In dit huis heb ik nog steeds als ik een kastje opendoe!quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In dit huis heb ik nog steeds als ik een kastje opendoe!
Cool en achterlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch niet cool, als je dan in je nieuwe huisje bent maak je bij iedere doos weer een vreugdedansje omdat je coole shit gevonden hebt
Bedoel je kastjes met Laysa's spullen? Ik heb tijdens mijn verhuizing wat dozen waar dingen in zaten die ik niet gelijk nodig had weggezet in de kelderkast, en ik heb nu nog wel eens dat ik in zo'n doos kijk en allemaal handige dingen vind.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In dit huis heb ik nog steeds als ik een kastje opendoe!
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:57 schreef Laysa het volgende:
Hai Deiss![]()
Spaar jij koelkastmagneten Liesje?
Geen idee, ik weet wel sinds kort want hentai is.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
FOK! goes Japanese. En dan mag je opeens wel spammen want sushi. Wat is "sterf" in het Japans?
Hij bedoelt gewoon heel mijn huisquote:Op donderdag 9 september 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je kastjes met Laysa's spullen? Ik heb tijdens mijn verhuizing wat dozen waar dingen in zaten die ik niet gelijk nodig had weggezet in de kelderkast, en ik heb nu nog wel eens dat ik in zo'n doos kijk en allemaal handige dingen vind.
@Laysa, ja sinds we op huwlijksreis een koelkast magneet hebben gekocht voor 10 dollar ben ik ze maar gaan sparen. Zo lelijk mogelijk.
Yep! In mijn eigen appartement ken ik de weg wel. En dan is het minder leuk een kastje open te doen!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je kastjes met Laysa's spullen? Ik heb tijdens mijn verhuizing wat dozen waar dingen in zaten die ik niet gelijk nodig had weggezet in de kelderkast, en ik heb nu nog wel eens dat ik in zo'n doos kijk en allemaal handige dingen vind.
@Laysa, ja sinds we op huwlijksreis een koelkast magneet hebben gekocht voor 10 dollar ben ik ze maar gaan sparen. Zo lelijk mogelijk.
Lekker!!!...nog steeds van plan om even een weekje zuid frankrijk te gaan doen? lekker ff weg met man en/of zussen?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb lekker een vrije middag genomen en ga straks de stad in
Harakiri heeft iig het gewenste effect!quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
FOK! goes Japanese. En dan mag je opeens wel spammen want sushi. Wat is "sterf" in het Japans?
Ja het is een klein doedelzakje met een magneet erachter en als je er op duwt dan hoor je zoń deuntje!quote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
Bedoel je nou een koelkastmagneet met muziek erin?
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
Bedoel je nou een koelkastmagneet met muziek erin?
http://www.giftshopscotla(...)-Bagpipe-magnet.htmlquote:Op donderdag 9 september 2010 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is dan de vetste koelkastmagneet die er is!
Ik heb geen muziekjes.
Nee, de headers zijn nog steeds big in Japan.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Harakiri heeft iig het gewenste effect!
Hoezo mag je nu wel spammen en zijn die o zo lelijke headings al aangepast?
"Shinei" geloof ik, zo spreek je het in ieder geval uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
is doodgaanquote:Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Shinei" geloof ik, zo spreek je het in ieder geval uit.
't Gaat om eerlijk te zijn helemaal uitstekend, dankjequote:Op donderdag 9 september 2010 11:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand die geamputeerd is van de knie kan ook best 3 maanden wachten voordat ie een rolstoel hoeft te krijgen, omdat ie nog best kan kruipen om ergens te komen?![]()
Ik ben dus niet verbitterd, ik vind alleen dat er een hoop mensen lopen te zeiken.quote:Gut wat ben je weer verbitterd. Gaat vast weer goed met de vrouwtjes zeker?
Dat was een retorische vraag en derhalve was het niet noodzakelijk die te beantwoorden.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat om eerlijk te zijn helemaal uitstekend, dankje![]()
[..]
Ik ben dus niet verbitterd, ik vind alleen dat er een hoop mensen lopen te zeiken.
In dat geval, ik heb er een van de PvdA voor jequote:Op donderdag 9 september 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval, ik heb er een van de PvdA voor je
Dat is wel treurig eigenlijk. Niet dat de naam me iets zegt, maar het blijft een nare ziekte (en dood).quote:Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
AMSTERDAM - Rich Cronin, de leadzanger van de Amerikaanse boyband LFO, is woensdag overleden aan leukemie. 35 jaar
RIP aan het boybandlid (en de nabestaanden), maar ik ben blij dat dit toentertijd volledig aan mij voorbij is gegaan.quote:
Maar je doet nu wel moeilijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat om eerlijk te zijn helemaal uitstekend, dankje![]()
[..]
Ik ben dus niet verbitterd, ik vind alleen dat er een hoop mensen lopen te zeiken.
Laat maar weten waar ik m naartoe moet sturen.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die wil ik wel hebben hoor!
Gewoon lekkere "strand(tent)muziek" Ach ja, Zandvoort hèquote:Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
RIP aan het boybandlid (en de nabestaanden), maar ik ben blij dat dit toentertijd volledig aan mij voorbij is gegaan.
Ok!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat maar weten waar ik m naartoe moet sturen.
Leuke herinneringen en van mijn leeftijd en dan denk je even van "Huh"quote:Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel treurig eigenlijk. Niet dat de naam me iets zegt, maar het blijft een nare ziekte (en dood).
Zandvoort is gevuld met fatjes die boybandjes diggen?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Jian het volgende:
Gewoon lekkere "strand(tent)muziek" Ach ja, Zandvoort hè
Ik ken hem niet, maar ik kan me wel een beetje voorstellen welke tragedie daar achter de schermen heeft plaatsgevonden.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuke herinneringen en van mijn leeftijd en dan denk je even van "Huh"
Net zoals Limburg is gevuld met feestneuzen en boerenkielen die de hele dag bier zuipen op de maat van carnavalskrakersquote:Op donderdag 9 september 2010 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zandvoort is gevuld met fatjes die boybandjes diggen?
Misschien kun je iets zittends gaan doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit hier maar te niksen en steeds als ik op wil staan om iets te gaan doen, gebeurt er niets.
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit hier maar te niksen en steeds als ik op wil staan om iets te gaan doen, gebeurt er niets.
Huiswerk, straks.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien kun je iets zittends gaan doen.
Het Horst Wessel, zelfsquote:Op donderdag 9 september 2010 13:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Schlagertje dan misschien voor onze padvinder
Ik zou er bijna voor naar Limburg verhuizen!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:12 schreef Jian het volgende:
Net zoals Limburg is gevuld met feestneuzen en boerenkielen die de hele dag bier zuipen op de maat van carnavalskrakers
Zo, die is goed met onderhandelen!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:19 schreef Copycat het volgende:
Zo. Even een counter offer voorgesteld aan opdrachtgever. Het dubbele van wat ze bieden ... En dan zijn ze relatief nog goedkoop uit. Zal mij benieuwen.
En weer een week weg.quote:Tjeenk Willink verwacht maandag zijn werkzaamheden te kunnen afronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |