Duidelijkheid voorop.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, die is goed met onderhandelen!
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt goed uit, het zijn hamsterweken bij AH.
Wat mij betreft duurt het nog een jaar of zes voordat rechts nog meer aan sociaal gehalte gaat afbreken. Aan de andere kant, hoe eerder ze beginnen, des te eerder het weer afgelopen isquote:Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, heeft die man ook weer zijn "moment of fame" gehad, dat weekie kon er ook nog wel bij
Ach, eerst maar eens een regeerakkoord zienquote:Op donderdag 9 september 2010 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat mij betreft duurt het nog een jaar of zes voordat rechts nog meer aan sociaal gehalte gaat afbreken. Aan de andere kant, hoe eerder ze beginnen, des te eerder het weer afgelopen is
Ja en dan het liefst zonder gedoogakkoord.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, eerst maar eens een regeerakkoord zien
Plus het bijbehorende gedoogakkoordquote:Op donderdag 9 september 2010 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, eerst maar eens een regeerakkoord zien
Ik begin zo aan een zak stroopwafelsquote:Op donderdag 9 september 2010 13:50 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik heb 2 roze koeken op*burp*
Dat zal niet gaan denk ik.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan het liefst zonder gedoogakkoord.
Geloof mij nou Spuitje, het is een gelopen koers of er moeten nog hele rare dingen gebeuren.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Plus het bijbehorende gedoogakkoordEn dan moet er nog een CDA congres komen. Neuh, ze zijn nog wel even zoet daar.
Natuurlijk is het gelopen koers, die CDA achterban blijkt volgens de enquêtes keer op keer voor te zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof mij nou Spuitje, het is een gelopen koers of er moeten nog hele rare dingen gebeuren.
Oh heerlijk!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begin zo aan een zak stroopwafels.
Roomboterstroopwafels met karamel om precies te zijn.
Om in de thee te dopen.
Waarom niet? Er zijn genoeg mogelijkheden tot een meerderheidskabinet. Waarom dit gedrocht er zou moeten komen snap ik echt niet.quote:
Tsja, als Cohen nu wat slimmer was geweest dan was er al lang een links akkoord geweest.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn genoeg mogelijkheden tot een meerderheidskabinet. Waarom dit gedrocht er zou moeten komen snap ik echt niet.
Er is geen linkse meerderheid, dat kan je zo echt niet zeggen. Alsof 't CDA te porren is voor links.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tsja, als Cohen nu wat slimmer was geweest dan was er al lang een links akkoord geweest.
Ach:quote:Op donderdag 9 september 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is geen linkse meerderheid, dat kan je zo echt niet zeggen. Alsof 't CDA te porren is voor links.
Eens hoor, het enige dat wellicht mogelijk was geweest was een middenkabinet VVD, CDA en PvdA, maar die kans is nu ook wel verkeken.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is geen linkse meerderheid, dat kan je zo echt niet zeggen. Alsof 't CDA te porren is voor links.
Theoretisch wel natuurlijk, maar dat is een zwaar naar links hellend middenkabinet en dat is, Pietje zei het al, niet iets waar het CDA voor te porren is.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef remlof het volgende:
Er is ook nog een middenkabinet mogelijk zonder VVD hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |