ook net omgeschakeld hierquote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit die WTC beelden te kijkenBlijft indrukwekkend
Nope, gewoon beelden zonder gelul of commentaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teveel docu's over gezien inmiddels, het zal eeuwig een raadsel blijven... Of is 't geen conspiracy dinges?
Dag zeg je nu, als er een bommelding of iets is stuurt de pliesie je 1 kant uit. Nou als je dan ergens een bom af kan laten gaanquote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die niet naar de politie luisteren ten tijde van zo'n ramp_!
Echt hè?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef Laysa het volgende:
Damn dit is echt duizendmaal indrukwekkender dan die voorgekauwde docu shit
Ja!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is hoe ze meer documentaires zouden moeten maken, gewoon zoveel mogelijk laten zien en je vormt zelf maar een mening
Die gast die bij 't instorten al riep dat de airco uitmoest was niet zo dom.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, en dan die afgrijselijk DOMME Amerikaantjes...
Die gast 3 minuten later die zijn venster wijd open hield om te filmen terwijl hij de stofwolk letterlijk op zich af zag komen niet echt.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die gast die bij 't instorten al riep dat de airco uitmoest was niet zo dom.
Leg 's uit?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als Noek zoiets zou overkomen zou ze 't bad laten vollopen, ik weet 't zeker.
Tijdens de mogelijke nieuwe tsunami waren er streams, en een reeks in RLS. Toen kwamen alle 'reddingstips' voorbij en Noek snapte niet waarom je je bad vol moest laten lopen. Na 1,5 topic vol grappen kwam de echte reden. Het was toen nogal grappig, nu niet meer.quote:
Oh, wacht... daar was ik bij geloof ik...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tijdens de mogelijke nieuwe tsunami waren er streams, en een reeks in RLS. Toen kwamen alle 'reddingstips' voorbij en Noek snapte niet waarom je je bad vol moest laten lopen. Na 1,5 topic vol grappen kwam de echte reden. Het was toen nogal grappig, nu niet meer.
Pietje, weet jij nou wat dat witte vliegtuig was, want voor de aanslagen vloog het ook al over het witte huis, terwijl daar een vliegverbod is/was.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teveel docu's over gezien inmiddels, het zal eeuwig een raadsel blijven... Of is 't geen conspiracy dinges?
Oh jaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, wacht... daar was ik bij geloof ik...
Waren kutstreams trouwens... Ik heb toen die WeerChinees nog een bijnaam gegeven die het forum over ging.
Nee geen idee, weet alleen dat er een derde gebouw ingestort is. En dat slaat tot op de dag van vandaag nergens op.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef Toverheks het volgende:
Pietje, weet jij nou wat dat witte vliegtuig was, want voor de aanslagen vloog het ook al over het witte huis, terwijl daar een vliegverbod is/was.
ik heb er ook veel doc. over gezien, en ja ik geloof echt dat Amerika ( de hoge pieten) wisten ongeveer wat er stond te gebeuren, volgens mij hadden ze genoeg aanwijzingen maar hielden hun mond erover dicht.
Ten eerste geldt dat vliegverbod voor ons, het klootjesvolk dat niets hoeft te weten. Ik kan je garanderen dat er genoeg mensen zijn die zich daar niets van aan hoeven te trekkenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietje, weet jij nou wat dat witte vliegtuig was, want voor de aanslagen vloog het ook al over het witte huis, terwijl daar een vliegverbod is/was.
ik heb er ook veel doc. over gezien, en ja ik geloof echt dat Amerika ( de hoge pieten) wisten ongeveer wat er stond te gebeuren, volgens mij hadden ze genoeg aanwijzingen maar hielden hun mond erover dicht.
Leg 's aan mij uit waarom de eerste twee in zijn gestort?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee geen idee, weet alleen dat er een derde gebouw ingestort is. En dat slaat tot op de dag van vandaag nergens op.
Uni-gebouw Delft stortte ook deels in na fik, dat is een fabeltjequote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leg 's aan mij uit waarom de eerste twee in zijn gestort?Slaat net zo nergens op
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Nee geen idee, weet alleen dat er een derde gebouw ingestort is. En dat slaat tot op de dag van vandaag nergens op.
Uni-gebouw Delft is precies hetzelfde als het WTC qua constructie?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uni-gebouw Delft stortte ook deels in na fik, dat is een fabeltje.
Dat is geen enkel gebouw, het feit dat er na fik nooit gebouwen in zijn gestort blijkt een fabeltje.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Uni-gebouw Delft is precies hetzelfde als het WTC qua constructie?Te vergelijken met die crash?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |