natuurlijk kunnen gebouwen instorten, ze dachten van het WTC van niet, was zo gebouwd dat er een buitenkant is, met daar veel tussen ruimte en dan het echte gebouw, dat was ook weer van staal gemaakt,( de werkelijk bouw) ook waren er overal verlaagde plafonds met daaronder sproeiinstalatie`s en dergelijke. ze hadden het zo gebouwd dat er ook rekening met aardschokken enzo gehouden werden, maar welke idioot denk nou dat er 2 vliegtuigen erin gaan vliegen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik geloof dus wél dat gebouwen in kunnen storten na een fikMaar er zijn ook mensen die van mening zijn dat dat in dit geval niet kon... Plus die paar andere gebouwtjes die ineens gingen liggen
De mensen die een hoog gebouw willen bouwen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
maar welke idioot denk nou dat er 2 vliegtuigen erin gaan vliegen.
Geen info naar binnen? via tel?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mobiele telefoons het niet meer deden?
Netwerk overbelast?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mobiele telefoons het niet meer deden?
nee het netwerk was over belast, er zijn mensen die nog gebeld hadden met familieleden en er was ook een jongen die belde live vanuit de 100ste zoveel verdieping met een tv station.quote:
ben jij er geweest???quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef Copycat het volgende:
Twin Towers waren constructief toch niet meer helemaal jofel?
Ik heb nog wel een foto van mezelf, bovenop de ene. Of de andere.
Nah, ik weet ondertussen ook niet meer wat ik nou wel moet geloven en wat niet. Ik meen te hebben gelezen dat het qua hitte niet kán dat de buitenste "laag" van de constructie zo kapodt ging.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef Copycat het volgende:
Twin Towers waren constructief toch niet meer helemaal jofel?
Drie keer. Waarvan een keer après WTC.quote:
oh wat gaaf, lijkt me echt een droom om zo door die straten van new York te wandelen, en een bezoekje aan broadway, al zal ik er geen klap van verstaan zal helemaal met open mond alles bewonderen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie keer. Waarvan een keer après WTC.
Daarom: door alle conspiracies verzakt iedere constructie.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Nah, ik weet ondertussen ook niet meer wat ik nou wel moet geloven en wat niet. Ik meen te hebben gelezen dat het qua hitte niet kán dat de buitenste "laag" van de constructie zo kapodt ging.
Maar voor elk argument zijn waarschijnlijk 24 tegenargumenten te vinden, ondertussen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom: door alle conspiracies verzakt iedere constructie.
maar zij mocht wel met Mister Big naar de film hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je die C1000 kuthoer ook nog eens. Gelijk sfeer.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdens de mogelijke nieuwe tsunami waren er streams, en een reeks in RLS. Toen kwamen alle 'reddingstips' voorbij en Noek snapte niet waarom je je bad vol moest laten lopen. Na 1,5 topic vol grappen kwam de echte reden. Het was toen nogal grappig, nu niet meer.
Ik had vanaf het moment dat het eerste vliegtuig in het WTC ging en ik nog in staat was om me te bewegen de "getthefuckouttathere"techniek gebruikt.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef Noek het volgende:
De reden is me dan een beetje ontgaan. Of ik ben het weer vergeten, dat kan ook.
Er loopt een topic in TV over het programma, maar fuck it.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
Met zn alle kijken in de SC
Kut hadden we nu maar een nw topic ge opend
Ligt er aan hoe hoog het water komt te staanquote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]! Omdat je dan lange tijd schoon drinkwater hebt als de vloedgolf komt.
Hoe vond je die dude met zijn kind op zijn arm?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paar uur later staat de eerste de trap alweer schoon te maken, tsja wat moet je dan.
Uitgeslapen ofzoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hoog het water komt te staan
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dementerende bejaarden krijgen over de datum hagelslag.
Hart van Nederland!
Ook al op de voorpagina van de Televaag vandaag.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dementerende bejaarden krijgen over de datum hagelslag.
Hart van Nederland!
Amerikaanquote:Op woensdag 8 september 2010 22:43 schreef Leandra het volgende:
ik ben vanmiddag met Jr. bij de Mac wezen lunchen
Oh. Ik vind dat wel een beetje viessss, Patrick.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]! Omdat je dan lange tijd schoon drinkwater hebt als de vloedgolf komt.
Mooi lullig allemaal.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
In principe wel, maar dat lijkt me toch net iets te toevallig. In een sc notabene.
Ik denk uit voortaan wel drie keer na.
Dat viel mij dus ook op...............raarquote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe vond je die dude met zijn kind op zijn arm?
Zelf dik gasmasker op en dat kind gewoon open en bloot_!
Dat zijn van die dingen..............quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paar uur later staat de eerste de trap alweer schoon te maken, tsja wat moet je dan.
quote:Nederlandse managers beoordelen sollicitanten, ook voor een financiële functie, nog steeds op type- en spelfouten. 59 procent wijst een kandidaat af als er 3 tot 5 spelfouten in een sollicitatiebrief staan. 14 procent vindt zelfs één type- of spelfout al te veel. Slechts 17 procent zegt dat spelling voor hen niet belangrijk is.
Ik ga er ook niet voor aan de kant. Ik houd dingen gewoon voortaan voor me, als ze zakelijk tegen me gebruikt kunnen worden. Geen munitie geven, dit soort mensen voor wie karma gelukkig vast en zeker ook een bitch zal zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi lullig allemaal.
Ik denk er ook wel eens aan dat er genoeg zieke geesten rondwaren op internet, ook op Fok!, die mensen graag ook privé een hak zouden kunnen zetten, maar ik wens er toch niet voor aan de kant te gaan.
Voorbeelden te over inmiddels, gelukkig krijgen veel mensen deze voorbeelden mee en dat maakt ze voorzichtig.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi lullig allemaal.
Ik denk er ook wel eens aan dat er genoeg zieke geesten rondwaren op internet, ook op Fok!, die mensen graag ook privé een hak zouden kunnen zetten, maar ik wens er toch niet voor aan de kant te gaan.
Legio mogelijkheden, waaronder:quote:Op donderdag 9 september 2010 09:56 schreef Copycat het volgende:
Zolang je competentie maar niets met bepaalde lichaamsdelen te maken heeft ...
Zo weer naar fysio, met mijn Jaba-kin,
4 van de 5 weet ikquote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Legio mogelijkheden, waaronder:
* Hoe maak ik het leven van een docent zuur
* Hoe schop ik een les in de war
* Hoe verkoop ik drugs op het schoolplein
* Hoe laat ik een schoolgebouw ontruimen
* Hoe hack ik de pc van een coach
Kinkyquote:Op donderdag 9 september 2010 09:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een leuk één-tweetje, zij speelt de docent, ik speel de leerling![]()
De rasechte arnhemmer in mij zegt dat dat laatste de beste optie isquote:Op donderdag 9 september 2010 11:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niets op de site van de woningbouwcorporaties! Heb je urgentie, zijn de woningen weer niets of we moeten met spoed Nijmegen verlaten!
Wat is het probleem, jullie wonen tochquote:Op donderdag 9 september 2010 11:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niets op de site van de woningbouwcorporaties! Heb je urgentie, zijn de woningen weer niets of we moeten met spoed Nijmegen verlaten!
Setting yourself up for disappointment.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:24 schreef Laysa het volgende:
Dk wil graag dingen meteen geregeld hebben![]()
In een sloopwoning waarbij ik elke dag 6 trappen naar boven moet...Die urgentie heb ik dan ook gekregen omdat die 6 trappen niet echt willen lukken....en ook omdat langzamerhand de muren om ons heen afbrokkelenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is het probleem, jullie wonen toch
daarom ben ik wat geduldigerquote:Op donderdag 9 september 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Setting yourself up for disappointment.
Ja, niet ideaal, maar kom op, het lukt je nog steeds om naar beneden én naar boven te komen. Ideale situaties zijn er nergens, je hebt die urgentieverklaring, 't komt dus vanzelf een keer goed.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
In een sloopwoning waarbij ik elke dag 6 trappen naar boven moet...Die urgentie heb ik dan ook gekregen omdat die 6 trappen niet echt willen lukken....en ook omdat langzamerhand de muren om ons heen afbrokkelen
Ja dat zeg ik dan ookquote:Op donderdag 9 september 2010 11:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, niet ideaal, maar kom op, het lukt je nog steeds om naar beneden én naar boven te komen. Ideale situaties zijn er nergens, je hebt die urgentieverklaring, 't komt dus vanzelf een keer goed.
Nee dat gaat wekelijks. Per dag komen er nieuwe woningen voor die week bij. Dan heeft men 2 weken de tijd om te reageren en intussen komen die er van de week daarop weer vrij.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
Dat aanbod fluctueert toch sowieso met de dag?
De urgentie is binnen, dat is de belangrijkste genomen horde lijkt me.
Iemand die geamputeerd is van de knie kan ook best 3 maanden wachten voordat ie een rolstoel hoeft te krijgen, omdat ie nog best kan kruipen om ergens te komen?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, niet ideaal, maar kom op, het lukt je nog steeds om naar beneden én naar boven te komen. Ideale situaties zijn er nergens, je hebt die urgentieverklaring, 't komt dus vanzelf een keer goed.
laat je niet gek makenquote:
Tja, het is alleen vervelend dat iedereen van de gemeente tot de woningbouwcorporatie er mee eens dat we het beste per direct weg moeten, maar ja protocol en richtlijnen en ze helpen al wat kortere bochten genomen, maar dat neemt niet weg dat horde 1 al in eind/mei, begin juli was. Nu hebben we de laatste horde wel binnen (gezien via internet, maar nog niet per brief) en nu is het afwachten op wat geschikt is. En dat is dus iets dat conform de voorwaarden is van de urgentieverklaring en mogelijkheden van Laysa.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
Per week, is toch nog steeds met een aardige regelmaat. Horde 1 is overwonnen, horde 2 en 3 lopen vast en zeker soepeler. Maar niet op de zaken vooruit.
Ik had al een klein begin gemaaktquote:Op donderdag 9 september 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
Ik zou anders ook trappelen van ongeduld. Sterker nog, hossel vast wat dozen en begin te pakken, Laysa & Co.
Thanxquote:Op donderdag 9 september 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Je kunt nu eenmaal geen ijzer met blote handen smeden. Zeker geen bureaucratisch ijzer. Natuurlijk zou het geweldig zijn als er meteen een geschikt huis paraat stond. Dat is nu eenmaal niet zo, helaas. Kun je jezelf wel daarover gaan lopen opwinden, maar wat schiet je daar mee op.
Desalniettemin duim ik voor jullie dat hét huis snel werkelijkheid wordt!
Morgen over een maand is de bruiloft!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, hoeveel dagen nog tot je vakantie?
Die dozen zijn al lang binnen!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
Ik zou anders ook trappelen van ongeduld. Sterker nog, hossel vast wat dozen en begin te pakken, Laysa & Co.
Nee, dat is het nadeel ervan. En het schijnt nogal druk te zijn qua urgenties in deze tijd. Samen in de zomer, apart in de herfst! Drastische toename aan urgentie op basis van echtscheidingen en zulks! Ik haat dingen afwachten, ik doe liever dingen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Je kunt nu eenmaal geen ijzer met blote handen smeden. Zeker geen bureaucratisch ijzer. Natuurlijk zou het geweldig zijn als er meteen een geschikt huis paraat stond. Dat is nu eenmaal niet zo, helaas. Kun je jezelf wel daarover gaan lopen opwinden, maar wat schiet je daar mee op.
Desalniettemin duim ik voor jullie dat hét huis snel werkelijkheid wordt!
En schrijf op de doos wat er in zit. Heb ik nog nooit gedaan en elke keer denk ik dat het best handig zou zijn.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
En schrijf op de doos wat er in zit. Heb ik nog nooit gedaan en elke keer denk ik dat het best handig zou zijn.
Dat is toch niet cool, als je dan in je nieuwe huisje bent maak je bij iedere doos weer een vreugdedansje omdat je coole shit gevonden hebtquote:Op donderdag 9 september 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
En schrijf op de doos wat er in zit. Heb ik nog nooit gedaan en elke keer denk ik dat het best handig zou zijn.
Ik ga serieus kijken of ik een enorm wanstaltige kan vinden voor je!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Dat schiet echt al op he?
Neem je een koelkastmagneet voor me mee?
Jij hebt echt het inlevingsvermogen van een baksteen hèquote:Op donderdag 9 september 2010 11:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch niet cool, als je dan in je nieuwe huisje bent maak je bij iedere doos weer een vreugdedansje omdat je coole shit gevonden hebt
Tof!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga serieus kijken of ik een enorm wanstaltige kan vinden voor je!
In dit huis heb ik nog steeds als ik een kastje opendoe!quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In dit huis heb ik nog steeds als ik een kastje opendoe!
Cool en achterlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch niet cool, als je dan in je nieuwe huisje bent maak je bij iedere doos weer een vreugdedansje omdat je coole shit gevonden hebt
Bedoel je kastjes met Laysa's spullen? Ik heb tijdens mijn verhuizing wat dozen waar dingen in zaten die ik niet gelijk nodig had weggezet in de kelderkast, en ik heb nu nog wel eens dat ik in zo'n doos kijk en allemaal handige dingen vind.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In dit huis heb ik nog steeds als ik een kastje opendoe!
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:57 schreef Laysa het volgende:
Hai Deiss![]()
Spaar jij koelkastmagneten Liesje?
Geen idee, ik weet wel sinds kort want hentai is.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
FOK! goes Japanese. En dan mag je opeens wel spammen want sushi. Wat is "sterf" in het Japans?
Hij bedoelt gewoon heel mijn huisquote:Op donderdag 9 september 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je kastjes met Laysa's spullen? Ik heb tijdens mijn verhuizing wat dozen waar dingen in zaten die ik niet gelijk nodig had weggezet in de kelderkast, en ik heb nu nog wel eens dat ik in zo'n doos kijk en allemaal handige dingen vind.
@Laysa, ja sinds we op huwlijksreis een koelkast magneet hebben gekocht voor 10 dollar ben ik ze maar gaan sparen. Zo lelijk mogelijk.
Yep! In mijn eigen appartement ken ik de weg wel. En dan is het minder leuk een kastje open te doen!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je kastjes met Laysa's spullen? Ik heb tijdens mijn verhuizing wat dozen waar dingen in zaten die ik niet gelijk nodig had weggezet in de kelderkast, en ik heb nu nog wel eens dat ik in zo'n doos kijk en allemaal handige dingen vind.
@Laysa, ja sinds we op huwlijksreis een koelkast magneet hebben gekocht voor 10 dollar ben ik ze maar gaan sparen. Zo lelijk mogelijk.
Lekker!!!...nog steeds van plan om even een weekje zuid frankrijk te gaan doen? lekker ff weg met man en/of zussen?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb lekker een vrije middag genomen en ga straks de stad in
Harakiri heeft iig het gewenste effect!quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
FOK! goes Japanese. En dan mag je opeens wel spammen want sushi. Wat is "sterf" in het Japans?
Ja het is een klein doedelzakje met een magneet erachter en als je er op duwt dan hoor je zoń deuntje!quote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
Bedoel je nou een koelkastmagneet met muziek erin?
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
Bedoel je nou een koelkastmagneet met muziek erin?
http://www.giftshopscotla(...)-Bagpipe-magnet.htmlquote:Op donderdag 9 september 2010 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is dan de vetste koelkastmagneet die er is!
Ik heb geen muziekjes.
Nee, de headers zijn nog steeds big in Japan.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Harakiri heeft iig het gewenste effect!
Hoezo mag je nu wel spammen en zijn die o zo lelijke headings al aangepast?
"Shinei" geloof ik, zo spreek je het in ieder geval uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
is doodgaanquote:Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Shinei" geloof ik, zo spreek je het in ieder geval uit.
't Gaat om eerlijk te zijn helemaal uitstekend, dankjequote:Op donderdag 9 september 2010 11:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand die geamputeerd is van de knie kan ook best 3 maanden wachten voordat ie een rolstoel hoeft te krijgen, omdat ie nog best kan kruipen om ergens te komen?![]()
Ik ben dus niet verbitterd, ik vind alleen dat er een hoop mensen lopen te zeiken.quote:Gut wat ben je weer verbitterd. Gaat vast weer goed met de vrouwtjes zeker?
Dat was een retorische vraag en derhalve was het niet noodzakelijk die te beantwoorden.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat om eerlijk te zijn helemaal uitstekend, dankje![]()
[..]
Ik ben dus niet verbitterd, ik vind alleen dat er een hoop mensen lopen te zeiken.
In dat geval, ik heb er een van de PvdA voor jequote:Op donderdag 9 september 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval, ik heb er een van de PvdA voor je
Dat is wel treurig eigenlijk. Niet dat de naam me iets zegt, maar het blijft een nare ziekte (en dood).quote:Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
AMSTERDAM - Rich Cronin, de leadzanger van de Amerikaanse boyband LFO, is woensdag overleden aan leukemie. 35 jaar
RIP aan het boybandlid (en de nabestaanden), maar ik ben blij dat dit toentertijd volledig aan mij voorbij is gegaan.quote:
Maar je doet nu wel moeilijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat om eerlijk te zijn helemaal uitstekend, dankje![]()
[..]
Ik ben dus niet verbitterd, ik vind alleen dat er een hoop mensen lopen te zeiken.
Laat maar weten waar ik m naartoe moet sturen.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die wil ik wel hebben hoor!
Gewoon lekkere "strand(tent)muziek" Ach ja, Zandvoort hèquote:Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
RIP aan het boybandlid (en de nabestaanden), maar ik ben blij dat dit toentertijd volledig aan mij voorbij is gegaan.
Ok!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat maar weten waar ik m naartoe moet sturen.
Leuke herinneringen en van mijn leeftijd en dan denk je even van "Huh"quote:Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel treurig eigenlijk. Niet dat de naam me iets zegt, maar het blijft een nare ziekte (en dood).
Zandvoort is gevuld met fatjes die boybandjes diggen?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Jian het volgende:
Gewoon lekkere "strand(tent)muziek" Ach ja, Zandvoort hè
Ik ken hem niet, maar ik kan me wel een beetje voorstellen welke tragedie daar achter de schermen heeft plaatsgevonden.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuke herinneringen en van mijn leeftijd en dan denk je even van "Huh"
Net zoals Limburg is gevuld met feestneuzen en boerenkielen die de hele dag bier zuipen op de maat van carnavalskrakersquote:Op donderdag 9 september 2010 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zandvoort is gevuld met fatjes die boybandjes diggen?
Misschien kun je iets zittends gaan doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit hier maar te niksen en steeds als ik op wil staan om iets te gaan doen, gebeurt er niets.
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit hier maar te niksen en steeds als ik op wil staan om iets te gaan doen, gebeurt er niets.
Huiswerk, straks.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien kun je iets zittends gaan doen.
Het Horst Wessel, zelfsquote:Op donderdag 9 september 2010 13:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Schlagertje dan misschien voor onze padvinder
Ik zou er bijna voor naar Limburg verhuizen!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:12 schreef Jian het volgende:
Net zoals Limburg is gevuld met feestneuzen en boerenkielen die de hele dag bier zuipen op de maat van carnavalskrakers
Zo, die is goed met onderhandelen!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:19 schreef Copycat het volgende:
Zo. Even een counter offer voorgesteld aan opdrachtgever. Het dubbele van wat ze bieden ... En dan zijn ze relatief nog goedkoop uit. Zal mij benieuwen.
En weer een week weg.quote:Tjeenk Willink verwacht maandag zijn werkzaamheden te kunnen afronden.
Duidelijkheid voorop.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, die is goed met onderhandelen!
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt goed uit, het zijn hamsterweken bij AH.
Wat mij betreft duurt het nog een jaar of zes voordat rechts nog meer aan sociaal gehalte gaat afbreken. Aan de andere kant, hoe eerder ze beginnen, des te eerder het weer afgelopen isquote:Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, heeft die man ook weer zijn "moment of fame" gehad, dat weekie kon er ook nog wel bij
Ach, eerst maar eens een regeerakkoord zienquote:Op donderdag 9 september 2010 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat mij betreft duurt het nog een jaar of zes voordat rechts nog meer aan sociaal gehalte gaat afbreken. Aan de andere kant, hoe eerder ze beginnen, des te eerder het weer afgelopen is
Ja en dan het liefst zonder gedoogakkoord.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, eerst maar eens een regeerakkoord zien
Plus het bijbehorende gedoogakkoordquote:Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, eerst maar eens een regeerakkoord zien
Ik begin zo aan een zak stroopwafelsquote:Op donderdag 9 september 2010 13:50 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik heb 2 roze koeken op*burp*
Dat zal niet gaan denk ik.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst zonder gedoogakkoord.
Geloof mij nou Spuitje, het is een gelopen koers of er moeten nog hele rare dingen gebeuren.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Plus het bijbehorende gedoogakkoordEn dan moet er nog een CDA congres komen. Neuh, ze zijn nog wel even zoet daar.
Natuurlijk is het gelopen koers, die CDA achterban blijkt volgens de enquêtes keer op keer voor te zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof mij nou Spuitje, het is een gelopen koers of er moeten nog hele rare dingen gebeuren.
Oh heerlijk!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begin zo aan een zak stroopwafels.
Roomboterstroopwafels met karamel om precies te zijn.
Om in de thee te dopen.
Waarom niet? Er zijn genoeg mogelijkheden tot een meerderheidskabinet. Waarom dit gedrocht er zou moeten komen snap ik echt niet.quote:
Tsja, als Cohen nu wat slimmer was geweest dan was er al lang een links akkoord geweest.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn genoeg mogelijkheden tot een meerderheidskabinet. Waarom dit gedrocht er zou moeten komen snap ik echt niet.
Er is geen linkse meerderheid, dat kan je zo echt niet zeggen. Alsof 't CDA te porren is voor links.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tsja, als Cohen nu wat slimmer was geweest dan was er al lang een links akkoord geweest.
Ach:quote:Op donderdag 9 september 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is geen linkse meerderheid, dat kan je zo echt niet zeggen. Alsof 't CDA te porren is voor links.
Eens hoor, het enige dat wellicht mogelijk was geweest was een middenkabinet VVD, CDA en PvdA, maar die kans is nu ook wel verkeken.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is geen linkse meerderheid, dat kan je zo echt niet zeggen. Alsof 't CDA te porren is voor links.
Theoretisch wel natuurlijk, maar dat is een zwaar naar links hellend middenkabinet en dat is, Pietje zei het al, niet iets waar het CDA voor te porren is.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef remlof het volgende:
Er is ook nog een middenkabinet mogelijk zonder VVD hoor.
Verhagen misschien niet. Maar iets zegt mij dat die z'n langste tijd in Den Haag al lang gehad heeftquote:Op donderdag 9 september 2010 14:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Theoretisch wel natuurlijk, maar dat is een zwaar naar links hellend middenkabinet en dat is, Pietje zei het al, niet iets waar het CDA voor te porren is.
Neuh maar die had daar niks te winnen, de oppositie wel.quote:
Ik weet niet wat dat "iets" is, het Sinterklaasverlanglijstje van Job misschienquote:Op donderdag 9 september 2010 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Verhagen misschien niet. Maar iets zegt mij dat die z'n langste tijd in Den Haag al lang gehad heeft
De oppositie had ook niks te winnen, VVD, CDA en PVV hadden voor het debat immers al (voorbijgaand aan informateur en koningin) gezegd dat ze met elkaar door wilden gaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh maar die had daar niks te winnen, de oppositie wel.
Pepernoten?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:20 schreef Noek het volgende:
Mijn C1000 is één grote Sinterklaasfiësta.![]()
[ afbeelding ]
Eh Noek, wil je geen plaatjes posten van tweeënhalve megabyte?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:20 schreef Noek het volgende:
Mijn C1000 is één grote Sinterklaasfiësta.![]()
[ afbeelding ]
Remloffie, van vierenhalve megabyte dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh Noek, wil je geen plaatjes posten van tweeënhalve megabyte?
Nee doe maar niet, daar gaat m'n Nasa TV stream van haperen. En als ik op m'n mobiel zou zitten zou ik dit topic helemaal niet meer kunnen openenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Remloffie, van vierenhalve megabyte dan?
[ afbeelding ]
Hebbie Brett & Jemaine nou al gezien?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Remloffie, van vierenhalve megabyte dan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef remlof het volgende:
Nee doe maar niet, daar gaat m'n Nasa TV stream van haperen. En als ik op m'n mobiel zou zitten zou ik dit topic helemaal niet meer kunnen openen
Niet zeggen!quote:
Ja, nog niet helemaal hoor want ik ben druk bezet met zaken, jwz. Hebben ze ook cd's?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hebbie Brett & Jemaine nou al gezien?
En de bruine nagellak van Essence is heel erg mooi![]()
En ik mocht navigatie van T-Mobile gratis op mn foon, past het er niet op?
Wat heb ik daar nou aan!
En en nu ben ik 'm aan het opschonen voor nieuwe muzakjes enzo.
Voor de groote oversteeck morgen.
Eerst 3 uur in de trein
Ja, ik moest weer ontzettend lachen. Het is zo grappig. De muziek!quote:
Wat een Wilderiaanse dooddoenerquote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Jian het volgende:
Pakistan: Dank voor uw bijdrage, wij hebben er lucifers en benzine voor gekocht![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik moest weer ontzettend lachen. Het is zo grappig. De muziek!Dat past gewoon hè.
Zo tof, 3D deed de film ook echt recht aan.
En? Hoe vind je het?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, nog niet helemaal hoor want ik ben druk bezet met zaken, jwz. Hebben ze ook cd's?![]()
Heb je de nieuwe telefoon al? En waarom mag je dat graties? Hmmm, pas maar op, straks ben je een seksslaag bij Tmobile.
Ga je morgen alweer weg?
Nee, dat is jouw opmerking, een echte dooddoener!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een Wilderiaanse dooddoener
Nou heb ik het gelezen!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik moest weer ontzettend lachen. Het is zo grappig. De muziek!Dat past gewoon hè.
Zo tof, 3D deed de film ook echt recht aan.
vind ik ook, laat hem maar mp zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond Cohen ook in 't laatste formatie-debat weer zo slecht. Oppositie voeren is echt niks voor hem.
Mooi. Misschien was er nog wel meer ut te slepen geweest, maar als je zo tevreden bent is het ook goedquote:
Je kan het ook teveel op de spits willen drijven en het is nu een erg mooi bedrag geworden. Is daarnaast ook voor het eerst in anderhalf jaar dat we weer samenwerken, dus een beetje geven ... en nemen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:40 schreef Marrije het volgende:
Mooi. Misschien was er nog wel meer ut te slepen geweest, maar als je zo tevreden bent is het ook goed
Ah shit, nu weet je dat het een leuke film is met grappige muziek!11! KUT KUT KUT! Nou heeft het geen zin meer om te gaanquote:
Ja, leuk!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En? Hoe vind je het?![]()
Ja, ik heb beide cd's, zal ze ff voor je bgande als je wil?
Nee! Nog niet. Nu nog 3 weekjes ofzo. Dacht dat ik 'm binnen 4 weken zou krijgen. Maar ik kan het ook allemaal gedroomd hebben hoor. Oehoe een sexslaag, dat wil ik niet![]()
Nou ik kreeg een sms van hunnie of dat ik dat wilde en wat denk je? Dat wil ik wel.
Nou, mooi niet. Moest ik eerst mn foto's wegpleuren, ik dat gedaan, past het nog niet![]()
Ja ja morgen met de trein van half 3 naar Eindhoven en dan op zeh plane naar Londen en dan zaterdag gaat ut dak eraf![]()
Reteveel zin in. Ook in winkelen, heb al een waslijst klaar liggen
dat jij er uberhaupt nog op reageertquote:Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een Wilderiaanse dooddoener
Hij gaat dood aan aids op het einde.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef CarOnline het volgende:
Nou heb ik het gelezen!![]()
Leuk. Misschien dat we volgende week dan toch maar gaan
Ik ben zó intens teleurgesteldquote:Op donderdag 9 september 2010 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah shit, nu weet je dat het een leuke film is met grappige muziek!11! KUT KUT KUT! Nou heeft het geen zin meer om te gaan
Ik vond het een kutopmerking omdat er nog steeds mensen sterven daar ten gevolge van de watersnood.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat jij er uberhaupt nog op reageert![]()
Het doet mij enkel denken aan iets met Natasia en langspeelplaat
Had hij zijn kleine shrekje maar in moeten pakkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij gaat dood aan aids op het einde.
Slechts eentje!quote:
Er zijn meer dingen die belangrijk zijn dan alleen het bedrag, das waar. Al heb ik altijd de pest aan die klanten, die vragen of een klus geklaard kan worden voor een appel en een ei, dat je je bijna schaamt om een reëel bedrag te noemen, nou mooi niet dus.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan het ook teveel op de spits willen drijven en het is nu een erg mooi bedrag geworden. Is daarnaast ook voor het eerst in anderhalf jaar dat we weer samenwerken, dus een beetje geven ... en nemen.
Haha gelukkig!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, leuk!Meneer ook dus we kijken ook echt samen.
![]()
Ja, wil je die voor me branden?![]()
Wow, morgen al!Wanneer kom je dan weer terug? Wat ga je allemaal kopen?
Maar nu hadden we een trailer van The Owls of Ga Hoole gezien en die lijkt me ook erg mooi.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had hij zijn kleine shrekje maar in moeten pakken
Dan zou ik nu ook gewoon m'n mond houden, zeker als je geen idee hebt waar je eigenlijk over praatquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat jij er uberhaupt nog op reageert![]()
Het doet mij enkel denken aan iets met Natasia en langspeelplaat
Het valt mij steeds meer op hoe eng anti-Wilders jij bent. Pas maar op als je dermate afstand gaat nemen dan sta je straks op dezelfde plaats in je tolerantie jegens anderen. Het tolerantie is geen lijn met twee extremen, maar meer een cyclisch iets. Is de moordenaar van een moordenaar beter dan een moordenaar?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het een kutopmerking omdat er nog steeds mensen sterven daar ten gevolge van de watersnood.
VET!!1!!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar nu hadden we een trailer van The Owls of Ga Hoole gezien en die lijkt me ook erg mooi.![]()
Allemaal uilen. O rly!
Och, wat overgevoelig ineens, zeker daar het hier vlagverbrandende Advocaten uit Pakistan betreft die intelligent genoeg, donders goed weten dat de Amerikaans regering zich hevig verzet tegen het voornemen om de Koran te verbranden, maar dat hun handen in wezen gebonden zijn door de grondwet. bahquote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het een kutopmerking omdat er nog steeds mensen sterven daar ten gevolge van de watersnood.
Dan nog slaat het nergens op om 1) de ramp en 2) het hulpgeld vanuit nederland erbij te betrekken.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef Jian het volgende:
Och, wat overgevoelig ineens, zeker daar het hier vlagverbrandende Advocaten uit Pakistan betreft die intelligent genoeg, donders goed weten dat de Amerikaans regering zich hevig verzet tegen het voornemen om de Koran te verbranden, maar dat hun handen in wezen gebonden zijn door de grondwet. bah
Ik kreeg helemaal kippenvel tijdens de trailer en de kleuren zijn zo mooi op dat grote scherm, echt heel bijzonder vond ik dat.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
VET!!1!!
Omfg, die MOET ik in 3d zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, vanavond ER. Ik kan gewoon kijken!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha gelukkig!![]()
Ik vind ze zo schattig![]()
En geniaal en briljant en als ik die liedjes luister zit ik gewoon hardop in de auto te lachen![]()
Ja, ik zal ze ff voor je branden.
Morgen al, whoehoe![]()
Maandag kom ik terug. Ik wil bij HMV 2 seizoenen Pushing Daisies kopen en de soundtrack van Nightmare before Christmas en ik wil naar Primark voor 1 miljoen armbandjes en meer prullen en ik moet een 30 cm grote Buzz Lightyear meenemen![]()
En meer troepjes.
Itroepjes.
En een koelkast magneet voor Liesje als ze dit leest
Oh kinders ophalen en daarna fjadag.
Laters! Oh en wel ER vanavond he!
Was de trailert in 3d? Die waterspettertjes zijn omfgquote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal kippenvel tijdens de trailer en de kleuren zijn zo mooi op dat grote scherm, echt heel bijzonder vond ik dat.
Nee, slaat dat nergens op ??? Dus even simpel gesteld: Er vind een ramp plaats in Pakistan. De Amerikaanse overheid neemt de beslissing om onmiddellijk geld en hulp te sturen. Vervolgens is er een gek met vijftig aanhangers die de Koran wil verbranden. Diezelfde Amerikaanse overheid van die hulp, weet u wel, probeert nu met de tot haar beschikking staande middelen dit te voorkomen!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan nog slaat het nergens op om 1) de ramp en 2) het hulpgeld vanuit nederland erbij te betrekken.
Omdat het in sommige landen per (grond)wet is verboden de vlag te verbranden binnen de gebieden waarover dat land soevereiniteit heeft? En buiten die gebieden waarover dat land geen jurisdictie heeft kan het toch opgevat worden als een symbool van haat jegens een land? Maar waarom mensen zich er echt druk over maken dat snap ik ook niet eigenlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom doet iedereen toch altijd zo moeilijk over het verbranden van die vlag...Ik snap het écht niet.
Wat denk je dat zo'n ding kostquote:Op donderdag 9 september 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom doet iedereen toch altijd zo moeilijk over het verbranden van die vlag...Ik snap het écht niet.
Er is vast wel iets wat 'wij' erg vinden. Voor een moslim is dat de koran verbranden, voor ons moet ik ff nadenken.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Als één of andere Arabier de Nederlandse vlag gaat staan verbranden zou me dat geen seconde jeuken. Het is niet eens míjn vlag, die idioot heeft 'm gekocht dus het is zíjn vlag. Je staat je eigen vlag te verbranden, eikel
Persoonlijk doet het me ook niks, ik heb geeneens last van Oranje-gevoel als van Persie 2-0 maakt tegen Duitsland, maar dat is natuurlijk niet het issue!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Als één of andere Arabier de Nederlandse vlag gaat staan verbranden zou me dat geen seconde jeuken. Het is niet eens míjn vlag, die idioot heeft 'm gekocht dus het is zíjn vlag. Je staat je eigen vlag te verbranden, eikel
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha gelukkig!![]()
Ik vind ze zo schattig![]()
En geniaal en briljant en als ik die liedjes luister zit ik gewoon hardop in de auto te lachen![]()
Ja, ik zal ze ff voor je branden.
Morgen al, whoehoe![]()
Maandag kom ik terug. Ik wil bij HMV 2 seizoenen Pushing Daisies kopen en de soundtrack van Nightmare before Christmas en ik wil naar Primark voor 1 miljoen armbandjes en meer prullen en ik moet een 30 cm grote Buzz Lightyear meenemen![]()
En meer troepjes.
Itroepjes.
En een koelkast magneet voor Liesje als ze dit leest
Oh kinders ophalen en daarna fjadag.
Laters! Oh en wel ER vanavond he!
Als je in het vliegtuig zit en die maskertjes komen in een noodsituatie naar beneden dan moet je hem ook eerst bij jezelf opzetten en daarna bij je kind, dit om te zorgen dat je beiden wat hebt aan het masker.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook op...............raar
En omdat ik nu toch in zo'n bui ben doe ik er nog een schepje bovenop; Werkelijk, maar dan ook werkelijk geen enkel idee!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan zou ik nu ook gewoon m'n mond houden, zeker als je geen idee hebt waar je eigenlijk over praat
Pan nasi gemaakt alvast voor straks, lekker gebakken eitje en sate erbij......quote:Op donderdag 9 september 2010 15:21 schreef Toverheks het volgende:vanavond weer ER
en ik heb het pak bokkepootjes maar open gescheurd, en Remlof hoe voel je je vandaag???
En nu maar wachten op een reactie!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:24 schreef Jian het volgende:
En omdat ik nu toch in zo'n bui ben doe ik er nog een schepje bovenop; Werkelijk, maar dan ook werkelijk geen enkel idee!![]()
zo, gewoon omdat het kan!
Als je minnaar bent heb je ook een relatie toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:03 schreef remlof het volgende:
Hey Teun, weer een goeie reden om niet aan een relatie te beginnen: Minnaar is de winnaar
neem dan een klein bordje, dat heet voorproevenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Pan nasi gemaakt alvast voor straks, lekker gebakken eitje en sate erbij......![]()
Kwil t nu eik al.....
Doe je d'r ook wat kroepoek bij en kokosstrooisel over?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Pan nasi gemaakt alvast voor straks, lekker gebakken eitje en sate erbij......![]()
Kwil t nu eik al.....
wat leuk, kadotjes dus en vond je de trui en blouses wel leuk of had je zoiets, ik lach er wel bij maar het is eigenlijk niet zo mijn smaak, dan moet je oppassen Teun, dan wil ze je moderner maken dan je bent zeg maar.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je minnaar bent heb je ook een relatie toch?
Ik ben én minnaar én partner ineen en werd gisteren verwend met drie nieuwe blouses en een trui
de beperking van vrijheid van meningsuiting, onder het mom 'vrijheid van meningsuiting' probeert menigeen racisme en discriminatie goed te praten.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is vast wel iets wat 'wij' erg vinden. Voor een moslim is dat de koran verbranden, voor ons moet ik ff nadenken.
Heb ik al gedaan...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem dan een klein bordje, dat heet voorproevenmag wel hahha
Daarom heeft tjeenk t op maandag gezet, misschien maakt Wilders een onnoemelijke fout daar ,kunnen ze m weer buitenspel zetten....quote:Op donderdag 9 september 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:
zaterdag gaat Wilders toespraak houden op grand zero, zal het live worden uitgezonden???
en zondag avond wel net weet ik nog niet zou er een film over Wilders komen op tv.
daar was je hard aan toe volgens haar. . .?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
en werd gisteren verwend met drie nieuwe blouses en een trui
bronquote:AMSTERDAM - Een documentaire over het leven van PVV-leider Geert Wilders getiteld 'Wilders, the Movie' leidt op internet tot de nodige heisa. Met name een verwijzing naar het seksleven van de politicus schiet bij bloggers en twitteraars in het verkeerde keelgat. De VPRO, die de film zondag uitzendt heeft zich inmiddels gedistantieerd van de beelden waarin een anonieme man zich uitlaat over Wilders' privéleven
In de documentaire zouden mensen aan het woord komen die beweren dat de politicus omgaat met prostituees. En in de trailer van de documentaire, die op internet staat, wordt een anonieme man aan het woord gelaten die zegt dat Wilders omgang had met een heroïnehoer.
De Volkskrant meldt dat het fragment over de omgang van Wilders met prostituees uit de versie is geknipt die op televisie wordt uitgezonden. Producer Pieter van Huystee zegt op de site van de Volkskrant: ,,'We weten dat het zo is, maar we kunnen het niet hard maken. Dus hebben we het er uit gehaald. Dat het fragment in de trailer is terechtgekomen, is een vergissing''.
De film is volgens de makers Joost van der Valk en Mags Gavan 'geen politiek pamflet en ook geen moralistisch of demoniserend statement; het is een portret van Geert Wilders en zijn tot nu toe onzichtbare kiezers'.
De VPRO, de omroep die de film uitzendt, heeft inmiddels een officiële reactie op haar website gepubliceerd. Daarin distantieert de omroep zich van het gebruik van een anonieme bron die in de trailer van de film suggereert dat Geert Wilders omgang zou hebben met prostituees.
,,De beelden van de man die beweert met Geert Wilders in de lift te hebben gestaan met een junk die tippelde zijn niet opgenomen in de documentaire zelf omdat de beweringen niet gestaafd konden worden'', aldus de VPRO. (AK)
Wilders, the Movie wordt zondag 12 september om 20.15 uur bij de VPRO op Nederland 2 uitgezonden.
Geeft niet, maar te simpel gedacht Cc., ik vond mijn 1e reactie te mild, maar nu ben ik er klaar meequote:Op donderdag 9 september 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu maar wachten op een reactie!
Jij bent ook altijd zo van de raamvertellingen, driedubbele lagen en motieven in het kwadraat!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef Jian het volgende:
Geeft niet, maar te simpel gedacht Cc., ik vond mijn 1e reactie te mild, maar nu ben ik er klaar mee
dank je Cc, maar de smoes dat van dat heroinehoertje NIET in de trailar mocht zitten wat een onzin, natuurlijk hebben ze alles erin gepropt wat er te proppen valt, bij een eindmontage kijken zo zo een trailer wel 100 keer na, is gewoon bewust gedaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
bron
Ik ben wel benieuwd wat die gast gaat raaskallen op Ground Zero.
Het was gewoon een grappige opmerking, een beetje op het scherpst van de snedequote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan nog slaat het nergens op om 1) de ramp en 2) het hulpgeld vanuit nederland erbij te betrekken.
Tis een gave, .... of een gebrek, nou ja, thats mequote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd zo van de raamvertellingen, driedubbele lagen en motieven in het kwadraat!
Dat hij er dan op gaat springen en roept "ik heb m toch gekocht !!!!!11Einz!!!!"quote:Op donderdag 9 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is niet zoiets al aan de haal gaan met een avatar hè, altijd lastigquote:Op donderdag 9 september 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, dat is niet hetzelfde, maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is niet zoiets al aan de haal gaan met een avatar hè, altijd lastig![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is niet zoiets al aan de haal gaan met een avatar hè, altijd lastig![]()
Sterker nog Teun, Pietje was gewoon al aan het tikken, zonder goed te lezen. Nederland speelde, zoals ik al zei, geen rol hierin. Het ging erom dat je je weldoener van gisteren, die zelfs in deze kwestie geen blaam treft, in zijn smoel slaat!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was gewoon een grappige opmerking, een beetje op het scherpst van de snede![]()
Deels zit er ook nog een kern van waarheid in ook, want hulpgeld verdwijnt regelmatig in verkeerde zakken
Is het werkelijk degene die gisteren hulp ontving van de weldoener?? Of is het zo dat je degene op z'n smoel slaat die gisteren de koelkast van je bijstandsmoederbuurvrouw gevuld heeft?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Sterker nog Teun, Pietje was gewoon al aan het tikken, zonder goed te lezen. Nederland speelde, zoals ik al zei, geen rol hierin. Het ging erom dat je je weldoener van gisteren, die zelfs in deze kwestie geen blaam treft, in zijn smoel slaat!
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef Toverheks het volgende:
is toch gewoon dom, welke vlag je ook gaat verbranden, net als met die lappen poppen op een stok die symbolisch staan voor 1 of andere wereldleider, echt soms vraag ik me af wie er gekker zijn die wereldleiders of die mensen die zo fanatiek met een aansteker in de weer staan zwaaien, en de koran verbranden, echt slaat ook nergens op, wat bereik je er nu mee, beetje opschudding maar de koranfabriek draait nu alweer over uren om de zoveelste druk uit te brengen ( de eens zijn dood de ander zijn brood)
Ach in de diepste werkelijkheid heeft Amerika haar motieven om te doen wat ze doen en zo heeft Pakistan dat ook. Motieven geboren uit allerlei ingewikkelde situaties en belangen. Maar zoals ik al zei, simpel gesteld en met de door die advocaten aangedragen motivatie klopt het gewoon niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het werkelijk degene die gisteren hulp ontving van de weldoener?? Of is het zo dat je degene op z'n smoel slaat die gisteren de koelkast van je bijstandsmoederbuurvrouw gevuld heeft?
ja he Annie, gewoon een lijdensweg.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:13 schreef Anniebab het volgende:
Jeetje las net dat Disana ook flink wat heeft meegemaakt....klote man....
Was gisteren al op Elsevier te lezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
bron
Ik ben wel benieuwd wat die gast gaat raaskallen op Ground Zero.
Zal ik het dan toch maar even gaan lezen!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:14 schreef hondjes het volgende:
Was gisteren al op Elsevier te lezen.
Geen bewijs ervan te vinden, maar het wel in alle kranten zetten.
Ook de VPRO heeft het eraf gehaald ,, MAAR ZO WERKT HET, EN DAT WEET MEN, lekker mensen zwart maken.
SGP verbranden van de Bijbel?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is vast wel iets wat 'wij' erg vinden. Voor een moslim is dat de koran verbranden, voor ons moet ik ff nadenken.
Leen n grote hond van je buren volgenda keer en bind een spons op zijn rug...quote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
Ik heb daarstraks mn glazen tafel half moeten onttakelen om de onderkant van de glasplaat schoon te krijgen![]()
Maar toch ben ik blij met mn tafel..
Het internet platleggen omdat het zo'n poel des verderfs isquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, ze moet het gevoel houden je steeds weer voor zich te moeten winnenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je minnaar bent heb je ook een relatie toch?
Daar zou je me wel mee hebben, trouwensquote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Het internet platleggen omdat het zo'n poel des verderfs is
Leuke blouse, nieuw?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Blouses? Met franjes en een gesteven kraagje van kant?
21.13 KB (21,634 bytes)quote:Op donderdag 9 september 2010 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuke blouse, nieuw?
[ afbeelding ]
Is de mb oké, Remmieeee?
Dus! Dat!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:57 schreef Noek het volgende:
Leuke blouse, nieuw?
[ afbeelding ]
Is de mb oké, Remmieeee?
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus! Dat!
Ik heb een personalized, customized, lederen iPadcover verdiend.
Ja, laat dat maar aan Wilders overquote:Op donderdag 9 september 2010 16:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Was gisteren al op Elsevier te lezen.
Geen bewijs ervan te vinden, maar het wel in alle kranten zetten.
Ook de VPRO heeft het eraf gehaald ,, MAAR ZO WERKT HET, EN DAT WEET MEN, lekker mensen zwart maken.
Mijn gehele maaltijd kwam van de Lidlquote:Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook trek en zet die zak stroopwafels maar eens weg. Wel verdomd goede Lidlkwaliteit!
Nog even geduld, hij is bijna klaar, alleen de Themesong er nog onder monteren ..........quote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef remlof het volgende:
Ow ja Wilders: The Movie wil ik ook wel zien
Beetje klein plaatje, gelukkig is het plaatje ook in een maatje groter leverbaar:quote:Op donderdag 9 september 2010 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuke blouse, nieuw?
[ afbeelding ]
Is de mb oké, Remmieeee?
oeffffff schrok me de tering, had nog nooit een foto van Theo van Gogh met mes in zijn borst gezien, wat heftig.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef remlof het volgende:
Ow ja Wilders: The Movie wil ik ook wel zien
Ik ga hier geen grappen over maken doch kan ik er zo willekeurig twintig bedenken.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oeffffff schrok me de tering, had nog nooit een foto van Theo van Gogh met mes in zijn borst gezien, wat heftig.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje klein plaatje, gelukkig is het plaatje ook in een maatje groter leverbaar:
[ afbeelding ]
En dan mag Remlof nog niet klagen
Ja, maar even groot in kilobytes. Net als deze:quote:Op donderdag 9 september 2010 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets duidelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |