abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86213895
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:16 schreef kieskleurig het volgende:
:')
Ik moet toch echt de kant van Roos kiezen in dit geval :P
Iedereen op Fok deed dat geloof ik ook, maar het blijft hilarisch :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_86214123
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef picardmike het volgende:

[..]

Vreemd eigelijk als ik om mij heen kijk zie ik juist het tegenovergestelde. Als je juist toegeeft dat je fouten maakt kom je beter over. Op datingsites mag je idd niet veel fout doen.
Hier moet ik je deels gelijk in geven. Op Take me Out zie je dat bijvoorbeeld ook. Als je daar zegt dat je op tennis zit klikken 8 vrouwen weg: die niet van tennis of van sport houden. Als je zegt dat je op tennis,voetbal en judo zit klikken 20 vrouwen weg: 8 die niet van tennis of sport houden, 10 die niet van voetbal houden en 2 die niet van judo houden. :Y

De taktiek is dan ook om helemaal niets te zeggen en alleen maar je wasbordje te laten zien. Dan klikt er maar 1 weg: die ene die liever een kantoorbuikje ziet ^O^

Hoe nietszeggender je bent en hoe knapper je er uit ziet, hoe groter de kans op succes. Op Take me out dan ;)

Aan de andere kant ben je wel een malloot als je op de eerste date al over eventuele tekortkomingen begint. Dat wordt allemaal afgevinkt op hun interne checklistje. En dan moet het weer gecompenseerd worden met andere dingen zoals er lekker uitzien, een dik inkomen of gewoon vlot en leuk overkomen...
pi_86214302
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Hier moet ik je deels gelijk in geven. Op Take me Out zie je dat bijvoorbeeld ook. Als je daar zegt dat je op tennis zit klikken 8 vrouwen weg: die niet van tennis of van sport houden. Als je zegt dat je op tennis,voetbal en judo zit klikken 20 vrouwen weg: 8 die niet van tennis of sport houden, 10 die niet van voetbal houden en 2 die niet van judo houden. :Y

De taktiek is dan ook om helemaal niets te zeggen en alleen maar je wasbordje te laten zien. Dan klikt er maar 1 weg: die ene die liever een kantoorbuikje ziet ^O^

Hoe nietszeggender je bent en hoe knapper je er uit ziet, hoe groter de kans op succes. Op Take me out dan ;)

Aan de andere kant ben je wel een malloot als je op de eerste date al over eventuele tekortkomingen begint. Dat wordt allemaal afgevinkt op hun interne checklistje. En dan moet het weer gecompenseerd worden met andere dingen zoals er lekker uitzien, een dik inkomen of gewoon vlot en leuk overkomen...
En zit je op je verjaardag in Take Me Out wordt je door iedereen weggedrukt :P
pi_86218098
Net voor het eerst met een 'onbekende' gebeld na wat mail contact.
Erg spannend en je merkt toch dat het wat geforceerd is in het begin, maar toch was het erg leuk!
Zondag hebben we date, hoop dat het net zo gezellig is!
pi_86218112
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ze gaf me haar nummer, toen deed ik net of ik één of andere Norbert was waar ze zogenaamd mee had gezoend in de kroeg. Bij wijze van hilarische grap, die ze dus niet kon waarderen. ;(
Ik ben dan een man, maar ik vind dit ook wel een kansloze aktie. Het haalt bijna het niveau van onze PicardM :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:44:48 #256
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_86218370
Schijnt iets nieuws te zijn, van de verzinners van Paiq; http://www.blurrypeople.com/.
Zelfde idee als Paiq, maar dan via de webcam.
Iemand ervaringen mee? Want kan me niet voorstellen dat dat gaat werken...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_86218493
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef Turbomuis het volgende:
Schijnt iets nieuws te zijn, van de verzinners van Paiq; http://www.blurrypeople.com/.
Zelfde idee als Paiq, maar dan via de webcam.
Iemand ervaringen mee? Want kan me niet voorstellen dat dat gaat werken...
Net als chatroulette maar nu moet je eerst 10 minuten met iemand cammen voordat de rukkende man zichtbaar wordt _O-
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 20:48:20 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_86218553
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:47 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zo zijn de vrouwen van tegenwoordig ... doe een klein dingetje "fout" en je wordt resoluut van het lijstje geschrapt! ;)
Niet alleen de vrouwen hoor, ik ben nogal een flapuit en zeg als iets me niet bevalt of als ik iets niet leuk vindt (geen zin om iemand te "pleasen"), dat valt meestal niet zo in goede aarde bij de mannen.

Ik ga bijvoorbeeld niet zeggen "goh leuk wandelen in de natuur", als ik daar geen bal aan vind, maar hij vind het wel leuk. Tja, dat vindt men dan niet leuk, vandaar alle mislukte dates waarschijnlijk -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86219624
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef GForceT1 het volgende:
Net voor het eerst met een 'onbekende' gebeld na wat mail contact.
Erg spannend en je merkt toch dat het wat geforceerd is in het begin, maar toch was het erg leuk!
Zondag hebben we date, hoop dat het net zo gezellig is!
^O^
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Niet alleen de vrouwen hoor, ik ben nogal een flapuit en zeg als iets me niet bevalt of als ik iets niet leuk vindt (geen zin om iemand te "pleasen"), dat valt meestal niet zo in goede aarde bij de mannen.

Ik ga bijvoorbeeld niet zeggen "goh leuk wandelen in de natuur", als ik daar geen bal aan vind, maar hij vind het wel leuk. Tja, dat vindt men dan niet leuk, vandaar alle mislukte dates waarschijnlijk -O-
Zo erg is het toch niet om iets te doen wat een ander wel leuk vindt, maar jij minder? Het enthousiasme van een ander kan juist heel aanstekelijk werken :Y

Ik verwacht absoluut niet dat een date alles doet om mij te plezieren en omgekeerd doe ik dat zeker ook niet. Maar proberen wat inlevingsvermogen op te brengen en open te staan voor de interesses van een ander lijkt me toch wel belangrijk :) Als ik bijvoorbeeld zeg dat ik van wandelen houd en mijn date zegt he getver wandelen, zoiets doms! En dat (misschien?) een paar keer, tja dan houd ik het na die ene date ook wel voor gezien ;)
pi_86219742
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Net als chatroulette maar nu moet je eerst 10 minuten met iemand cammen voordat de rukkende man zichtbaar wordt _O-
Oh dat chatroulette heb ik gezien bij de wereld draait door, wat was dat erg! :D
pi_86219934
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Oh dat chatroulette heb ik gezien bij de wereld draait door, wat was dat erg! :D
Die kan ik me ook nog herinneren ja! :')
  woensdag 8 september 2010 @ 21:18:15 #262
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_86219991
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik niet. vertel eens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_86220270
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik niet. vertel eens.
Je kunt het zelf zien ;)
http://www.ophetlijfgeschreven.nl/?p=776
pi_86220335
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik niet. vertel eens.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_86220498
quote:
_O- De perfecte samenvatting.
pi_86220681
quote:
Haha geweldig! _O-
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
  woensdag 8 september 2010 @ 21:40:17 #267
64831 2NutZ
pi_86221150
quote:
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_86223416
Missed Instant Message(s)
Sep. 8, 2010 – 9:08pm
*24 jarige uit Istanbul*: hello mature woman
*24 jarige uit Istanbul*: how are you ?

Mature? -O- :P
pi_86223827
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Natalie78 het volgende:

Een andere benaming voor Cougar :P
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
  woensdag 8 september 2010 @ 22:38:34 #271
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_86223853
Aan mij de eer! :@
Zaterdag de 2e date met Natalie O+ *O*
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  woensdag 8 september 2010 @ 22:39:00 #272
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_86223871
Ik ben ook weer bezig met het daten...

Beetje ongelofelijke dingen die ik soms mee maak, een soap is er niets bij.
Via paiq in contact met een leuke meid, we hebben al vrij snel een goeie klik en chatten flink wat af. Na een tijdje besluiten we ook eens te bellen, want ze wil niet afspreken zonder eerst te bellen. Prima, ik ben niet zo'n ontzettende beller en op internet iets gevatter dan IRL magoed.
Dus wij bellen en ik val een beetje stil en zij gaat daardoor flink doorratelen, en hebben we dus niet echt een fijn gesprek. Er was wel klik, maar toch ook wel wat spanning. En dan ineens moet ze ophangen want haar andere date staat onverwacht voor de deur.

Volgende ochtend krijg ik een smsje dat ze niet verder wil, ook omdat ze tegelijk ook met die ander date en eigenlijk niet met twee mannen tegelijk wil daten (ook al hadden ze pas twee dates gehad).

Prima, best, ik was er ook wel klaar mee. uiteindelijk raken we na een paar dagen toch weer aan de praat en na een tijdje klikt het weer heel goed. Ze begint te twijfelen en wil pas na date 3 met de ander besluiten. Hij wordt ziek, wordt nog verder uitgesteld en we spreken dan toch maar af voor een date de dag na date 3 met de ander.

De dag komt dichterbij, zij twijfelt nog steeds, maar we hebben nog es gebeld en dat ging een stuk relaxter en we vinden elkaar steeds leuker en chatten erg veel. Maar ze twijfelt nog steeds, en uiteindelijk is hij weer ziek. Ze heeft het toch met hem besproken en besluit opnieuw mij te dumpen.

Het klinkt misschien een beetje kansloos, maar ik kan je vertellen dat ik niet zomaar meer gezellig ging doen en wij toch best een overtuigende klik hadden.

Zijn er nou meer mensen die er moeite mee hebben om tegelijk met meerdere mensen verkennend te daten? Ik heb daar niet zo'n moeite mee, zolang je er nog niet uit bent, maar zij dus blijkbaar wel.
pi_86223958
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef Civilian het volgende:
Aan mij de eer! :@
Zaterdag de 2e date met Natalie O+ *O*
Gaat goed! O+
pi_86224087
quote:

Apart :D
pi_86224930
quote:

Jeweetwel... met hangtieten en rimpels O-)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_86225023
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef Neelix het volgende:

Het klinkt misschien een beetje kansloos, maar ik kan je vertellen dat ik niet zomaar meer gezellig ging doen en wij toch best een overtuigende klik hadden.

Trust me.... er is geen klik... althans niet van haar zijde.... ze wil gewoon een backup plan en jij bent de sukkel die er intrapt... ik zou zeggen --> exit. Ga een leuke dame zoeken die wel serieus in je geinteresseerd is ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 8 september 2010 @ 23:14:35 #277
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86225213
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Trust me.... er is geen klik... althans niet van haar zijde.... ze wil gewoon een backup plan en jij bent de sukkel die er intrapt... ik zou zeggen --> exit. Ga een leuke dame zoeken die wel serieus in je geinteresseerd is ^O^
Die andere gast is pas een flapdrol. Als ik twee dates met een meisje zou hebben, met een derde in de planning, en zij vertelt me dan dat ze eigenlijk ook nog wel met een andere kerel af wil spreken...dan zou ik toch echt de eer aan mezelf houden. :')

Het is graag of niet, niet na 3 dates maar even afwachten wat mevrouw nog van een ander vindt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_86226251
quote:

Via paiq in contact met een leuke meid, we hebben al vrij snel een goeie klik en chatten flink wat af. Na een tijdje besluiten we ook eens te bellen, want ze wil niet afspreken zonder eerst te bellen. Prima, ik ben niet zo'n ontzettende beller en op internet iets gevatter dan IRL magoed.
Dus wij bellen en ik val een beetje stil en zij gaat daardoor flink doorratelen, en hebben we dus niet echt een fijn gesprek. Er was wel klik, maar toch ook wel wat spanning. En dan ineens moet ze ophangen want haar andere date staat onverwacht voor de deur.

Volgende ochtend krijg ik een smsje dat ze niet verder wil, ook omdat ze tegelijk ook met die ander date en eigenlijk niet met twee mannen tegelijk wil daten (ook al hadden ze pas twee dates gehad).

Prima, best, ik was er ook wel klaar mee. uiteindelijk raken we na een paar dagen toch weer aan de praat en na een tijdje klikt het weer heel goed. Ze begint te twijfelen en wil pas na date 3 met de ander besluiten. Hij wordt ziek, wordt nog verder uitgesteld en we spreken dan toch maar af voor een date de dag na date 3 met de ander.

De dag komt dichterbij, zij twijfelt nog steeds, maar we hebben nog es gebeld en dat ging een stuk relaxter en we vinden elkaar steeds leuker en chatten erg veel. Maar ze twijfelt nog steeds, en uiteindelijk is hij weer ziek. Ze heeft het toch met hem besproken en besluit opnieuw mij te dumpen.

Zijn er nou meer mensen die er moeite mee hebben om tegelijk met meerdere mensen verkennend te daten? Ik heb daar niet zo'n moeite mee, zolang je er nog niet uit bent, maar zij dus blijkbaar wel.
jezus man, je laat je toch niet de touwtjes in handen van haar, je geeft haar de keuze tussen jou en die man? ik zou het al direct afgekapt hebben als ik had gehoord dat ze een ander date.
  woensdag 8 september 2010 @ 23:58:04 #279
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_86226752
quote:

auch ^_^
451 °F
pi_86227664
Mooie ontwikkelingen in deze date soap. :)

Arnax hoest met je salsa meisje dan?
pi_86231215
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:43 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

jezus man, je laat je toch niet de touwtjes in handen van haar, je geeft haar de keuze tussen jou en die man? ik zou het al direct afgekapt hebben als ik had gehoord dat ze een ander date.
Je wil zeggen dat als jij meerdere contacten hebt lopen en met een afspreekt dat je dan de rest laat vallen?
pi_86231607
quote:

Smoesje wedden?
Op datingsites heb je zelfs in een gevorded stadium geen garanties op een eerlijke reden.
UITGESCHREVEN
pi_86232048
Het is vast een msn-scam, Neelix!
Sarcasme. Herken het.
pi_86232810
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:27 schreef Neelix het volgende:

[..]

Je wil zeggen dat als jij meerdere contacten hebt lopen en met een afspreekt dat je dan de rest laat vallen?
Haha nee ik niet, maar als de ander dat bij mij doet dan laat ik diegene wel meteen vallen.
pi_86233062
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:30 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

Haha nee ik niet, maar als de ander dat bij mij doet dan laat ik diegene wel meteen vallen.
Meten met twee maten?
pi_86233082
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:49 schreef Spirit82 het volgende:
Het is vast een msn-scam, Neelix!
Nee, dat was jij toch? ;)
pi_86233087
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Smoesje wedden?
Op datingsites heb je zelfs in een gevorded stadium geen garanties op een eerlijke reden.
Jij zeker niet nee.
pi_86233107
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die andere gast is pas een flapdrol. Als ik twee dates met een meisje zou hebben, met een derde in de planning, en zij vertelt me dan dat ze eigenlijk ook nog wel met een andere kerel af wil spreken...dan zou ik toch echt de eer aan mezelf houden. :')

Het is graag of niet, niet na 3 dates maar even afwachten wat mevrouw nog van een ander vindt.
Ik denk dat hij dat dus wel gedaan heeft, hij wist het tot het telefoongesprek bij de derde date niet.
pi_86234846
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:44 schreef Neelix het volgende:

[..]

Nee, dat was jij toch? ;)
Ja, ik hou jou inderdaad ook graag aan het lijntje :9
Sarcasme. Herken het.
pi_86236363
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, ik hou jou inderdaad ook graag aan het lijntje :9
:o Daten? ;)

Ik vraag me serieus af of ik dit aantrek ofzo, het is niet de eerste keer dat me zoiets gebeurd... :{
  donderdag 9 september 2010 @ 11:56:34 #291
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86236620
Vakantie vierende potentiële date is terug en verscheen online op msn. Weinig tijd voor (druk druk druk) maar evengoed een paar leuke grapjes. Tussen neus en lippen door ook maar date afgesproken. Volgende week date. Spannend, want is alweer een tijdje geleden ;)

ps. Neelix, doe volgende keer eens al die posts in één keer - luie sjaak!
Overal verstand van.
pi_86236659
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:48 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af of ik dit aantrek ofzo, het is niet de eerste keer dat me zoiets gebeurd... :{
Ik vrees dat je relaxte houding online opgepikt wordt als zijnde te lief, dus makkelijk om aan de kant te schuiven indien gewenst.
Je ziet vaak dat mensen die alles (of in ieder geval veel) goed vinden, ook behandeld worden alsof ze alles maar goed moeten vinden.
Wat bij de meeste vrouwen ook een noodzakelijke spanning weg zal halen, want stiekem vinden we mannen die op hun strepen gaan staan toch sneller aantrekkelijk dan mannen die alles maar prima vinden ;)
  donderdag 9 september 2010 @ 11:59:52 #293
64831 2NutZ
pi_86236754
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:48 schreef Neelix het volgende:

[..]

