abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86244154
zaterdag gaat Wilders toespraak houden op grand zero, zal het live worden uitgezonden???
en zondag avond wel net weet ik nog niet zou er een film over Wilders komen op tv.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_86244260
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:
zaterdag gaat Wilders toespraak houden op grand zero, zal het live worden uitgezonden???
en zondag avond wel net weet ik nog niet zou er een film over Wilders komen op tv.
Daarom heeft tjeenk t op maandag gezet, misschien maakt Wilders een onnoemelijke fout daar ,kunnen ze m weer buitenspel zetten.... :7
Enne Teun , heb je een vriendin? Hartstikke leuk voor je... :Y
  donderdag 9 september 2010 @ 15:40:38 #253
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86244276
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]
en werd gisteren verwend met drie nieuwe blouses en een trui O+
daar was je hard aan toe volgens haar. . .?
  donderdag 9 september 2010 @ 15:40:46 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86244282
quote:
AMSTERDAM - Een documentaire over het leven van PVV-leider Geert Wilders getiteld 'Wilders, the Movie' leidt op internet tot de nodige heisa. Met name een verwijzing naar het seksleven van de politicus schiet bij bloggers en twitteraars in het verkeerde keelgat. De VPRO, die de film zondag uitzendt heeft zich inmiddels gedistantieerd van de beelden waarin een anonieme man zich uitlaat over Wilders' privéleven
In de documentaire zouden mensen aan het woord komen die beweren dat de politicus omgaat met prostituees. En in de trailer van de documentaire, die op internet staat, wordt een anonieme man aan het woord gelaten die zegt dat Wilders omgang had met een heroïnehoer.

De Volkskrant meldt dat het fragment over de omgang van Wilders met prostituees uit de versie is geknipt die op televisie wordt uitgezonden. Producer Pieter van Huystee zegt op de site van de Volkskrant: ,,'We weten dat het zo is, maar we kunnen het niet hard maken. Dus hebben we het er uit gehaald. Dat het fragment in de trailer is terechtgekomen, is een vergissing''.

De film is volgens de makers Joost van der Valk en Mags Gavan 'geen politiek pamflet en ook geen moralistisch of demoniserend statement; het is een portret van Geert Wilders en zijn tot nu toe onzichtbare kiezers'.

De VPRO, de omroep die de film uitzendt, heeft inmiddels een officiële reactie op haar website gepubliceerd. Daarin distantieert de omroep zich van het gebruik van een anonieme bron die in de trailer van de film suggereert dat Geert Wilders omgang zou hebben met prostituees.

,,De beelden van de man die beweert met Geert Wilders in de lift te hebben gestaan met een junk die tippelde zijn niet opgenomen in de documentaire zelf omdat de beweringen niet gestaafd konden worden'', aldus de VPRO. (AK)

Wilders, the Movie wordt zondag 12 september om 20.15 uur bij de VPRO op Nederland 2 uitgezonden.
bron

Ik ben wel benieuwd wat die gast gaat raaskallen op Ground Zero.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 9 september 2010 @ 15:40:52 #255
241662 Jian
Well, well, well
pi_86244285
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

En nu maar wachten op een reactie!
Geeft niet, maar te simpel gedacht Cc., ik vond mijn 1e reactie te mild, maar nu ben ik er klaar mee :Y
  donderdag 9 september 2010 @ 15:42:13 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86244334
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef Jian het volgende:

Geeft niet, maar te simpel gedacht Cc., ik vond mijn 1e reactie te mild, maar nu ben ik er klaar mee :Y
Jij bent ook altijd zo van de raamvertellingen, driedubbele lagen en motieven in het kwadraat!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!Babe donderdag 9 september 2010 @ 15:43:20 #257
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86244370
:')
pi_86244375
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

bron

dank je Cc, maar de smoes dat van dat heroinehoertje NIET in de trailar mocht zitten wat een onzin, natuurlijk hebben ze alles erin gepropt wat er te proppen valt, bij een eindmontage kijken zo zo een trailer wel 100 keer na, is gewoon bewust gedaan.

. Dus hebben we het er uit gehaald. Dat het fragment in de trailer is terechtgekomen, is een vergissing''.
pi_86244385
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dan nog slaat het nergens op om 1) de ramp en 2) het hulpgeld vanuit nederland erbij te betrekken.
Het was gewoon een grappige opmerking, een beetje op het scherpst van de snede :Y
Deels zit er ook nog een kern van waarheid in ook, want hulpgeld verdwijnt regelmatig in verkeerde zakken :Y
  donderdag 9 september 2010 @ 15:43:53 #260
241662 Jian
Well, well, well
pi_86244390
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent ook altijd zo van de raamvertellingen, driedubbele lagen en motieven in het kwadraat!
Tis een gave, .... of een gebrek, nou ja, thats me ;)
  donderdag 9 september 2010 @ 15:44:25 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86244413
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Als één of andere Arabier de Nederlandse vlag gaat staan verbranden zou me dat geen seconde jeuken. Het is niet eens míjn vlag, die idioot heeft 'm gekocht dus het is zíjn vlag. Je staat je eigen vlag te verbranden, eikel :{w
Dat hij er dan op gaat springen en roept "ik heb m toch gekocht !!!!!11Einz!!!!"
Als hij lef heeft doet hij dat springen tijdens het verbranden, dat dan wel weer.

Maar goed, een dominee in Florida van een kerkje van 50 leden, die koran's gaat verbranden.... zo'n man had simpelweg geen publiciteit moeten krijgen, en nu hij dat wel krijgt zou je eigenlijk verwachten dat de Amerikaanse zwarte moslims zich er druk over gaan maken, maar die gaan zelfs tekeer tegen en over de Arabische moslims en de bouw van die moskee 2 blokken bij ground zero vandaan...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86244437
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom doet iedereen toch altijd zo moeilijk over het verbranden van die vlag... -O- Ik snap het écht niet.
Het is niet zoiets al aan de haal gaan met een avatar hè, altijd lastig :Y O-)
  FOK!Babe donderdag 9 september 2010 @ 15:46:22 #263
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86244491
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nee, dat is niet hetzelfde, maar dat maakt niet uit.
  donderdag 9 september 2010 @ 15:46:43 #264
241662 Jian
Well, well, well
pi_86244503
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

:D
pi_86244585
is toch gewoon dom, welke vlag je ook gaat verbranden, net als met die lappen poppen op een stok die symbolisch staan voor 1 of andere wereldleider, echt soms vraag ik me af wie er gekker zijn die wereldleiders of die mensen die zo fanatiek met een aansteker in de weer staan zwaaien, en de koran verbranden, echt slaat ook nergens op, wat bereik je er nu mee, beetje opschudding maar de koranfabriek draait nu alweer over uren om de zoveelste druk uit te brengen ( de eens zijn dood de ander zijn brood)
  FOK!Babe donderdag 9 september 2010 @ 15:49:51 #266
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86244605
Laat ze lekker die Koran verbranden, wat kan jou dat nou rotten als moslim zijnde, meer maagden voor jou!
pi_86244673
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html

Remlof, waar staan ze op te wachten en gaat deze de lucht in of wat is de bedoeling ervan dat we stream hebben van de Nasa
  donderdag 9 september 2010 @ 15:52:55 #268
241662 Jian
Well, well, well
pi_86244710
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Het was gewoon een grappige opmerking, een beetje op het scherpst van de snede :Y
Deels zit er ook nog een kern van waarheid in ook, want hulpgeld verdwijnt regelmatig in verkeerde zakken :Y
Sterker nog Teun, Pietje was gewoon al aan het tikken, zonder goed te lezen. Nederland speelde, zoals ik al zei, geen rol hierin. Het ging erom dat je je weldoener van gisteren, die zelfs in deze kwestie geen blaam treft, in zijn smoel slaat!
  donderdag 9 september 2010 @ 15:54:36 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86244783
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Sterker nog Teun, Pietje was gewoon al aan het tikken, zonder goed te lezen. Nederland speelde, zoals ik al zei, geen rol hierin. Het ging erom dat je je weldoener van gisteren, die zelfs in deze kwestie geen blaam treft, in zijn smoel slaat!
Is het werkelijk degene die gisteren hulp ontving van de weldoener?? Of is het zo dat je degene op z'n smoel slaat die gisteren de koelkast van je bijstandsmoederbuurvrouw gevuld heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 september 2010 @ 15:55:07 #270
241662 Jian
Well, well, well
pi_86244800
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:49 schreef Toverheks het volgende:
is toch gewoon dom, welke vlag je ook gaat verbranden, net als met die lappen poppen op een stok die symbolisch staan voor 1 of andere wereldleider, echt soms vraag ik me af wie er gekker zijn die wereldleiders of die mensen die zo fanatiek met een aansteker in de weer staan zwaaien, en de koran verbranden, echt slaat ook nergens op, wat bereik je er nu mee, beetje opschudding maar de koranfabriek draait nu alweer over uren om de zoveelste druk uit te brengen ( de eens zijn dood de ander zijn brood)
:D ^O^ *;
  donderdag 9 september 2010 @ 15:59:14 #271
241662 Jian
Well, well, well
pi_86244937
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is het werkelijk degene die gisteren hulp ontving van de weldoener?? Of is het zo dat je degene op z'n smoel slaat die gisteren de koelkast van je bijstandsmoederbuurvrouw gevuld heeft?
Ach in de diepste werkelijkheid heeft Amerika haar motieven om te doen wat ze doen en zo heeft Pakistan dat ook. Motieven geboren uit allerlei ingewikkelde situaties en belangen. Maar zoals ik al zei, simpel gesteld en met de door die advocaten aangedragen motivatie klopt het gewoon niet.
pi_86245396
Jeetje las net dat Disana ook flink wat heeft meegemaakt....klote man.... ;(
pi_86245407
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:13 schreef Anniebab het volgende:
Jeetje las net dat Disana ook flink wat heeft meegemaakt....klote man.... ;(
ja he Annie, gewoon een lijdensweg.
pi_86245446
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

bron

Was gisteren al op Elsevier te lezen.
Geen bewijs ervan te vinden, maar het wel in alle kranten zetten.
Ook de VPRO heeft het eraf gehaald ,, MAAR ZO WERKT HET, EN DAT WEET MEN, lekker mensen zwart maken.
pi_86245447
Zo....Huis ook weer schoon 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')