quote:Twee interesseberichtjes van dezelfde persoon in 4 seconden. Toch knap, zo'n heelkortetermijngeheugen
(Favoriete film: Schaft)
Dat is wel erg hoor...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:17 schreef Turbomuis het volgende:
Twee interesseberichtjes van dezelfde persoon in 4 seconden. Toch knap, zo´n heelkortetermijn geheugen
(Favoriete film: Schaft)
quote:NL17608259
She's nicequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef Krullehoofd het volgende:
Wat mij betreft nog een lichtpuntje in de duistere RP wereld.
[..]
quote:hoi ik ben ***, en heb net je hele tekst gelezen.
ik vind jou echt een hele leuke meid, je ziet er goed uit en je lijkt me echt een meid die niemand in de zeik neemt maar vol voor iemand wilt gaan.
ik ben een jongen van 23 en hoop dat dat je niet afschrikt, want ik wil namelijk echt proberen om een keer samen wat leuks te gaan doen om te kijken of er iets tussen ons kan ontstaan.
normaal gesproken stuur ik nooit zulke berichtjes naar meisjes maar alleen maar interesse berichtjes maar jij hebt iets anders dat andere meisjes niet hebben.
je hebt echt een mooie lach en ik weet zeker dat ik 100% mijn aandacht op jou wil verleggen en een keer wat leuks met je gaan doen.
ik hoop dat jij er ook zo over denkt en hopelijk gaan we binnenkort samen op een leuke date??
laat het me aub zo snel mogelijk weten.
Wat werkt over het algemeen beter? Gelijk in het eerste bericht een uitnodiging voor een date sturen of eerst een uitnodiging voor chatten/mail oid.?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:34 schreef _Boo_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Vooral ook dat stukje 'normaal gesproken stuur ik nooit zulke berichtjes'.
En toevallig lach ik helemaal niet op de foto
Picsquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:34 schreef _Boo_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Vooral ook dat stukje 'normaal gesproken stuur ik nooit zulke berichtjes'.
En toevallig lach ik helemaal niet op de foto
Neem maar van mij aan .. Nooit beginnen om meteen proberen af te spreken. Daarnaast maakt het geen donder uit wat je zegt, het moet net goed vallen bij de meid. Wees gewoon jezelf en spontaan. En als ze dr niet op ingaat.. jammer dan. Next.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:37 schreef Arnax het volgende:
[..]
Wat werkt over het algemeen beter? Gelijk in het eerste bericht een uitnodiging voor een date sturen of eerst een uitnodiging voor chatten/mail oid.?
quote:NL38812928
Wel naar een date/keertje wat drinken verwijzen, maar ook naar msn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:37 schreef Arnax het volgende:
[..]
Wat werkt over het algemeen beter? Gelijk in het eerste bericht een uitnodiging voor een date sturen of eerst een uitnodiging voor chatten/mail oid.?
Bij vrouwen die heel erg benadrukken dat ze 'spontaan' zijn wil ik nog wel eens uitdagen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:38 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan .. Nooit beginnen om meteen proberen af te spreken. Daarnaast maakt het geen donder uit wat je zegt, het moet net goed vallen bij de meid. Wees gewoon jezelf en spontaan. En als ze dr niet op ingaat.. jammer dan. Next.
En nu zijn mijn 29 pagina's met matches op.quote:Leuk aziatisch meisje NL58747768
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Wel naar een date/keertje wat drinken verwijzen, maar ook naar msn.
Mailen vind ik niet leuk en ben ik altijd heel snel klaar mee.
Soms werkt dat wel idd.. ach het is ook maar net de mood van de meid op dat moment die het slagingskans bepaald. Plus hoe je eruit ziet natuurlijk haha.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bij vrouwen die heel erg benadrukken dat ze 'spontaan' zijn wil ik nog wel eens uitdagen.
"Hoi! Ik zag in je profiel dat je heel erg spontaan bent. Dat komt goed uit, want ik ben ook heel erg spontaan. Ik zie je morgen om XXXX bij XXXX. Koop jij de kaartjes?"
Ik vind haar een lief en mooi gezicht hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:44 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
'Brainen' over het werk?Ik vond die anderen leuker.
29 pagina's?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef Krullehoofd het volgende:
Vandaag was zo'n ontzettend lichtpuntje in mijn carriere. Dus ik zal nog maar een lichtpuntje van RP hier posten.
[..]
En nu zijn mijn 29 pagina's met matches op.
Nee, niet eens....quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:51 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
29 pagina's?Ik heb altijd maar 1 pagina.
Heb je alleen 'vrouw' aangevinkt?
Keep us posted!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:00 schreef Knipoogje het volgende:
23 augustus 2009 kreeg ik een reaktie op Ematching van iemand (ik was geen betalend lid, zij wel). 24 augustus stuurde ik wat terug. 4 september stuurde zij wat terug. 4 maanden later op 29 december kwam ik er achter dat ze wat terug gestuurd had en antwoord gegeven... 30 december kwam daar antwoord op dat ze het daten op een laag pitje had staan. 14 augustus 2010 vroeg ik voor de grap of e.e.a. waar ze het in de mail over had goed verlopen was. 16 augustus gaf ze antwoord dat ze nog steeds single is.
Tijd om 'r voor te stellen dat we nu al bijna een jaar bij elkaar zijn en dat dit toch echt gevierd moet gaan worden. Of ze dus haar MSN even kan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |