar weer eens konden zien, en toen dacht ik...Wat wil ik nou eigenlijk? En toen kwam ik er achter dat ik haar gewoon keihard terugwilde ( :@ ), want ze was ook nog steeds niet uit m'n hoofd. Dus toen ben ik met haar weer gaan afspreken en BAM, het gevoel was weer helemaal terug. En vanaf die dag heb ik al m'n andere lopende date-projecten afgekapt en spreken we weer vaak af. Tot nu toe eigenlijk, ze komt vanavond weer langs. :)

Lang verhaal, wilde het eigenlijk kort houden. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_86241356
Sil, ouwehoer, waar is nou het belangrijkste stuk met hoe leuk IK wel niet ben? :{w

En noem je me nou serieus "één van je lopende dateprojecten"?? :') Ik dacht dat wat wij hadden bijzonder was... }:|

Ohja, en voor de luie lezers even een samenvatting van Sils verhaal: We hebben gedate, was leuk, maar hij wilde liever iemand anders omdat ik gewoon echt veel te leuk voor hem was dus eigenlijk (maar dat stuk heeft ie overgeslagen...) :P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 9 september 2010 @ 14:25:20 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86241496
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef Spirit82 het volgende:
Sil, ouwehoer, waar is nou het belangrijkste stuk met hoe leuk IK wel niet ben? :{w

En noem je me nou serieus "één van je lopende dateprojecten"?? :') Ik dacht dat wat wij hadden bijzonder was... }:|
Ohja, wat ik dus was vergeten te zeggen, is dat Spirit82 zelf dus een superleuke (en lekkere) chickiebomba is, die helaas op een gegeven moment wel in slaap viel tijdens de date. :')

En eh, dat van die lopende dateprojecten was natuurlijk een grappie. :* (*fluitfluit*)
  donderdag 9 september 2010 @ 14:27:10 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86241565
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:17 schreef Silenus het volgende:
Lang verhaal, wilde het eigenlijk kort houden. :')
Gelukkig, Spirit is dus geen rare meid ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86241600
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gelukkig, Spirit is dus geen rare meid ;)
Jawel hoor, maar Sil is minstens even vreemd, dus dat ging prima samen :P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 9 september 2010 @ 14:29:33 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86241676
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar Sil is minstens even vreemd, dus dat ging prima samen :P
jullie zijn allebei ajacied?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86241849
Een vrouw die wat heeft gehad met een getrouwde man :X

Maar goed, blijkbaar klikt het erg goed tussen jullie, dat is het belangrijkste :) Gebeurt niet vaak dat je zo'n klik hebt met iemand ;)
pi_86241946
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:33 schreef kieskleurig het volgende:

Maar goed, blijkbaar klikt het erg goed tussen jullie, dat is het belangrijkste :) Gebeurt niet vaak dat je zo'n klik hebt met iemand ;)
Niks mis met een vrouw die iets heeft met een getrouwde man. Zolang zij single is, doet ze niks verkeerd. Als een man vreemdgaat, zit zijn huwelijk sowieso al fout, das niet haar schuld. Als je dan een opmerking wilt maken, richt het dan op degene die het overspel pleegt?? :{
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 9 september 2010 @ 14:37:54 #34
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_86242034
A, we gaan nu officieel met topictitel en al onderling daten?
Gezellig! Wie nog meer, naast Silenus en Spirit82, en Natalie72 en ehm.. iemand (naam kwijt, sorry)?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_86242049
Wooww ik let ff niet op en we zijn weer een topic verder :)

Leuk voor je Sil, maar ik hoop toch niet dat dat betekend dat we je stomme grappen moeten gaan missen in dit topic? :P

Arnax: je bent zwanger? :P
  donderdag 9 september 2010 @ 14:39:05 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86242075
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:33 schreef kieskleurig het volgende:

Precies. Wonen op nog geen 5 minuten fietsen van elkaar, beide hetzelfde gestudeerd, allebei lang, zelfde humor, leeftijdsverschil is net iets minder dan 2 jaar, beide een voorliefde voor schrijven, (sterker nog: ze is schrijfster, dus veel 'zelf in te plannen tijd' om met mij af te spreken) kortom...kan niet beter.

Ironisch dus dat ik ik-weet-niet-hoeveel internetdates heb gehad om een superleuke vrouw te vinden terwijl ik de allerleukste dus gewoon in het echt tegenkom, op een feestje op 200 meter hemelsbreed van m'n huis. :)
pi_86242090
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Niks mis met een vrouw die iets heeft met een getrouwde man. Zolang zij single is, doet ze niks verkeerd. Als een man vreemdgaat, zit zijn huwelijk sowieso al fout, das niet haar schuld. Als je dan een opmerking wilt maken, richt het dan op degene die het overspel pleegt?? :{
Als je weet dat iemand getrouwd is en je begint er toch iets mee ben je echt niet onschuldig :{
Hij zit zeker fout, maar zij net zo goed. Iemand die bezet is, is bezet, ongeacht de huilerige verhalen over een slecht huwelijk.
  donderdag 9 september 2010 @ 14:39:50 #38
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_86242107
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ohja, wat ik dus was vergeten te zeggen, is dat Spirit82 zelf dus een superleuke (en lekkere) chickiebomba is, die helaas op een gegeven moment wel in slaap viel tijdens de date. :')

En eh, dat van die lopende dateprojecten was natuurlijk een grappie. :* (*fluitfluit*)
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_86242136
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. Wonen op nog geen 5 minuten fietsen van elkaar, beide hetzelfde gestudeerd, allebei lang, zelfde humor, leeftijdsverschil is net iets minder dan 2 jaar, beide een voorliefde voor schrijven, (sterker nog: ze is schrijfster, dus veel 'zelf in te plannen tijd' om met mij af te spreken) kortom...kan niet beter.

Ironisch dus dat ik ik-weet-niet-hoeveel internetdates heb gehad om een superleuke vrouw te vinden terwijl ik de allerleukste dus gewoon in het echt tegenkom, op een feestje op 200 meter hemelsbreed van m'n huis. :)
Klinkt goed ^O^
  donderdag 9 september 2010 @ 14:41:11 #40
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86242164
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Als je weet dat iemand getrouwd is en je begint er toch iets mee ben je echt niet onschuldig :{
Hij zit zeker fout, maar zij net zo goed. Iemand die bezet is, is bezet, ongeacht de huilerige verhalen over een slecht huwelijk.
Met dat verschil dat zij geen verantwoording heeft naar wie dan ook, (met die andere vrouw heeft ze, los van het morele verhaal, niets te maken), terwijl hij voor het altaar toch plechtig beloofd heeft om haar tot 'in den dood' trouw te zijn.

Maar ach, ik heb ook wel eens met een getrouwde vrouw gedate. En zelfs gezoend. (;))
pi_86242224
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Als jij zelf vrijgezel bent, heb je geen bindingen, anders dan morele bezwaren. Als je zegt dat hij een lul is dat ie vreemd gaat en niet bewust probeert hem te verleiden of bij zijn vrouw weg te lokken, doe je mijns inziens niets verkeerd. Het is zijn huwelijk, zijn keuze, zijn bedrog.
Sarcasme. Herken het.
pi_86242242
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:')
Ik was moe ja :(

o|O
Sarcasme. Herken het.
pi_86242341
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Met dat verschil dat zij geen verantwoording heeft naar wie dan ook, (met die andere vrouw heeft ze, los van het morele verhaal, niets te maken), terwijl hij voor het altaar toch plechtig beloofd heeft om haar tot 'in den dood' trouw te zijn.

Maar ach, ik heb ook wel eens met een getrouwde vrouw gedate. En zelfs gezoend. (;))
Het gaat niet om verantwoording, het gaat over normen en waarden.
Als iemand met zulke dingen geen problemen heeft is dat, voor mij persoonlijk in ieder geval, veelzeggend.
Ieder zijn ding en manier van leven, maar ik vind beide partijen in zo'n situatie bepaald niet fris bezig :{
pi_86242345
:W Meld me ook maar weer eens een keertje.

Ik heb besloten om het daten op een zeer laag pitje te zetten. Hoewel Carlito ( mijn long-term crush) ook daadwerkelijk blijkt te kunnen schrijven, nadat ik al 3 keer niet gereageerd te hebben op zijn intresse mailtjes:

alles goed meid je ziet er leuk uit hoor, zin in kennismaking via msn want kan hier van alles zetten maar is leuker als we elkaar ontdekken he xxxx

En een berichtje van alibaba ( jaja, ik verzin het niet zelf! )

hallo
hoe is het ?
je bent zo mooi en leuk
en je hebt een bijzondere uitstraling
ik vraag me af hoe jij nog vrijgezel kan zijn ?
kieskeurig of de juiste nog niet gevonden ?
het lijkt me leuk om je beter te leren kennen
heb je zin om een keertje te chatten of mailen ? ?
xxx

mijn zelfvertouwen naar een hoogtepunt heeft gestuwd, zie ik het even niet meer zitten. Lekker naar de kroeg en viavia nieuwe mensen ontmoeten lijkt mij momenteel het leukst.

Maar iedereen is met iedereen aan het daten in het topic begrijp ik???
pi_86242391
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Het gaat niet om verantwoording, het gaat over normen en waarden.
Als iemand met zulke dingen geen problemen heeft is dat, voor mij persoonlijk in ieder geval, veelzeggend.
Ieder zijn ding en manier van leven, maar ik vind beide partijen in zo'n situatie bepaald niet fris bezig :{
En wat zegt dat dan over Sil, zijn vriendin en mij? Dat we onbetrouwbaar zijn? Dat we per definitie zelf vreemd gaan? Dat we moreel verwerpelijke monsters zijn? :?
Sarcasme. Herken het.
pi_86242467
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef Farouche het volgende:
:W Meld me ook maar weer eens een keertje.

Ik heb besloten om het daten op een zeer laag pitje te zetten. Hoewel Carlito ( mijn long-term crush) ook daadwerkelijk blijkt te kunnen schrijven, nadat ik al 3 keer niet gereageerd te hebben op zijn intresse mailtjes:

alles goed meid je ziet er leuk uit hoor, zin in kennismaking via msn want kan hier van alles zetten maar is leuker als we elkaar ontdekken he xxxx

En een berichtje van alibaba ( jaja, ik verzin het niet zelf! )

hallo
hoe is het ?
je bent zo mooi en leuk
en je hebt een bijzondere uitstraling
ik vraag me af hoe jij nog vrijgezel kan zijn ?
kieskeurig of de juiste nog niet gevonden ?
het lijkt me leuk om je beter te leren kennen
heb je zin om een keertje te chatten of mailen ? ?
xxx

mijn zelfvertouwen naar een hoogtepunt heeft gestuwd, zie ik het even niet meer zitten. Lekker naar de kroeg en viavia nieuwe mensen ontmoeten lijkt mij momenteel het leukst.

Maar iedereen is met iedereen aan het daten in het topic begrijp ik???
Daar probeer ik ook achter te komen :D
In ieder geval date Natalie met Civilian (ik hoop dat ik het goed schrijf) en de berichten tot nu toe zijn positief :)
pi_86242679
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En wat zegt dat dan over Sil, zijn vriendin en mij? Dat we onbetrouwbaar zijn? Dat we per definitie zelf vreemd gaan? Dat we moreel verwerpelijke monsters zijn? :?
Moreel verwerpelijke monsters gaat wel erg ver :D
Maar ik vind het iets zeggen over de manier waarop jullie in het leven staan. Niet een manier waar ik me mee kan of überhaupt mee zou willen identificeren.
Als het voor jullie werkt, nou prima, ik heb er geen last van, maar ik heb er zeker wel mijn eigen mening over.
  donderdag 9 september 2010 @ 14:57:11 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86242722
Ik heb een getal onder de 10 in m'n hoofd en de eerste vrouwelijke user die het raadt mag met mij op date!
Een gedicht over Maanvis
pi_86242753
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Moreel verwerpelijke monsters gaat wel erg ver :D
Maar ik vind het iets zeggen over de manier waarop jullie in het leven staan. Niet een manier waar ik me mee kan of überhaupt mee zou willen identificeren.
Als het voor jullie werkt, nou prima, ik heb er geen last van, maar ik heb er zeker wel mijn eigen mening over.
Ik overdrijf graag :P

Maar ik ben wel benieuwd naar je mening over ons dan. Wat dit over ons zegt en waarom wij dan zo ontzettend verkeerd bezig zijn?
Sarcasme. Herken het.
pi_86242766
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb een getal onder de 10 in m'n hoofd en de eerste vrouwelijke user die het raadt mag met mij op date!
11???? Nee? jammer zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')