Het is inderdaad je instelling.
'Oh hij maakt zich niet zo druk als die ander. Hou ik hem wel aan het lijntje.'
Ze moeten wel het idee hebben dat ze wat missen natuurlijk.

nice guys finish last ;)
pi_86236882
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:56 schreef macondo het volgende:
Vakantie vierende potentiële date is terug en verscheen online op msn. Weinig tijd voor (druk druk druk) maar evengoed een paar leuke grapjes. Tussen neus en lippen door ook maar date afgesproken. Volgende week date. Spannend, want is alweer een tijdje geleden ;)

Gaat goed met de daters in dit topic *O*
Gezonde spanning is goed, het wordt vast gezellig ;)
  donderdag 9 september 2010 @ 12:06:11 #295
64831 2NutZ
pi_86236967
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:56 schreef macondo het volgende:

Wees wel verdacht op eventueel opgelopen SOA's tijdens de vakantie :')
pi_86237239
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mooie ontwikkelingen in deze date soap. :)

Arnax hoest met je salsa meisje dan?
Was weer gezellig zaterdag, maar gaat niet wat worden denk ik. Dus ik houd sowieso de boot af, door een aantal verrassingen heb ik de aankomende 6-9 maanden eigenlijk geen tijd voor een relatie :')
  donderdag 9 september 2010 @ 12:22:26 #297
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86237446
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:14 schreef Arnax het volgende:

[..]

Was weer gezellig zaterdag, maar gaat niet wat worden denk ik. Dus ik houd sowieso de boot af, door een aantal verrassingen heb ik de aankomende 6-9 maanden eigenlijk geen tijd voor een relatie :')
Je bent zwanger geworden? :D
Overal verstand van.
pi_86237770
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:57 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik vrees dat je relaxte houding online opgepikt wordt als zijnde te lief, dus makkelijk om aan de kant te schuiven indien gewenst.
Je ziet vaak dat mensen die alles (of in ieder geval veel) goed vinden, ook behandeld worden alsof ze alles maar goed moeten vinden.
Wat bij de meeste vrouwen ook een noodzakelijke spanning weg zal halen, want stiekem vinden we mannen die op hun strepen gaan staan toch sneller aantrekkelijk dan mannen die alles maar prima vinden ;)
Het is niet dat ik dit makkelijk laat gebeuren, of aangeef dat ik er moeite mee heb.
Maar ik word wel doodmoe van de zin "ik wil je geen pijn doen".

Maar ik ben het nou wel goed zat en zal me dit niet snel nog eens laten gebeuren.

En ik moet toch ergens die posts vandaan halen om mijn gemiddelde op te krikken ;)
pi_86238285
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:34 schreef Neelix het volgende:

[..]

Het is niet dat ik dit makkelijk laat gebeuren, of aangeef dat ik er moeite mee heb.
Maar ik word wel doodmoe van de zin "ik wil je geen pijn doen".

Maar ik ben het nou wel goed zat en zal me dit niet snel nog eens laten gebeuren.

En ik moet toch ergens die posts vandaan halen om mijn gemiddelde op te krikken ;)
Yup, je bent te lief. Sorry, maar het is wel zo. Je bent een goeie gast die zich kan inleven in anderen en ergens niet snel een punt van maakt. Volgens mij pik je te veel. Op zich niet slecht hoor, maar volgens mij wel iets waardoor anderen jou makkelijk kunnen "kwetsen". Je geeft de macht uit handen. :)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 9 september 2010 @ 12:58:37 #300
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86238426
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Yup, je bent te lief. Sorry, maar het is wel zo. Je bent een goeie gast die zich kan inleven in anderen en ergens niet snel een punt van maakt. Volgens mij pik je te veel. Op zich niet slecht hoor, maar volgens mij wel iets waardoor anderen jou makkelijk kunnen "kwetsen". Je geeft de macht uit handen. :)
Is dat niet een ietwat snelle conclusie na een paar posts, zuster Phil?
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')